Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

@DOL: bineeee, o sa ne multumesti, crede-ne. Si nu e vorba de mers sportiv, ci de feeling la volan. Nu trebuie o setezi DMS in Sport ca sa-i simti beneficiile.

O sa-ti iasa :) 

In mod cert te rog sa dai un semn cand ai livrare... :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am citit pe briskoda ca cineva comandase MY17 si intrase in MY18 si l-a pus sa plateasca in plus...

De la ce vine MY (stiu ca e generatia de 2018 dar de la ce vine?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, darksun said:

Multumesc, am citit pe briskoda ca cineva comandase MY17 si intrase in MY18 si l-a pus sa plateasca in plus...

De la ce vine MY (stiu ca e generatia de 2018 dar de la ce vine?)

Pe forumul ala sunt multe aberatii....dar si lucruri ok, trebuie doar sa le cerni.

MY reprezinta anul de fabricatie - din punct de vedere al fabricii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nici macar nu s-a dat un termen si mai e 1 sapt din iulie iar august e liber cred ca o sa prind DQ381 cu siguranta. :) Happy happy joy joy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, 75NOR said:

Pai poti lua un Style TSI220 si il faci cat de SportLine vrei tu :) 

1. De la optionale bifezi:

- interior alcantara (aprox 1200Eur)

- suspensie sport si directie progresiva (aprox 400eur)

- roti 19'' (intre 750-900 eur in functie de model)

2. De la accesorii cumperi:

- eleron spate (200eur)

- calandru si grila inferioara bara fata (cred ca vreo 250 eur tot ce trebuie)

- baghete negre pe partea inferioara usi (vreo 60Eur)

- volan sportline (vreo 300eur)

3. In plus:

- cromajele geamurilor le foliezi negre

- vopsesti carcase oglinzi negru lucios

- imbraci fete usi in alcantara

 

In felul asta "ti-l faci al tau" vorba piesei si primesti si TSI220 si "SportLine". Bonus de stil, vei avea evacuari duble, pe care cu un minim efort le faci si vizibile, fata de diesel unde ai o evacuare.

Ca bani cred ca iesi tot cam pe acolo, plus ca iti poti defalca cheltuielile de up-grade cum vrei, adica poti alege ce sa faci sau nu...

Centii mei.

 

 

Scaunele sunt total diferite cred. Sportline are "scoica" (tetiera integrata) in timp ce Style cu alcantara au formatul clasic, uzual.

Diferenta destul de mare, cum ziceam si in urma cu ceva timp, scaunele sunt singurul lucru de la Sportline dupa care "balesc".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Habba: am mai avut discutia asta :) 

Scaunele sunt oarecum diferite, dar e de gustibus partea cu tetiera integrata. Sustinerea torso-ului e mai buna o idee la cele Sportline daca esti inalt, in schimb sustinerea coapselor e exagerata, ceea ce devine deranjant la drum lung si la drumuri scurte - intrat/iesit din masina devine mai incomod, pentru ca scaunul de Sportline este tot sus pozitionat. Daca era mai coborat catre podea si daca avea reglare lungime sezut, ca la scaunele de SLine atunci era intr-adevar "worlds apart" sau "total diferite" cum zici tu. 

Dupa ce am facut vreo 200km in Sportline nu mi s-a parut diferenta atat de mare...

As fi preferat optiunea de fete usi in alcantara, daca era sa aleg ceva din interiorul Sportline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, darksun said:

Multumesc, am citit pe briskoda ca cineva comandase MY17 si intrase in MY18 si l-a pus sa plateasca in plus...

De la ce vine MY (stiu ca e generatia de 2018 dar de la ce vine?)

Am fost in situatia asta - am comandat una si am primit MY2017. Nu ca m-as fi suparat dar asta e - contractul e semnat pentru o suma. Pretul diferea in sensul ca era mai scumpa. Si a mai fost si bonus - ca sa zic asa - faptul ca la MY2017 optionalul Canton obliga la keyless iar cand am comandat-o nu exista aceasta restrictie. A fost bonus din partea dealerului . Nu respecta contractul - exista si consecinte. Legal trebuie sa isi respecte contractul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e imposibil sa primesc MY17 acum, avand in vedere ca masina este customizata destul de mult si ma indoiesc ca au pe stoc asa ceva. Plus ca daca nu sunt vesti, pana in septembrie cand incepe fabrica, nu cred ca intra in productie. Deci 99% o sa fie MY18.

