Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

micuzzu_marius

 

03L131512BJ - racitor pentru reciclare gaze esapate, cu clapa regulatoare

 

inlocuit din 01.03.2012 cu

 

03L131512CF - MSRP (296,31€)

 

MSRP - Manufacture Sugested Retail Price

 

Consilierul nu stia ce vorbeste.

 

Initial a fost:

- 03L131512AP

- 03L131512AT din 01.11.2009

- 03L131512BJ din 01.02.2011

- 03L131512CF din 01.03.2012

 

In continuare ultimul cod este 03L131512CF, s-a modificat doar pretul MSRP in 310,59€, dar se incadreaza intr-o clasa de discount.

 

Se pare ca este si cu terminatia DQ incepand cu 14.02.2014  deci ar fi ultimul dupa ETKA. Urmeaza sa fac schimbul de ulei+filtre deci umblu pe sub masina sa dau scutul de plastic jos ca sa am acces la baia de ulei, unde este pozitionat exact  EGR ul ca sa mi fac o idee de cine e produs si ce cod are?

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

Corect, codul cu CF a disparut in 01.04.2014, in continuare se utilizeaza:

- 03L131512DQ - MSRP 310,59€, se incadreaza in clasa de discount.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@Jymmyy, vad ca n-ai mai zis nimic de egr-ul ala, cum ai scos-o la capat pana la urma, caci mi-e greu sa cred ca l-ai lasat asa?

Sa stii ca pe forumul asta, primeaza regula "daruiesti si primesti"......in fine..

Azi mi s-a aprins si mie deja celebrul robinet galben, dar fara nicio schimbare in rau a functionarii motorlui. La o scanare cu vcdc-ul....aceiasi eroare.Insufficient Flow.

Ideea e ca parca n-aș da 650 ron sa il schimb si sa am aceiasi problema ca a colegului Vladone cu respectiva conducta,de asta ar fi contat mult ce rezolvare a gasit colegul Jymmyy...sau altcineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moment, am rezolvat problema, sau cel putin asa sper.

Cand am miscat putin mufa de la Egr am constatat ca nu era bine fixata,am scos-o si am dat-o putin cu un spray de contacte electrice.

Check-ul din bord s-a stins.La rescanare, n-a mai aparut eroarea.

 

ps.aveti grija la acea mufa ca se fixeaza foarte greu, si pozitia e una dificla. Pana nu face "clamp" nu este prinsa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o jetta din 2012,114000 km tocmai au picat toate injectoarele,igr ul si inca nu ii da de cap,tremura la relanti....proaste masini,nu va sfatuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hello everyone.

Sorry, I don't speak Romanian. I'm from Lithuania.

I have used google translate to read all this thread. I did understand it more or less.

Let me share my experience

 

VW Golf 1.6 TDI CAYC, 2010 (MY2011).

I'm at ~63000 km and the SAME PROBLEM. Glow plug light, loss of power. Error returns immediately after cycling the ignition.

 

The ECU software is original (rev. 5863 if I remember correctly).

 

This is what I managed to do:

since the car goes into limp mode when I acelerate in 2nd gear, after restart I disabled the ESR/TCS, pushed down the clutch and revved the motor to redline several times in neutral. This should have cleared a bit of the EGR gunk.

 

After that, I put it into 1st gear and started driving it in the 1st, redlining. then shifted into 2nd and the fault did not appear.

Now it seems the EGR can clear up a bit not to log the fault.

 

I did spirited driving all day, redlining, etc. ~8 l/100 km fuel consumption on average :D

 

Anyway, this is what I am thinking:

 

1. As soon as possible, the upcomming Monday, I will do software update and pay the dealership for that. 9970 is the latest, isn't it?

 

Hopefully that will give me some time. Meanwhile:

 

2. Will try to buy the latest EGR valve/cooler (p/n 03L-131-512-DQ). Be it either ebay (new or slighlty used), worst case scenario the dealership. Guys, what are the prices for that? Anyone willing to buy it at the local dealership and ship me to Lithuania, if you can get it cheaper than 250 EUR? I will pay for the valve and the shipping with PayPal.

 

3. Replace the EGR valve/cooler. Will I need to remove the 1) DPF? 2) subframe? 3) right axle? to get it out and then in?

 

 

Thanks!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Pe 12 martie 2014, am schimbat si eu EGR, la 140.000 km, pentru a doua oara. Prima data a fost la 40.000 km, si am schimbat pe garantie.

Acum a costat 1850 lei cu tot cu manopera, intr-un service vw.

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai intamplat cuiva sa schimbe EGR dupa 100.000 km ?

Care ar fi posibile cauze ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iDaniel, was the ECU software updated the first EGR was changed?

 

Also, the first time you seem to get the older EGR valve, p/n ending with BJ or CF. Now you got DQ which should be fine if the proper software was updated.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulia_monica1102

https://www.youtube.com/watch?v=yk7cAnez0E8

 

Interesant...

 

Eu am schimbat EGR-ul acum aproximativ 1 an.. am dat 22 de mil pentru toata operatiunea... insa se pare ca exista si alternative..

Modificat de iulia_monica1102
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

foarte interesant, asta daca se infunda fizic, dar daca e problema la partea electronica a EGR ului cum am auzit ca se intampla degeaba......

