Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

O sa ai nevoie si de o serie de garnituri. Pentru 03L131512DQ ar fi urmatoarele:

03L131547N x 2

03L131547F

04L131547S

Codurile sunt cele de acum un an, deci e foarte probabil sa fie inca valabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru EGR cu codul 03L 131 512 DQ    eu am comandat urmatoarele garnituri pentru operatia de schimbare luand in calcul ca am urmat procdura din ELSA si am demontat absolut tot necesar  

1991482507_Poza1.thumb.jpg.a2288512be80ef6c356d7a1916a8510c.jpg

820871766_poza2.jpg.3701f8114f3eb58c05b066a7b780afef.jpg

300380446_poza3.jpg.329f16a4221ae247370017d752ee0902.jpg

Operatie facuta la un Tiguan CFFB , este acelasi motor , aceiasi fasole. 

Mai multe info poate gasiti aici

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

@RaduMB, de unde ai comandat garniturile?

 

P.S. : stiti/recomandati pe cineva in Timisoara care stie problemele astea cu EGR-urile la care as putea merge cu incredere?

Modificat de martea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@martea garniturile au fost comandate impreuna cu EGR-ul de service-ul unde am efectuat operatiunea; colegul Doomy a dat o descriere mult mai detaliata a operatiunii, poate te ajuta el cu codurile pieselor. Vazand acum schema prezentata de el, mi-am adus aminte ca dupa montare  si test in mers pierdeam ulei si a trebuit schimbata si garnitura de retur ulei. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Are cineva codurile garniturilor ce trebuie schimbate? Am reusit sa gasesc doar urmatoarele:

03L 131 547 B x1
03L 131 547 L x1
03K 131 547 C x4
 

Modificat de Omegaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L 131 547 B - asta nu e la clapeta de acceleratie? De ce trebuie sa o schimbi?

 

Apropo, imi poate spune cineva cat antigel intra la 2.0TDI 140cai cfhc? Ajunge 1,5l concentrat plus apa distilata?

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi arata ca e o garnitura pe google...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am ajuns si eu sa-l schimb pana la urma. Spre uimirea mea, cel defect e si el cu DQ in coada, deci se strica si astea mai noi. 

Mentionez ca eroarea ce o aveam era Insufficient airflow. O sa incerc sa-i testez partea electrica, is curios ce anume e defect la el. Are 5 pini, as aprecia daca imi puteti spune pe care dintre ei sa pun 12V.

 

20190906_191616.jpg

1Capture.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre curatat temeinic. Se poate testa cu un vcds... demintat de pe masina .. doar pusa mufa Eroarea se refera la faptul ca nu deschide supapa egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreti sa spuneti ca nu trebuia schimbat ci doar curatat?

Nu se poate testa fara a pune mufa? Nu cred ca ma apuc sa demontez iar tot in service doar pentru a ajunge la mufa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut pe facebook o reclama la curatare DPF o forma din Iasi, cand m-am uitat mai atent, cica ei curata si EGR

Dar nu le demonteaza/monteaza... cica dau si garantie 18 luni. Ma intreb la ce anume exact e garantia... In 18 luni e timp destul sa crape inca o data un EGR

Cica au un aparat special, asa cum a aparut moda la DPF mai nou, ca si decarbonizarea si alte minuni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai egr insuficient flow.. sant sanse mari sa se rezolve cu o curatare.

Egr asta e o sperietoare .. serviceurile le convine sa vanda marfa noua... de aceea nici nu recomanda curatarea.

Demontarea e destul de anevoioasa.. ore de manopera.

Dar.. daca esti dispus sa incerci .. in f multe cazuri se poate remedia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate ajuta pe cineva, atasez niste fisiere din Elsa pentru demontare egr.

Assembly overview - front exhaust pipe with particulate filter

Removing and installing particulate filter

Assembly overview - exhaust gas recirculation with cooling system for exhaust gas re...

Checking changeover for exhaust gas recirculation cooler

Removing and installing exhaust gas recirculation cooler

Le-am pus intr-o arhiva aici: https://www25.zippyshare.com/v/zv2rM3m7/file.html

Offtopic: cum pot da like-uri la postarile colegilor?

print 2.pdf

Modificat de martea
greseala de tipar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poți da like-uri ori altceva în primul an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am si eu urmatoarea eroare la un Golf 6 1.6 CAYC.

Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B    HW: 03L 906 023 A
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9970
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 00066 123 00185
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 003010 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023PA.rod
                      VCID: 2541449324E10F67F4-8070
1 Fault Found:

9871 - Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control 
          P2425 00 [173] - Open Circuit
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 254
                    Mileage: 221674 km
                    Date: 2007.14.06
                    Time: 01:46:54

                    Engine speed: 1664.75 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 66 km/h
                    Coolant temperature: 96 °C
                    Intake air temperature: 15 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.005 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Sensor for temp after charge air cooler: raw value-TBA_MES: 20 °C
                    Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 200.00 hPa
                    Air mass: actual value:: 0.64 g/s
                    Air mass proportion filtered-FAC_MAF_CYL_KGH_RATIO_FIL: 1.00000
                    Sensor for engine block temperature: raw value-Coolant temperature: 36 °C


Readiness: 0000 0000

 

Am inteles ca este de la electrovalva EGR de vacuum ... ca ori este defecta ori fir rupt.

Am verificat tensiunea pe mufa si am undeva la 5 - 5.7 V.

Am probat azi 3 electrovalve din dezmembrari si nu sa schimbat nimic. Am aceeasi eroare ... o sterg si reapare imediat.  Nu as crede sa am atat ghinion sa fi fost toate 3 defecte.

Ce as mai putea sa verific sau sa fac ? Cum pot rezolva aceasta problema ?

Multumesc.

Screenshot_20191114-161030_Gallery.jpg

Modificat de Johnny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer inca nu am gasit prbl asta la tdi cr... dar.. la celelalte care au aceasta electrovalva vine 12v in mufa sigur. Celalt fir e pus la masa de ecu motor.

Nu strica sa verifici nici traseul de vacum pana la capsula care actioneaza clapeta racitor. Aceasta poate fi sparta.

Asa ceva am gasit mereu din cauza temperaturilor mari.. reg repetate..dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca era traseul aveam alta eroare banuiesc. Problema este ca nu deschide valva ... ca am suflat prin ea si nimic. Sigur trebuie sa ajunga 12V pe ea ? Ca eu am cum am zis mai sus intre 5 si 5.7V 

Ar putea sa fie si vreo siguranta arsa ? Pe ce circuit ar trebui sa verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce ai masurat ?

Puneo lampa de control in mufa si masoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, Johnny a scris:

Pai daca era traseul aveam alta eroare banuiesc. Problema este ca nu deschide valva ... ca am suflat prin ea si nimic. Sigur trebuie sa ajunga 12V pe ea ? Ca eu am cum am zis mai sus intre 5 si 5.7V 

Ar putea sa fie si vreo siguranta arsa ? Pe ce circuit ar trebui sa verific ?

Mda .. ma chunui degeaba. Pina reusesti sa intelegi cum functioneaza una alta pe la masini.. dute la meseriasi. Lasa volti sa nu te curentezi la buzunar. Ce sa mai zic ..

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy Am masurat cu un aparat de masura Fluke 179. Setat pe VDC.

@powershot nu spun ca sunt specialist in auto ... dar nici vreun noob fara nici un habar.

Mi se pare oarecum ca ma iei la misto prin raspunsul tau. Eu doar incerc sa aflu niste pareri pertinente in legatura cu problema pe care o am.

Nu vreau sa deranjez pe nimeni ... doar vreau niste opinii legate de ce mai pot verifica si cum pot rezolva de unu singur ... sau mai bine zis cu ajutorul vostru problema pe care o am.

Multumesc pentru ajutor si raspunsuri.

Modificat de Johnny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o lampa de control, un bec de 5w si masoara din nou. O sa ai o surpriza. Colegul stia de ce a zis sa lasi voltii in pace. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun o sa verific si cu lampa. Dar pe langa surpriza ... care este rezolvarea pana la urma ca nu mai inteleg. Trebuie sa verific cablajul sau ce este de facut ?

Nu am tensiunea necerasa pe mufa ? 

Sau dupa ce masor cu lampa revin si vedem ce se poate face ?

Modificat de Johnny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa,verifica cablajul de la valva pana la ecu / trage doua fire direct de la ecu la valva.

(fa proba cu o valva de imprumut)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!