Modificat de darksun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e inca intrata in productie cu siguranta primesti MY2018.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Doc Morelli said:

@DOL Iei TSI, da ?

@Doc Morelli TSI 220. Vreau liniste si estimez un rulaj de cca. 12,000 km anual. Pentru fatait prin oras cu treburi diverse/carat am acces la un Logan Van 1.5 dCi foarte economic cu care imi fac treaba. Are si A/C ! :) 

Mi-am adus aminte cum am vazut partea cu cleverpack-urile disponibile in configurator.

Daca accesezi configuratorul modern (web 2.0 sa ii zicem) disponibil la https://cc.skoda.at/cc-ro/ro_RO_SKODA/C/models , apesi pe "Incarcare configuratie" (trebuie sa fii logat) ti se vor afisa configuratiile salvate. 

Dai click pe "Arata detaliu" si automat esti trecut la vechea interfata a configuratorului unde apar reducerile jos

///

Daca introduci pe interfata moderna direct un cod de configuratie, sa zicem Y7D34V, nu functioneaza, esti dus catre oferta salvata fara sa poti vizualiza pachetele de reducere CleverPack

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa, incet .. incet, dispare si mania Diesel la noi. Traim vremuri istorice :)

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au impresionat datele postate de @75NOR și nu numai, vis-a-vis de consumul acestui motor potent Eu personal nu mai am prag de rentabilitate de mult cu dieselul, poate ramân în avantaj cei care operează flote. Sunt sigur că nu voi avea regretul cumpăratorului :P 

Singurul risc care mi-l asum este valoarea de revânzare în România. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DOL Riscul la revanzare îi luat în momentul în care alegi Skoda! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt pro benzina, voiam sa merg pe 280 dar sarea pretul mult prea mult si trebuia sa renunt la optionale. Plus ca meteahna ca voiam neaparat sportline. Din cate am inteles in Australia spre exemplu se vinde sportline si cu 280.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, ajuta-ma sa inteleg:

1. Voiai tsi 280 dar optionalele dorite cresteau pretul...pai din cate stiu eu doar l&k primeste tsi 280 si vine cam cu...de toate. Despre ce optionale discutam?

2. In Australia se vinde Sporline 280...ce treaba avem noi cu Australia?

3. Tu vrei neaparat Sportline asa ca ai renuntat la un l&k 280 (inteleg ca aveai bani de el) pentru un...dizăl?

:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai inteles total pe dos.

1. Vine si style cu 280, iar la L&k daca o configurezi sunt multe optiuni care poti sa le bifezi.

2. Era doar un exemplu de diferente de vanzare modele.

3. Am renuntat pentru ca masina sarea de 40K euro in configuratia 280 si nu voiam sa dau atat. Si da, am vrut neaparat sportine pentru scaune, volan, well tot ce da sportline in plus.

Modificat de darksun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu'ș de unde a tras Cristi concluzia că bugetul permitea L&K 280 când darksun a scris că abia ducea un 280 chel. :P
Și nu a renunțat la 280 pentru un tractoraș, a renunțat la 280 pentru că nu-și mai permitea opționale și vrea totuși un pachet de imagine (Sportline - pachet care putea fi adăugat ulterior cu câteva componente montate la reprezentanță).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renuntarea la o motorizare, mai ales pt una totusi total diferita strict pt elemente de design minore, cum s-a si spus se pot adauga usor ulterior, mie mi se pare ca va genera rapid regrete, mai ales ca motorul e cea mai importanta dotare a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le: acum am aruncat un ochi in configurator si se poate alege si style 280. Nu stiam deci...mea culpa.

In alta ordine de idei, style 280 --> 35800e iar sportline 190 -->33300e. 

