Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Nu, nu suiera :) N-avea nimic, doar ca n-a putut tipul sa umble bine la fisa de la una dintre bujii si a vrut sa scoata furtunul ala. L-a scos de tot dupa cum vezi; bine, una dintre poze e defocalizata, dar daca te uiti atent ai sa vezi ca a ramas in furtun bucatica aia de "teava" de plastic. Ce-a facut mecanicul a fost sa bage o alta teava mai subtire pe dinauntrul celei rupte (un capat in furtun si un capat in stanga, in.. chestia aia, dupa care a pus superglue. Problema mea este ca acum sectiunea e mai mica, evident, si ma intrebam daca poate sa influenteze cu ceva, dupa cum ziceam in postul de mai sus, functionarea masinii.

Deci nu suiera nici inainte si nici acum. Masina se comporta aparent la fel. Dar ca sa-mi satisfac paranoia.. am zis sa va intreb si pe voi :)

Merci inca o data pentru raspuns, TDR :D

 

Later edit - cred ca e ceva cu dropbox-ul pentru ca nu pot sa iau fisierul. Adica site-ul nu prea raspunde la comenzi.

Latest edit - am luat mp3-u; nu inteleg foarte bine ce se aude in el :(

Modificat de MikeEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu as sta cu valva aia inadita+ ca nu stiu cat va tine lipitura.

Are un suierat metalic(trebuie sa asculti cu atentie) la decelerare(dupa accelerare brusca ) si eram curios daca toate fac asa sau trebuie sa remediez ceva.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e aceasta motorizare pe Golf 6 ? Dar cea de 122cp ?

Au probleme ? Merg doar cu benzina co98 ? Consuma ulei ca 2.0tsi ? Se depun "resturi" ca la 2.0tsi de pe Golf 5 (specific motoarelor cu injectie directa) ?

Consumul mediu cum este ?

Caut masina si calculez toate optiunile pentru a alege cat mai eficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Grigore Bogdan Andrei

Salutare :) . Am un golf 6 1.4 tsi 160 de cai 2009. Care e problema: Daca plec cu 1200 sau 1400 sau 1500 de turatii de pe loc masina trepideaza, trebuie sa plec cu minim 1600 ca sa plece lin. Daca e frig afara si socul e tras automat si am 1200 de turatii la relanti pot pleca cu 1200 sau 1300 si pleaca lin. La service mi s-a spus ca e ambreiajul cu volant si mi s-a parut cam radical (masina are 114.000 km) si daca era de la ambreiaj nu tinea cont ca e socul tras sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua

Va cer ajutorul in urmatoarea dilema.

Vreau sa achizitionez un golf 6 1.4 tsi cod motor cavd,la un pret bun,zic eu

5000 euro.Toate bune si frumoase,doar ca motorul bate foarte tare..zici ca-i diesel.

 

Asta e o filmare efectiv al masinii pe care vreau sa o achizitionez.

La ce sa ma astept?cat ma poate costa reparatia?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua,

As vrea sa cumpar un Golf 6 , 1.4 TSI 160 CP din 2010 , neamtul de la care vreau sa o cumpar spune ca are cateodata eroare pe cilindrul 3 si/sau 4 .

La ce probleme sa ma astept sa fie pe langa clasicele bujie si bobina ?

Feedback de la posesori, pls.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Glumesti? distributia se schimba, nu e problema si nici capat de lume. Nu e exagerat de scumpa.

 

Dar ce faci cu ovalizarea pistoanelor? ca aia e reparatie scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, SelesanD said:

cateodata eroare pe cilindrul 3 si/sau 4 .

La ce probleme sa ma astept sa fie pe langa clasicele bujie si bobina ?

 

Posibil piston cu probleme ; evita motorul asta daca nu vrei sa te legi la cap ; am vrut si eu sa iau rocco si m-am documentat, e doar o chestiune de timp pana ce refaci motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Știți cumva dacă în RO se găsesc CTHD și dacă poate înlocui CAVD-ul? Pe forum-urile din afară se pare că ar fi o soluție bună pentru CAVD-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se procedeaza la RAR cand se verifica seria de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Hello,

