Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Banuiesc ca le ceri sa o repare si mai dureaza saptamani sau luni pana e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dax: le arati neconformitatile, faci PV de constatare a problemelor si ai 2 variante:

1. daca ai de exemplu reper de inlocuit, pleci cu masina asa cum e si te cheama cand soseste reperul - pentru montat

2. daca ai doar de revopsit element (e) o poti lasa chiar atunci la vopsit si o iei cand e gata (presupunand ca nu trebuie programare in prealabil la vopsit, in functie de cat de aglomerata e tinichigeria)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intr-un mare final am reusit sa fac un drive-test cu o masina asemanatoare cu cea vizata, combi 150TDI DSG si trapa. Indoiala legate de zgomotul de rulaj si suspensie au fost spulberate. Chiar cu  trapa panoramica pe autostrada zgomotele de vant sunt mai reduse decat la Passat B8. Singura chestie observata care poate deveni deranjanta in viitor e lipsa posibilitatii culisari orizontale a tetierelor, pe un parcurs de 100km nu a fost deranjanta.

Cum jantele Stratos aduc o intarziiere la livrare de vreo 15 saptamani, sunt cam nevoit sa aleg alte variante. Stiti ce jante are masina din 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dax nu știu comparativ cu B8, dar comparativ cu B7 sigur e mai puțin zgomot la rulare. Nu mai știu ce coleg zicea pe aici acum nu foarte mult timp ca e foarte gălăgios la rulare superbul fata de B7.

Jantele de pe Superbul din video sunt Zeus, cu alea am luat-o și eu și arata bine pe mașină. Poți vedea în topicul mașinii mele și pozele cu Zeus și cu Stratos pe care le-am luat pentru iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: acel scut motor din plastic ajuta si la altceva decat protectie suplimentara, de fapt doua intrebari:

- daca nu se pune aceasta dotare motorul nu are deloc scut sau ... ?

- ajuta la o izolare fonica mai buna a motorului ?

- pe de alta parte poate influenta negativ temperatura motorului ? Sau eu stiu altceva negativ ?

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele nu par a fi Zeus, mai degraba cele pe 16', Orion, dar nu sunt sigur...

Clipboard03.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dax posibil sa ai dreptate, dar as zice ca sunt cele Helios pe 17. Nu îmi par a fi roti de 16. Helios 17 seamănă cu Zeus 17, dar au 6,5J. Sunt puțin mai "inguste" decât Zeus care au 7J.

L.E. Se pare ca ma insel, jantele par a fi cele pe 16" Orion. Helios 17" arata identic cu Zeus 17", difera doar latimea jantei. Nu stiu de ce ar alege cineva Helios in detrimentul Zeus si care e scopul pentru care au pus doua tipuri de jante identice, cu specificatii usor diferite, pe aceeasi dimensiune.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o diferenta intre cele doua. Helios are spitele drept si la Zeus, spitele se rasucesc usor spre centrul rotii.

In alta ordine de idei o cunostinta vrea sa ia Superb, ar vrea benzina minim 1.8TSI 180CP, dar acest lucru obliga la Style care contine multe optionale la care se poate renunta si urca pretul prea mult pentru bugetul alocat. Deoarece vrea un motor puternic pana in 30.000 cuplat la DSG singura varianta ramane 2.0TDI 190CP DSG6 pe echipa Ambition. Am citit pe briskoda ca 2.0TDI cu DSG 6 are momente cand schimba lent, mai ales la viteze mai mici. A mers cineva cu aceasta combinatie de motor+transmisie, si poate sa ofere un feedback?

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda am facut-o cu jante Stratos - termen de livrare - 8 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a deblocat productia de Stratos-uri? Pana acum cateva saptamani era o intarziiere contractuala suplimentara de 15 saptamani pt Stratos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, dax said:

S-a deblocat productia de Stratos-uri? Pana acum cateva saptamani era o intarziiere contractuala suplimentara de 15 saptamani pt Stratos. 

La 25 Oct cand am dat comanda mi-au spus si mie ca Stratos e una dintre optionalele care provoaca intarziere. 

On 27.11.2016 at 8:51 AM, RzzV said:

L.E. Se pare ca ma insel, jantele par a fi cele pe 16" Orion. Helios 17" arata identic cu Zeus 17", difera doar latimea jantei. Nu stiu de ce ar alege cineva Helios in detrimentul Zeus si care e scopul pentru care au pus doua tipuri de jante identice, cu specificatii usor diferite, pe aceeasi dimensiune.

Arata groaznic guma aia de 215 pe janta de 6.5J. Pare foarte "trasa" anvelopa. In viraje mai stranse va fi "vis" cu asa ceva, datorita masei masinii... 

21 hours ago, rempha said:

In alta ordine de idei o cunostinta vrea sa ia Superb, ar vrea benzina minim 1.8TSI 180CP, dar acest lucru obliga la Style care contine multe optionale la care se poate renunta si urca pretul prea mult pentru bugetul alocat. Deoarece vrea un motor puternic pana in 30.000 cuplat la DSG singura varianta ramane 2.0TDI 190CP DSG6 pe echipa Ambition. Am citit pe briskoda ca 2.0TDI cu DSG 6 are momente cand schimba lent, mai ales la viteze mai mici. A mers cineva cu aceasta combinatie de motor+transmisie, si poate sa ofere un feedback?

