Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

biTDI-ul de 240 oare cand il vor introduce? (TSI 280 l-au adus in valul 2 pe Passat)

Niciodata si nici display-ul digital al bordului. Sunt goodies-uri cu care diferentiaza exclusiv Passatul

V-am mai zis ca am configurat un O3 150 cp benzina si am iesit la 10-15% diferenta cu Superb. Pare ca asta e politica, O3 echipare variante standard sau Superb daca vrei extra.

Dap, s-a mai discutat asta, este total ineficient sa configurezi o compacta cu optionale "premium", vei sari la pretul clasei urmatoare, iar la revanzare este o gaura uriasa pentru compacta supra-echipata. Este la fel in tot VAG-ul

Compacta o targetezi in zona de max 25-26k IMO, altfel "nu merita", vei avea aceleasi plastice, fete de usi si finisaje ca la compacta entry level de 15k

 

Pana la urma, cred ca aici este marea "dilema" atat timp cat ai un buget "intre clase", in zona de 26-30K:

O compacta cu "de toate", dar gaura mare la revanzare, sau o clasa medie mai slabut echipata, sau bine echipata, dar mediocru motorizata ? 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adigolf2003, am sa imi expun si eu parerea, sper sa te ajut, desi vad ca esti foarte nehotarat. Eu unul te inteleg, de aceea m-am decis sa scriu acest post. Stiu, vrei sa obtii cat mai mult in bugetul pe care il ai, sper sa reusesti.   :)

Inteleg ca vrei diesel si DSG6 desi vad ca pe Octavia ai (avut) DSG7.

Daca ar fi sa configurez un Superb diesel la acest moment, intr-un buget asemanator cu al tau aceasta ar fi alegerea mea:

Configurator - Oferta dumneavoastra.pdf

 

In prima parte am sa explic de ce as alege aceste optionale:

 

1. Camera video spate. Desi in varianta Style masina vine cu senzori fata-spate, prefer intotdeauna sa vad ce am in spate cand senzorii incep sa urle. De multe ori mi s-a intamplat sa tipe senzorii de la niste fire de iarba.

 

2. Incalzire stationara cu telecomanda. In multe cazuri iarna, in ciuda faptului ca motorul pe benzina al masinii mele se incalzeste destul de repede, timpul scurs intre urcarea in masina, pornit la drum si momentul in care incepe sa se incalzeasca in habitaclu nu este unul tocmai comfortabil din punct de vedere al temperaturii interioare. Si eu nu circul zilnic cu masina. Tu spui ca o vei folosi zilnic. Din punctul meu de vedere, nu trebuie sa lipseasca.

 

3. Parking Assistant. Nu stiu de cate ori vei ajunge in situatia sa-l folosesti, insa daca nu ai loc de parcare la servici sau in fata blocului si trebuie sa parchezi unde gasesti, in functie si de tipul de parcare, eu (si asta mi se aplica mie, poate si tie), la parcarea laterala si avand in vedere dimensiunile Superb-ului, cu greu mi-as da seama daca incap in locul de parcare. Prefer sa las Park Assist-ul sa gaseasca locul potrivit si sa o bage el in parcare. Daca nu ai probleme de genul asta (adica ai locul tau de parcare si la munca si acasa), poti renunta la optional. Mai nou, parcheaza si cu fata:

 

 

4. Smart Light Assistant. Pachetul asta mi se pare foarte bun si util. Ai Lane Assist, Blind Spot (la VW Golf 7, Jetta, Scirocco vine la pachet si cu un fel de asistenta la iesirea cu spatele din locurile de parcare verticale, ca la mall, nu stiu daca si la Passat B8 si Skoda - te anunta sonor daca vine vreo masina prin spate si poate chiar frana ca sa evite coliziunea) si o tehnologie precum Dynamic Light Assist ca la VW, ceea ce in combinatie cu Farurile Bi-Xenon adaptive iti permite sa circuli pe timp de noapte mereu cu faza lunga aprinsa. Evident functioneaza de la o anumita viteza in sus si nu prin oras, asta daca camera detecteaza suficienta lumina, panouri care reflecta lumina farurilor, etc. Daca e bezna, aprinde faza lunga. Spui ca 80% mergi urban si poate ca nu le vei folosi asa mult, insa merita si numai pentru cele 20% drumuri afara pe timp de noapte. Nu mai zic ca Lane Assist si Blind Spot te pot feri de mici "incidente" si implicit de completat asigurari, stat prin service, etc. (Lane Assist te trage inapoi pe banda la schimbarea benzii cand Blind Spot detecteaza o alta masina care vine din spate).

