Jump to content

Motorul 1.2 TSI (distributie pe curea) - probleme si rezolvari


Merlinboy
 Share

Postare recomandată

On 8/21/2019 at 7:07 PM, gleo said:

Legat de schimb distribuție la 1.2 tsi cod cjza am primit informația verbala de la service că se schimba la 210.000 km sau se verifică după 8 ani starea curelei și dacă se constată uzura se înlocuiește

Salut! Ai schimbat cumva distributia la 1.2 tsi cod CJZA? Poti sa imi spui la cati kilometri, cati ani si cum arata distributia veche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Sigur nu a schimbat-o pentru ca masina lui nu are nici macar 60.000 Km. Cat despre ani, nici un CJZA nu are mai mult de 6 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@albertone am schimbat eu cureaua de distributie. masina cumparata in octombrie anul trecut si nu era portalul RAR sa vezi km de la ITP. Cred ca are undeva la 170-180k km. Am schimbat-o sa dorm linistiti. Uzura era normala, nu era crapata sau altele in schimb se vedea cauciucul ca e imbatranit, cum se fac cauciucurile la masina cand sunt vechi.

 

Stie cineva cauza pentru tremur la ralanti dimineata la rece? Coduri de eorare am random miss-fire pe toti cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etansare proasta la supape din cauza jegului (carbonului) adunat pe ele din cauza injectiei directe fara post injectie care sa curete supapele. Asa ca supapele se incarca cu depuneri, pana cand e asa rau ca nu mai merge bine masina, cu riscul de a ramane o supapa blocata, sau se indoaie dupa care pierde ulei si automat pierzi compresie. 

 

Chestia asta se simte de la 100.000km iar pe la 200.000 km deja devine problematica. Solutia, curatarea mecanica sau cu solutie (Care e cam frectie mai ales cand ai depuneri masive). Pentru detalii cauta direct injection carbon build up 1.2 tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman mersi frumos de raspuns. imi dau seama ca aia chimica e frectie ca la km mei e serioasa si aia nu face nimic.

 

exista ceva sevice-uri care fac asta in Bucuresti? o recomandare? nu reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca ai zis ca nu reprezentanta, insa eu am facut asta la Brady si am fost mai mult decat multumit. Pret: intre 700-800 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatare mecanica supape? Doar 700 Ron? Este puțin greu de crezut mai ales că reprezentanta nu accepta folosirea garniturilor vechi și așa mai departe.

 

A mers diferit mașină după curatare?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost schimbate si garniturile, as fi pus poze cu factura de la ei insa am dat toate facturile noului proprietar al masinii. Da, am scapat de acel misfire la rece. Si da, au fost curatate mecanic. au inchis 2 supape cu 2 supape, au dat cu un spray si au curatat cu diverse instrumente pe acolo si apoi au aspirat

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sunat la 2 service-uri si nu fac operatiunea de curatat(unii mi-au spus ca inlocuiesc chiulasa cu totul). mai caut si vad ce gasesc. daca nu fac singur acasa operatiunea(gasit manualul de la VW cum se da jos galeria de admisie).

o intrebare: a facut cineva eliminare la PCV la 1.2 tsi CJZA? adica ce vine pe PCV sa se duca direct afara(printr-un furtunas prelungit intr-o parte a masinii pe undeva pe jos sa nu faca mizerie pe motor) si acoperita gaura din admisie(e vacuum acolo). dupa logica mea ar ajuta mult la "intarzierea" formarii depunerilor pe valve(stiu ca nu rezolva problema complet).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista spray GDI cleaner CRC pe care il dau in admisie dupa senzorul de aer. Se da conform instructiunilor de pe ambalaj, si inainte de schimbul de ulei.

Acel spray doar previne formarea de carbon, nu elimina depuneri masive milimetrice, doar curata o pelicula. 

 

Dar eu zic prima data sa te informezi si sa te asiguri ca problema ta este de la depunerile de carbon, si nu din alta parte.

