Jump to content

Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT


grp

Postare recomandată

Salut!

De unde ati cumparat protectiile de incuietoare?

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

De pe Ebay. @grp multumesc pt ideea cu banda:)

Modificat de VW CC
Link către comentariu
  • 1 month later...

A mai trecut un an, am mai bifat o revizie. De anul acesta am schimbat Castrol cu LiquiMoly (made in Germany), sa vedem cum se comporta. Filtrul de habitaclu este gri fata de cel nou, alb și asta spune în ce oraș prăfos și ce tara prăfoasă ne plimbam mașinile...

Totodată am depistat, sper, sursa trăncănitului când trec peste denivelări. E vorba de bucșele mari din spatele bratelor și pe care sper sa le schimb în luna martie. Pana atunci motorina și o data cu îmbunătățirea vremii, spălări mai dese :).

Am găsit și oglinda dreapta, sa o schimb pe a mea (fusese lovita încă de când am cumpărat-o și nu se mai plia electric, cred ca e rupt ceva în interior) iar când voi demara operațiunea vreau sa și izolez fonic, cel puțin ușile și de asemenea sa adaug luminile din portiera. Asa ca pana se încălzește afara și în buzunare, continui studiul și strângerea materialelor necesare :).

P70218-082237.jpg

P70218-082240.jpg

P70218-082735.jpg

P70218-092043.jpg

P70218-093014.jpg

Link către comentariu

Tizule...te am iarăși în vizor :)

Am început sa mai citesc una alta pe aici ( mâine urmează sa iau un golf 6 2.0 tdi) și vreau sa vad ce upgrade-uri se mai fac :)

Deși...am zis gata, la următoarea nimic,  decât întreținere! 

PS: fain rău Tiguanul

 

Link către comentariu

Salut si mersi!

Te-am vazut nehotarat,daca sa dai sau nu AKD-eaua :). Mai am cateva chestii de gasit si sunt gata cu kit-ul de exterior. Ca de obicei vine luna martie cu impozite si flori si martisoare, iar eu astept sa scap de ea si imi fac planuri :).

PS: Vezi ca nu merge cu gata numai intretinere :P. N-ai cum, ca ai luat microbul. Drumuri bune sa ai, desi la Brasov stai mult mai bine ca la Galati.

Link către comentariu

Off: Da...o dau, e de vânzare.. Gata!

Păcat ca lumea nu apreciază și am ajuns sa cer 3100 euro pe ea 

Modificat de florinpbv
Link către comentariu

Am rezolvat încă un aspect. Ma apuc de calculat suprafețe la uși, portbagaj și podea pentru materiale operației de antifonare  :).

s-l1600.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

De dimineata, dupa cafea am zis sa schimb rotile de iarna cu cele de vara. Cele de pe partea soferului le-am schimbat in 5 minute, cele de pe partea dreapta au refuzat sa iasa, mai bine spus cheia antifurt aluneca de pe prezon. Dupa ce am incercat ce ma ducea capul, m-am urcat in masina si am plecat spre o vulcanizare. Acolo nu aveau trusa de scos prezoane si mi-au zis sa merg la "Fabrica de bere". 30 lei de prezon, mi-au spus baietii de acolo, dar mai intai mai bine sa incerc sa fac o noua cheie antifurt. Langa "piata rusilor" imi zic ei, stiam locatia asa ca m-am dus pana acolo, dar raspunsul a fost negativ, tipul asta de cheie nu-l pot face.

Ma intorc sa termin o scanare la Andrei si el ma trimite in alta parte, la un baiat chiar in capatul Centurii, Aurica il cheama si vi-l recomand (langa ultima spalatorie de pe centura spre micro 19, imediar dupa autogara, dreapta in vale, pe alee). In 5 minute mi-a scos cele doua prezoane. Asa ca dupa 2 ore de nervi si 30km, plus niste bani aveam nevoie de 4 prezoane. M-a rezolvat Florin la Booster Wheels, pe Cosbuc.

