Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

pai reactia mea a venit din niste discutii aici pe forum cum ca ar trebui sa fie undeva la 9-11 alergat consumul. ori pana la 13-15-17...mai e cale lunga si as fi sperat sa fie primul scenariu.

iar 5% nu ma astept de la nimic de generatie mai noua decat daca computerul de bord ma minte in fata cu un smiley pus de board.

 

...back to the drawing board...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa iti faci o idee despre consumul real: 2.0 tdi 150cp 340nm pus pe masina de 1300 kg consum mediu 7.2%, consum in bucuresti 9-11. Mai pune 300 de kg in ecuatie si vezi ce rezulta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai reactia mea a venit din niste discutii aici pe forum cum ca ar trebui sa fie undeva la 9-11 alergat consumul. ori pana la 13-15-17...mai e cale lunga si as fi sperat sa fie primul scenariu.

iar 5% nu ma astept de la nimic de generatie mai noua decat daca computerul de bord ma minte in fata cu un smiley pus de board.

9-11 alergat iti ia o Octavia 1.6 tdi, iti spun din propria experienta.

 

Daca te bate un gand, vezi pe briskoda.net jurnalele de bord ale celor cu 2.0TSI 280.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa-i raspund lui "75NOR".

Varianta de Style in aceeasi configuratie am mai scris se duce cu vreo 3000 E mai mult si nici nu se pune problema.

Ca si senzatie eu la DT am avut suspensie normal cu jante pe 17" si nu am simtit ca ar fi barca, eu am pe RS 225/45/R17. Este mai dura clar, dar am optat si pentru DCC si trebuie sa o tina binicel pe viraje, mai ales ca e si motorul mai nervos de 190CP, probabil va sta ca o suspensie normala cu jante pe 18", eu in schimb am optat pentru DCC fiindca la DT am simtit un lag mare pe acceleratie (urasc asta) si am vazut in teste ca in Sport sau Individual poti seta raspunsul motorului. Referitor la scaune eu cred ca sunt indentice Ambition cu Style, mai ales ca am luat Alcantara si nu stiu sa difere ca forma intre versiuni.

Ce as vrea sa va rog a-mi spune daca aveti idee:

1. Ce anume difera la motorul de 190CP fata de cel de 150CP in afara faptului ca vine cu uree, soft direrit. Imi spunea cineva ca turbina ar fi aceeasi si imi vine destul de greu sa cred acest lucru, probabil si injectoarele sa difere si admisia, evacuarea.

2. Ce interval de service este pentru revizii, la cati KM si ce perioada de timp, nu am vazut nimic exact pe aici.

3. Cati litri are rezervorul de uree si la cate mi de km se consuma, iar ca simpla curiozitate ce se intampla daca ramai fara si rulezi asa?

4. Difera cumva discurile de frana de la 150CP la 190CP si daca exista vreo alta diferenta in echiparea masini odata cu motorul mai potent, suspensia am vazut este independenta pe spate indifferent de motorizare.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2. pot sa spun ca prima revizie e la 2 ani sau 30k km conf computer de bord

3. rezervorul are 13 l. consumer difera in functie de stilul de condus. Eu dupa 5500 km mai am range de 4500. Deci cam 10000 km. VW zice ca se consuma intre 1- 1.5 l la 1000 km. Pret 70 lei - 10 l la porsche sau 77 lei / 10 l la petrom

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa-i raspund lui "75NOR".

Varianta de Style in aceeasi configuratie am mai scris se duce cu vreo 3000 E mai mult si nici nu se pune problema.

Ca si senzatie eu la DT am avut suspensie normal cu jante pe 17" si nu am simtit ca ar fi barca, eu am pe RS 225/45/R17. Este mai dura clar, dar am optat si pentru DCC si trebuie sa o tina binicel pe viraje, mai ales ca e si motorul mai nervos de 190CP, probabil va sta ca o suspensie normala cu jante pe 18", eu in schimb am optat pentru DCC fiindca la DT am simtit un lag mare pe acceleratie (urasc asta) si am vazut in teste ca in Sport sau Individual poti seta raspunsul motorului. Referitor la scaune eu cred ca sunt indentice Ambition cu Style, mai ales ca am luat Alcantara si nu stiu sa difere ca forma intre versiuni.

Ce as vrea sa va rog a-mi spune daca aveti idee:

1. Ce anume difera la motorul de 190CP fata de cel de 150CP in afara faptului ca vine cu uree, soft direrit. Imi spunea cineva ca turbina ar fi aceeasi si imi vine destul de greu sa cred acest lucru, probabil si injectoarele sa difere si admisia, evacuarea.

