Jump to content

Intretinerea si costurile service Skoda Octavia 3


Teodoreanu
 Share

Recommended Posts

La prima O3 am schimbat si eu la 15000, dar la asta noua merg dupa calculator si gata. Exact cum zici si tu, AdiG.

 

Si consultarea asta e buna. Daca cei care mai citesc si ei pe aici vad ca toata lumea schimba la 15000, sau mai devreme la 10000 la 6 luni...or sa se dea si ei dupa aceste bune preactici. Dar daca mai vad ca sunt si altii care aplica specificatiile de la producator, atunci se vor simti si ei liberi sa isi urmeze chemarea propirului cuget de a face ce considera ei.

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

consumabilele ce au venit din fabrica rezista la aceasta planificare.[] asa ca de ce sa n-o exploatez la maxim? 

 

filtru din habitaclu (polen) nu strica sa-l schimbi tu. costa intre 50-90ron si zic ca face bine sanatatii tale.

 

Restul, poti proceda cum ai ales deja.

Edited by warlock
Link to comment
Share on other sites

 

consumabilele ce au venit din fabrica rezista la aceasta planificare.[] asa ca de ce sa n-o exploatez la maxim? 

 

filtru din habitaclu (polen) nu strica sa-l schimbi tu. costa intre 50-90ron si zic ca face bine sanatatii tale.

 

Restul, poti proceda cum ai ales deja.

 

Corect, filtrul de polen il schimbi cand vrei tu. Eu la fosta il schimbam cam la 6 luni, si arata ca sacul de la aspirator. Chiar recomand sa-l schimbati la 6 luni, mai ales ca am inteles ca se schimba usor.

Acelasi lucru il puteti face si cu filtrul de aer de la motor, nu trebuie sa asteptati 2 ani, il puteti schimba singuri.

Edited by Creion
Link to comment
Share on other sites

Nu chiar usor se schimba filtrul de habitaclu. Trebuie dat jos torpedoul, si greu e cu prinsul franei de coborâre lenta a torpedouului.

Link to comment
Share on other sites

Au inceput inginerii de la vw sa gandeasca ca cei de la Renault (la megane se da torpedoul jos ca sa nu strambi filtrul) sau la ford( o serie de modele trebuie data pedala de acceleratie jos)?

La O2 se schimba foarte usor, cred ca si la O1.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Revizia la masina din profil a costat 950 lei. S-au schimbat toate filtrele si uleiul.

Link to comment
Share on other sites

Destul de mult 3 filtre si ulei, banuiesc ca de la butoi, toate piesele nu sar de 450ron, baga manopera la greu. 

Link to comment
Share on other sites

Pai masina e in garantie, ce pot sa fac? Daca fac altundeva service atunci pierd garantia.

Link to comment
Share on other sites

Stiu, de aia  isi permit cat se poate ca nu ai ce face, la noi e asa, in vest ai de ales se face revizia la orice service autorizat, nu neaparat la reprezentanta. Sunt asigurati cel putin 2 revizii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am ajuns si eu la 30.000 km in mai putin de 2 ani. Am facut revizia la Procar Timisoara. Inspectia, schimbarea filtrului de ulei si pus acelasi castrol LL3, precum si completare antigel, au fost in valoare de 518 ron. Ca si timp, a fost putin peste o ora cu tot cu resetare interval service, care a ramas flexibil - inspectie la 1 an si schimb ulei la 2ani/30.000 km. Filtru de aer si cel de habitaclu le-am schimbat eu in noiembrie.

Per total am fost multumit de service. Urmeaza ITP-ul peste 2 luni.

Link to comment
Share on other sites

Cei de la Procar sunt mai ok decat Porsche Timisoara din punctul meu de vedere la partea de service .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

1.4 tsi manuala revizie de 60.000 inlocuire ulei, filtru aer, filtru polen, filtru ulei, bujii. Cost total 1200 ron cu ceva discount 

Link to comment
Share on other sites

revizie de 30.000 km, ulei la bidon (nu vrac), filtru aer si habitaclu, 1000 lei la avia motors.

 

Link to comment
Share on other sites

Cat au astia de la Avia ora de manopera .... 500 lei! Adica jumate din salariul minim pe economie, o juma de luna de munca. E stupida comparatia dar mi se pare bataie de joc sa ceri 500 lei pt. un schimb de ulei si niste filtre, pe care le poti schimba la un service de cartier cu 50 lei.

Link to comment
Share on other sites

@sosoktm: pentru doua filtre si 5 litri de ulei ti-au luat 1000 lei? Mult prea mult....

Link to comment
Share on other sites

Domnilor,

Puteti face revizia de exemplu si in Brasov la Delcar: exact operatiunile de mai sus, tot ulei castrol la bidon, 550Ron. Mai puneti 100Ron motorina si tot iesiti mai ieftin cu 350Ron :)

Link to comment
Share on other sites

Revizia la 60.000 km a facut-o cineva la 2.0 TDI 150 CP ? Se schimba si filtrul de motorina? Cam ce preturi sunt pe zona Bucuresti?

Edited by Lagunez
Link to comment
Share on other sites

Filtrul de motorina se schimba cam la fiecare 30k.

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut revizia (13.000km) la 2.0 TDI la Metrotehnica. Din ce-mi amintesc m-a costat 700 lei: filtru aer, filtru ulei, filtru polen, ulei la bidon mai scump cu 5 lei/l plus verificare generala (scan erori, presiune, directie, completare cu antigel etc). Stima

P.S. Am intrebat de filtrul de motorina si mi-au spus ca se schimba la 60.000 km,eu nu o sa astept atat, la urmatoarea revizie il schimb.

Edited by mariusd4
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Flavyus said:

Filtrul de motorina se schimba cam la fiecare 30k.

E pe undeva recomandarea asta ?

Mie mi-au aratat pentru 2.0tdi-ul meu informarea ca filtrul de motorina se schimba la 90k km.

 

Link to comment
Share on other sites

La mine a fost mereu la 30k, dar nu am verificat in documentatie.

Link to comment
Share on other sites

Din documentatie:

FILTRU DE COMBUSTIBIL:

motorină conform EN 590

la fiecare 90.000 km

motorină neconform EN 590

la fiecare 30.000 km

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pt revizia de 60000km am primit următoarea oferta de la Avia :B777CDA.pdf

Bineinteles ca mi s-a părut cam mult așa ca am decis sa îmi procur singur piesele din oferta. Absolut toate filtrele si uleiurile pe original~ 1350 lei. Manopera (azi) la Avia pt a nu avea probleme 400 lei.

Link to comment
Share on other sites

Salut Corsi,

merge facut si asa? Mie un prieten mi-a spus ca cei de la Porsche au refuzat sa ii schimbe ceva pe garantie la o Skoda Octavia2, (cam acum 2-3 ani) tocmai pentru ca cei din service au metionat atunci "clientul a adus filtrele / uleiul". (asta desi era originale luate din Germania!

Drept urmare la tine daca s-ar intampla ceva in viitorul apropiat, mai beneficiezi de garantia oferita de catre cei de la Porsche, ca si importator? Nu stiu, intreb si eu.....

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!