Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Sa inteleg ca mai sunt cazuri cand nu merge cu adaptor?Ce este pozitioner? Eu am si galeria de plastic si este greu de dat jos,desfaci o gramada de piese.Ce zici sa incerc si cu motorasul cel vechi si cu piesa aia?Cum aflu daca mai este bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitioner .. este un senzor care controleaza pozitia clapetelor. E in motoras.

Asta e conpromisul unui motor modern.. cu consum mic.

Multe accesorii .. bani ..

Se poate si anula din soft aceste clapete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabi222 Limitatorul se monteaza cu motorasul original al  galeriei ,nu merge cu motoras AM.

Dupa montarea limitatorului se face basic settings ,daca nu da nici o eroare apoi se monteaza galeria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum imi dau seama daca mai merge sau nu acel motorasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, gaby22 said:

O sa incerc cu o galerie din dezmembrari luata cu tot cu motoras

Inainte de montare, cuplezi mufa de alimentare la motorasul tau sau la cel cu galerie achizitionat sh, iar cu vcds-ul basic settings:

 

Modificat de Carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am avut problema cu EGR pe partea electrica, l am schimbat (asa am primit sfat si de aici) si inca scoate fum masina. Mentionez ca atunci cand am schimbat EGR, de abia aparuse check DPF si l am curatat in mers, la un drum lung. Care ar putea fi cauza fumului? Apare la accelerari medii spre puternice, in primele 2 trepte de viteza, fum albastrui. Revizia a fost facuta recent, cu ulei castrol special pt vw longlife.

Multumesc.

20190406_144048.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dpf e intreg .. nu are voie sa scoata fum. Ai fisuri in dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De 2 luni mi s-a aprins martorul galben - motor. Am facut o diagnoza iar eroarea este P0121. Ulterior, mi s-a aprins si martorul galben - DPF (traficul din Bucuresti...)

In cazul PDF-ului, am mers un pic mai turat si martorul s-a stins.

In cazul erorii P0121, din cate am citit pe net (forumuri), am dedus ca clapeta de la supapa EGR nu mai functioneaza corect.

Exista vreo posibilitate de remediere a EGR-ului? Poate daca conduc un pic si mai turat?

In caz contrar, cred ca trebuie inlocuita. Puteti recomanda vreun service in Bucuresti pentru schimbat supapa EGR?

Supapa EGR ar fi cea de AICI.

Multumesc.

Modificat de Daniel Paun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic tre sch egr cu unul nou si original.. parerea mea.

Azi m.am procopsit si eu cu dtc de la partea electronica a egr.

P 040300... circuit open.

I.am dat un test la egr si a revenit la normal. Am mai parcurs de atunci 200km normal. Sint curios sa vad cat mai rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Daniel Paun said:

Exista vreo posibilitate de remediere a EGR-ului? Poate daca conduc un pic si mai turat?

de remediere, prin condus... nu. Doar inlocuire, recomand numai OEM. Restul, dau cu virgula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! 

Cer si eu o parere legat de un golf 6 CAYC!

S-a spart racitorul de gaze și imi scoate tot lichidul de racire pe evacuare! Imi scoate un litru in 20 minute de functionare!

Am gasit la dezmembrari racitor pentru tipul asta de motor. Se vinde separat de egr,   dupa cum se stie cele doua formand trunchi comun. Se poate demonta cel spart de pe egr-ul meu si montarea celui din dezmembrari fara sa apara probleme? Este ok aceasta operatiune? Nu dispun de bani pentru unul nou!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate gas3sti un egr defect pe la mecanici. Ii demontezi racitorul su ai rezolvat mai eftin.

... sau aici pe forum poate te ajuta careva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar fi ideal!

Deci se poate face doar inlocuirea racitorului, fara egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate. Trebuie dat jos tot egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Revin cu o intrebare: racitorul de gaze cu egr, cod piesa 03L131512CF se potriveste pe golf 6, motor CAYC? Eu am gasit ca ar fi pentru cod motor CAY. Cei de la dezmembrari,  de unde l am cumparat,  au zis ca este pentru CAYC. 

Ma gandesc sa nu fi cumparat piesa gresita. Pe cel de pe masina  nu l am demontat inca, deci nu stiu codul de piesa!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e acelasi. Nu stiu sa difere racitoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie asa!

Voi afla maine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Cnccatalin said:

Buna seara!

Revin cu o intrebare: racitorul de gaze cu egr, cod piesa 03L131512CF se potriveste pe golf 6, motor CAYC? Eu am gasit ca ar fi pentru cod motor CAY. Cei de la dezmembrari,  de unde l am cumparat,  au zis ca este pentru CAYC. 

