Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

trebuie sa schimbi EGR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu logul de la DPF.

Mi se pare putin cam repede la 112000 KM (reali) sa se duca EGR, masina fiind din 2013. 

 

Poate fi ceva pe partea electronica (senzori, cablaje)?

 

Multumesc

 

 Address 01: Engine  (03L 906 018 CK)

16:53:38
  IDE00427   Particle filter: difference pressure 5 hPa
  IDE00428   Particle filter: offset for differential press. 3 hPa
  IDE00432   Particle filter: time since last regeneration 20638 s
  IDE00433   Particle filter: oil ash volume 0.08 l
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 19.12 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured 9.84 g
  IDE00436   Particle filter: kilometers since last regeneration 363990 m
  IDE03353   Particle filter differential press. sensor: uncond. voltage 1026.2 mV
  IDE04263   Sensor for particle filter differential press: raw value 7 hPa
  IDE04650   Particle filter: differential pressure: dynamic offset 2 hPa
  IDE04652   Exhaust gas jet volume in particle filter 28.1 m≥/h
  IDE04653   Simulated particle filter surface temperature 141.7 ∞C
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti se pare repede?altele au cazut la 60.000..schimba repede egr.ul pana nu ti se duce si dpf.ul...

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi spui te rog la ce parametri trebuie sa ma uit?

 

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Azi in timpul mersului a inceput sa clipeasca spirala galbena si am observat ca turatia era limitata.

AM facut o diagnoza si rezultatul este mai jos.

Ce este de facut?

 

1 Fault Found:

7563 - EGR Sensor 1 
          P046C 00 [101] - Implausible Signal
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 199894 km
                    Date: 2093.14.12
                    Time: 22:10:57

                    Engine speed: 1934.25 /min
                    Normed load value: 98.0 %
                    Vehicle speed: 52 km/h
                    Coolant temperature: 88 °C
                    Intake air temperature: 3 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.569 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Environmental conditions-ANG_EGRV_ENVD: -0.4 %
                    Environmental conditions-ANG_SP_EGRV_ENVD: 0.0 %
                    Environmental conditions-EGRV_PWM_COR_ENVD: -0.4 %
                    Environmental conditions-EGRV_PWM_ENVD: 0.0 %
                    Environmental conditions-V_EGRV_ENVD: 0.68 V
                    Environmental conditions-V_EGRV_BOL_ENVD: 0.68 V
                    Environmental conditions-V_EGRV_TOL_ENVD: 3.98 V
                    Environmental conditions-STATE_EGRV: 0
                    Environmental conditions-EGRVPWM_ENVD: 0.000 %
                    Environmental conditions-TCO_MES: 88 °C

 

Va multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai citit pana acum 65 pagini?  se inlocuieste EGR. Simplu ca buna ziua. Se recomanda sa pui doar original. Cele reconditionate (Sidat, Hofer, MeatDoria, tin cam 6 luni maxim, daca nu sunt stricate direct din cutie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit cateva pagini mai in spate?

Nu cred......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am terminat cele 63 de pagini si m-am lamurit. Am auzit de la cineva ca a mai reparat dar din ce am citit aici m-am hotarat sa iau unul nou. La o prima cautare l-am gasit la aprox 1600 ron. Este vreun coleg care a gasit unul original la un pret mai bun? Va multumesc pentru ajutor.

Modificat de andrei neagu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista original, la pret mai bun... atat este, cat ai gasit si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Eu am egr-ul ca si cel din poza atasata. Am eroarea P0401 -  recirculare insuficienta. Se mai poate curata sau trebuie inlocuita valva EGR?

 

EGR CBDB.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0401 Necesita verificare/curatare egr si teava care vine de la racitorul de gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc. Curatarea celor doua componente este programata pe miercuri. Revin cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit  urmatoarea oferta pt schimbul egr ului in reprezentanta, pretul final fiind de 2200. Vi se pare ok sau ar trebui sa incerc si la alte service-uri ? Merita schimbat la alt service pentru o diferenta de 200-300 lei mai putin?

1 Radiator gaze recirculate demo si montat

2 Filtru particule demo si montat

3 materiale mici

4 Racitor gaze

5 Garnitura

6 Garnitura

7 Surub tabular

8 Bonjo bolt

9 Saiba

10 Element prindere cataliza

11 Garnitura catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La alte service-uri, o sa fie mai ieftin - cateva sute de lei diferenta - in jurul la 500, posibil.

EGR sa cumperi numai original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatare EGR, admisie si tubulatura masina pare sa fie cu totul alta. Motorul mai putin zgomotos si  mai multa putere.

 

O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a aratat un racitor de gaze la al meu 1.6 tdi dupa 250mii.