 

 

 

5. Suspensie sport. Din ce citesc pe forum, pe MQB suspensia sport e la fel de comfortabila ca cea standard de pe versiunile anterioare non-MQB. In conditiile astea mi se pare un plus, e evident de ce.

 

 

Acum am sa incerc sa explic ce nu as lua si de ce:

 

1. Columbus, Asta cu "da bine" nu o discut, e chestie de perceptie. Doar nu vei sta cu ochii in el cand conduci. Consider ca Bolero + Mirror Link sau cum se cheama tehnologia la Skoda e de ajuns si poti rula aplicatia de navi dupa telefon.

 

2. Adaptive Cruise Control. E misto ca tehnologie, insa sa fim sinceri, de cate ori o vei folosi? Prin Bucuresti? Numai daca mergi in linie dreapta. Altfel, si mai ales avand in vedere traficul, e useless. Extraurban? Pentru autostrada poti folosi tempomatul. Pentru restul drumurilor din Romania, nu cred ca merita. Insa avand in vedere pretul, fie renunti la Park Assist sa zicem, daca nu iti trebuie si iei ACC, fie mai faci un efort financiar de 300euro si il bifezi. Asta daca consideri ca iti este util. Bifandu-l, in combinatie cu Lane Assist o sa ai ceva de genul Trafic Jam Assist, chiar daca pe skoda.ro nu apare sau nu l-am vazut eu:

 

 

3. DCC. Nu stiu ce sa zic. Poate e fun, insa eu nu l-as lua. De ce? Pentru oras 80% nu cred ca merita, indiferent cum se numeste orasul (am bifat deja suspensia sport, iti amintesti?). Cineva zicea ca a facut test drive cu S3 si DCC si doar pe Sport nu i s-a parut barca. Plus de asta, pe aria G7 sunt useri care se plang de zgomote la suspensia DCC. Apoi mai sunt si costurile. Nu stiu exact ce implica garantia amortizoarelor (la mine scrie ca VW acorda garantie la amortizoare 10.000km sau 6luni/12luni - nu mai stiu exact) insa e clar ca in afara garantiei costurile sunt mai mari decat in cazul amoortizoarelor standard.

 

4. Interior Alcantara. Da, e frumoasa Alcantara, rezistenta, poate mai usor de intretinut decat alte tapiterii, dar nu imi trebuie la banii aia.

 

5. Parbriz incalzit. Consider ca Incalzirea stationara e mai de folos, costa si mai mult e adevarat. Prefer sa stau dimineata 2 min langa masina si sa dau pe parbriz cu un spray de dezghetat (daca e cazul) dar cand ma urc in masina sa ma simt comfortabil din punt de vedere al temperaturii interioare pentru urmatorii 20-30km pana la munca.

 

6. Stergator luneta. Nu stiu ca de util este pe S3, poate pe O3 sa fie, insa avand in vedere pretul si daca il consideri util, il poti bifa. Eu nu l-as lua, unul din motive fiind de ordin estetic.

 

7. Consider ca 215/55/R17 e de ajuns.Nu am sa intru in detalii gen latime, stabilite, pret cauciucuri, consum, etc, pur si simplu consider ca 17" e de ajuns avand in vedere modul de exploatare al masinii.

 

8. Motorizare 190CP. Nu vad de ce ar fi nevoie de 190CP chiar si pe S3. Iar asta cu valoarea de revanzare, si daca o vinzi peste 4 ani si daca o vinzi peste 7 ani tot nu cred sa o vinzi mai bine ca pret doar ca are 190CP si nu are 150CP.