Incep prin a-mi cere scuze daca postez gresit, sau daca ma bag in topicul altcuiva, mentionez ca este pentru prima data cand postez pe un forum si nu sunt prea familiarizat cu toate regulile. Problema mea este urmatoarea: Detin un VW Golf VI, MK6  1.4TSI 160CP din 2009. Masina am cumparat-o acum aproximativ doi ani de zile din Germania pentru prietena mea, in ideea de a se folosi ea mai mult de masina, pentru a merge la job si eventual la cumparaturi si nimic mai mult.Masina am cumparat-o la 120.000 km. In prezent masina are 130.000 km, deci undeva la vreo 10.000 km facuti in doi ani(condusa 95% din timp de prietena mea prin oras). Primele simptome au aparaut dupa vrea jumatate de an de la achizitie si anume intinzatorul de la lant. Problema rezolvata (600 euro), dupa care a aparut alta problema: masina tragea doar pana in 2.000 de ture, cand trecea de 2k ture pur si simplu imi cadea acul in jos si nu mai tragea deloc.Problema a fost ceva clapeta la motor a ramas blocata si a fost inlocuita(intre 200 - 300 euro, nu imi mai amintesc prea bine). Urmatoarea problema nu a ezitat sa apara, masina a ramas fara curent deci baterie noua(100 euro). Cea mai recenta dar si cea mai grava problema este urmatoarea: becul galben check engine s-a aprins in bord o scurta perioada dupa care disparea.La un moment dat cand becul nu a mai disparut iar sub masina au aparut primele picaturi de ulei negru, la inceput mai putine dupa care ramanea o baltuta la propriu de ulei sub masina, in zona motorului uleiul era improscat peste tot in zona dreapta fata, undeva sub filtrul de ulei pe care l-am verificat si era perfect etans, mai exact in dreptul locului prin care se toarna ulei in motor dar undeva jos... Evident ca am fost service din nou iar baietii mi-au spus ca ar fi turbo dus iar inlocuirea lui ar costa 1500 de euro plus reparatiile. Sceptic din fire am incercat si la volkswagen direct sa vad cu o acuratete mai mare ce probleme ar avea masina dar cand mi-ar spus ca doar constatarea ar consta undeva intre 500 si 600 de euro m-am reorientat catre un service autorizat BOSCH. Acolo pentru suma de 85 de euro baietii mi-au facut o diagrama si au constatat ca cilindrul nr. 3 nu ar mai avea deloc compresie.Cred ca masina scoate si ceva fum cand este turata. De mentionat este faptul ca noi locuim in Germania iar tot ce am povestit legat de costuri si plati s-a intamplat aici. Nu vreau sa par o victima care se plange de atatea costuri dar pur si simplu am ajuns sa nu mai stiu ce si pe cine sa intreb cu legatura la problemele masinii.:( Ideea este ca masina acum valoreaza vreo 5-6 mii de euro iar costurile pe care le-am auzit pentru a repara masniuta s-ar apropia foarte tare de pretul masinii. O parere, un gand, o idee mi-ar fi de mare ajutor. Imi cer scuze daca v-am plictisit cu textul prea lung...

  Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

In cazul in care ai clasica si aproape inevitabila problema cu pistonul ( si mai mult ca sigur asta ar fi daca nu ai compresie ) cred ca nu merita reparatia raportat la valoarea masinii. Dar aici ca sa fii sigur trebuie investigat..te poti risca sa o desfaci ( desi riscul nu e prea mare ca oricum nu functioneaza corespunzator ) si sa vezi care este necesarul..si daca suma este prea mare..atunci decizia iti apartine ; sau daca esti dispus sa cheltui cateva mii de euro, mergi pe reparatie.

 

Ce sfat pot sa iti dau pe viitor, ar fi sa te documentezi putin despre viitoarea achizitie, mai ales ca circuli foarte putin si inteleg ca ai nevoie de o masina cu care sa te fatai de colo colo cu costuri rezonabile. Ca idee te'ai putea orienta spre un leon 1.6 mpi 102 cp, sau orice alta marca cu un motor aspirat, unde nu prea are ce sa se strice, asta daca prietena ta nu vrea musai ceva cu valente sportive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sefpesate,

|Pentru simptomele cu pierderile de ulei pare sa fie turbo de vina, am patit si eu la un Golf 5 1.4 TSI BMY 140cp, dar turbo se poate reconditiona prin inlocuirea miezului pt aproximativ 300euro in Romania, langa Timisoara.Masina si acum ruleaza cu turbo schimbat si a facut 50000 km fara probleme.

