Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Cam da. Nu prea ai ce curata la tipul tau de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA el se pare ca mai are egr de tip vechi, cu vacuum. deci se schimba EGR, doar ca e mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi-vad ca e CR. Nu cred ca e cu vacuum pe capsula. Din ce an e masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la  g6  trebuie schimbat tot..asa am facut si eu.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-21426-14517427745198_thumb.jpg daca e modelul asemanator -se schimba.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa arata.

Ciudat e ca am sters eroarea,si nu a aparut din nou, desi sotia mea a fost iesita cu masina mai devreme. Greu de crezut ca se repara singura.

Se schimba greu necesita scule speciale? Un cod pentru ea gasesc pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr.ul este in spatele motorului.deci nu este asa usor de schimbat.tre sa dai cate ceva jos.si costa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e modelul nou. El are ce e in poza. E in fata. Nu e asa greu de demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr.ul e in spate! te contrazic! asa am  si eu in fata..de acolo porneste dar trebui schimbat ce e in spate! ala este egr.ul cu tot cu racitor

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine cu racitorul. El vrea doar egr-ul-cel indicat de sageata rosie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-149925-0-99687500-1451754240_thumb. acesta este egr.ul si acesta trebuie schimbat care se gaseste in spatele motorului

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-21426-14517549937054_thumb.jpg eu de adta vb nu de racitor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite acesta este spatele motorului  si ce vezi incercuit acolo cu rosu trebuie schimbat! Acela este egr.ul.toate cele bune !

 

 

egr.ul trebuie schimbat cu tot cu racitor care sunt impreuna

post-149925-0-89317200-1451755112_thumb.

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca la 2.0 difera EGR fata de 1.6. Sper sa fiu mai norocos si sa nu fie nevoie de demontat jumatate de motor. O sa urmaresc zilele astea comportamentul masinii, cu toate ca sunt convins ca trebuie sa il inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu parere de rau te dezamagesc.egr.ul este acelasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.gifimages.jpg acesta este egr.ul si acesta trebuie schimbat care se gaseste in spatele motorului

Mariuse, intelege si tu ca la primele CR-uri, egr-ul era in fata, ca la PD-uri.

cu parere de rau te dezamagesc.egr.ul este acelasi

MAi studiaza.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la un motor cbdb de 2.0 aceeasi eroare am avut-o si pana la urma s-a dovedit a fi de vina capsula vacumatica de la turbina care pierdea vacum iar tot prin vacum este actionat si egr-ul care se afla in spatele motorului cu tot cu racitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aveai eroare de EGR desi era de la turbina? Inteleg ca difera tipul EGR in functie de motorizare si anul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era capsula vacumatica de la turbina avea alta o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e usor de inlocuit, sunt tentat sa evit service-ul, totul e sa stiu sigur ce piesa s-a defectat. Dar daca trebuie demontat mai mult merg la reprezentanta. De regula ii evit pentru ca ei repara masina prin "inlocuirea ei".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam eroare de la turbina doar cand ii dadeam talpa de pe la 2000 de ture si nu reusea sa plece geometria variabila. Eu doar am zis ce a fost la mine, nu ca asta e si la el. La mine primele simptome au fost lipsa putere in trepte superioare si aceea eroare cu insuficient flow de la egr. La reprezentanta au verificat capsula si nu tinea vacuum deloc. Dupa inlocuire eroarea de la egr cu insuficient flow nu a mai aparut si am deja 9000 de km de atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect. Eroarea la capsula o luai in plaja 1800-2300, si tot acolo aveai si lipsa de putere.

Se poate incerca si cu mufa scoasa de la capsula. Daca comportamentul e identic ai raspunsul la intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea e ciudata. Nici azi nu apare vreo eroare. Sa fie posibil sa se fi rezolvat doar din basic settings? Am facut adaptarile la tot ce am gasit pe motor. O sa o urmaresc in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu e pe bord dar la diagnoza sigur apare. Si capsula o vezi simplu, pui un furtunel pe ea si tragi cu gura, daca tine vid e ok, da nu, atunci trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!