 

9. Vopsea. Masina mea are vopsea uni - Candy White si nu am avut niciun fel de problema cu vopseaua. A, e adevarat ca am vazut pe internet si masini cu probleme la vopsea, dar asta nu e de la faptul ca e uni si nu e metalizata ci pentru ca a scazut calitatea. Sunt destule masini cu vopsea metalizata cu aceleasi probleme ca si cele cu uni - nemetalizata: exfoliere lac, defecte de vopsire din fabrica, etc.

 

10. SunSet. Daca iti place cum arata masina cu el, ia-l. Daca te gandesti sa nu-l iei si sa pui ulterior folie, ia-l. :)

 

Toate cele scrise mai sus reprezinta parerea mea. Stiu, e misto sa ai 190CP sau 220CP sau 280CP, stiu, e misto sa ai Alcantara sau piele, ventilatie, masaj, 18", etc, insa toate vin si cu un pret mai mare. Daca banii nu sunt o problema, poti configura orice masina cu toate optionalele pe care le vrei, orice motorizare, etc. Insa cand ai un buget, e mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haionul este motivul ptr care eu am ales de 3 ori la rand skoda in defavoarea vw echvalente... Si nu regret deloc. Viata la bord e imposibila ptr mine far haion in conditiile in care 80% din timp car obiecte voluminoase ...passat variant imi aduce a dric...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

As dori si eu o recomandare pt. un dealer in bucuresti...porsche, brady, avia

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu sunt singurul care alege skoda pentru haion. Mai ales banuiesc familistii...eu cel putin am avut si break-uri. Skoda imi ofera satisfactia unui break prin deschiderea haionului. 

@Hayate   Interesant, insa Acc-ul chiar daca merg rar mi se pare foarte bun, la fel si blindspotul si lane assist. As renunta mai bine la incalzirea stationara decat la aceste optiuni.  In ceea ce priveste suspensia sport, ma gandesc logic ca inseamna o garda mai joasa. Deja la S2 aveam probleme iarna pe stradute cand radeam tot, mai curand as pune pachet de drumuri grele decat suspensia sport. Sunt alte pareri aici? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma..merita Dcc-ul ?

Mai inainte intrebai de DCC si acum zici ca mai degraba ai pune Pachet de drumuri grele.

 

Ce ziceti de : http://goo.gl/IB1vdb. Intareste si mai mult alegerea benzinei.

Atat de tare ca te-ai intors la diesel...la 190CP diesel, asta dupa ce ai anuntat vanzatorul ca renunti la 190CP.

 

Tot in ceata sunt. In orice caz am anuntat vanzatorul ca renunt la cei 190 cp.

Sper ca esti doar foarte nehotarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut satisfactii (discounturi) mari de la porsche buc nord.

De la avia numai dezamagire.

Daca vrei recomandare de o persoana de vanzari ok, da-mi pm.

Cam asa arata discul de superb 190 cai Tdi si janta pe 17"

Eu sunt de parere ca stergatorul spate e un must have. Noaptea pe ploaie cand parchezi cu spatele e capital sa vezi bine prin luneta.

Avand in vedere ampatamentul masinii, eu am luat pachet de drumuri grele si nu regret. Tinuta de drum e mai buna decat la superb 2 standard, suspensia e ferma. Nu mai am stres in parcarea subterana, la praguri, curti, Borduri. La S2 atingeam frecvent chiar si pe dn daca erau denivelari si aveam peste 80 kmh.

Asistentii de parcare sunt inutili in Bucuresti unde improvizatia e singura cale sa parchezi. Daca ai simtul masinii nu ai nevoie. Ptr soferii fara orientare in spatiu sau indemanare probabil e util.

Legat de vs benzina motorina trebuie tinut cont de reprizele mai bune la diesel de 190cai care fac viata mai comfy si mai sigura. Eu merg 15k km anual dar am preferat cel mai puternic diesel din acest motiv.

post-11675-0-90159400-1445543723_thumb.j

post-11675-0-05934300-1445543787_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzatia mea e ca topicul asta e subiect de amuzament. A mai ramas sa dezbatem doar optiunile de scaun de copii, in rest am cam epuizat toate optiunile Superbului...

