Jump to content

Ce bujii (cu scanteie) folositi?


s_c
 Share

Ce bujii (cu scanteie) folositi?  

893 voturi

  1. 1. Ce bujii (cu scanteie) folositi?

    • OEM
      145
    • Bosch aftermarket
      150
    • NGK aftermarket
      465
    • Beru
      125
    • Altele (va rog precizati)
      44


Postare recomandată

:salut: Le-ai demontat cu motorul cald? Posibil din cauza aia sa le fi desfacut mai greu... nu se dau jos cu motorul cald... cu el rece ca se desfac usor si se strang cat trebuie... cu el cald... e dilatat si nu strang bine. Dupa cum vad in poza bujiile au calamina.... mersul oprin oras si subturat, asa-i? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, cu motorul rece am efectuat operatiunea. Poate am mers si subturat. Daca te uiti la electrodul central mai atent, o sa vezi ca a capatat o forma triunghiulara de la uzura, eu cred ca au mai mult de 30.000km pe masina. In orice caz, diferenta e mai mare decat as fi crezut dupa ce le-am schimbat, are alta viata motorul, urca mult mai usor in ture, imi place ce sa mai. Sa vedem consumul acum, sunt mai tentat sa ma dau la ea ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pt problema de mai jos am primit o idee cu resetarea clapetei de acceleratie. M-am uitat la ea si e destul de murdara, dar nu excesiv, o sa incerc o resetare.

Intre timp m-am uitat cu un coleg, si tremuratul de la relanti este precedat de un zgomot infundat la evacuare, undeva in zona catalizatorului. Colegul asta mi-a zis sa incerc intr-o prima faza sa schimb bujiile, ca s-ar schimba la 30000 km. Ale mele au cam 45000 km si vreo 2 ani si 2 luni, OEM au fost puse la vremea respectiva.

Cand se schimb bujiile, ca din cartea de service am inteles ca la 60000?

Problema:

Stateam la semafor, relantiul era constant, nu varia acul indicator, cum ar trebui sa fie, dar masina tremura, si tremura si schimbatorul de viteze. Nu tare, dar destul cat sa ma puna pe ganduri.

Prima data s-a intamplat acum cateva saptamani, am oprit, m-am uitat la motor sa nu fie ceva rupt (cablu, furtun), am repornit si nu mai tremura. Azi iar s-a intamplat, am lasat masina pornita, m-am uitat la motor, tremura destul de tare, dar relantiul cum spuneam si mai devreme era constant si normal.

Cand am pornit dupa 3 zile de pauza la sarbatori, s-a turat pt o clipa mai tare, pe la 2000 la pornire, apoi si-a revenit. Nu cred sa fie senzorul de temperatura pt ca arata normal. Pe frig cand porneam si era masina rece in primul minut daca ii dadeam prea repede drumul din ambreiaj se oprea. Posibil sa fie ceva de la fulia alternatorului?

Am incercat o diagnoza la cineva nu a mers, nu se conecta, mi-a zis ca probabil s-a stricat mufa...

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...referitor la tremuratul la relanti acum vad 2 cauze: volant deformta sau tampoanele la motor - din descrierea ta.

Modificat de WRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80kln .Sau probabil ai schimbat cass-ul original si nu ai intrerupt pin 3 si-ti pune interfata la masa...am patit sin eu.....deci fa o verificare sau ia cass-ul jos...[Totusi era un topic despre bujii iar daca motorul merge rotund nu prea cred sa fie bujiile de vina]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.O data cu distributia am hotarat sa schimb si bujiile poate ma ajuta si pe mine cineva cu ce bujii ar fi bine sa cumpar pentru masina din semnatura.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sarin la motorul AUS bujii NGK-BKUR6ET-10 sau NGK-BKR6EIX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! am un golf V 1.4 fsi cu 50 mii km si bujiile nu au fost schimbate niciodata. Am observat ca in ultima perioada motorul la relanti nu merge rotund. Acul de la turometru e constant dar motorul se aude cu mici intreruperi...ca si cand s-ar ineca si dupaia si-ar reveni. Am vorbit cu un mecanic care mi-a zis sa schimb bujiile si dupaia sa vad daca mai face.

