Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

acum o oră, asusxx a scris:

Atitudinea nepotrivita o aveti dumneavoastra. Eu am cerut parerea cuiva care a facut aceeasta operatiune iar dumneavoastra a-ti venit cu alte lucruri, despre care nu am cerut informatii. Sunt detinatorul a doua modele gama vw si daca ii pana acolo imi permit si ul logan. dar tot mi se pare mult 2000mii lei pte o piesa care crapa dupa 40mi km. Este strict parerea mea.Am lucruri mai bune de facut decat sa dau banii pe piese aiurea.

Va multumesc pentru intalegere. 

asux..cine ti a zis tie ca noile EGR.uri cad?

eu il am schimbat de 2 ani si inca nu a cazut si sa dea dnz sa nu mai cada! despre noile EGR.uri cele cu DQ la sfarsit pana acum nu am auzit sa cada!

le sti seria  celor care au cazut? sau asa ti.a spus mecanicul? te intreb  doar de curios!

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, xflooding said:

Va salut,imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie . Asadar,  detin un golf6 2.0 110 CP din 2009-2010 si in ultima vreme imi da cateva batai de cap...              

      Prima se dezvolta astfel : am observat ca scade nivelul uleiului (la aproximativ 1000  km +/- trebuie sa completez ) ;iar uleiul care lipseste se prelinge pe sub EGR - este posibil sa fie ceva garnituri duse? 

     A 2-a problema este faptul ca imi apare becul spirala, intra in limpmode, dar dupa ce opresc si pornesc motorul, isi revine si merge in continuare- am fost la tester si dupa cate imi aduc aminte, zicea ceva de presiune turbo insuficienta (ceva de genul) . Mentionez ca am si becul check engine aprins de ceva vreme  , dar se aprinde si se stinge dupa cum are el chef   . Am impresia ca se porneste cand merg subturat cu ea . 

    Ce e de facut in cazul celor doua probleme? 

Daca ma iau dupa descrierea din problema 2 la tine, cred ca ai probleme cu actuatorul vacumatic de pe turbina, de acolo si pierderea de presiune. Cel mai bine pui testerul pe ea si vezi ce indica pentru ambele tale probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.03.2016 at 8:58 AM, psr said:

Salut! Am reusit sa filmez cum se manifesta masina dimineata. Uitati:

 

Salutare tuturor colegilor! Problema la mine a fost, după cum au spus mecanicii, egr-ul. A fost inlocuit la service skoda, cost total 2.500 de lei. Garantie 2 ani la piesa si 90 de zile la manoperă.  Acum nu mai am niciun fel de problemă.  O să  atasez si poze cu egr-ul defect unde se observă clar defecțiunea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfoai de mine ce scor... ma minunez ce citesc aproape zilnic aici, cat de multi au probleme cu acest egr

eu nu am egr, dar daca as avea, nici nu as sta pe ganduri si l-as elimina in secunda 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

 

daca elimini EGR-ul, trebuie sa elimini si filtrul de particule ca se va infunda imediat , iar masina nu va mai fi euro 5 , bani dati la fiecare ITP, sa treaca etc

in cz nu este o solutie, il schimbi si ..... bafta sa nu mai pice altceva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Golf 6, de unde stii tu detaliile astea ? Eu am DPF off si EGR off si am facut ITP-ul fara nici o spaga. Nu mi-a comentat nimeni nimic si motorul a fost turat si in 5000 rpm. Intr-adevar, daca softul pt EGR/DPF off este facut de un habarnist, atunci s-ar putea sa ai probleme. Daca softul este facut corect, nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

daca e cum spui tu , toti inginerii de la vw ar trebui concediati , au pus egr si dpf pe masini doar sa avem probleme cu ele si sa ne ia banii , cand ele mergeau fff bine si fara, daca mai  iese si euro 5 fara ele ........ ai un soft mai tare decat ala de fabrica ..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ai egr off si fara dpf off. Motorul isi face regenerarile normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde despre ce masina vb si ce an..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Eu am schimbat personal acum o luna supapa EGR, 700 ron Valeo. Motivul, pierdea ulei.

Cine cere mii de roni, abereaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii sigur ca inginerii aia nu se gandesc la binele clientului. Totodata se stie ca norma de poluare nu e data doar de motor si ansamble motor.

In plus vorbeam de itp-ul de la noi, iar la ce aparatura au, nu iti pot masura mare lucru la masinile diesel si nu iti pot determina norma de poluare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vb de binele clientului...E vb de noxe care trebuie oarecum eliminate.ăsta fac piesele astea reduc temperaturi...reduc noxe.un motor ar funcționa mai bine fără ele dar...ar polua. ..  ITP Îți verifica doar nivelul de gaze și încadrarea în parametri.crezi ca le trebuie ceva aparatura de la NASA? ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/15/2016 at 8:54 PM, KimDiesel said:

După mai bine de o lună, iar a apărut eroare:

001025 - EGR System
               P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 75793 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.14.27
                    Time: 13:59:13

             Freeze Frame:
                    RPM: 1311 /min
                    Speed: 21.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Load: 14.9 %
                    Load: 100.0 %
                    Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 380.0 mg/str

Am șters eroarea, si din nou - nicio eroare, la fel ca data trecuta. I-am făcut si o regenerare in mers, după care turata sa-i sară motorul, si nimic, totul ok.

