Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Pentru persoanele cu mai puțini bani, Superb costa 22k. În rest, nu ne obligă nimeni s-o accesorizăm și s-o dotăm cu tot felu' de chestii mai mult sau mai puțin utile. Nu există conceptul acesta potrivit căruia o marcă nu merită mai mult de o anumită sumă decât dacă ne raportăm la prețurile de bază (și eliminăm edițiile speciale & Co.).

 

Iar S3 Style 280 CP 4x4 este 36k (dacă-mi amintesc eu bine). Deci pe lângă arbitrara sumă de 35k. Că exită Passat cu motorizare și dotări similare cu o creștere de 10% la preț (deși cu greu aș crede însă probabil că voi ați verificat), asta e problema VAG (n-ar fi prima dată când dă liber la "canibalizare" între mărci) și va resimți efectele. Dacă este cazul. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superbul este pentru cine vrea/ are nevoie de spatiu. Problema apare cand se vrea un Superb cu dotari si motorizari care nu sunt de nasul unei masini intr-un buget. Astfel ajunge complet artificial intr-o gama de pret unde evident ca nu renteaza. Nu poti sa ai pretentii la pret cand ii pui toate dotarile, cea mai puternica motorizare, dsg, tractiune integrala.

La noi poate se suprapune Passatul cu Superbul pentru ca romanul vrea cat mai multe dotari, la un pret mic, eventual sa aiba si brand si spatiu, iar la final nu stie ce vrea.

 

Uitati-va ce masini vin configurate din vest. Unele optionale pot sa para bizare, dar acolo se configureaza pragmatic si strict pe necesitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un S3 in varianta L&K este 38200 cea ce e mult, cam la 35000 ar fi un pret real fara discount de dealer.

Totusi discutam de o masina care nu ii produsa in "Germania cum se lauda alti producatori" mana de lucru e mai mica in Cehia decat in Germania.

Modificat de danny32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L&K reprezintă ediție specială pentru Skoda prin urmare nu o aducem în discuție. Sau dacă vreți s-o facem atunci o comparăm cu edițiile speciale ale celorlalți producători. Iar dacă vrem să discutăm de segmetul premium și ediții speciale atunci S3 L&K pare chinezărie dpdv al prețului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu compar calitatea materialelor, urcate intr-un C clas cu cea mai ieftina piele si ai sa vezi ca e mai buna decay cea in L&K pe testate, calitatea la atingerea materialelor in orice masina premium gen seria 3, C classe, A4 este peste L&K, eu la asta fac referire sa nu mai vb de meniu intiuitiv care il gasesti la BMW, Mercedes, totul e pe joistick stai confortabil in scaun si nu muti toata mana sa schimbi melodia sau navigatia, cotiera se deschide in 2 bucati, mai au de invatat, stiu doar sa tina preturile sus si pt o inflatie de 0,4 % au marit preturile cu 1,1 %, de ce, ca e VAG, nu mai comentez nimic mi-a ajuns si ma bucur ca am facut alegerea care este pe departe cea mai buna in special la pretul de revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are Skoda cu segmentul in care intra Audi, BMW, MB? Nici cea mai dotata Skoda nu va avea o calitate a materialelor comparabila cu BMW, MB. Sa ne uitam la pretul de pornire. Asa ca o duci la 40k din optionale este irelevant, nu pt asa ceva e Superb.

Skoda Superb L&K este un moft daca se apropie de 40k si nu are treaba cu o decizie rationala de a cumpara.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danny32 sa-ti stapanesti sanatos noua achizitie. In ultimele postari o tot repeti ca ce alegere buna ai facut, daca tu esti convins, inseamna ca asa o fi. Acum esti tipul cu mertz, care are si costuri de intretinere ulterioare diferite. Eu raman tipul cu skoda cu avantajele si dezavantajele care decurg de la aceasta. Parerea mea este ca, superb este o masina familiala cu un pret mai apropiat de cel corect. Nu este corect fata de aceasta comunitate vw sa continui sa ti lauzi alegerea facuta. Masina ta nu are nici o legatura cu acest forum. Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa te contrazic putin...

