Jump to content

Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT


grp

Postare recomandată

Dacă cele Vw ar fi de calitatea celor de prim montaj, asta ar fi alegerea mea. 

Link către comentariu

Nu stiu altii cum sunt dar eu am destula rabdare, mai ales cand e vorba de pasiuni :P. Cred ca acum le-am curatat bine si ma pot pregati de vopsit! :rolleyes:. Si nu ma refer la oua! Imi pare rau ca nu le-am fotografiat inainte, dar erau neeeegre de grasime, pamant, smoala, jeg, depuneri de placute si adeziv de plumbi!

Sper ca dupa Paste sa fiu pregatit financiar si sa reusesc sa schimb amortizoarele si bucsa aia. Pana la urma voi merge si eu pe Bilstein! 

Va urez tuturor un Paste linistit in familie!

 

P80405-193134.jpg

P80405-193130.jpg

P80405-193126.jpg

P80405-193114.jpg

P80405-192553.jpg

P80405-192549.jpg

P80405-192546.jpg

P80405-192539.jpg

Modificat de grp
Link către comentariu

Bravo pt alegerea amortizoarelor. Sigur vei fi mulțumit.

Cum intenționezi sa vopsești jantele? Ar fi păcat sa nu le dai la sablat și sa le faci electrostatic.

Link către comentariu

Le-am curatat asa de bine, ca sa nu mai merg la sablat. :) O sa fie vopsite clasic, dupa ce o sa chituim si slefuim zgaraieturile. Nu o sa le vopsesc eu, dar o sa ma bag la slefuire. :)

Culoarea cred ca o voi mentine argintie, am avut ceva ganduri cu negru sau alb, dar am renuntat.

Cu amortizoarele e clar, le schimb ca sa nu mai strice si altceva. La suspnsie cand nu schimbi ce a cedat la timp, mai cedeaza si altele alaturate. E o operatie costisitoare, dar sper sa fie pt urmatorii 100k km.

Ma enervewza putin treaba, ca in loc sa ma apuc de vopsit si montat elementele de R-line, schimb chestii care ar fi trebuit sa nu se strice inca...

Link către comentariu

Iți înțeleg frustrarea dar ar trebui sa privești altfel lucrurile. Amortizoarele sunt în fond consumabile și schimbarea lor face parte din mentenanța mașinii, pe care trebuie sa o faci. Si eu sunt în aceiași situație ca tine. Mi-as fi revopsit capota, da' na... cardanul n-a fost de acord....:))

Link către comentariu

Daca tot am avut ceva timp liber azi am zis sa vad ce e cu butoanele de la geamuri, alea "cromate". Am vazut ceva pe net si am purces la schimbare. Pe fata a mers relativ usor, in schimb pe spate, metoda aplicata in fata nu merge. Butoanele sunt foarte fixe si nu dau semn ca s-ar desprinde din clipsuri ca pe fata. Are cineva idee daca merg scoase si altfel decat prin scoaterea fetelor de usi?

 

P80409-183332.jpg

P80409-183617.jpg

P80409-183642.jpg

P80409-184053.jpg

P80409-184408.jpg

P80409-184908.jpg

P80409-184928.jpg

P80409-185116.jpg

P80409-185252.jpg

P80409-185544.jpg

Link către comentariu

Eu am dat jos fetele de usi si pentru fata si pentru spate deci consider ca esti norocos :)

Link către comentariu

Am gasit la rusi ca se pot dsface, cu multa atentie, fara sa scot fetele de usi. Mai multa chinuiala a fost sa bag la locul swtichul de la sofer, dar a mers pana la urma. Astea din spate sunt tepene bine de tot in schimb. Si nici nu am gasit ceva pe net.

Asa ca le las mai la vara, cand voi da fetele de usi jos sa fac izolarea fonica si sa montez si luminile din usi! Deocamdata prioritate au amortizoarele si rotile de vara.

Link către comentariu

Bravo! Arata foarte bine. Un retrofit discret dar de efect!:icon_thumright:

Cu ușile spate, ce sa zic aproape ca nu ar merita deranjul... Norocul tău ca le poți cupla cu o alte lucrări.

Link către comentariu

Work in progress!

Mai avem de dat filerul final, ultimul smirghel si sper sa le vopsim si sa le incalt saptamana asta!

Au venit amortizoarele pe spate si bucsa, astept zilele acestea si cele de fata si protectiile si o sa am o saptamana plina de cheltuieli si totodata de realizari. Sper sa mearga totul snur si sa va arat Tiguanul pe 18"!

@ShadoWzZ: ai suparat pe cineva sau cineva are glume cu tine? :P

P80412-211953.jpg

P80414-130811.jpg

P80414-133333.jpg

Link către comentariu

- Cioc cioc! 

- Cine bate?

- Suntem noi amortizoarele si bucsa!

Si a venit si ziua schimbarii amortizoarelor. Am optat pt Bilstein pana la urma si maine o sa le fac deja un test de 500km ?. Bucsa Lemforder este made in China, nu France ca ultima data asa ca o sa vedem cum se comporta. Am decis sa schimb si chitul de protectie al amortizoarelor atat pe fata cat si pe spate, chiar daca burdufurile alea de plastic sunt aparent ok la mine.

Sa vedem daca mai troncane ceva sau mai apare ceva de schimbat mai precis, mecanicul a spus ca ma suna si imi spune ce mai "gaseste".

Am comandat din greseala doua chituri de protectie spate, asa ca unul din ele va merge la vanzare (ultima poza). Poate cineva vrea un chit ieftin ?.

