Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Salut, am un Golf 6 2011, 1.6 TDI.

Mi s-a aprins spirala intermitent si se inchidea abia dupa ce oprea motorul, dar repornea dupa.

Am un OBD conectat la masina si am citit codul de eroare de pe telefon.

Eroare: P0403 - PowerTrain

Exhaust Gas Recirculation Control Circuit

 

pareri ce as putea face mai departe ? Sa fie doar un senzor ceva stricat care trebuie inlocuit sau e chiar EGR-ul care trebuie inlocuit ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare cu o interfata mai buna (nu cu jucaria aia...) si posteaza exact eroarea, ca sa iti dam un raspuns exact - daca e de schimbat EGR sau alta problema.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu fie egr..dar de obicei ce zici tu  este de la el

dar intai fa o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.6 CR? Este de la egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti ceva de noile egr.uri cu cod dq la urma ,au mai cazut?

sunt din 2013

si o intrebare off topic: la g7 egr.ul este tot ca la 6 pus ,tot in acelasi loc?

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, s-a rezolvat prin inlocuirea actuatorului ..

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
               P2563 - 000 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am fost la reprezenta, mi-a zis ca EGR defect si trebuie inlocuit => 2800 RON

 

am sunat la alt service si mi-a zis 2100 RON

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/25/2016 at 9:37 AM, mark21 said:

La mine, s-a rezolvat prin inlocuirea actuatorului ..

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
               P2563 - 000 - Implausible Signal - Intermittent

Cat te-a costat?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa OEM 1100 ron plus manopera?!!

 greu sa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domina confuzia in topicul asta, sa plecat strict de la EGR pentru 1.6 TDI (titlul nu indica asta..) In acest moment se vorbeste la modul general despre EGR ,ex: mark21 are  motor pe benzina

va rog precizati si ce cod are piesa si tipul motor la care se aplica cand anuntati un pret.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bob7, mai am o masina diesel, am scris in topic, despre ce masina, motor e vorba.. Golf 6 , 2.0 tdi, 81kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Golf 6, 1.6 TDI 2010

De o saptamana in fiecare dimineata se aprinde martorul spirala (Check engine), doar dimineata, seara cand ma intorc de la serviciu totul e ok.

Daca a mai vazut cineva eroarea de mai jos si care ar fi problema?

Mersi.

1 Fault Found:

7563 - EGR Sensor 1: Implausible Signal 
          P046C 00 [232] - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 161050 km
                    Date: 2073.14.27
                    Time: 09:58:03

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la km astia am schimbat egr ul...

aceiasi masina ca tine din 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
12 hours ago, danrt said:

Salut, 

Golf 6, 1.6 TDI 2010

De o saptamana in fiecare dimineata se aprinde martorul spirala (Check engine), doar dimineata, seara cand ma intorc de la serviciu totul e ok.

Daca a mai vazut cineva eroarea de mai jos si care ar fi problema?

Mersi.

1 Fault Found:

7563 - EGR Sensor 1: Implausible Signal 
          P046C 00 [232] - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 161050 km
                    Date: 2073.14.27
                    Time: 09:58:03

se pare ca trebuie sa inlocuiesti EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

EGR schimbat, am vb cu cineva de la reprezentanta,  cika au pe stoc EGR-uri atat de multe pica, nu se mai numesc "defecte de fabricatie"  ci consumabile, calitate tot mai slaba la modelele mai noi..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare (usor pe langa subiect): daca eu am garantie Welt Auto un an si imi pica EGR-ul, mi-l vor schimba sau nu in garantie?

Mentionez ca am citit contractul si clauzele de service si acestea sunt impartite pe mai multe categorii, niciuna nespecificand in mod clar "EGR". Imi poate spune cineva unde s-ar putea incadra sau ca parte a carui ansamblu este EGR-ul? PS: diseara pun si o poza cu fila din contractul de service ca sa vedeti categoriile.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR face parte din motor, deci ar trebuie sa fie acoperit, mai ales ca probabil ei o repara pe kulanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Sunt posesorul unui golf 6 1.6 tdi 105cp din 2011 153.000km si din pacate am ajuns si eu la aceasta problema numita EGR.