 

Superbul in echiparea Style are materiale peste Seria 3 cu pachet M interior (adica scaune stofa-alcantara, plafon negru, volan sport, etc)

In Seria 3 zona consolei centrale are plastice dure, ornamentul de plastic de pe volan este slabut si mai sunt si altele...

 

Deci nu as spune ca Superbul e inferior lui 3 pe parte de materiale. Pe tinuta de drum, directie, transmisie, da, orice VAG este inferior.

 

Si 3-ul poate fi dus din optionale in 90k, in timp ce su Superbul te opresti in 45k.

 

Sunt de acord, orice Skoda peste 30k este un moft, dar pana la urma, daca nu ne-am satisface mofturile am conduce cu totii Logan 1.2, caci aceea e o decizie rationala de cumpare a unui produs care sa te duca din A in B in siguranta si confort.


 Nu este corect fata de aceasta comunitate vw sa continui sa ti lauzi alegerea facuta. 

De ce nu e corect ? 

Ca, uitandu-se la un L&K de 40k, a mai pus 4k si a luat EKlasse ? Ce nu e corect aici. A luat singura decizie corecta, alta nu exista.

Hai sa incercam sa fim realisti si obiectivi, chiar daca suntem pe un forum dedicat VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este corect sa o tot repete, ca si cum ar astepta confirmari. Eu sunt singurul care l-am felicitat pentru achizitie. Cea mai buna masina e cea pe care ti-o permiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spus o chestie foarte tare, asta ar trebui pusa header: Cea mai buna masina e cea pe care ti-o permiti. 

 

Acestea fiind spuse, propun sa revenim la subiectul topicului, adica Consiliere Achizitie Superb3, caci mai sunt unii-altii care totusi, inca, sunt interesati de Superb3 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa te contrazic putin...

 

Superbul in echiparea Style are materiale peste Seria 3 cu pachet M interior

da-mi voie sa te contrazic si eu: nu mi se pare admisibil ca inainte de 60 mii km sa se scamoseze scaunul soferului imbracat in stofa. asta i s-a intamplat unei cunostinte si facandu-ma atent am observat ca si la mine parca da semne de oboseala sustinerea laterala de pe partea stanga a soferului.

la niciuna dintre masinile precedente nu s-a intamplat asta, desi aveau mult mai multi km cand le-am vandut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine ar mai dudui motoarele economiei daca s-ar mai face produsele cum se faceau odata, de se lasau mostenire. Economia de consum are nevoie de consumatori, 4-5 ani schimbam masina. Sau poate noi mancand nesanatos nu mai suntem atletici si ne târâm pe/de pe scaun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipo: asa cum zicea si mishu, e strict chestie de cost saving.

Un exemplu:

S2 Ambition din 2010, tapiterie identica cu a mea. Masina de firma, a facut 170 000km in 3 ani. La 170 000km tapiteria arata impecabil, nicio urma de scamosare/uzura.

 

S2 Ambition-ul meu, din 2013, tapiterie acelasi model cu cea a cunostintei mele: la 53 000km, dupa aproape 3 ani, am inceput sa vad vagi urme de la intinderea panzei pe laterala sezutului pasagerului, in conditiile in care am un singur pasager care are <50kg.

 

S2 Ambition din 2014 al unui amic. La 25 000km ambele scaune fata au urme de uzura mai pronuntate ca la mine, in conditii de rulaj pe jumatate din al meu.

 

Explicatia: modificarea continua a calitatii din care e facut materialul, pentru a obtine cost saving anual.

 

La O3 RS, dupa 5,000km materialul de pe sezut arata groaznic. Nu mai e stofa, ci stofa artificiala, adica un derivat din plastic.

 

Mult succes la a cumpara masini :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta stofei, anduranta este dependenta de numarul de intrari-iesiri din habitaclu si nu de numarul de kilometri.

