Jump to content

Skoda Superb - my first project


EmilianPop

Postare recomandată

@~LauR~,  mersi domnu!  E de 60mm traseul. (dacă la asta te refereai :D )  La tras,  ma refeream comparativ cu înainte sa montez piesele.  Deși nu prea ii vad logica de ce.  Poate doar mi se pare. 

 

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Da la diametru m-am referit.

Am inteles ca inainte...ti-am zis incarca mai greu ca rotoru este mai mare si mai greu plus ca fluxu de aer e mai mare, e normal asta...ai mai pus si FMIC mai mare...cand o sa faca update, o sa bage mai multa presiune in turbina si totul o sa fie ok, nu o sa mai simti lagu, poate doar putin si o sa traga mai de jos. Cel mai mult conteaza cum iti face softu.

Link către comentariu

@~LauR~,  am înțeles acum.  Vedem cum va fi softul.  Sper sa iasă ce trebuie 

Link către comentariu

Super treaba, felicitari!

Treaba arata foarte bine, lucrata corect. Asteptam impresii dupa soft si bineinteles filmuletul cu evacuarea :evil: 

Sunt curios pentru ca am vrut si eu sa fac treaba asta, dar costurile mi s-au parut maricele. Cat a costat manopera si traseul ?

Link către comentariu

@rudiRUD, mersi!  

650e pentru evacuare și traseu intercooler cu tot cu materiale. E mult,  ce-i drept.  Puteam sa ies la costuri mai mici,  dar omul la care am fost chiar își da silința și face treaba foarte buna. Dar na..  Are și preturi pe măsură. 

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Revin si cu filmuletul. In realitate se aude mai bine.. Scuzati reactia de la final :)) 

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Chiar suna bine. Cam tare pentru gustul meu, dar suna asa..manly. Si nu are vuietul ala gay, ceea ce ma bucura sufleteste! :)

P.s. Mai usor cu plecarile alea ca-ti patineaza subwooferul pe parcheto-dusumeaua din portbagaj. Artistic chiar!

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
28 minutes ago, Andrei_Tdi said:

Chiar suna bine. Cam tare pentru gustul meu, dar suna asa..manly. Si nu are vuietul ala gay, ceea ce ma bucura sufleteste! :)

P.s. Mai usor cu plecarile alea ca-ti patineaza subwooferul pe parcheto-dusumeaua din portbagaj. Artistic chiar!

Haha :)) buna asta :))

Mersi! :D Speeeeer sa fac si softul weekendul asta...

Link către comentariu

Cu turbina cum a ramas. pui 2.7? Ceva schimbari actualmente de cand cu FMIC si evacuare? 

Te intreb ca la jumatatea lui Iulie ma duc si eu sa ma FMIC-uiesc. Cu evacuarea sunt insa nehotarat. Cica doar cu downpipe as putea sa ma duc in 220. Dar nu stiu daca merita investitia. Eu sunt multumit si de 190-195 cat are acum. Doar ca se simte ca FMIC-ul stock nu mai face fata. Pe caldurile astea, mi-a sporit lagul si masina e mai lesinata per ansamblu. 

Eu am inceput invers. Turbo de 2.5 si soft. Insa, acum se simte nevoia de FMIC cel putin.. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Turbina e cu interne de 2.7 si e pusa deja :D Am zis si mai sus.. lag mai mare din cauza turbinei marite si trage putin mai bine in turatii mari.  Cere neaparat soft. 

Daca esti multumit de putere, fa upgrade la intercooler si cred ca e suficient.. 

Link către comentariu

My bad, am citit da ochiul/creierul meu n-a perceput aparent. E normal sa ai lag, asa am avut si eu cand am pus-o pe asta, pe soft original eram eu chiar. Pana in 2500 era ca si una aspirata, dupa te baga un pic in scaun si deja taia motorina la 4000. Dupa soft, alta treaba intr-adevar. 

Catre cati cai tintesti cu softul? 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
38 minutes ago, Vise01 said:

Ce ai ma cu reactia de la sfarsit? :)) 

 

Trebuia sa o filmezi pana la sfârșit. Sa se audă toata :))

1 hour ago, Andrei_Tdi said:

My bad, am citit da ochiul/creierul meu n-a perceput aparent. E normal sa ai lag, asa am avut si eu cand am pus-o pe asta, pe soft original eram eu chiar. Pana in 2500 era ca si una aspirata, dupa te baga un pic in scaun si deja taia motorina la 4000. Dupa soft, alta treaba intr-adevar. 

Catre cati cai tintesti cu softul? 

210 cp și 550nm teoretic..  Practic vedem după dyno :D

Link către comentariu
Just now, Emilut said:

Cu ambreiajul ce faci?

 

Il nenorocesc! :))  Glumesc,  il voi întări. Dar nu acum ca deja depăsesc bugetul..  La toamna.. 

Link către comentariu

Unde vrei sa il faci? Treci la smf sau ramai la dmf? kevlar sau ceramica?

Link către comentariu

Nu știu încă sincer. Un prieten zicea de cineva din Ungaria foarte ok.  Ar fi undeva la 150 euro. Cred ca masa simpla.  Trebuie sa ma interesez care ar fi cea mai ok soluție pentru ea având în vedere cuplu.  

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

El are cutie in 5 trepte si ambreiaj de 228mm. Am vazut ca se poate pune ambreiaj de 240mm (de pe cutiile in 6 trepte) cu ceva modificari. Dar cuplul o sa fie mare si pentru acesta. Trebuie si el modificat.

Link către comentariu

Ah... Atunci, de ce nu si o cutie in 6? Pe langa potrivirea unor ambreiaje mai sanatoase, aduce si alte avantaje. Stiu ca incep sa creasca sumele, dar trecerea de la 5 la 6 trepte este una din modificarile cele mai utile. Mi se pare aiurea chiar si pe ce e acum cutie doar in 5...

Link către comentariu

Nu va mai legati de livingul meu, da? :)) 

Cutia in 5 il vedeam ca un avantaj la inceput cand am luat masina. Dar atunci nu m-am gandit eu la stage 2 si dinastea.. :D urmatorul pas, ar fi o cutie in 6 trepte si injectoare mai mari daca vreau mai mult.. nu mai zic ca nu fac, ca asa am zis dupa stage 1: ca nu-s nebun sa bag atatia bani pentru inca 50 de cai.. ahaaaa. siiiigur Emi...    

Momentan sa ii vad pus softul si vedem cum se comporta ambreiajul dupa. Si atunci o sa caut si o solutie. 

Link către comentariu

Eu nu stiu cum sa-l fac mai silentios si tu il faci mai zgomotos. :D

Link către comentariu

La puterea care o sa fie dupa update sigur o sa pice ambreiaju si la scurt timp volant...posibil chiar si cand ai sa faci testele.

Eu am SMF cu volant neusurata OEM de g60 si disc vr6 intarit cu kevlar + placa vr6 intarita, facut de ATIX mi-a zis ca tine 200 cp linistit, eu acum am 170 cp si km cu kitu asta cam 15000, pana in prezent nimic de reprosat.

Daca treci si tu la SMF, iti recomand sa nu usurezi volant ca dupa incep zgomotele la relanti si opriri de motor zgomotoase...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!