Multumesc de raspuns @minu94 , ne dai o veste buna, pretul este minuscul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman este sigur de la asta. am sunat pe cineva de la reprezetanta, i-am dat simptomele si codurile de eroare si asta e problema. chiar mi-a aratat foaia cu codurile de eroare+simptome care el folosesc ei la diagnoza acestei probleme.

dupa ce am sunat la cateva service-uri care nu fac si la vreo cateva cu carbonizari care imi baga pe gat acel gaz care e defapt apa de ploaie(e prea slab pentru ce am eu) sunt dispus sa incerc o reprezentanta. prima oara cand merg cu masina la ei. aveti vreo sugestie? am sunat la PBV1 pentru programare sa faca curatare dar ei vor constatare la 440RON/ora + operatiunea in sine la alta data. abia pe 18 Noiembrie programare pentru constatare

 

deci o sugestie pentru o reprezentanta? care e mai ok si se poate programa cat mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, ca sa te programezi trebuie sa suni la ei ca pe forumul asta nu se fac programari la reprezentanta:) 

@minu94 cu cateva posturi mai sus, a spus ca a facut operatia asta cu succes la Brady (reprezentanta Skoda care repara si VW si are cele mai mici preturi dintre reperezentantele VW - Bucuresti) deci, trebuie doar sa suni !

nu ma intelege gresit, nu s ironic.

succes

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cascadoru inteleg ca trebuie sa sun la ei sa fac programare si nu pe forum. doar o sugestie care e mai ok fiind prima oara cand merg la reprezentanta nu vreau sa ma rupa cu banii. o sa sun la Brady.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui cum ai rezolvat, unde si cat a costat.

 

Masina a mers preponderent in oras cu benzina de 95? Dupa ce cureti supapele, cel putin la fiecare a 2a revizie foloseste un spray GDI cleaner CRC,  condu masina mai turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina o am cumparata din octombrie anul trecut. am facu 27k km pana acuma cu ea. 80% mers in Bucuresti. folosesc DOAR benzina premium(OMW/Rompetrol/petrom). Nu am pus 95 in ea. Merg destul de turat cu ea....intre 1800-2500, si peste 3000 macar de cateva ori pe zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi turat o perioada mai lunga dupa ce mergi ft mult in oras, o sa ajute mult sa stii. 

E o masina pe benzina, e normal sa vada si 5-5.5k ture.

Intre 1800-2500 ture nu este deloc turat.

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Retineti ca depozitele de carbon sunt pe supapele de admisie. Turatia ridicata, temperatura ridicata, curata supapele de evacuare, nu ajuta  la curatarea supapelor de admisie. Ba chiar din contra. La turatie ridicata scapa mai multe gaze pe langa segmenti, gaze care impreuna cu vaporii de ulei sunt bagate in admisie si se depun pe supapele de admisie. Altceva la motoarele cu injectie directa nu se baga in admisie. La un motor nefortat care nu consuma ulei, in admisie intra doar aer filtrat si f. putine gaze din carter care fac depuneri.  EGR nu are.

5 hours ago, spiderman07 said:

masina o am cumparata din octombrie anul trecut. am facu 27k km pana acuma cu ea. 80% mers in Bucuresti.

Sa nu creada cineva ca depozitele de carbon s-au facut la doar 27.000 Km. masina este second si are Km peste 170.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci se schimba problema, daca mai si consuma ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, minu94 said:

E o masina pe benzina, e normal sa vada si 5-5.5k ture.

Intre 1800-2500 ture nu este deloc turat.

   Dar tu ai diesel. Asta nu-i o masina pe benzina simpla.  Este TSI si este fabricata sa mearga la turatii mai mici decat una aspirata. Din ce am observat, cam cu exact 1000 ture mai putin. Masina asta are cuplul maxim pe la 1400 rot/min si puterea maxina la 4600. Pentru ce sa te duci la 5500 de ture? Chiar nu mai ai nici cuplu, nici putere. Numai ca sa guite ca un porc?  Masina mea nu cred ca a vazut vreodata 4000 de ture nici pe Transfagarasan. 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi, mi-am schimbat masina. Am avut G7 1.2 TSI inainte si la acela ma refer. 5500 ture pe diesel nu este ft indicat :) 

A mea a vazut ture mari ft des fara nicio problema. Btw, vrei sa iti atasez si o fisa dyno sa vezi exact unde ai cuplul si puterea sau mergem pe ce zice producatorul? Fisa dyno facuta pe (fosta) mea masina, nu de pe internet.

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi corect. depozitele de carbon nu s-au facut in 27k km. Estimaz undeva la 170-180k km la masina(am 78k in bord dar nu sunt reali).

@liviu. nu consuma gram de ulei. verficat si este la acelasi nivel de cand l-am schimbat acuma 6k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu. masina e din 2015. in 2016 la ITP masina avea 50k km, in 2017 aveam 100k la ITP, in 2018 cand am cumparat-o avea 50k. Dupa cele 2 intari in RAR am presuspus undeva la 50k/an. deci in 2018 cam 150k trebuia sa aiba reali. si pe bord avea doar 50k. Deci lipsesc 100k. Clar nu 300k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezista motorul asta 300 000 km ? In general la benzinare se cam duc segmentii pe la kilometrii astia si incepe sa se dea la ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!