2. Ce interval de service este pentru revizii, la cati KM si ce perioada de timp, nu am vazut nimic exact pe aici.

3. Cati litri are rezervorul de uree si la cate mi de km se consuma, iar ca simpla curiozitate ce se intampla daca ramai fara si rulezi asa?

4. Difera cumva discurile de frana de la 150CP la 190CP si daca exista vreo alta diferenta in echiparea masini odata cu motorul mai potent, suspensia am vazut este independenta pe spate indifferent de motorizare.

Multumesc anticipat.

Ref la echipare, asa cum am mai spus, tu o platesti, tu te dai cu ea, tu trebuie sa fii multumit :)

 

O curiozitate ref la alcantara: ai fost "all in" dpdv curaj si in completarea Blue Lava ai ales Alcantara bej sau ai ramas pe negru ?

 

1. Difera 100% turbina, softul si managementul injectiei. Admisia si evacuarea nu au nicio treaba

2. Va veni setata cu QI6, adica interval flexibil, cu revizii la max 30,000km, dar e alegerea ta daca o treci pe QI4, adica interval fix la 15,000km. Mai ales ca spuneai ca o vei tine 7 ani... Nu are sens sa intram in eterna discutie "cum arata filtrele dupa 15,000" :)

3. Nu ai cum sa rulezi fara uree, daca ti se termina, pe langa mesajul de pe bord care te anunta din timp, nu vei mai putea porni motorul.

4. Suspensia este identica, dar discurile de frana sunt 99% sigur ca sunt mai mari la 190.

Daca vrei sa stea masina mai bine, poti opta pentru suspensie sport, adica -1.5cm garda la sol si amortizoare o idee mai dure, e vreo 250-300Eu ca si optiune.

 

@Doc + @Nsm: revin cu rugamintea, cand aveti 10min, puneti o ruleta pe discurile fata de frana sa le vedem diametrul ? :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor pentru lamuriri.

@75NOR - Referitor la piele stiu ca exista posibilitatea de optiune a culorii doar la pielea normala, cat priveste alcantara exista o singura culoare din cate stiu eu la acest model de Superb si anume un gri inchis violaceu cu piele artificiala neagra in rest. Am vazut un Superb expus la un dealer si mi-a placut enorm. Nici nu ar putea veni in alta culoare fiindca ar trebui sa schimbe si mocheta si plansa de bord pe un maroniu, ceea ce ar fi mai ciudat si sigur ar fi specificat vreo lamurire in sensul asta.

Referitor la suspensie am optat deja pentru DCC si nu mai pot interveni la configurare, dar nici nu-mi pare rau, sigur voi aprecia chestia asta pe parcurs, mai ales ca e fun sa te joci cu aceasta optiune. Acum daca stau bine sa ma gandesc poate ar fi fost sufficient doar driving mode selection, eu oricum am vrut in primul rand un raspuns in pedala de acceleratie.

Cat tine de discuri, vorbeam astazi cu un coleg de serviciu si imi spunea ca este posibil sa aiba acelasi diametru discurile , dar sa difere etrierii si placutele de frana, in idea ca pot fi mai lungi si implicit suprafata de contact mai mare. Daca o fi balarie o fi, e prima data cand aud si eu asa ceva.

Ce as mai dori sa-mi dati de veste daca auziti ceva legat de programul rabla 2016, acum asta urmaresc in lunile urmatoare. Sper sa fie disponibil fiindca altfel va fi de belea cu finantarea, sunt la limita limitei oricum.

Cele bune.

Modificat de skoderia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NOR- Doar la Style poti alege tipul de Alcantara, la Ambition vine doar pe negru. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, hai ca s-a lamurit, multumesc @edi, deci pe Ambition e doar Alcantara neagra, iar pe Style poti opta si pentru cea bej :)

Good 2 know

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile de frana ptr Superb 2.0 tdi 190 de cai au 312 diametru su 25 grosime, 5x112 la prezoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim @NSM ! :beer:

 

@Doc: ne ajuti, te rugam ? :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti sa nu le mai masurati fizic pe masina, dupa seria de sasiu va pot spune eu ce discuri aveti pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar 40 de cai si 60nm nu conteaza pentru vag.

