Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Am gasit cu prima eroare,acum vreo 2 luni a murit bateria,da de tot,abia daca se mai aprindeau becurile in bord,i-am dat curent de la un redresor mai rudimentar,a pornit si ulterior am inlocuit bareria.De fapt si zice la prima eroare  la inregistrarea ei :   Voltage terminal :  9,487 V. Am citit pe  Ross-Tech ca eroarea poate fi din mai multe cauze:

Possible Causes

-Engine Control Unit (ECU) defective

-Flash ROM (used in aftermarket "chips") defective

-Low Voltage

Despre EGR si filtru de particule ce imi poti zice?

Cel putin la filtru mi se pare foarte incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, exact - eu ti-am tradus ce scrie acolo. Ideea este ca la tine nu se mai sterge, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a busit calculatorul probabil, se intampla cand se ia curent din alte surse NOK (alte masini, redresoare etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au sters erorile (am si scris in prima postare ),toate,dupa ce am rulat cu masina vreo 30 minute,nu au mai aparut,eu ma ingrijoram de EGR si filtru.

Modificat de tonidinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai sus .. curata egr.. daca esti norocos o sa mearga.

Si nu mai pune redresoare aiurea pe masina .. nu e Dacia 1300. Pune doar redresor de magazin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, tonidinu said:

S-au sters erorile (am si scris in prima postare ),toate,dupa ce am rulat cu masina vreo 30 minute,nu au mai aparut,eu ma ingrijoram de EGR si filtru.

egr nu ai cu racitor ? daca da, eu ma indoiesc ca scapi, fara sa-l schimbi cu altul oe.....

bine ca ai scapat de prima eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intermitent flow .. posibil intepenit.

Eu am curatat v.o 3 cu acest dtc si merg inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil,  nu zic nu....dar eu nu am auzit despre cazuri asa de fericite

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint.. dar problema e manopera la montat/demontat.

Nu prea se apuca meseriasi sa curete... doar sa sch cu altul.. nou.

Si cata lume pune ENGITECH.. care e eftin si tine de noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi poți da mai multe detalii despre varianta mai ieftina Engitech.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toni - nu tine, doar cel OE e garantat ca rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti recomand .. am scris ca e la noroc.

Originalu.

Incearca varianta curatari lui.

Poate scapi eftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mia apărut o eroare in bord si am pus o diagonaza, erorile le-am sters dam iti tot apare eroarea din poza, ce sfaturi imi puteti da, e vb de o jetta 2014, cu cutie automata  ce e de facut, trebui inlocuit egr-ul 

20190205_195014.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat EGR-ul din dezmembrari, pana acuma merge impecabil, am mers circa 400km, am o intrebare: merg mai turat si distante minim de 10km cand temperatura apei ajunge la 90 de grade relantul este 1000rpm si motorul nu face rontaitul intre 1200-1500 rpm. Merge foarte lin. Masina regenereaza dpf-ul?  Iar dupa repornire cand motorul este cald si relantul 800rpm iarasi rontaieste intre 1200-1500rpm. Care este problema? Cum pot sa anulez rontaitul intre 1200-1500rpm?    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta adaptare la cantitatea minima injectata.

Cauta un coleg care are vcds orig si stie cum se face.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Simi07 acesta este un topic unde se discuta despre problemele de EGR.

Pentru injectoare exista topic dedicat.

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,dar nu erau toate numai despre injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal 

am si eu un Golf 6 break 2011 an fabricatie. Momentan am 245K iar masina este la mine de 4 ani;

Acum aprox 1 luna mi sa aprins martorul EGR iar dupa cateva fortari si ceck engine. apoi sau stins singure. am facut 3 diagnoze iar toti au recomandat schimbare EGR.

va rog detalii despre acest subiect

1 cum depistez tipul de EGR de pe masina mea

2 se poate curata x parametra din nou?

3 ce sugesti sunt pentru achizitie EGR nou sau SH

ce alte probleme ar putea avea ( acum iarasi nu am nici o alarma pe bord)

Ms pentru suport

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Se pare ca ingros si eu randurile celor cu probleme ale minunatului EGR la 220k km.

Simtomul a fost oprirea motorului din mers, fara sanse a mai fi pornit decat dupa aprox 6 ore. A fost mecanicul la masina, a pus un tester pe ea si nu a gasit nicio eroare. A pornit la a doua cheie si mi.a spus ca a mai intalnit astfel de problema ca fiind de la EGR care baga mai multe gaze in admisie si opreste motorul ne avand oxigen suficient( in momentul opririi masina mergea cu viteza redusa si putin subturat)

M.am hotarat sa schimb EGR-ul iar cel care are service.ul unde lucreaza mecanicul mi.a spus ca imi recomanda ca si brand QWP cod: WEG171 

Eu i-am sugerat sa mergem pe Wahler cod: 710861D fiind producatorul piesei si pe cod original VW 03L131512DQ, iar raspunsul lui a fost ca nu monteaza Wahler ca a avut probleme cu ele si nu vrea sa munceasca de doua ori daca ar fi sa ma intorc in garantie.

Are cineva cunostinte despre acest producator QWP si despre acest EGR, eu unul nu am auzit de acest brand si nici prea multe pe net nu am gasit despre ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!