Ma gandesc sa nu fi cumparat piesa gresita. Pe cel de pe masina  nu l am demontat inca, deci nu stiu codul de piesa!

Multumesc!

CAY ... ca atat apare, ca grup de motoare, sunt primele 3 litere. Nu exista simplu CAY... ci numai CAY..x... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Dețin un Golf 6 Variant din 2009, 140 cai, cod motor CBDB. In urma simptomelor intalnite de vreo 2 luni incoace, asemanatoare ca si cele descrise in topicurile anterioare de ceilalti (lipsa putere motor, martori aprinsi in bord, limp mode de cateva ori) am ajuns la un al doilea mecanic. La primul mecanic am ajuns datorita faptului ca masina nu mai avea putere, mentionez ca mi-a schimbat clapeta de acceleratie, dar comportamentul masinii a ramas la fel, atat doar ca mi-a disparut martorul de check engine din bord, care il aveam aprins de ceva timp , dar acest martor |check engine"  s-a reaprins in aceeasi saptamana odata cu cel de bujii intermitent si masina a intrat pentru prima data in limp mode.

Acum, astazi, la o vizita la cel de al doilea mecanic, dupa o scurta diagnoza, si o verificare fizica cu un furtunas prin care a suflat/tras aer din actuator, mi s-a comunicat ca actuatorul de la turbina e 100% problema si ca ma costa undeva la 450 RON plus manopera (200-300), deci undeva pana in 800 RON.  Totul f. in regula pana aici. Doar ca la 2 3 ore distanta ma suna si imi spune ca de fapt actuatorul e undeva la 800  RON, OEM,  pt. ca dupa ce a inceput sa caute piesa a vazut ca e un model cu electrica multa pe el si ca are de il reglat/recalibrat si dintr-o data pretul total cu tot cu manopera a zis ca ajunge la 1400 - 1500 de ron.

Intrebarea mea este daca se justifica acel cost, acea diferenta de pret pentru manopera si reglare de la 800 cat e piesa la 1500. Totusi mi se pare o diferenta destul de mare. 700 ron doar pentru o reglare calibrare?

Ma adresez celor care sunt in cunostinta de cauza (mecanici priceputi) daca ma pot ajuta cu un feedback pertinent  si recomandare in vederea remedierii problemei ca sa stiu ce decizie sa iau.

Optiuni posibile pe care le am:

1. piesa noua originala cu respectivul mecanic cost 1400 1500 ron;

2. piesa noua originala cu un pret corect de reglare. - posibil un pret mai mic datorita tarifului de reglare/calibrare actuator mai scazut;

3. piesa noua AfterMarket;

4. piesa second - care poate fi o varianta ieftina dar la care nu tin neaparat, asta mai ales in cazul in care pt respectiva componenta nu se recomanda varianta second.

Va multumesc.

 

 

Modificat de jack_dolha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune piesa noua OE si se regleaza conform valorilor specificate de producator.

Toata povestea nu ar trebui sa depasesasca 1000 lei.

Foarte important : cel care lucreaza la masina sa nu fie la prima operatie de acest gen 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE, iti multumesc pentru raspuns. Voi reveni cu detalii legate de finalitatea acestei situatii si mai ales cum si la ce pret am rezolvat - o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va saut colegi !

 

Golf 6 variant 2011 -  1,6 tdi.  105 cp.

Spira in bord licaie permanent ,masina nu mai trage , maxim 2800... Ture .

Scot mufa din debitmetru trage normal.   La diagnoza apar urm erori : P010100.   Si.  P040300.     INTREBAREA mea este  de ce trage bine fara mufa in debitmetru,,,    ce trebuie facut.  ?      Subliniez nu ma pricep la acest domeniu  . In urma cu o sapt cedase aproape total nici nu se mai tura insa am reusit sa o resuscitez ...dadea si mult fum  si eroareaa fost 040300. : exhaust Gas Recirculation Circuit   Ms

IMG_20190409_154258.jpg

Modificat de dan_iel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare este chiar pe debitmetru

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16485/P0101/000257

Dacă faci diagnosticarea cu un vcds vei vedea şi cam cât este acel "implausible signal". Ideea este că la scoaterea mufei, ECU detectează asta şi înlocuieşte valoarea măsurată cu una generică (parcă 550mg/str) care permite funcţionarea motorului în parametri cât de cât acceptabili. Pentru asta, în primul rând verifică cauzele din link-ul de mai sus.

Iar pe EGR

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16787/P0403/001027

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E def electrica la egr. Unele se pot remedia.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!