Am eu o vorba la serviciu: "Cat de greu poate sa fie?", iar uneori e al dracu' de greu sa faci un lucru simplu, pe care l-ai mai facut in 10 minute.

PS: Gata, m-am incaltat de vara, sper sa nu mai ninga :)).

PS2: Aveti grija la vulcanizare, daca se gaseste vreun specimen, sa stranga la pistol antifurtul, sa il caftiti pe loc.

P70317-102958.jpg

P70317-103019.jpg

P70317-103403.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pentru ca in sfarsit a fost cald in week end si gasisem luminile de picioare cumparate de la Mihai.Nechifor pentru Audi si nu le montasem la el, m-am gandit sa mai completez din retrofit. Asa ca m-am deplasat la masina din dotare si m-am apucat de treaba. Primul pe care voiam sa il fac era retrofitul luminilor picioare pentru spate, cu led albastru ca in fata. Prima chestiune de scos, primul obstacol :): manerul de la capota refuza sa iasa cum voiam eu. Asa ca dupa putin youtube m-am lamurit ca nu mai e ca la Golf 4 sau la Audi B7 si ca exista o siguranta :).

Apoi am scos plasticul de la pragul de la sofer si al doilea obstacol: cum ajung cu firele sub scaun de sub bord. M-am invartit ce m-am invartit pe youtube si alta solutie decat scosul scaunelor, nu parea sa existe. Uitandu-ma cu atentie, observ niste taieturi in mocheta si uitandu-ma cu atentie am observat ca se pot trage firele pe sub mocheta. Asta dupa ce pierdusem jumatate de ora uitandu-ma iar pe youtube si cautand cheie M10 prin vecini :).

Al treilea obstacol a fost atunci cand am conenctat firele (pe care de vineri le pregatisem si le infasurasem in banda izolatoare panzata) si nu mi s-a aprins becul din lampa. Asa ca le-am testat pe toate la baterie si se aprindeau. Deci ramanea unul din cabluri intrerupt. Asa ca maine am sa termin la pasager, intrucat firele fusesera masurate si matlasate de ieri. Maine ma duc sa mai iau cele ramase de la serviciu (de ce naiba le-am lasat acolo...), ii pun banda textila si termin.

Si pentru ca ma enerva lumina din portbagaj ca nu se vedea mai nimic cand aveam bagaje, iar noaptea daca faci pana nu prea se vede nimic la roata de rezerva, am integrat inca doua lumini in portbagaj.

Si tot maine am sa fac poze finale. deocamdata un mic teaser :)

 

P70401-104956.jpg

P70401-193055.jpg

P70401-195424.jpg

Modificat de grp
Link către comentariu

Bine ca a fost cald si frumos si azi asa ca am terminat si partea dreapta. Cu aceasta ocazie am modificat traseul la alimentarea de la camera, pana cand ma prind cum sa ii trag alimentare directa de la plafoniera. Si i-am tras si prima spalatura cu simt de raspundere, interior si exterior, pe anul acesta. Deh, avantajul de a sta la curte. Cu aceasta ocazie am constatat si pe portiera din dreapta spate o urma de usa..

Pozele vorbesc de la sine, desi nu pare mare lucru, prin trial & error am muncit cam 4-5 ore pana am reusit, daca nu cumva chiar si mai mult. Probabil daca as fi stiut toate alea, in maxim 1 ora eram gata, dar niciodata nu e ca in teorie.

Si mai micșorăm lista de bifat cu încă un element:

Interior:

  • RNS510 - bifat
  • Folie geamuri - bifat
  • Iluminat led-uri interior - bifat
  • Tava plastic portbagaj - bifat
  • Volan R-line - bifat
  • Footlights spate - bifat
  • Footlights led albastru - bifat
  • Ornamente pedale - urmează
  • Ornamente praguri uși - urmează
  • Subwoofer portbagaj - urmează

Exterior:

