Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

am dat si eu egr azi jos pe pe un G6 1,6 tdi cayc 2012 masina surorii mele .130k km. de 2 ani in tara masina .

eroare pe egr valve malfunction .

A aparut spirala , masina nu mai tragea . A pornit apoi motorul dupa 1 h si nu a mai aparut nimic . A mai mers 2 zile si apoi a aparut spirala in bord si nu mai tragea masina . Am sters erorile cu vagcom a mai mers 2 zile si iar a aparut .

Eroarea se stergea nu era permanenta dar dupa o zi aparea iar . Asa ca a luat hotararea sa il inlocuiasca .

Am vb cu colegul de mai sus din galati si il voi trimite poate reuseste sa il repare defectul fiind mecanic .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog anunta-ma si pe mine dupa ce rezolvi problema cu domnul din Galati ca as vrea si eu mai multe detalii.

 

Mii de salutari,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am schimbat egr-ul acum o luna maxim iar astazi dimineata cand am pornit masina s a aprins spirala in bord,am oprit pornit masina inca odata si a disparut,pus masina pe tester si eroarea era tot de la egr.A mai patit cineva asa ceva??

Salut,

Am schimbat egr-ul acum o luna maxim iar astazi dimineata cand am pornit masina s a aprins spirala in bord,am oprit pornit masina inca odata si a disparut,pus masina pe tester si eroarea era tot de la egr.A mai patit cineva asa ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut nick, ai fost la reprezentanta sa le spui problema? ce au spus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inevitabilul sa produs si la mine din pacate , dupa 79.000 KM egr-ul a picat si la mine . Exista o posibilitate sa vad codul de piesa sau producatorul egr-ului fara sa il demontez de pe masina ? Din cate am inteles egr-urile produse de Pierburg nu mai au probleme de functionare , voi ce producator ati montat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in concluzie la P046C trebuie inlocuit EGR, vorbesc aici de 1,6 tdi. Dar ce facem daca am inlocuit EGR, si apare dupa 15 000km eroarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cei care au inlocuit EGR sa-l mai inlocuiasca odata pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am inlocuit luni 15.06.2015 EGR la Nurvil Rm. Valcea, toata distractia in jur de 2300RON, din care am platit putin peste 800RON restul fiind acoperit de garantia Weltauto.

Astazi am descoperit ca am ulei curs sub masina din zona motorului pana in spate de tot, pare ulei "curat", nivelul este la jumatate pe joja, luni ma duc iarasi la ei, idei ce ar fi putut sa-i faca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-a aparut eroarea P0407 EGR Sensor B Circuit Low.

 

