Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Nu din dezmembrari, vei plati manopera si poti avea surpriza peste o luna sa pice iar. Recomand sa fie schimbat doar la reprezentanta pentru garantie si pentru calitatea lucrarii. Sunt postari in acest topic cu experietele negative ale unor colegi care au facut operatiunea la un service de cartier. NU intra in cadrul acelei actiuni schimbarea EGR asa ca daca nu iti aproba culanta vei plati tu integral . Culanta nu se aproba la masini mai vechi de patru ani si care au depasit un anumit numar de km.(daca nu sti istoricul masinii poti avea surpriza sa afli ca are si un anumit numar de km cu mult peste ce afiseaza pe odometru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles,pai dupa ce am citit ce ati scris aici,pare smart sa o shimb la reprezentanta ,trebuia sa merg luni dim la acelasi service ,tipul spunand ca poate gaseste o solutie fara sa cumpar egr ul,cred ca se refera la ceva de genul: http://www.anularedpf.ro/volkswagen-golf-6-1-6tdi-anulare-valva-egr-defecta/dar sunt cam sceptic ,si cred ca o sa anulez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai mare prostie cu anulatul. urmeaza sa se strice turbina si dpf..concluziile le tragi singur. Daca vrei sa tii masina si sa si functioneze ok singura optiune e sa schimbi egr la reprezentanta urgent. Nu iti mai pierde timpul si banii la service care nu a vazut decat 1.9 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7.

Stii care e rolul EGR ca sa poti sustine ca odata cu anularea lui se strica turbina/DPF ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romytaxy da tu sti ce rol are egr in legatura cu DPF la CR (nu te mai gandi la vechiul 1.9 TDI PD ) ? nu vreau sa fac educatie dar tin sa mentioneze ca fara EGR regenerarea filtrului este misiune imposibila. inaite sa pui intrebari inutile poti sa te documentezi putin? multumesc

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa ne informezi tu pe toti(asa e corect).

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The most common is a diesel particulate filter in the exhaust system which cleans the exhaust but reduces fuel efficiency.Since EGR increases the amount of PM that must be dealt with and reduces the exhaust gas temperatures and available oxygen, these filters need to function properly to burn off soot. Automakers inject fuel and air directly into the exhaust system to keep these PM filters from becoming blocked up.

 

sursa

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

 

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/42-egr-motor.html

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiam(cel putin eu)dar..tot nu ai putut sa sustii ca duce la defectarea DPF/turbina.

Rolul egr este de a controla emisia de noxe in primul rand.

Eu ma opresc aici cu off topic.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori nu ai citit tot ori ....Scrie foarte clar mai sus ca fara EGR nu se poate ajunge la temperatura necesara pentru regenerarea DPF in final acesta blocandu-se .. Este destul de clar? in legatura cu turbina in cazul in care presiunea diferentiala creste si DPF nu se mai poate regenera  turbina nu are cum sa functioneze in regim normal ea fiind antrenata de gazele din evacuare.. propun sa ne oprim aici .

 

sunt de acord ca rolul principal al egr e cel de a reduce noxele dar in cazul de fata nu este singurul rol functional.

 

off : in plin scandal al emisiilor si avand in vedere ca masina va fi chemata in service crezi ca e oportun sa fie scos EGR si DPF?

 

Sper ca in viitor nimeni nu va mai putea trece itp sau rar fara sa demonstreze ca are functional EGR si DPF daca masina a fost echipata din fabrica cu asa ceva. Eliminarea EGR si a DPF afecteaza sanatatea tuturor. Sper ca modificari de acest tip sa devina infractiuni in cel mai scurt timp

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ne oprim, si tunerii ce fac ca sa creasca puterea ???

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa ne informezi tu pe toti(asa e corect).

Scuze de off topic.

Romy, vezi ca bob are dreptate de data asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,as vrea sa comand egr pt golf 6 ,1.6 tdi 2010, eroarea e egr valvue malfunction masina nu trage,martor aprins ,stie cineva exact ce trebuie sa comand?am obs ca preturile difera,un prieten a gasit la 1400 pt vw original,altcineva mi a zis 1800 la fel pt vw original,pp ca difera producatorul,asa ca daca a schimbat cineva astept pareri,multumesc

Modificat de simbadlion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara doar ultima revizie de EGR, iar ultimul cod este valabil din 01.04.2014:

- 03L131512DQ - racitor pentru recirclare gaze esapate cu clapa regulatoare CAYC

Pret MSRP ~ 1.700Lei

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De preferat rezolva totul la reprezentata si incearca sa obtii un pret bun pentru piesa si manopera. Nu recomand efectuarea operatiunii la un service de cartier . E destul de complicat de schimbat .Se da jugul jos , se reface geometria puntii fata  etc...Obligatoriu dupa update ECU la ultima versiune cu adaptarea cantitatii minime injectate.Pe acest forum gaseti un document in care se specifica clar obligativitatea efectuarii update de soft  daca se afla la o versiune mai mica de un anumit nivel

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,asta ar trebui sa comand?un amic o sa comande,dar mi a zis sa verific la service cu mecanicul sa fim siguri,n am mai ajuns la service azi,multumesc

pt cei din iasi daca recomanda unde au schimbat ei as aprecia,tind sa merg la sandra la reprezentanta,desi lumea zice ca mai bine merg la suceava la repr. ca is mai pro decat cei din iasi

post-157104-0-11271900-1446226461_thumb.

Modificat de simbadlion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul actual al piesei 03L131512DQ asa cum a scris si colegul Dolfin mai sus. Trebuie schimbate si niste garnituri . Vezi in ca in acest topic a atasat cineva o factura cu piesele cumparate din luxemburg , acolo gasesti codurile pentru garnituri.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coduri garnituri: 03K131547C ( atentie - trebuie comandate 2 bucati)

03K131547L ( 1 bucata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu sunt din Iasi si am schimbat EGR-ul la un service "de cartier" acum aproximativ o luna. Deocamdata nu am nici o problema.

Nu a fost nevoie sa dea jos jugul/puntea sau ce am mai auzit pe aici. Nu mi-a facut update de soft (nici nu cred ca poate sa faca asta) dar a facut o adaptare dupa.

Intr-adevar trebuie completat ceva antigel dupa schimb.

Se simte o diferenta in bine la functionarea motorului dupa schimb, parca e mai vioi :)

 

Succes!

-Andrei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , e proverbial  ca suntem in tara lui lasa ca merge si asa. Am atasat un document pentru cei care vor sa faca ca la carte. Succes

 

 

 

 

TPI 2029086_1.pdf

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand schimbarea EGR-ului in service de cartier,pierdeti garantia lui si nu e o piesa ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat egr,comandat pe original vw 1535 cu o reducere de 10% ,pare sa fie treaba buna,sper sa si ramana asa,merci pt sfaturi baieti,faceti treaba buna cu forumul asta,keep on the good work

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,mi a aparut azi martorul de la filtru de particule ,facepalm,sa ma duc sa mai fac o diagnoza(incep sa ma satur de dat bani pe diagnoze) ,sa fie filtru de particule infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

TDI CR 2.0 (motor CBCD - 110 cai)

 

Am eroarea asta

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 LF    HW: 03L 906 022 G
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  6177
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 18432 423 403912
                      VCID: 74EC3743176EAE9E65-8020
1 Fault Found:

001025 - EGR System
               P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 73178 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.05.16
                    Time: 11:42:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 1495 /min
                    Speed: 13.0 km/h
                    Voltage: 13.83 V
                    Load: 14.9 %
                    Load: 100.0 %
                    Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 370.0 mg/str

Asta inseamna ca trebuie inlocuit EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!