  • Bara fata R-line - urmează
  • Bara spate R-line -urmează
  • Bandouri R-line - achizitionate, urmeaza montarea
  • Protecții plastic aripi R-line - achizitionate partial, urmează montarea (pentru ca nu se potrivesc cele standard)
  • Faruri xenon - urmează (ca la carte cu senzor autoleveling)
    • senzor autoleveling - achizitionat
    • modul faruri - urmeaza
    • mufe trecere halogen la xenon - urmeaza
    • cablaj senzor autoleveling - urmeaza
    • centrala electrica cu suport xenon - urmeaza
    • faruri cu xenon - urmeaza
  • Tips-uri Inox - urmează
  • Jante 18" vara - urmează
  • Retuș vopsea sărită - bifat și urmează în același timp (mi-a dat careva o ușă în portiera spate...)

Resoftare 

urmează, deși e mai la coada listei. Aici as prefera ceva liniar, ma mai documentez pana atunci.

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Modificat de grp
Link către comentariu

Felicitari pentru curaj :). La mai toate VW lumina in portbagaj lasa de dorit.

Link către comentariu

@Boditza: Exact de asta am facut retrofitul, pentru ca beculetul ala din stanga nu lumineaza mai nimic cand ai 2-3 sacose, iar cand ridici capacul la portbagaj trebuie sa aprinzi o lumina sa vezi roata de rezerva. Acum nu mai e acea problema, iar retrofitul se face extrem de usor si de putin costisitor: doua lumini de portbagaj/footlights + mufele si cabluri aferente inseamna sub 100 de lei, iar munca efectiva e sub 30 minute cu tot cu decupajul plasticului.

Link către comentariu

Azi tot cautand informatii despre R-line, am descoperit ca "lip-ul" nu merge pe bara standard si trebuie schimbata si ea. In spate pare sa se potrivesca pe cea standard. alti bani, alta distractie.(poate mai citeste cineva si sa stie ca nu e de ajuns lip-ul, desi asa pare). Imaginile sunt de pe net, nu e vreo greseala de a mea :D.

a.jpg

b.jpg

c.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intre timp, daca tot ploua si ninge neavand ce face langa masina, stau langa computer. Si mai cumpar una alta sau citesc una alta. Ma uit la ornamente praguri si va cer si voua parerea: care ar fi cele care se apropie, daca nu chiar sunt cele originale? Cele integral din aluminiu cu sigla r sau cele de plastic?

s-l500.jpg

s-l1600.jpg

Link către comentariu

Cele din plastic protejeaza mult mai bine. Acopera si marginea pragului care este forte expusa si se zgarie usor. 

Link către comentariu

Si mie imi par mai ok cele de plastic, dar nu eram hotarat. Acum sunt din nou si o sa le comand luna viitoare :).

Intre timp adunam componente la retrofitul bi-xenon. Am cumparat:

  • senzorul de nivel,
  • cablajul necesar,
  • adaptoarele de trecere de la halogen la xenon,
  • becurile D3S Philips 

si mai am de luat:

  • calculatoarele pt xenon,
  • modul afs,
  • centrala electrica highline
  • farurile.

Si am pus ochii si pe niste triple led :)). Mai vreau sa schimb doua bucse mari si cele doua flanse la amortizoarele fata. O gramada de treaba de cand cu frigul asta si statul in casa :D. Cand era cald, mai stateam pe afara si nu ma luau atatea ganduri :).

Link către comentariu

Torni in masina cu spor ! :) la mine pretul e prohibitiv pentru orice retrofit de genul faruri , stopuri samd... :(

Link către comentariu

@Andrei_72: Astea sunt! Sunt aftermarket, din ce vad, dar au cod de oem 5n0 945 308 A. Sa vedem la ce bani le negociez, noi sunt 330$, purtate putin poate le scot sub 250$ :D

@laduncaag: Asa este, doar ca la OEM trebuie musai si centrala electrica highline si mufa modificata, la astea se pare ca merge si pe midline-ul meu de acum si e plug&play fara erori.