Poti avea 200.000 de km rulaj si 1000 de cicluri intrare-iesire in habitaclu caz in care scaunul va arata impecabil sau poti avea 100.000 de km si 10.000 de cicluri de intrare-iesire caz in care uzura va fi evidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

total de acord.

caz concret: precedentul Opel Vectra l-am luat la 80 mii km si l-am dat la 150 mii km. dupa 4 ani de folosinta, tapiteria soferului arata la fel ca in momentul cumpararii. in exact aceleasi conditii de utilizare (in general drumuri lungi inafara orasului/tarii, iar eu nu am obiceiul sa opresc la fiecare suta de km) Superbul meu, dupa cum ziceam pare sa inceapa sa dea semne de oboseala, in timp ce a cunostintei e clar uzata. sezutul nu are nicio problema la niciuna dintre masinile in discutie. eu nu sunt nici f inalt nici supraponderal :), ba din contra.

as zice ca-i un cumul de factori mai degraba: materialele slabe (in primul rand), profilul lateral al scaunului mai accentuat, reglajul scaunului care te face sa atingi partile sensibile mai frecvent decat ar trebui, statura si frecventa de urcari/coborari din masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord, cu mentiunea cheie ca Vectra era 2007. Nu se practica atat de agresiv cost savingul atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Atat timp cat in manualul masinii se spune ca durata de utilizare a produsului este de 8 ani, mi se pare normal sa apara semne de uzura dupa 4-5 ani...

Caracterul premium al unei masini este dat si de tehnologiile la care are acces cumparatorul. Skoda va ramane de volum atat timp cat nu va avea (si nu va avea) acces la ultimele descoperiri in materie. de aceea MB, BMW si Audi au de ex faruri full led. Si altele...

Suntem la categoria volum. Si nu ma deranjeaza. Dar nici nu pot avea pretentii prea mari. S3 este totusi o varianta de passat ieftina. Nu o varianta de audi.

Configuratia mea are si pasarele. Cu mai multa ratiune iesea la 27500. Ceea ce reprezinta un pret f bun pt m liniar de masina (colegul a luat O3 150 dsg cu faruri si airbag spate la 25+k). Discutia despre o masina se face la cost mediu/unit, nu la pasarele. Ca altfel, un passat full (fara biturbo) calca bine in seria 5, si uite asa nu ne mai oprim din patinaj artistic cu gheata.

P.S. Felicitari pt E, asfalt uscat!

P.P.S. Eu am rupt scaunul la S2 in 115 k km. Se freca laterala de plasticul comenzilor scaunului. Iar sezutul si lateralele erau scamosate, cu "striuri" si evident tocite. Masina 2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de seria 3 si 5 nu pot sa observ o calitate superioara a interiorului fata de Superb 3... Compar variane de mijloc nu top de gama cu preturi de peste 80k...

Un prieten cu 330xd prima oara cand s-a suit in ambitionul meu a zis oau, e mai silentioasa si mai comfortabila ca a mea. Sa nu mai zic de spatiu, dotari standard si plastice. Alt prieten cu 520d ultima generatie nu a sesizat nici o diferenta fata de lui si nici eu cand am mers cu a lui nu am observat. Diferenta o face strict amplasarea motorului, rotile motrice spate, setarea directiei si mariajul perfect cutie motor. Aici BMW e as, altfel e la nivel de skoda-vw. Daca vrei interior de caitate, Audi e locul unde trebuie cautat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

astept cu interes comparatia cu gama 7/a8/S, dar de max 3 ani vechime si 100kkm :)  Se pot gasi la pret de S3 L&K. Probabil au si interiorul mai bun :)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar sa comparam Sh cu masini noi? 

Cine cumpara o masina de peste 80 k EUR, nu merge doar 30 k km pe an si o vinde la 100 k cu 35k EUR. Nu are sens decat daca e si o dauna totala la mijloc...

 

Presupunand ca totul e OK, cat costa CASCO la un A8 din 2013, cat costa la un Superb nou? Dar un schimb de ulei la diferential sau la cutie sau cei 8 litri de la motor? Dar un schimb de discuri si placute? Sau cauciucuri pe 19-21"? 

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, haideti sa revenim OT pe Consiliere Achizitie Superb 3...

N-are sens versusul cu sh-uri pe topicul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad o oferta de small fleet cu reducere 17%. Daca eu marchez banul, o fi vreun dealer descurcaret sa mi-o dea la banii astia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca cumperi min 2buc in acelasi timp, pe aceeasi PJ.

Valabil pentru 2.0tdi 150 Ambition.

 

Alte motoare sau echipari nu fac parte din oferta - din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am intrebat de dealer descurcaret :) treaba lui prin ce firma mi-o factureaza, adica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!