Schimbarea lui mi se pare nesimptit de scumpa mai ales la reprezentanta vw ,  mai ales ca am intales ca si noul EGR cade foarte repede.

Am fost sfatuit de catre mecanic sa il anulez , atat fizic cat si din soft.Cost 800 lei spre deosebire de celelalte variante 2000 respectiv 2800 reprezentanta vw cluj.

A mai facut cineva aceasta operatiune?Ce parere are deapre ea?

Va multumesc. 

 

Salut . Sunt posesorul unui golf 6 1.6 tdi 105cp din 2011 153.000km si din pacate am ajuns si eu la aceasta problema numita EGR.

Schimbarea lui mi se pare nesimptit de scumpa mai ales la reprezentanta vw ,  mai ales ca am intales ca si noul EGR cade foarte repede.

Am fost sfatuit de catre mecanic sa il anulez , atat fizic cat si din soft.Cost 800 lei spre deosebire de celelalte variante 2000 respectiv 2800 reprezentanta vw cluj.

A mai facut cineva aceasta operatiune?Ce parere are deapre ea?

Va multumesc. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, total neadecvata recomandarea "mecanicului", citeste tot topicul si o sa ai raspuns la intrebarile tale.

Scump 2000 ron ?  Cade repede 153.000km?

In acest caz poti sa vinzi masina inainte sa afli cat costa un injector, pompa inalta presiune, turbina,  DPF etc

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, asusxx said:

Salut . Sunt posesorul unui golf 6 1.6 tdi 105cp din 2011 153.000km si din pacate am ajuns si eu la aceasta problema numita EGR.

Schimbarea lui mi se pare nesimptit de scumpa mai ales la reprezentanta vw ,  mai ales ca am intales ca si noul EGR cade foarte repede.

Am fost sfatuit de catre mecanic sa il anulez , atat fizic cat si din soft.Cost 800 lei spre deosebire de celelalte variante 2000 respectiv 2800 reprezentanta vw cluj.

A mai facut cineva aceasta operatiune?Ce parere are deapre ea?

Va multumesc. 

 

 

Caut sa cumperi EGR-ul impreuna cu racitorul de gaze de la un magazin de piese auto (nu cunosti pe nimeni?), costa mai putin decat la reprezentanta, iar inlocuirea lui fa-o la un alt service pentru ca la reprezentanta te rupe de bani.

PS: Fa operatiunea asta la un service in care ai incredere si stii ca oamenii au habar ce fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza ii ca mecanicul respectiv imi are grija de masini de mai bine de 5 ani. Se ocupa doar cu gama vw si niciodata nu ma dezamagit. 

Tocmai deaia eram curios si de parerire voastre deapre anularea lui.

Si daca este cineva care la anulat deja.

Faza ii ca mecanicul respectiv imi are grija de masini de mai bine de 5 ani. Se ocupa doar cu gama vw si niciodata nu ma dezamagit. 

Tocmai deaia eram curios si de parerire voastre deapre anularea lui.

Si daca este cineva care la anulat deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florinvtin  EGR la 1.6 tdi 03L131512DQ are corp comun cu racitorul de gaze.

 

$_35.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ... la asta ma refeream cand am zis sa cumperi EGR-ul impreuna cu racitorul de gaze, m-am exprimat eu mai aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie . Asadar,  detin un golf6 2.0 110 CP din 2009-2010 si in ultima vreme imi da cateva batai de cap...              

      Prima se dezvolta astfel : am observat ca scade nivelul uleiului (la aproximativ 1000  km +/- trebuie sa completez ) ;iar uleiul care lipseste se prelinge pe sub EGR - este posibil sa fie ceva garnituri duse? 

     A 2-a problema este faptul ca imi apare becul spirala, intra in limpmode, dar dupa ce opresc si pornesc motorul, isi revine si merge in continuare- am fost la tester si dupa cate imi aduc aminte, zicea ceva de presiune turbo insuficienta (ceva de genul) . Mentionez ca am si becul check engine aprins de ceva vreme  , dar se aprinde si se stinge dupa cum are el chef   . Am impresia ca se porneste cand merg subturat cu ea . 

    Ce e de facut in cazul celor doua probleme? 

Modificat de xflooding
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!