@nsm: discuri mari, frumos. Cum simti frâna, comparativ cu S2-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva Driving Mode Selection la dsg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Pallace cybex 2 isofix. Asta era cel mai bun acum 4 ani. Cat priveste consilierea, am trecut prin toate motorizarile, optionalele, and then some...

Pana la urma, DCC scade garda la sol la S3? Inteleg ca cea sport da, cu 1.5 cm, dar e mai ferma, drumuri grele nu o scade dar o intareste...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pallace cybex 2 isofix. Asta era cel mai bun acum 4 ani. Cat priveste consilierea, am trecut prin toate motorizarile, optionalele, and then some...

Pana la urma, DCC scade garda la sol la S3? Inteleg ca cea sport da, cu 1.5 cm, dar e mai ferma, drumuri grele nu o scade dar o intareste...?

Din cate stiam parca e mai inalta cu 1,5 cm la pachet drumuri grele. Ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hayate  E o idee interesanta incalzirea stationara......Intrebarea e cine a testat, in cat timp se incalzeste in masina? Ar merge sa renunti la parbrizul incalzit si scaunele incalzite? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Incalzirea stationara de regula este printre cele mai scumpe optiuni, iar de la introducerea parbrizului incalzit, banchetei incalzite eu nu ii vad justificarea. Daca stai la curte poate mai merge, dar asa la bloc, eventual masina parcata pe cealalta parte utilitatea e fix 0. Plus nu e tocmai sanatos sa vii de la -5 grade la +22. Este si un sistem destul de complex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avantajul incalzirii stationare este ca iti asigura si warm start in diminetile geroase ceea ce pentru diesel e binevenit.

 

Diferenta de cost de achizitie e mica - parbrizul si scaunele incalzite 685 euro iar incalzirea stationara 850.

 

Ca minus, incalzirea stationara consuma ceva mai mult combustibil insa are avantajul ca incalzeste habitaclul, dezgheata toate geamurile si incalzeste blocul motor printr-o singura manevra.

 

Scaunele si parbrizul incalzit consuma mai putin conbustibil, dar pe de alta parte solicita bateria si ca finalitate, dezgheata doar parbrizul si incalzeste scaunele, aerul in habitaclu ramane rece si te simti ca in cosmos - spatele cald si fata rece.

 

Un alt mare avantaj al incalzirii stationare este faptul ca nu trebuie sa stai langa masina. O pornesti din casa, cu telecomanda cu 10-15 minute inainte sa cobori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hayate  E o idee interesanta incalzirea stationara......Intrebarea e cine a testat, in cat timp se incalzeste in masina? Ar merge sa renunti la parbrizul incalzit si scaunele incalzite? 

la octavia 3 si temperatura exterioara de 5-10 grade in 10 min e cald in masina. Chiar si asa, eu am luat inclusiv parbriz degivrat si scaune incalzite. Presupun ca nu vor exista diferente notabile , volumul habitaclului nu difera mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de parbrizul cu incalzire: costuri enorme la schimb: un foarte bun prieten are pe Passat si saptamana trecuta a schimbat la pretul de 2700 lei. Daca ai CASCO n-ai stres, in rest consider foarte mare suma, pentru ceva ce folosesti numai iarna... iar cum la noi aproape la fiecare drum primesti pietre si pietricele in parbriz... nu stiu cat de rentabil este asa ceva in Romania unde se dezapezeste cu criblura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz de se sparge nu se poate pune simplu? Totusi daca ar avea noua tehnologie fara fire va fi la fel de scump? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut prbriz incalzit la superb 2 si s-a spart de 2 ori in 4 ani . Casco nu rezolva problema deorece am platit 100eur fransiza every time si iti creste si polita anul urmator deorece reparatiile au costat de fiecare data peste 2700 Ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nsm, apropos de reprizele dieselului de 190 cp, în urmă cu câteva luni am consultat un pdf de pe VW Bulgaria ce conţinea toate caracteristicile tehnice pentru Passat B8 iar la elasticitate - 80-120 în tr 4 şi 5,  intre 1.8 tsi m6 şi 2.0 tdi m6 190 nu era nicio diferenţă. Îmi pare rău că nu-l mai găsesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Incalzirea stationara de regula este printre cele mai scumpe optiuni, iar de la introducerea parbrizului incalzit, banchetei incalzite eu nu ii vad justificarea. Daca stai la curte poate mai merge, dar asa la bloc, eventual masina parcata pe cealalta parte utilitatea e fix 0. Plus nu e tocmai sanatos sa vii de la -5 grade la +22. Este si un sistem destul de complex.