Exista vreo solutie sa repar problema fara sa mai dau jos tot egr-ul? Cei de la Compexit care mi-au facut demontarea/montarea mi-au spus ca le apare ca eroare statica, ca nu dispare oricat de mult ar sterge-o. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poti decat sa schimbi EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare! la un mk6, CAY, am avut numeroase erori malfunction ale EGR de vreo 3-4 luni încoace. Dar cum o conducea soția subturat, o luam eu o zi, dădeam cox și nu se mai aprindea și nici eroare pe vcds nu dădea. Toate bune până într-o zi când a lăsat-o în drum. S-a oprit după ce în prealabil nu mai trăgea. Merg cu vcds, dădea eroare pe senzorul temperatură combustibil. Dau mai multe chei, pornește dar nu stătea la ralanti. O turez eu, merg în șocuri până acasă, fum în spate ca la fabrică, când murea o turam iar, mai plecam o tură etc. După ce ajung acasă n-a mai vrut deloc să pornească. Schimb senzorul ăla a doua zi, dau cheie, nimic. O las 2 zile nepornită în așteptarea unui mecanic, a 3 a zi dau cheie, pornește și se oprește. Eroarea pe senzor de temperatură nu mai dădea în să se mutase pe rampa comună, respectiv presiune prea mică în rampă. În fine, aduc platforma s-o duc la mecanic, o pun sus, o duc, când o dau jos, pun contactul să mișc roțile, hopa eroare pe DPF. Zi, na bun asta e, s-o fi înfundat mai mult de la fumul jalnic. Mecanicul desface, compară presiuni în pompă, regulator, etc, zice că presiunea e bună, cât cere atâta dă și că se apucă de dat jos DPF. Mă sună după 2 zile că a descoperit problema. Cică undeva pe la EGR scapă gazele arse înapoi în admisie și de aia moare motorul. Este posibil așa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca EGR ramane deschis mai mult decat trebuie, se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! la un mk6, CAY, am avut numeroase erori malfunction ale EGR de vreo 3-4 luni încoace. Dar cum o conducea soția subturat, o luam eu o zi, dădeam cox și nu se mai aprindea și nici eroare pe vcds nu dădea. Toate bune până într-o zi când a lăsat-o în drum. S-a oprit după ce în prealabil nu mai trăgea. Merg cu vcds, dădea eroare pe senzorul temperatură combustibil. Dau mai multe chei, pornește dar nu stătea la ralanti. O turez eu, merg în șocuri până acasă, fum în spate ca la fabrică, când murea o turam iar, mai plecam o tură etc. După ce ajung acasă n-a mai vrut deloc să pornească. Schimb senzorul ăla a doua zi, dau cheie, nimic. O las 2 zile nepornită în așteptarea unui mecanic, a 3 a zi dau cheie, pornește și se oprește. Eroarea pe senzor de temperatură nu mai dădea în să se mutase pe rampa comună, respectiv presiune prea mică în rampă. În fine, aduc platforma s-o duc la mecanic, o pun sus, o duc, când o dau jos, pun contactul să mișc roțile, hopa eroare pe DPF. Zi, na bun asta e, s-o fi înfundat mai mult de la fumul jalnic. Mecanicul desface, compară presiuni în pompă, regulator, etc, zice că presiunea e bună, cât cere atâta dă și că se apucă de dat jos DPF. Mă sună după 2 zile că a descoperit problema. Cică undeva pe la EGR scapă gazele arse înapoi în admisie și de aia moare motorul. Este posibil așa ceva?

De tinut minte , mersul cu EGR defect o perioda mare de timp poate genera defecte suplimentare (cu costuri pe masura)

inclusiv distrugerea DPF .

PS: talpa grea  nu te scuteste de inlocuirea EGR, poate avea un efect similar cu cel al lovirii televizorului cu lampi atunci cand se dadea imaginea peste cap.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am găsit din dezmembrări varianta mai veche cu AP în coadă. 100 euro. O să-l pun pe ăla și vând mașina că m-am săturat de ele. Eu seatul meu l-am schimbat demult cu un prius 2006 și am scăpat de treceri prin service la 2 luni. Acum o să scap și de mașina nevestei. Mulțumesc pt răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Se pare ca trebuie sa schimb si eu EGR-ul. Masina e din Nov-2010 si are acum pe ea unitatea cu DQ in coada.

Ma intreb, o fi ala original sau a mai fost schimbat candva (masina luata sh in Nov 2014)? Din cate am rascolit internetul, varianta asta cu DQ ar fi fost produsa inca din 2010. 

S-a mai interesat cineva? Aveti alte date?

 

Cu stima,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vând piese auto. Orice cod aș băga la furnizor, acum vine cu DQ în coadă. Teoretic este ultimul. Ar mai fi unul cu CF în coadă dar e nelivrabil și cică eliminat în 01.04.2014. BTW la mine e 1500 lei

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma intrebam daca cel de pe masina e originalul din fabrica. Am cumparat deja si eu cu 1550 de aici din oras tot cu DQ la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat Egr-ul ,a rezistat 83000 km,schimbat pe culanta la Serpico Craiova.Aproximativ 4h a durat schimbarea lui,sper sa nu mai am alte probleme.