Partea cu pistonul si lipsa compresiei e partea nasoala , problema cunoscuta la moatoarele de 160 cp cod CAVD. Cauze multiple : benzina de 95 , mers subturat , depuneri pe pistoane si cel mai important pistoane din material slab calitativ.Problema se poate rezolva prin desfacerea motorului, inlocuirea pistoanelor cu unele imbunatatite de la Kolbenshmidt aprox 400ron/bucata x4pistoane ,rectificare chiulasa la nevoie dar nu cred ca ar depasi 1000-1500 euro.

Cat despre reprezentantele din Germania si lipsa compresiei nu as avea atata incredere, eu am cumparat un Golf 6 la fel ca al tau ce a fost diagnosticat cu lipsa compresie in reprezentanta din Stuttgart . EPC-ul pornea uneori si check engine palpaia dar cand l-am adus in Romania am facut testul de compresie care a iesit perfect,am schimbat bujile si o bobina ,am curatat contactele , am schimbat filtrele si uleiul , rezultatul masina merge perfect .

Sfatul meu mergi la un mecanic de incredere sa faci un test de compresie si verifica provenienta pierderii de ulei apoi sa se intervina unde trebuie.

Bafta.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut

 

Sunt nou pe forum. Detin un Golf6 2010, motor 1.4 tsi 160CP. De cateva zile nu se mai stinge martorul check engine si in plus a aparut acest zgomot metalic in zona motorului cum se vede. Ce ar putea fi? Nu sunt probleme de turatie, putere sau dinamica.

 

https://streamable.com/ojzw48

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare guys posesor de 1.4 160 cp acum ceva timp am observat ca uleiul meu era un pic cam subtire … am schimbat pompa de inalte … gaze multe pe la busonul de ulei plus  miros de benzina … dupa ceva timp observ ca noua pompa la relanti tine 49 50 de bar la relanti … dar dupa ce opresc motorul presiunea din rampa scade in loc sa creasca cum ar fi normal . 

Inainte cu vechea pompa se ducea pana in 120 de bar 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

VIn si eu cu urmatoarea intrebare: ce bujii recomandati pentru acest tip de motor? 1.4 TSI 160 CP CAVD DSG

Serie sasiu: WVWZZZ1KZCP134349

Dimineata cand o pornesc "la rece" nu are un mers rotund si prezinta ceva oscilatii. Dupa ce se incalzeste isi revine si merge ok.

Pe tester am o eroare la VACUUM SENSOR (03366) care nu cred ca are legatura cu oscilatia la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@Aurel M

Raspuns tarziu dar NGK Iridium SIZFR6B8EG pentru motoare stock/stage 1. Sunt mai scumpe dar merita, bujiile din iridiu sunt cele mai bune, plus tin si ceva mai mult.
Din ce inteleg sunt ceva mai scurte si nu sunt in bataia injectoarelor ca cele stock, reducand depuneri, misfire si alte probleme.
Pentru stage 2+ NGK BKR7EIX care sunt mai reci si reduc din probleme la temperaturi mari.

Astea sunt recomandari dupa experti de tuning gen Revo, care au avut sute, probabil mii de motoare ca asta pe mana si le-au descoperit toate nazurile.

In legatura cu pornitul la rece, in caz ca nu stiai e normal sa fie un pic mai turat si zgomotos cateva secunde, dar tu stii ce diferente simti. Ar merge urmarit cu tester daca face misfire etc.

Linkuri in engleza dar cu informatii foarte interesante despre bujii, motorul asta si problemele lui:
https://www.facebook.com/RTMGperformance/posts/recently-there-has-been-a-lot-of-discussion-about-the-ngk-sizfr6b8eg-96209-spark/1900608859978554/
https://www.seatcupra.net/forums/resources/1-4tsi-twin-charged-fundamental-problems.67/ (aici cel putin despre distributii e informatie invechita,au aparut de atunci revizii noi care elimina din problemele alea)
https://web.archive.org/web/20170719140612/http://www.revotechnik.com/support/technical/14tsi-twincharger-engine-issues

Modificat de Wololo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna ziua,

Care ar fi cauza aparitiei sunetului dupa oprirea motorului conform link-ului atasat? Apare de obicei dupa ce parcurg distante mai lungi de cativa zeci de km. Masina nu are nicio eroare pe tester, ruleaza normal. S-a facut curatirea clapetei de acceleratie recent, dar nu aceasta a fost rezolvarea. Tot ce tine de kit-ul de accesorii, inclusiv pompa apa au fost inlocuite in urma cu 1 an. Multumesc.

https://www.youtube.com/shorts/-Ll2-e-wgEc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!