Fara suparare, daca ai puterea de a da atatia bani pe o skoda (eu n-am avut-o) mai degraba incerci sa negociezi un l&k280(pleaca de la 38.8k) inspre 35ke decat sa iei un sporline si sa mai adaugi niste optionale.

Parerea mea, ca se tot foloseste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma depinde la ce va folosi masina! Daca o arzi pe autostrazi pri Europa sau multe deplasari prin tara, 280 de CP iti vor aduce multe ranjete. Iar elementele de interior si exterior de pe sportline nu is chiar elemente de design minore!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, sebip said:

@DOL Riscul la revanzare îi luat în momentul în care alegi Skoda! 

De ce zici asta ? Skoda sta mult mai bine la revanzare fata de fratele de grup, Seat de exemplu. VW o doar idee mai bine, procentual vorbind. Vezi si in DE cat de scumpe sunt Superb 3-urile

14 hours ago, Doc Morelli said:

Uite asa, incet .. incet, dispare si mania Diesel la noi. Traim vremuri istorice :)

Ar fi al 3-lea 2.0TSI 220 de pe forum si imi place sa cred ca am avut o mica influenta in deciziile de motorizare ale colegilor @corbu33 si @DOL :) 

Daca socotim si cate 1.4 TSI-uri sunt doar pe forum, cred ca a scazut proportia diesel la maxim 60% din posesorii de Superb de pe forum. Si asta intr-o clasa in care e greu de depasit mentalitatea "masina mare, trebuie sa fie diesel, nu conteaza cat de putini km fac anual". Le-as recomanda colegilor doritori de diesel o tura cu @RzzV si ar ramane surprinsi de potentialul unei "benzine mici" pe o "masina mare". :) 

8 hours ago, darksun said:

Si eu sunt pro benzina, voiam sa merg pe 280 dar sarea pretul mult prea mult si trebuia sa renunt la optionale. Plus ca meteahna ca voiam neaparat sportline. Din cate am inteles in Australia spre exemplu se vinde sportline si cu 280.

In orice alta tara mai putin Romania si probabil Ungaria, SportLine se pune si pe 1.4TSI150 si pe 2.0TDI 150, deci pe toate motorizarile mai putin benzina 125 si diesel de 1.6

Politica importatorului - uite asa vei avea o masina "oarecum" ceea ce-ti doreai. 

Sper, pentru binele tau ca te-ai dat suficient de mult cu TDI190, incat sa stii cum se misca, ca sa nu fii dezamagit...

27 minutes ago, The_Ego said:

Renuntarea la o motorizare, mai ales pt una totusi total diferita strict pt elemente de design minore, cum s-a si spus se pot adauga usor ulterior, mie mi se pare ca va genera rapid regrete, mai ales ca motorul e cea mai importanta dotare a masinii.

Exact motivul pentru care am renuntat la Sportline desi mi-l doream si eu, dar nu puteam "inghiti" inca un diesel, era prea mare dorinta de TSI :) 

Uitandu-ma in urma, nu regret catusi de putin SportLine-ul, consider ca placerea TSI220 nu poate fi compensata de niste elemente de design, mai ales ca dpdv tehnic am specificat tot ce are SportLine-ul (directia + suspensia + rotile). Basca TSI220 vine cu frane fata/spate de GTI, pe cand SportLine-ul 190, nu. Go figure it out :( 

Asa cum am mai spus, absolut tot ce are SPortLine-ul se poate face retrofit, dar e infinit mai greu si costisitor sa faci retrofit la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi,

Eu zic totusi sa nu il facem pe @darksun sa se simta aiurea. Pe VWForum nu facem discriminare Diesel, Benzina, Hybrid. Motorizarea si masina sunt alegerile lui. Sa nu uitam totusi ca multi dintre noi am pornit cu Diesel in viata de sofer. Ne renegam trecutul ?

Eu zic sa il ajutam cu sfaturi nu cu intepaturi.

PS. Mie mi-au trebuit 10 ani sa inteleg ca benzina e mai rentabila pentru stilul meu de condus.

 

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Discutam la revanzare strict pe cazul adus: Superb vs Arteon. Și cel puțin cand imi cautam masina Passat-ul era mai scump cu cel puțin 4-5000 euro. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!