IMG_20180104_104529.jpg

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt proaspat posesor de G6 , 2.0 tdi 140cp cod motor CFFB. La 164k km a picat EGR-ul , nu l-am schimbat , ci l-am anulat din soft ( mult mai ieftin ). Acum problema este urmatoarea : la rece  , merge intrerupt , cand accelerez lin merge in hopuri. Daca accelerez brusc nu are nicio problema. Relantiul nu are nicio problema , merge rotund iar pe vcds nu am nicio eroare. A mai intampinat cineva problema asta ? 

P.s : astept sa ii fac RAR-ul si voi scoate si filtru de particule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pis 111 Avand in vedere ce ai anulat egr-ul, ce sfaturi mai astepti in acest topic?

Aici se discuta despre cei ce mai au egr-ul montat pe masina.

@restul va rog sa va exprimati dezacordul intr-un mod pasnic si civilizat.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Probleme cu golf 6 1.6 , s-a oprit masina in sarcina, am repornit-o f greu si la mecanic a zis ca era clapeta la EGR murdara si probabil s-a blocat de tot cand s-a oprit masina , a curat-o , a dus-o in probe mecanicul (probleme si cu ambreaiajul constatate cu acesta ocazie) , am dus-o acasa si  am calcat-o si eu si merge ok motorul trage bine, la tester nici o eroare de nici un fel , intrebarea este fiabiltatea EGR acesta , mai ales ca vechiul proprietar l-a schimbat  si nu are mai mult de 30000 km de atunci (mi-a spus ca  dat  1600 lei pe el si el zicea ca e scump), de obicei merg extraurban dar cu zapezile astea  am mers cateva zile in oras si tocmai cand sa o scot la un drum de 40 de km am patit-o  si am mers cu masinuta de oras in locul golfului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipri0813 nu exista egr cu clapeta la CAYC posibil sa ti fi curatat  clapeta de aceleratie .Daca vechiul propietar a schimbat egr ar trebui sa te tina de la 50k in sus depinde cum exploatezi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am studiat pe youtube ai ce curata pe acolo , am patit si cu logan 1.5 dci cu egr dar egr ala pe euro 3 e o jucarie , manopera 30 de lei.Foarte curios ca a facut figuri dupa 2-3 zile de oras ca in rest 90% a mers afara unde am mai scapat-o in 3000 de ture.vechiul proprietar merge urban , moale , lesinat si sigur a facut vreo 10000 km cu noul egr.Am cumparat deja  si un  nou kit de ambreaiaj Sachs 2150 lei cu volant ca dupa aceea sa o calc ca sa ii placa si egr si pdf .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bine v-am gasit!
Cum nu era topicul asta suficient de lung, trebuie sa-l mai lungesc si eu...
Dupa ploaia care a inghetat bine pe masina duminica trecuta, unul din senzorii de parcare tipa continuu desi era perfect curat, deci am cautat cu VCDS erori la senzor ca sa gasesc de fapt:

4807 - EGR System 
          P0401 00 [096] - Insufficient Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

9120 - EGR Sensor 1 
          P046C 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Asadar avem motor 2.0 TDI cod CFFB cu EGR original schimbat la reprezentanta la 20.04.2017 cand la bord erau afisati 162.600 km.  Erorile sunt din 9.03.2018 si 175.881 km, iar in bord nu s-a aprins nici un martor.... stiu ca se recomanda stergerea erorii dar as prefera sa ramana ca s-o vada si ei cand le voi reclama problema. Later Edit: asta daca nu cumva stergerea erorii ar genera retestarea "ansamblelor", caz in care as face-o cu drag.

La rece, dimineata cand ies in DN1,  accelerez lin pana spre 2800 rpm  si simt uneori cum mi taie din forta de accelerare. Se intampla numai in treapta a 2-a si numai prima data. Eu conduc mai potolit asa, accelerez lin, fara insa a subtura masina....poate cu exceptia cazurilor cand prin decelerare ajung la 15 km/h si nu  retrogradez din 2 in 1 ci doar accelerez foarte foarte lin... dar chiar si asa, n-are nici un an EGR-ul asta...si cei cu DSG ce sa mai spuna, ca ala subtureaza grav motorul si il tine intr-a 2-a chiar si la 1000 rpm...

Va multumesc pentru pareri! Ramaneti sanatosi! Numai bine!

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valori egr  actual/specificat.Verifica/curata teava care iese din chiulasa si intra in galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut băieții.

E pe ducă egr? Ce va spune eroarea?

Se mai poate merge? A aparut acum doua saptamani...astazi am.sters eroarea si sunt curios daca mai apare. Masina merge normal fara probleme.

Va mulțumesc.

Screenshot_20180529-215015.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!