Ar trebui sa se poata programa si din infotaiment la ce ora sa plece si cat sa mearga, asta in caz ca masina nu e parcata intr-un loc unde sa bata telecomanda din casa. Nu vad de ce la Skoda ar fi diferit.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e 850 euro atunci pretul este bun. Nu stiam pretul la Skoda si ma asteptam la un pret mai mare (la Passat este 1474 euro).

La Passat sigur merge programat din computerul de bord. Poate o parte din 600 euro diferenta pot sa provina si de acolo. Am vazut acum ca la Superb este mentionata doar telecomanda in configurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu merge din navi/bc, atunci iti dau dreptate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ar trebui sa se poata programa si din infotaiment la ce ora sa plece si cat sa mearga, asta in caz ca masina nu e parcata intr-un loc unde sa bata telecomanda din casa. Nu vad de ce la Skoda ar fi diferit.

 

Se poate programa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Plus nu e tocmai sanatos sa vii de la -5 grade la +22. Este si un sistem destul de complex.

Si cand iesi din casa de la +22 grade si mergi la masina prin -5 grade cum e?

 

Cum e mai sanatos? Sa cobori din apartament e la +22, sa mergi prin frig la -5 si apoi sa dardai de frig in masina pana cand incepe sa se incalzeasca in masina sau sa iesi din casa de la +22, sa mergi pana la masina prin -5 grade si apoi sa intri intr-un habitaclu deja incalzit?

 

Plus ca mai sunt si alte avantaje pe care le-a subliniat MAKRON:

Avantajul incalzirii stationare este ca iti asigura si warm start in diminetile geroase ceea ce pentru diesel e binevenit.

Daca e 850 euro atunci pretul este bun. Nu stiam pretul la Skoda si ma asteptam la un pret mai mare (la Passat este 1474 euro).

La Passat sigur merge programat din computerul de bord. Poate o parte din 600 euro diferenta pot sa provina si de acolo. Am vazut acum ca la Superb este mentionata doar telecomanda in configurator.

Se poate programa

Diferenta de 600 euro vine de la emblema de pe capota

Modificat de Hayate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e 850 euro atunci pretul este bun. Nu stiam pretul la Skoda si ma asteptam la un pret mai mare (la Passat este 1474 euro).

La Passat sigur merge programat din computerul de bord. Poate o parte din 600 euro diferenta pot sa provina si de acolo. Am vazut acum ca la Superb este mentionata doar telecomanda in configurator.

 

Si la Audi e probabil 2500, la fel ca toate optionalele ce au aceeasi functionalitate in grup. Pana si vopseaua, in fond trebuie sa fie pricing premium.

 

 

Diferenta de 600 euro vine de la emblema de pe capota

 

 

q.e.d.

 

Incalzirea stationara zau ca e moft in opinia mea. Singurul exemplu extrem, sa zicem ca e gerul Bobotezii, ai bebelus mic si trebuie neaparat sa pleci undeva. A si nu esti nici dispus sa lasi motorul sa mearga in gol 20 min sa indulceasca aerul in masina. (ceea ce personal am facut de nenumarate ori fara probleme sau repercursiuni; idem si cu plecarea la "rece" dupa 30sec-1 min de relanti)

 

In rest...parca am fi in Siberia, milioane de grade cu minus, ierni de 9 luni si dintr-o data mainile sau posterioarele nu mai suporta un pic de frig; iar raceala o prindem de la alternarea socanta de temperatura, nu de la altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!