Ce buget are cunostinta ta ? (daca nu sunt indiscret) Se poate scoate 1.8TSI DSG Style fix in 30k (vreo 29.5 mai exact)

Am mers cu toate TDI-urile din oferta. Cel mai putin m-a impresionat cel de 190, mi se pare gatuit, ai senzatia ca "nu trage". Fata de 170-ul pe care il ai tu, este un pas inapoi ca feeling. DSG-ul este ok, daca esti obisnuit cu el. Cei de pe briskoda, majoritatea, sunt "neajutorati" - ca sa nu ma exprim altfel. E vorba de caracteristica DSG de a tine masina in ture joase in D, ceea ce provoaca vibratiile specifice datorita subturarii. Dar, DSG-ul se conduce din pedala de acceleratie, dupa ce il inveti, poti evita in 85% din situatii comportamentul asta. Mai e o problema: datorita start/stop - smuceste. In momentul in care repornesti motorul cutia are nevoie de o fractiune de secunda ca sa transmita flux de putere. Daca exact atunci bagi piciorul sa demarezi si te suprapui pe momentul in care cutia da impulsul - vei avea o smucitura. La fel si fara SS. Daca e exemplu esti la semafor pe N si vrei sa pleci - bagi in D, stai o fractiune de secunda pana simti ca masina "vrea sa plece" si apoi accelerezi - asa nu apare nici smucitura. Sunt fineturi de DSG, se invata daca exista un minim de spirit tehnic. Daca nu - zici ca e proasta masina/cutia :) 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.11.2016 at 10:34 PM, corbu33 said:

O intrebare: acel scut motor din plastic ajuta si la altceva decat protectie suplimentara, de fapt doua intrebari:

- daca nu se pune aceasta dotare motorul nu are deloc scut sau ... ?

- ajuta la o izolare fonica mai buna a motorului ?

- pe de alta parte poate influenta negativ temperatura motorului ? Sau eu stiu altceva negativ ?

E interesanta intrebarea ta. Nu cred ca vine fara scut.

Ajuta la antifonare, dar nu e decisiv. Scutul e de plastic, nu de plastic+mocheta ca la Audi. Acolo e esential pentru antifonare.

Nu influenteaza deloc temepratura motorului. Am scut si la Superbul2 TDI si e foarte ok.

Are aspect pozitiv la aerodinamica - ajuta curgerea aerului pe sub masina si are influente pozitive la consum si "linistea" din masina, fara el s-ar face turbulente.

De asemenea te ajuta la impact usor - gen pisica, iepure, etc. Daca iei un bolovan sau vreun dop de gheata e foarte posibil sa se sparga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@rempha

Experienta mea de 20k pe DSG 6 cu 2.0 TDI (150 CP), pe SS3, care iti poate face viata mult mai usoara/placuta:

1) Dezactiveaza S/S (e o porcarie in combinatie cu DSG, cel putin eu nu-l suport). Eu il re-activez manual, numai cand e un semafor mai lung, gen 1 minut, sau stau in coloana oprit pentru mai mult timp. Nu mi se pare a aduce nici un beneficiu, daca te opresti la un semafor pentru 10-15-20 de secunde.

2) Activeaza auto-hold (la semafor, eu nicodata nu schimb din D/S in N). In plus nu trebuie sa tii piciorul pe frana. Masina ramane "in viteza", pornirea e foarte lina, la apasarea acceleratiei.

Cineva de pe briskoda recomanda la fel; singura diferenta e ca, cel putin la mine, nu trebuie sa-l activez de fiecare data (ramane activ, pana la dezactivarea manuala).

"The car has 'Auto Hold'. You can manually activate this when you get in the car using the relevant switch between the front seats. When you pull up to a stop take your foot off the foot brake and the auto hold will keep the same brake pressure active on all four wheels. This remains the case until after about 10 constant minutes when it will then automatically apply the electronic handbrake. To pull away just press the accelerator, the auto hold or electronic handbrake will release automatically, provided you give it enough power if stopped on an uphill road for example."

3) Condu in mod S. Cutia in mod S, schimba foarte apropiat de un sofer "uman", daca nu iti bagi piciorul in ea foarte tare (respectiv, daca conduci masina la fel ca si in mod D).

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR bugetul de achizitie ar trebui sa fie maxim 29k (dupa discount, rabla, etc). Cum scoti 1.8TSI DSG Style in 29.5k?

Deoarece vine de pe Octavia 3 1.8TSI DSG si nu vrea un motor mai slab, configuratia ideala pentru Superb 180CP+ in echipare Ambition cu urmatoarele extras: faruri Xenon, Alcantara, carlig remorcare, stergator luneta si jante 18".

