Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

Maximillian2005

Lant

Stie cineva ce fel de ambreiaj se gaseste pe DSG 7,umed sau uscat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uscate

Modificat de blacka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lant

Stie cineva ce fel de ambreiaj se gaseste pe DSG 7,umed sau uscat?

 

Da, cel uscat care pica des..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Valori sesizabil mai bune decat cele date de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata chiar bine mai ales cuplu.

Pacat ca nu sunt din Bucuresti ca ii faceam si eu un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Miller nu e surprinzator avand in vedere ca pe g5 declarau acelasi motor cu 170 si ca din ce am vazut prin strainatate mai toate sciroccourile cu motorul asta au dat in jur de 170.

Oricum merita sa mentionez si faptul ca masina are  ultimul update de soft management motor (al 2-lea dupa campania 24s4)si ca are foarte putin pana la revizie(deci filtru aer si ulei uzate), asta pentru cei care sustineau ca dupa update masina trage mai prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

Rog ca offtopicul sa inceteze aici ! Cititi inca o data titlul topicului si vedeti daca gasiti consiliere achizitie in el. Acesta este unul TEHNIC despre motorul de 160cp. PUNCT!

Orice abatere va fi sanctionata!

 

@MirceaMihai , esti proaspat inscris, rog citeste Regulamentul si familiarizeaza-te cu regulile aceste comunitati

Mersi

 

LE: am mutat posturile in topicul corect, cu mentiunea de a nu-l face talmes-balmes, intreband de 14000 de masini de pe autovit.

Vrei masina? citesti topicurile tehnice, te interesezi despre ce probleme pot aparea, vezi ce trebuie sa faci cand cumperi o masina SH, etc.

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare.am si eu un golf 6 care tot imi face probleme,tremura la relanti si smuceste cand trebuie sa schimbe + check engine,epc,si frana de mana in bord...am fost la unbaiat care lucra la midocar si a zis ca imi intrerupe motorul,ca cutia nu are nimic..ok am schimbat bujiile,am pus originale si bobine after market pe cilindrii cu probleme..a mers bine si frumos cateva zile dupa care au reaparut simptomele..am fost la un domn care are tester(soft) de la porsche si mi-a gasit eroare senzor cu came,si mi-a recomandat sa facem un update de soft.a mers bn cateva zile dupa care au reaparut problemele..poate sa fie de la distributie( lant)...va rog ajutati-ma ca nu stiu ce sa mai fac cu masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare de la came inseamna ca trebuie schimbata distributia.

Desi ce relatezi tu pare sa fie mai complicat decat o distributie.

Ai verificat compresia?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scriu si eu din experientele avute in ultima vreme cu motorizarea in cauza. Am luat masina la 67k si a mers perfect pana putin peste 90k. Dupa care a inceput sa se auda lantul cam urat la pornire la rece (comportament considerat normal de VW dar nu-mi prea convenea). Incepuse sa dezvolte si un tremurat ocazional la relanti foarte  usor sesizabil. Si cireasa de pe tort icepuse sa manifeste pierderi scurte de putere in special cand motorul se incingea in jurul a 3000-3500 ture. Am schimbat complet distributia si am scapat de caraitul lantului, masina porneste foarte frumos fara niciun zgomot de lant chiar si dupa 2 zile de stationare. Am schimbat bujiile si au disparut si micile tremuraturi ocazionale de la relanti. In legatura cu pierderile de putere am citit tot ce se putea citi pe forum si pe forumuri din afara si am schimbat valvele N75 si N249 dar problema se manifesta in continuare. Am avut la un momentdat si "check engine" cu o eraore care zicea ca trebuie verificat N75-ul si furtunele care duc la el, dar eu deja schimbasem valva respectiva. Dupa ce am fost cu masina in 2 service-uri si nu i-au dat de cap acum astept sa apara iar check engine si sa merg cu ea la reprezentanta in speranta ca acolo se va desoperi problema. Sper sa fie vre-un furtun/senzor sa nu trebuiasca sa schimb turbina.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am verificat compresia,dar nedumerirea mea este de ce dupa ce sterg erorile toate bune si frumoase si pe urma reapar problemele??am uitat sa precizez ca da semne ca merge in 3,si chiar daca o calc nu trage masina..o am in parcare pana rezolv ..sper sa ma ajutati..credeti ca este de la distributie??am fost la vw ingermania si au zis sa schimb distributia si uleiul deoarece poate sa de eroarea respectiva si de la ulei murdar

Nu am verificat compresia,dar nedumerirea mea este de ce dupa ce sterg erorile toate bune si frumoase si pe urma reapar problemele??am uitat sa precizez ca da semne ca merge in 3,si chiar daca o calc nu trage masina..o am in parcare pana rezolv ..sper sa ma ajutati..credeti ca este de la distributie??am fost la vw ingermania si au zis sa schimb distributia si uleiul deoarece poate sa de eroarea respectiva si de la ulei murdar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.as vrea sa schimb si eu senzorul g40..care este??ca am gasit 2 poze si nu stiu care este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si senzorul, dar tot am pierderi de putere ai scoate un fum alb cand stau pe loc..poate sa fie de la bobine? Sau sa ii schimb distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e fum alb?

Are miros de benzina sau de ulei ars?

Diagnoza ce zice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are un miros dar nu pot sabimi dau seama daca este de ulei sau benzina...am avut 2 erori p0016 acum cateva zile si azi p0107 ..masina este in parcare.nu am mai mers cu ea..decat pornita din cand in cand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema 6 cu pompa de apa (ca include acel abmreiaj magnetic am avut-o si eu) am avut-o si eu, in rest doar bobinele mi-au facut probleme pana acum la 80k...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat masina la 67k, am schimbat pana acum in 30k 2 valve de presiune la turbina si pompa de apa. Si distributia pentru ca se auzea cam urat lantul la pornirea la rece dar aia e problema comuna si cu alte tsi-uri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-au manifestat valvele?

Pompa de apa ai schimbat-o ca scartaia sau scapa lichid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierdea putere, accelera neregulat dupa 3000-3500 ture cand intra turbina. 

Iar cu pompa de apa s-a constatat la service cand am facut distributia ca avea scurgeri si mi-au recomandat sa o schimb.    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!