@ShadoWzZ: Sincer nu vreau sa torn, de aia sunt cu ochii pe ebay, aliexpres, okazii, pieseauto, dezmembrari, olx  :D

94e5100246d526d487afa2c13099f0c5.jpg

b9c51990d7c7f7f62237a49f5d489d2c.jpg

a4802ead6d2c70fb59d45ff7f148c6ea.jpg

Modificat de grp
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am fost la service si am schimbat ceea ce ar fi trebuit sa fi schimbat cei de la PBN, inainte de a lua masina. La reclamatia clientului "zgomote suspensia fata", au schimbat doar bieletele antiruliu, desi ar fi trebuit sa schimbe si bucsele spate la bratele din fata si de asemenea flansele de la amortizoare. Si uite asa au mai redus ei din costuri si le-au trecut la altii... nu degeaba si in afara de numeste "Stealer, nu Dealer".

Una din piulitele de la amortizor s-a incapatanat sa iasa, si a iesit dupa 15 de minute de strans, gresat, etc. Ca fapt divers, bucsele erau Lemforder - Made in China si flanse Bosch - Made in Germany. Acum nu mai trancane la trecerea peste denivelari, dar mai amanam din retrofituri, desi continui sa strang piesele necesare :).

Totodata fiind pe elevator si neavand ce face, m-am uitat peste tot pe sub ea si am descoperit ca amortizoarele spate au inceput sa curga. Ce masina tare: la 115.000 km si 5 ani de rulaj, numai pe asfalt, pentru ca singurul drum neasfaltat e cel de la mine de acasa, are schimbate bielete antiruliu, bucse brat, flanse amortizor si amortizoarele spate curg. La Golful 4 abia dupa 220.000 am inceput sa umblu la amortizoare, la Audi nici nu le-am atins. VW rullz... :banghead:. Asa ca data viitoare, probabil ca voi schimba amortizoarele spate.

Ieri am observat ca o roata pe spate era mai slaba si am umflat-o la vulcanizare, pentru ca nu aveam timp. Azi am fost sa o verific si bineinteles ca era ditamai autofiletantul in ea. Asa ca i-am bagat un petic pe interior si continuam. As vrea sa o spal dar ma tot ameninta Busu cu ploaie si furtuna, asa ca o las in pace deocamdata desi cam are noroi si praf.

Dupa cum spunea, continui sa adun componente pentru retrofitul bi-xenon. Am cumparat:

  • senzorul de nivel,
  • cablajul necesar,
  • adaptoarele de trecere de la halogen la xenon,
  • becurile D3S Philips 
  • modul afs,

si mai am de luat:

  • calculatoarele pt xenon (probabil luna urmatoare),
  • centrala electrica highline
  • farurile (cea mai scumpa achizitie).

Triplele si alte lucruri deocamdata sunt pe hold. Week end placut tuturor.

 

0.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

Link către comentariu

Azi se anunta ploaie si chiar a plouat dupa amiaza, asa ca am amanat spalatul exterior. Dar am zis sa ii dau putin cu aspiratorul inauntru daca tot au venit acoperitorile de pedale si sa le montez. Zis si facut, avand experienta la desfacut plastice deja, mi-a fost mai usor de data asta. Mai astept si alte chestii sa imi soseasca si tot ma uit dupa faruri.

As inclina sa iau ceva de la dezmembrari si kit de reparatie pentru urechi, intrucat farurile ok au un pret pe care momentan nu mi-l permit. Voi ce spuneti ar fi ok, un far cu urechile inlocuite cu kit original?  Inca stau si pe ebay si urmaresc dar nu am avut noroc pana acum.

De asemenea am cumparat si alte 4 prezoane antifurt, pe care o sa le montez dupa ce o spal pe exterior. De data asta o sa stau cu ochii pe toti baietii de la vulcanizare. :D

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Link către comentariu

@laduncaag: Mersi!

Acum astept si ornamentele de prag ca sa mai imi fac de treaba :) Am mai ramas cu chestiile mai scumpe de luat: bara fata+spate si farurile, asa ca ne mai distram cu cate o chestie mica.

HTB1pwmGMXXXXXbKXpXXq6xXFXXXz.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!