Modificat de wsw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Oare de asta ne pica noua EGR-urile? Se poate verifica aici: http://info.volkswagen.com/ro/ro/home.html?tab=check-own-car

 

 
Stimate client Volkswagen,
 
Ne pare rău să vă comunicăm că motorul diesel din seria EA189 Euro 5 montat în autovehiculul dumneavoastră cu seria de şasiu WVWZZZxxxxxxxx pe care aţi introdus-o este afectat de un soft care cauzează diferenţe ale valorilor emisiilor de oxizi de azot (NOx) la testarea pe standul dinamometric. Autovehiculul dumneavoastră este sigur din punct de vedere tehnic şi capacitatea sa de a circula nu este afectată!
 
Ne pare foarte rău că v-am dezamăgit încrederea şi lucrăm în forţă la găsirea unei soluţii tehnice.  Volkswagen suportă desigur  costurile pentru toate măsurile necesare şi va face tot posibilul pentru a vă recâştiga încrederea.
 
Distribuitorul dumneavoastră Volkswagen vă va contacta cât mai rapid posibil, pentru a vă informa cu privire la măsurile necesare. În cazul în care nu aveţi datele de contact ale niciunui distribuitor Volkswagen, vă rugăm să ne contactaţi folosind funcţia Contact de pe această pagină web.
 
Cu stimă,
 
Volkswagen.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici-o treaba EGR cu softul, egr este prost proiectat in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare! am aceeasi pb cu egr ul la golf 6 despre care tot s a vorbit,am in bord 2 martori aprinsi spirala pe galben clipaind,si cel de la emissions control lamp,de ieri masina nu mai trage,am incercat sa o turez la 3,5k dar nu merge in nici un caz peste 2,8k ,am fost azi la un service,mi a aratat eroare egr,si zice el ca nu i a mers sa reseteze cum ar fi trebuit,si ca trebuie sa schimb egr ul,,dupa ce masina sta toata noaptea,merge 1 h normal,si apoi inapoi la problema,nu trage,maxim 70km/h ;ca sa rezolv problema mai repede(avand in vedere ca sa o turez poate se curata  nu merge,desi poate incerc maine dim in prima ora cand o sa traga masina) cum ati procedat? ati schimbat,si apoi contactat wv sa faca plata(cu nr de asteptare 12345xx? :) sau?merci frumos,sper ca am fost explicit,e primul meu post

 

ah,tipul care detine serviceul mi a zis ca as putea sa incerc sa schimb doar Electrovalva comanda EGR ,pareri?

Modificat de simbadlion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu greu am inteles ceva din acest mesaj. Nu ai mentionat ce  cod de eroare ai , motorul  am dedus din semnatura ca ar fi un 1.6 TDI (ce model?) . EGR nu se curata la motorizarile mai noi de euro 5 ,nu se poate schimba doar electrovalva. Nu  incerca sa turezi motorul inutil nu vei rezolva nimic poti reusi in schimb sa distrugi  DPF . Ce plata sa faca VW ? :)))))

-posteaza un full scan facut cu vcds

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat egr-ul nu ai alta solutie din pacate,in jur de 1500 ron costa plus manopera.Nu mai circula asa ca faci foarte rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe testar a iesit Egr-ul singura solutie este schimbarea lui,ai doua variante :

-1) - culanta - trebuie sa ai toate reviziile la reprezentanta.

-2) - il iei din magazin (1500-1600 lei) + manopera,pentru a beneficia de garantie trebuie schimbat in service autorizat,la reprezentanta ai 2 ani garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la chestia asta ma refeream in legatura cu vw: https://gyazo.com/7b6d2b0d9e9821af77aa4664ab4ceeb9

 

mda,dragut pret pentru egr (facepalm) ,multumesc frumos pt replys(pe dezmembrari ati recomanda sa iau egr ul?ar fi cam jumate de pret)

Modificat de simbadlion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!