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulia_monica1102

Sincer daca imi aduc aminte bine... la mine infundat era.., eroarea si problema fiind defapt la valva EGR dar binenteles.. citez..: "trebuie schimbata intreaga piesa".

 

Acum din cate stiu se schimba EGR-ul la fel ca in Germania si in post-garantie si se achita doar 50% din valoarea manoperei adica undeva la aprox. 300 RON - 350 RON, daca ai toate reviziile facute la zi si binenteles la service autorizat :)).... daca nu... well..that sux:)) si zic ca merita incercata varianta de mai sus.

 

Daca cineva care are probleme cu EGR-ul in momentul de fata :( .. dar se incumeta sa incerce varianta de mai sus.... sa ne dea si noua un feedback.

 

 

Multumesc!

 

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

exact, prima data trebuie incercata varianta de sus, inainte de a schimba piesa sau de ce nu, facut preventiv, oricum o stire foarte buna :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys,

the problem is not EGR clogging itself.

The problem is the electrical motor and the mechanical linkage which operates the valve. It jams.

The only solution is replacement + ECU software update, trust me

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare....sunt nou pe aici...am achizitionat si eu un golf 6 ...1.6 tdi  ... tin sa precizez ca este prima mea masina... masina are 177 mi km si cand am  luat.o am schimbat la ea distributie , placute fata spate,ulei ,....masina o am de 3 luni..de cateva zile mi sa aprins martorul acela la bord  de culoare galbena aceea siguranta.... am mers asa cu ea..am oprit motorul  si cand am repornit  nu sa mai aprins ...dupa vre.o 200 km sa aprins iar..de data aceasta  nu mai tragea masina  bine...nu trecea de o anumita turatie...am forjato un pic crezand ca se stinge dar nu. dupa ce am oprit iar motorul    si l.am repornit nu sa mai aprins si merge bine ca la inceput... am o rugaminte mare....ce ma sfatuiti sa fac??  se spune ca daca mergi cu ea turata i.si va revenii....voi ce ziceti?? multumesc anticipat si astept un raspuns!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut maryodavid,

Cel mai bine e sa ajungi la orice service care poseda un cititor de erori vag/com (poate fi si service de cartier). Mecanicul mufeaza readerul (sau laptopul cu cablu) la mufa obdII a masinii (de obicei in stanga, sub bord/volan) si iti da un print/fisier cu erorile, pe care apoi il pui aici pe forum. Ar trebui sa te coste 30-50 de lei; sa ai grija doar sa ti le dea, nu sa ti le "zica el", ca sa vedem exact codul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mihneasim....  problema e ca sunt in italia...bine  problema in ghilimele...  e posibil sa fie doar o eroare si daca o sterge sa nu fie nimik?? ai idee ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergerea nu influenteaza comportamentul masinii, doar o scoate din loguri, n-are niciun efect - poate doar scapi de martorul check engine pana la urmatoarea ocurenta, daca il ai aprins. E f probabil sa revina daca nu a fost un caz izolat.

Mai poti sa iti comanzi un cablu vag com cu mufa usb de pe ebay/amazon (nust cum e la voi, la noi nu prea livreaza). Unele snt doar 20-30 usd. Desigur, snt de provenienta, calitate si legalitate indoielnica, dar .. la nevoie, they work

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergerea nu influenteaza comportamentul masinii, doar o scoate din loguri, n-are niciun efect - poate doar scapi de martorul check engine pana la urmatoarea ocurenta, daca il ai aprins. E f probabil sa revina daca nu a fost un caz izolat.

Mai poti sa iti comanzi un cablu vag com cu mufa usb de pe ebay/amazon (nust cum e la voi, la noi nu prea livreaza). Unele snt doar 20-30 usd. Desigur, snt de provenienta, calitate si legalitate indoielnica, dar .. la nevoie, they work

am revenit iar..exact acum am  venit de pe strada cu masina..aceias problema.... sa aprins aceea siguranta.... hmmmm...  am mai mers un pic am oprit motorul  si  a disparut.... dupa ce dispare trage bine rupe!!!!  tre sa ma duc sa ai pun testarul sa vad ce are.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul trebuie schimbat aproape sigur.

Daca mai circuli asa infunzi si DPF-ul.

in seara asta ma duc cu ea sa ai fac un test... pana sa ajung acolo azi mi.a spus cineva ca  e posibil sa fie un injector pt ca nu se aprinde si acel motor galben si  doar siguranta...orice ar fi sper sa fie ok... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou...app...aveti idee cat este  un EGR nou??  multumesc  frumos....si scuzati disperarea si stresul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcurge threadul si vei vedea diverse sume intre 450 si 600 de Eur pentru piese + manopera. Eu unul nu am reusit sa gasesc piesa in magazinele de piese online. Probabil despre kulanta ai citit sau vei gasi info tot in threadul asta, daca se califica masina pt asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la cati km apar probleme acestea cu EGR la 1.6 TDI ?

Sunt toate motoarele afectate sau doar anumite serii ?

Ma bate gandul la un 1.6 TDI din 2010-2011 sub 100000 de km din Germania, dar citind despre aceste probleme incep sa-mi fac griji.

Aveti idee daca motorul 2.0 TDI CR are aceleasi probleme cu EGR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 2.0 parca nu a aparut problema cu EGR ci cu o clapeta de swirl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!