Jump to content

Nu am caldura in masina


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

Aprope ca nu mai poti strange furtunul. Nu arunca apa pe la supraplin. Ambele furtune sunt fierbinti

Ok. Merci Gabi. Ca sa imi pun filtru, am nevoie si de acel suport nu? Sa merg la cei de la reprezentanta sa intreb? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,mergi la ei cu o poza cu ce ai tu pe masina si iti vor aduce ei suportul si 1 filtru de clima.

Nu poti merge la nesfarsit fara filtru de clima pentru ca tubulatura de aer iti tage din exterior tot praful si toata mizeria.

Mergi si la un mecanic sa iti curete caloriferul din interior...in mod normal vad ca masina nu are km foarte multi si nu cred ca e vorba de alte componente cazute (calorifer infundat sau garnitura de chiulasa ciupita...etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti careva un mecanic in CJ care ma poate ajuta cu curatarea caloriferului? Voi merge azi sa fac comanda de suport si filtru, merci. Masina are acuma in jur de 245.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar e duboiasa problema ta...

Am vazut asera ca ai aruncat un ochi in aria golf 3...ai vazut filmuletele astea?

http://vwforum.ro/topic/8509-probleme-cu-incalzirea-in-masina/?p=2499419

La cat e de munca...eu nu m-as risca doar cu o curatare...as schimba direct caloriferul...dupa care...din ce am vazut pe acolo ar mai putea fi si probleme in aeroterma...sa nu dirijeze corect aerul...clapetele acelea sa nu inchida/deschida corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat ieri in Golf3, dar momentan nu am dat peste problema mea. Bordul a fost desfacut odata, pentru a verifica acele clapete, dar a fost desfacut degeaba....totul este ok. Mi-a stat capul sa schimb caloriferul, dar am renuntat momentan. Cel mai ciudat este ca, anul trecut am avut caldura, in octombrie am schimbat distributia si pompa de apa.....problema este ca atunci nu am folosit caldura, deci nu pot sa zic ca din cauza pompei sunt probleme. Nu stiu exact cand a inceput problema.....dupa cum am mai scris, am spalat calorifer....am schimbat termostat, chiar daca imi urca apa la 90......tot ce inseamna furtune sunt fierbinti...... Din greseala am dat peste gura aceea de aerisire, sau cum se numeste....am banuit ca ar fi trebui sa se afle acolo filtru de polen...dar daca mie mi s-a spus ca nu are....nu stiam. De aceea am postat foto, ma gandeam ca poate este vreo legatura si gasesc cauza. Voi incerca, din nou sa merg sa mi se desfaca bordul, sa vedem daca este plin de praf caloriferul sincer nu stiam din ce cauza am asa mult praf pe gurile de aer din interior...sa speram ca ii dau de cap. Daca nu, voi schimba si caloriferul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate furtunul de la retur de la vasul de expansiune si vezi cum vine apa pe el, dacavine continuu sau doar din cand in cand

s ar putea sa fie pompa de apa sau mai rau garnitura de chiulasa

nu este normanl sa se intareasca furtunele asa de rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos furtunul, curge continu....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s ar putea sa fie garnitura de chiulasa

caldura o baga in trepte?

adica cand baga cand nu baga

ciudat mai verifica pana ajungi la garnitura de chiulasa

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce pornesti masina mergi vreo 2km sa nu ajunga apa la 90 si pune mana pe furtunul gros.Vezi daca e tare.Sau dimineata inainte de a o porni verifica furtunul daca e tot tare cel mai probabil garnitura de chiulasa sau chiulasa.Si ca sa fii sigur te duci la un service care are tester ptr chiulasa sa vada daca iti baga dioxid de carbon.Apoi daca totul e in regula treci la desfacutul bordului.Pana atunci fa asta ca sa nu arunci banii aiurea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul nu se intareste imediat ce ajunge apa la 90, de exemplu ieri, era moale. Data trecuta cand s-a intarit am facut in jur de 60 de km pana am verificat si era tare. Nu ma pricep, dar daca este dusa garnitura nu ar trebui sa am pierderi de antigel? Sa se incalzeasca apa? Eu nu am aceste "simtome"...motorul merge cum trebuie.....de bagat caldura baga(dar este dezmortita), dar de abia cand ajunge apa la 80-90 simti ca este "caldut" aerul. Pana la 80-90 este rece....

Modificat de Dady-Cady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, daca iti baga gaze nu-ti pierde antigel doar daca o forjezi f tare si arunca atunci pe la supraplinu de la vas.Dar daca tu zici ca furtunile de la tur retur de la calorifer sunt fierbinti atunci tu ar trebui sa ai caldura.Singura chestie la care ma gandesc e calorifer partial infudat si de asta sa se intareasca si furtunu si caldura putina.Cand ai desfacut bordul ai ajuns la calorifer?Ai putea sa mai incerci cu solutie de desfundat dar trebuie interesat daca e vreo una buna care desfunda si sa nu faca pagube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ITP in decembrie,pe bune, nu pe "relatii", gazele au iesit ok. Problema cu caldura este inainte de ITP....de forjat....am forjat masina....am facut in jur de 5000 de km din decembrie(a fost cand am dus-o si la 4-5000 de ture pana am schimbat, plus ca cel putin odata pe saptamana o duc in a 2-a pana in 5000 cateva secunde si numai dupa o schimb)...de folosit solutie pt desfundat am folosit de la nemti ceva...cica cea mai buna...asa mi s-a spus, plus solutie pentru spalat motorul si apa cu presiune...dar degeaba...nu a iesit nici pic de mizerie. Cand s-a desfacut bordul....nu am fost de fata, mecanicul s-a ocupat sa vada daca nu cumva este problema de la clapete, el a zis ca totul este in regula...cred ca o sa desfac eu tot bordul....sa fiu sigur ca este totul ok, chiar daca este mult de lucru....