Pana nu pica de tot o las așa.

Si eu am aceeasi eroare care apare cand merge sotia cu ea (mai neturata) apoi cand merg eu o turez si dispare singura eroarea, adica senzorul observa ca sunt emissii si se stinge beculetul din bord.

Am beleaua asta de mai multi ani, si masina merge perfect asa ca nu mai imi bat capul. Doar nu stiu ce sa fac cand o sa vreau sa o vand.

Golful meu e Diesel 2.0 din 2009 are cu EGR si DPF.

Asa am zis si eu, pana nu se strica ceva nu il schimb. 

Asta e al doilea EGR, mi l-au schimbat in service... Am mai postat pe threadul asta acum ceva timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa se duca si dpf.ul o sa va intrebati de ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, MariusPD said:

Cand o sa se duca si dpf.ul o sa va intrebati de ce...

Presupun ca vrei sa zici ca DP/f-ul o sa se umple de cenusa nu?

Am notat acum un an doi la ce nivel eram, data viitoare cand mai conectez VAGCOM-ul postez aici ca sunt si eu curios.

Oricum nu cred ca este o problema mare pt ca la mine beculetul se stinge singur cand o turez...

E ironic totusi sa zici ca o sa ai probleme cu filtrul de particule cand eroarea de pe EGR e ca sunt insuficiente emisii... :) deci mai putin de lucru pt DPF (in teorie). Recunosc ca cunostintele mele in domeniu sunt foarte limitate, asa ca te rog sa iei ultima propozitie mai mult ca pe un pamflet decat o parere stiintifica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vb de" insuficiente emiși" ci de "circulație insuficienta " a aerului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.05.2016 at 11:25 AM, psr said:

Salutare tuturor colegilor! Problema la mine a fost, după cum au spus mecanicii, egr-ul. A fost inlocuit la service skoda, cost total 2.500 de lei. Garantie 2 ani la piesa si 90 de zile la manoperă.  Acum nu mai am niciun fel de problemă.  O să  atasez si poze cu egr-ul defect unde se observă clar defecțiunea. 

Salut! Aici sunt pozele cu egr-ul defect. La poza 2 acea "gheara" trebuia,cand se misca, sa traga sau sa impinga acea tija agatata de ea, dar am obesrvat ca nu mai "lucra".

20160517_114906.jpg

20160517_114911.jpg

20160517_114931.jpg

20160517_114941.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog. La capacul de la camera aia din poza doi are nituri sau șuruburi?  Teoretic are acolo un simering care n-ar trebui să permită mizeriilor sa ajungă acolo?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, lucianNT said:

Spune-mi te rog. La capacul de la camera aia din poza doi are nituri sau șuruburi?  Teoretic are acolo un simering care n-ar trebui să permită mizeriilor sa ajungă acolo?  

Nu are nimic, pur si simplu este acoperit de un capac de plastic pe sistemul "clips". Acolo am observat ca era ceva span, de la acea rotita arcuita care se distrusese, si degeaba motorasul actiona "gheara" ca ea nu mai actiona mai departe tija, gheara mergea in gol.

1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Golf 6, 1.6 tdi, 2010. Am aceleasi probleme cu cei 2 martori. Unul aprins, celalalt face blink.

Se intampla periodic, la tester aceiasi eroare cum a tot fost data aici.

Am dedus ca sigur trebuie schimbat EGR avand deja in jur de 170.000km.

Am vazut un post in care se mentioneaza ca modulele EGR cu serie care au DQ la sfarsit nu ar mai "pica".

Ceva detalii in plus, de unde se pot comanda aceste serii, sa caut o serie cu DQ la sfarsit?

Multumesc.

 

Modificat de KT Ene
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile m-a lasat din pacate egr-ul (are 130.000 km) . Cost piesa + manopera la VW Nürnberg 900 euro (dar nu am de gand sa las la ei, mi se pare japca la drumul mare :)) ).

Din ce am citit pe forum, am inteles ca nu se poate curata si trebuie inlocuit. Este careva care a curatat egr.ul si nu a mai avut probleme (macar o perioada de timp, 10-20tk) ? sau daca este cineva care a schimbat el singur piesa ? este o operatiune complicata? piesa noua sa o cumpar am gasit-o intre 200-300 euro, iar pana la 900 (cat cer cei de la VW) este o diferenta destul de mare. As vrea sa stiu daca este o operatiune mai complexa si necesita anumite reglaje. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, este destul de mult de demontat, nu este o operatiune usoara.

din pacate nu ai ce sa cureti la el, ca sa rezolvi problema - temporar sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai sculele necesare, un elevator si timp, poti face operatiunea singur. Eu mi-am schimbat turbina singur si este cam acelasi lucru. Dureaza cam 4-5 ore pentru in incepator :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca ai scule, elevator, timp si te pricepi....iti poti schimba singur multe.... motor, caroserie, etc....:) Din pacate, cam greu de regasit toate acestea, la un user amator de mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt curios daca toate CR 1.6 / 105 CP sunt afectate de problema cu EGR-ul sau la un moment dat s-a rezolvat si stim clar daca dupa un anumit interval de productie nu mai sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!