Pe Ambition interiorul Alcantara te mai obliga la scaun electric sofer 470 euro, dar pachetul Cleverpack te obliga sa ramai cu jante de 17". In acest caz un 2.0TDI 190CP DSG ajunge 32740 euro.

Pe Style Alcantara nu te mai obliga la nimic, si poti merge pe jante de 18", ducand un 1.8TSI DSG la 33700 (cu 1000 de euro mai mult), dar o parte din diferenta vine si din jantele de 18" (350 euro).

@Habba foarte bune recomandarile, ar trebui sa fie facute default.

Superb1.8TSI180CPStyle.pdf

Superb20TDI190CPAmbition.pdf

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rempha: Pai e simplu: un Style 1.8TSI DSG este 31418Eur. Il poti lua in 29k eur fara sa socotesti Rabla. Mai pui si culoare si iesi sub 29.5k Eur :) De la dealer de Bucuresti.

De banii de Rabla, adica 1,500Eur, pui Alcantara si roti 18'' si te incadrezi la fix.

Nu vad niciun motiv sa iei Ambition TDI190.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms nor. Daca vine cu scut ce reprezinta aceasta optiune de 105 eur scut plastic ? Sau asta doar inlocuieste scut metal cu plastic ori cum... ? Scuze dc par idiot :) 

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33: din cate stiu, doar la optiunea PDG primesti scut metalic, dar ar trebui sa-l intrebi pe colegii @RzzV sau @nsm, stiu ca ei au optiunea de PDG.

In rest, scutul este de plastic.E un plastic destul de dur, are ceva ranforsari gen ca niste faguri de plastic - pentru a-i da mai multa ridigitate. Sa stii ca sunt destul de rezistente, spre exemplu daca pui masina pe burta in zapada, scutul nu se sparge/fisureaza. In schimb, la impact dur, gen bordura, sau bolovan mare se va fisura/rupe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu zgomotele de vant mai reduse in S3 fata de B8 e gluma zilei...O fi fost vant cand ai condus Passat-ul. :cool::cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, eu zic sa nu o dam in inceputuri de flame.

Asta cu zgomotele la vant este o chestiune 100% subiectiva si tine cont de foarte multi factori. Pentru a avea o comparatie obiectiva trebuie indeplinite urmatoarele conditii:

- ambele masini testate in aceeasi zi, pe acelasi drum, back to back

- ambele masini sa aiba acelasi tip de cauciucuri (vara-vara, sau iarna-iarna)

- pentru un rezultat absolut corect trebuie folosit un decibelometru.

Restul, sunt impresii pur personale si trebuie tratate ca atare, nu folosite ca prilej  de atacuri la persoana.

Parerea mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu respectivul "scut" poarta denumirea de "sound absorber"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ciocanesc scutul si va raspund cu privire la material. Din cate stiu eu, este vorba de un plastic dur la PDG(probabil sa salveze din greutate). La standard am impresia ca e un scut de plastic subtire cu efect aerodinamic. Adevaratul plus la PDG e suspensia mai tare si garda la sol mai mare (ptr cine e interesat).

Unul dintre motivele ptr care am trecut de la S2 la S3 este acest PDG (pe care nu l-am bifat la S2) Acum viata mea e mai linistita; pot parca cu usurinta pe marginea drumului, nu mai atinge pe drumurile cu valuri de asfalt sau la speedbumps de beton (gen Bulgaria); pot merge pe camp/miristi/paduri fara stress.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate știu standard vine fără scut. Ai opțiune de scut de plastic, iar PDG vine cu scut din fibra de sticla (asa ii zic ei, e tot un fel de plastic din pct meu de vedere, dar într-adevăr mai dur). Eu am fost parțial dezamăgit de asta, la octavia PDG a venit cu scut metalic care m-a scăpat de orice griji și iarna, și la bolovani și la orice. La superb scutul pare totuși fragil, ma gândeam să-mi cumpăr unul metalic (se găsește pe comanda). Într-adevăr, PDG l-am ales în principal pentru suspensia mai rigidă și mai înaltă, dar scutul era și el un element f important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm, @RzzV: deci a ajuns cost savingul si la PDG-uri... Am presupus scut de metal intrucat la Passatul B6 2009 pe care l-am avut, la PDG venise cu scut de metal - era greu ca naiba, la revizie, 2 oameni il dadeau jos de pe masina.

Daca standard vine fara scut - sunt mancat. Eu nu am putut bifa optiunea de scut plastic, in momentul in care am bifat "suspensia sport" mi s-a debifat instant optiunea de "scut plastic" - am urmarit in mod special asta intrucat imi doream scut plastic. 

Daca pui optiunea de "scut plastic" se dezactiveaza optiunea de "suspensie sport". Foarte ciudat. Va trebui sa intreb dealerul.

Daca vine fara - va trebui sa-mi comand unul separat...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate comanda! Dacă nu greșesc are același col ca și cel de pe Golf 7!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate exista un motiv ptr care nu il poti configura... Vezi sa nu risti sa nu se potriveasca... Sau poate are legatura cu garda la sol. Cred ca adaugarea scutului o sa o micsoreze periculos de mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!