Modificat de Dady-Cady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu  mai baga nici o solutie de curatat radiatorul

toate sunt niste porcarii

cine stie ce infundat pe acolo

daca te pricepi baga presiune pe furtun de tur de la calorifer si vezi cum iese pe retur

radiatorul de apa este cald peste tot?

ai grija cand verifici sa nu pornesca paletele de la ventilator si sa ramai fara degete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salu,nu stiu daca scriu unde trebuie dar as avea nevoie de mult ajutor,fsi'ul meu are urmatoarea problema:toata apa din vas dispare din el in mers dupa 2,3 km si curge pe undeva sub masina,are presiune mare in furtune,si cand desfac capacul apa se intoarce in vas.Sa fie ceva infundat si sa nu isi faca circuitul?Sa fie pompa de apa?Va rog HELP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Garnitura de chiulasa sau chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Contrar titlului, eu am caldura in masina, in continuu (indiferent daca sunt pe ventilatie sau AC).

Eu suspectez comutatorul dintre rece si cald. Any ideeas? Masina: golf 4 cu AC manual. 

Multumiri,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil clapeta de cald-rece din housing-ul de aer sa fie rupta sau sa fi iesit cablul din panou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul nu are nici o treaba, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Contrar titlului, eu am caldura in masina, in continuu (indiferent daca sunt pe ventilatie sau AC).

Eu suspectez comutatorul dintre rece si cald. Any ideeas? Masina: golf 4 cu AC manual. 

Multumiri,

 

 

Posibil clapeta de cald-rece din housing-ul de aer sa fie rupta sau sa fi iesit cablul din panou.

 

Posibil... trebuie sa dai jos ca sa vezi unde este problema - scoate casetofonul si compartimentul de depozitare si incearca sa vezi daca totul e la locul lui, in consola de comanda a AC-ului.

 

asta daca intra doar cald.... dar compresorul porneste. Daca te referi cald - nu porneste compresorul.... asta e alta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

Contrar titlului, eu am caldura in masina, in continuu (indiferent daca sunt pe ventilatie sau AC).

Eu suspectez comutatorul dintre rece si cald. Any ideeas? Masina: golf 4 cu AC manual. 

Multumiri,

 

 

Posibil clapeta de cald-rece din housing-ul de aer sa fie rupta sau sa fi iesit cablul din panou.

 

Posibil... trebuie sa dai jos ca sa vezi unde este problema - scoate casetofonul si compartimentul de depozitare si incearca sa vezi daca totul e la locul lui, in consola de comanda a AC-ului.

 

asta daca intra doar cald.... dar compresorul porneste. Daca te referi cald - nu porneste compresorul.... asta e alta problema

 

Compresorul porneste, ventilatorul de clima la fel. Am dat ieri jos consola de sub casetofon - totul e la locul lui. Comutatorul de caldura se invarte ca si inainte (cu click-uri, nu in gol) ceea ce ma face sa cred ca lucreaza. Recircularea functioneaza si ea, asta daca are vreo relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai dat jos consola, vezi daca este la locul sau cablul de actionare a clapetei - infipt in buton/parghie si daca camasa acestuia este clipsata la locul sau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai dat jos consola, vezi daca este la locul sau cablul de actionare a clapetei - infipt in buton/parghie si daca camasa acestuia este clipsata la locul sau

 

La comutator totul e ok. Problema e la robinetul de caldura, sub scaunul de la pasager, stanga. Acolo vine celalalt capat al cablului de la rotita ce face schimbul cald/rece. Cablul era iesit din robinet. Faza cea mai tare e ca nu mai sta infipt acolo (partea cu surubul cu tot, unde este incercuit)

post-31500-0-50104000-1433242932_thumb.j

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sub bord, la pasager... nu sub scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sub bord, sorry. Trebuie sa vad cum sa o fac sa stea acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

 

In ultima vreme nu mai am nici eu caldura in masina. Problema a aparut la mine dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa, sau cel putin dupa acest moment am realizat.

 

Nu pot sa spun ca nu am caldura deloc in masina, simt ca intra ceva aer cald insa numai daca dau la temperatura maxima din climatronic. Iarna trecuta era cald in masina si cand temperatura era setata la 22-23 grade, acum nici la maxim (pentru ECON).

 

Am schimbat termostatul, am incercat sa spal radiatorul mic, cel care intra in habitaclu, am incercat sa aerisesc instalatia insa problema este inca prezenta. Am verificat furtunele care intra in radiatorul mic imediat dupa ce pornesc masina si sunt destul de calde dupa putin timp, dupa ce temperatura lichidului de racire ajunge la 90grade nu prea pot sa tin mana pe aceste furtune.

 

Are cineva idee care ar fi si cum as putea sa rezolz acesta problema?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!