Ceea ce vreau sa notez este ca etrierul in sine este mai mare comparat cu cel de pe platforma anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doc & @nsm Am curiozitatea daca ne puteti spune cum stau motoarele pe consumul de ulei, cu toate ca banuiesc nici nu ati adunat prea multi km. Stiu ca s-a remediat demult problema, dar cine stie pe euro 6 daca ne fac vreo surpriza. de asemeni si cei cu TSI-uri ne pot impartasi pareri legate de acest lucru.

Modificat de skoderia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am observat nimic deosebit in aceasta privinta. Nici la cea veche euro 5, 170 cai nu am observat probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, am auzit la un coleg de serviciu care si-a achizitionat un Ford. Cand I-a venit masina s-a trezit ca ii pusesera o optiune in plus pe masina, sincer nu mai stiu ce anume, dar nu platise pentru ea. Se intampla si la grupul VW asa ceva? Sau din contra sa nu vina cu o anumita optiune pentru care s-a platit deja?

Totodata vroiam sa va intreb , cu cat carburant vin automobilele din grupul VW in momentul ridicari de la dealer. Eu am mai cumparat cateva dacii noi in trecut si acolo vin efectiv uscate, max 2 litri de carburant (am inteles ca se fura pe transport si de aceea s-a renuntat a mai pune in masini de noi). Din cate inteleg rezervorul de ad-blue vine aproape plin.

Probabil difera si in functie de dealer, aici la Avia mi-au spus ca numerele rosii trebuie sa le platesc, la Dacia nu am platit niciodata. Nu mai stiu daca se recupereaza banii de pe ele, asa era la un moment dat, nu ar fi vorba de suma, dar statul asta chiar te determina sa fi nesimtit la randul tau si chiar am sa-i cer daca se poate. Bine macar de suportii de numere, aia au zis ca mi-I dau, fiecare cu politica lor.

Modificat de skoderia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De optiuni lipsa sau in plus nu am auzit pana acum.

Despre combustibil... o iei pe rosu.

Cand am luat eu masina am platit 150 lei servicii inmatriculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totodata vroiam sa va intreb , cu cat carburant vin automobilele din grupul VW in momentul ridicari de la dealer.

 

La Superb acul nu se ridica nici macar o linie din zona rosu si mi s-a recomandat sa pun ceva gaz in max. 10 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor pentru lamuriri.

Am insa o piatra pe suflet si anume sub emblema cu Skoda, in fata, in grila radiatorului sunt senzorii de Front Assist si ACC. Eu am luat variant Ambition , fara ACC. Pe mobile am descoperit ca exista modele unde acea grila este foarte urata, o scobitura de plastic urata si chiar I-am trimis si consilierului de vanzari un mail in care sa-mi confirme ca masina nu vine cu panarama aceea in grila.

Nu de altceva, dar in configuratorul de Romania nu exista acea grila cheala, nici macar la variant Active, in schimb la nemti exista si nu vreau sa am vreo surpriza, mai ales ca l-am intrebat si atunci cand am facut configurarea, dar acum l-am rugat sa confirme.

Este cineva care a achizitionat noul Superb Ambition, dar fara ACC? Sunt curios cum are grila, in dreptul acelor senzori si aici nu ma refer ca are sau nu are crom, ca ala trebuie sa fie, ci daca exista acel trapez frumos cu finisaj ca de sticla.

Am vrut sa adaug si doua poze ca sa ma intelegeti mai bine, dar nu am idee cum se procedeaza aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vazut ca au reorganizat configuratorul si nu mai poti comanda suspensie adaptiva pentru nici un nivel de echipare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca "celalalt Superb" din viata mea, cu care circul si eu ocazional, adica S2 Break Amethyst Purple 2.0TDI DSG Ambition face in Iulie 3 ani si 160 000km (!) a venit momentul sa fie schimbat, evident cu un Superb 3.

S-a dorit si configurat un S3 Break BlueLava Laurin&Klement 2.0TDI DSG, dar...la momentul lansarii comenzii...supriza: termen de livarare contractual 45 saptamani !

Avand in vedere ca masina e obligatoriu sa fie livrata in maxim 20 saptamani... din pacate, nu voi avea placerea de a conduce si de a impartasi impresii despre un S3 L&K.

O sa fie in schimb un S3 Break Style BlueLava 2.0TDI DSG cu "de toate"...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit te ai hotarat. Sa fie intr un ceas bun si abia astept impresiile. Pacat ca nu s a optat pt 2.0 tsi, in orice varianta de putere. Ar fi fost o premiera..

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!