Credeti ca e din cauza bujiilor? ce bujii imi recomandati ?? codul este BKG ZFR6S-Q

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt un golf V sportline an 2005 ce bujii imi recomandati si daca puteti sa mi spuneti si codurile sau d unde sa iau ?

am facut acum 2 sapt o scanare...si mi au zis k treb sa schimb bujia incadescenta pt pornire..sau ceva de genu eu nu prea ma pricep...

e ceva diferit de bujiile la care va referiti voi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc vortexo raman dator :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand mi-am facut servic-ul mare, am inclus si buji.

Am optat pentru BOSH cu 4electrozi, pe ea au fost -nu mai stiu ce firma (am fostele bujii) cu3electrozi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_4_you

Bujiile se schimba la 4 ani sau 60000km, cel putin asa scrie in carte (exceptie fac unele motoare TFSI). Eu trebuie sa le schimb si cred ca o sa merg pe varianta OEM caci am auzit ca se practica discounturi consistente la dealeri, daca nu este asa o sa aleg NGK (sper sa-mi permit 4 dintre acelea de care pomenea istef :), iridum cu 1 singur electrod).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt auto din semnatura, am cumparato anul trecut in mai si nu cunosc daca s-a schimbat vreo bujie. La relanti motorul nu merge rotund cateodata,plus k nu ma pricep sa verific daca bujiile sunt ok. Ce fel de bujii imi trebuie si cum pot sa le verific daca mai sunt bune? Multumesc, codul motorului este BAD.

Modificat de eu_lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.6 FSI BAD poti alege din astea(NGK-urile ar fi cele mai bune):

NGK ZFR6S-Q

DENSO K20PBR-S10

Bosch FGR6HQE0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa supar pe nimeni,dar bujiile Bosch,sunt de o calitate indoielnica.

Cele mai acceptabile,raport pret/calitate,ar fi NGK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta din cauza ca Bosch-ul se fabrica in Spania Turcia China...etc,mai putin in Germania cu exceptia celor vandute in reprezentanta.Atentie si la NGK sa nu fie Made in France ci numai japoneze.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cine are motor 2.0 fsi(cod motor BLR) bujiile pentru acest motor sant PZFR5N-11T de la ngk.

asta am gasit pe masina ,si nu le-am pus eu, deci.... nu e minciuna :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina din semnatura, ce bujii as putea folosi? Mi s-au recomandat niste BERU cu platina, de catre baiatul de la Augsburg ca cica ar fi mai bune. Diferenta de pret e nesemnificativa intre OEM si acestea after-market, vreo 2 lei. Sunt bune? Sau sa optez totusi pentru cele OEM? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul meu ATZ(fabia 1.4MPI) o recomandare - cod NGK?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

asta da autodata pt fabia 1.4 mpi

post-37459-1242332103_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabriel diaconu in poza de mai jos ai si codul pentru bujii. Vezi ca in dreapta imaginii ai si codul motorului dupa care faci alegerea potrivita. Bafta.

post-18905-1242332837_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cosmin_4_you

Pentru masina din semnatura, m-am dus la reprezentanta VW din Focsani si am cerut NGK crezand ca acestea sunt pe masina. Mi s-a raspuns ca nu au decat Bosch cu 4 electrozi si pana la urma am cumparat. Cand le-am schimbat am observat ca pe masina mea erau fix la fel ca cele pe care le cumparasem, Bosch F6R6HQEO 101000068AA si au costat 35 lei/buc cu reducere. Dupa ce le-am schimbat parca motorul este putin mai silentios, poate este doar o impresie din cauza efectului placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maurice2001

Eu le-am inlocuit la 70000km desi alea vechi mergeau impecabil.Am ales NGK iar cele care le-a avut masina pe ea din fabrica erau tot NGK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am schimbat si eu bujiile la masina din semnatura..am pus NKG...dar cind leam, schimbat una dintre bujiile vechi era plina de ulei...oare din ce cauza ?este grav lucru asta?...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui si eu sa schimb bujiile pt. golful AZD din semnatura,dar am auzit pe cineva zicind ca ar exista ceva tipuri de buji sport care ar da un mai bun randament si implicit ar merge mai bine masina.Stie cineva ceva despre asa ceva si eventual ce marca si cam la ce pret ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!