 

 

P80424-084356.jpg

P80424-084156.jpg

P80424-084200.jpg

P80424-084213.jpg

P80424-084416.jpg

Modificat de grp
Link către comentariu

Deocamdata au disparut pocniturile si gemetele la trecerea peste denivelari! :)

Urmeaza un drum de 500km asa ca o sa vad diferentele. Probabil diferenta se va simti mai tare cand voi pune (in sfarsit) si jantele pe 18".

In alta ordine de idei, se pare ca protectiile fata sunt foarte bune, asa ca am ramas si cu setul de fata in plus. Il scot si pe acesta la vanzare :rolleyes:.

 

P80424-153835.jpg

P80424-153840.jpg

P80424-170807.jpg

Link către comentariu

Dar la amortizarea la trecerea peste denivelări scurte nu s-a îmbunătățit?

Nu s-a îmbunătățit confortul?

Link către comentariu

Spune-mi te rog, ai incercat sa introduci tija amortizorului cu ele date jos de pe masina sa vezi cat de usor intra si in cat timp revine la pozitia initiala?

Link către comentariu

@Andrei_72: O da! Nu mai scartaie la trecerea peste denivelari si nici nu se mai aud pocnituri. Pocniturile erau de la bucsa, dar ma gandeam ca poate a afectat si flansa de la amortizor. Din fericire nu a fost asa. Singurul semn de intrebare este calitatea bucsei made in China fata de cea made in France. La drum lung am sa vad cum se comporta in viraje si la viteze mai mari, fata de setup-ul original, inainte de a da semne de oboseala.

@deenman: Salut! Nu am incercat, dar amortizoarele spate erau "curse" si troncaneau la trecerea peste denivelari mai accentuate sau in viteza mai ridicata, iar pe fata, cel de pe dreapta incepuse sa "planga". In plus bucsa aia mare a cedat exact pe partea amortizorului care incepuse sa "planga" si masina "scartaia" cand treceam peste denivelari!

Link către comentariu

De jantele de vara ce se mai aude? Nu de alta, dar caldura a venit deja de ceva timp  :P 

Link către comentariu
4 hours ago, Bitter_Sweet said:

Prepare for warp speed :cool:

scoate o foaie de hartie, test! :)

pe bord are 70km/h (in realitate probabil mai putin avand in vedere modul in care se afizeaza viteza pe bord).

acum...cati km/h reprezinta warp 1 si cat inseamna cei 70km/h ?

Link către comentariu

Hahaha, tare asta cu warp speed :). Dupa schimbare amortizoarelor si a bucsei mari, am si eu in sfarsit masina stabila, fara sa scanceasca la denivelari. Ca o comparatie intre Bilstein si ce a fost oem, cele de la Bilstein mi se par mai ferme, impresia aia de barca a cam disparut. Nu e ca Audi-ul pe care l-am avut, dar e clar o imbunatatire majora cel putin in curbe, unde mi s-a parut ca masina e mult mai "teapana" fata de vechile amortizoare. Singurul mare dezavantaj e ca nu poate fi "incarcata" cu multe chestii lungi, lungimea de la hayon pana la scaunele din fata fiind de maxim 190cm. Mi-ar fi placut optiunea aia cu scaunul care se rabateaza de tot, care e forte utila pentru asemenea lucrur

Pe drumul de intoarcere, m-a innebunit "disparitia" range-ului si lipsa indicatorului de carburant, trebuie neaparat sa vad ce naiba e cu asta. E super deranjanat, in special la drumuri lungi, unde nu mi stii daca iti ajunge sau nu carburantul :). In fine...

@mihai.onu94: Despre jante nimic nou sub soare, am fost plecat de doua zile. De astazi insa o sa ma ocup de jante, intrucat am avut alte prioritati pe lista si le-am trecut la coada listei. Nu stiu cum e la voi, dar eu daca imi propun sa fac ceva la masina, desi reusesc, apar tot felul de alte chestii de facut si mai ales de cheltuit timp si bani :rolleyes::scratch:, astfel incat trebuie sa depun eforturi suplimentare sa termin. Partea buna e ca le-am dat filerul final, le-am si matuit, deci sunt gata cu pregatirea lor. De semenea azi o sa definitivez suportul de prindere ca sa le poata vopsi usor (pentru ca am construit un suport pentru vospit jante, ca sa nu mai trebuiasca mascate si sa poata fi vopsite si fata si spatele foarte usor; mai aveam doar partea de sus de sudat dar, dupa cum spuneam mai sus, au aparut alte chestiuni urgente de facut).

Am vazut o masina din America cu un numar interesant :P

 

P80416-194304.jpg

P80416-194308.jpg

P80421-203226.jpg

P80426-105950.jpg

Link către comentariu
23 hours ago, Muale said:

scoate o foaie de hartie, test! :)

pe bord are 70km/h (in realitate probabil mai putin avand in vedere modul in care se afizeaza viteza pe bord).

acum...cati km/h reprezinta warp 1 si cat inseamna cei 70km/h ?

Draga Muale, let's play then!

Daca warp 1 este echivalentul vitezei luminii, atunci trebuia sa avem viteza de 1.08 milioane km/h, daca am calculat corect.

Ca sa atingi warp speed, ai nevoie de un hyperdrive si colegul grp tocmai a spus ca are spatiu in cabina, dupa ce rabateaza bancheta, doar 190 cm, si un hyperdrive este mai mare de atat! ?

Lasand gluma, la cum am vazut luminitele din bord si xenonul asta mi-a inspirat.

P.S.: Scuze de off-topic ?   

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Un mic update. In rest, liniste, kilometri, motorina, spalari si planuri. Investitiile au plecat in alta parte, deocamdata. :)

P80521-183700.jpg

P80521-184940.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!