Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Rezolvarea erorii de mai jos? Shimbat, curatat egr? Sau ce este de facut?

La un moment dat intra in limp mode si nu isi revine decat dupa repornirea motorului. (martor aprins la bord, cel cu spirala)

Multumesc.

25139094_1706131966118279_1453977139_o.jpg

25189807_1706131969451612_332622548_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr de la motor 1.6 tdi este la fel ca si cel de 2.0 tdi?(motoarele CR).multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am stiut si eu pana azi cand mi-a zis un mecanic ca nu e la fel...sunt curios sa vedem ce zic si alti.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima generatie de 2.0 CR a fost montat in fata, mai ieftin si foarte usor de inlocuit, fara racitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cel de 110 cp este in fata motorului.dar la 140 cp este in spatele motorului ca si la 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi cred ca mi-a murit si mie EGR-ul.

7462 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [237] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 154681 km

Trrebuie inlocuit sau mai exista si alta solutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum realizez ca mai am o eroare, sa aiba legatura cu prima?

00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation 
            011 - Open Circuit - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea au legatura . Pe ce modul este eroarea ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu unde dadea eroarea si nu mai am laptopul.

Ciudat e ca in mers imi apare si ERR in bord.

Maine incerc sa merg la vw sa-mi faca si ei o scanare, ma gandesc ca poate softul nou de la ei e devina, desi e schimbat in martie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doua ore am fost la Vw (Austria).

Reparatia este suportata in totalitate de Vw.

I-am intrebat daca noul soft este de vina si cu un sfert de gura au zis posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

   Nu stiu cat are rost sa postez, citind comentariile anterioare se pare ca trebuie sa programez o schimbare de EGR.

Am o Skoda Yeti, 2012, motor CFHA.  

Am inceput sa am niste probleme, un scurt istoric :

   - martor DPF aprins - prima data de cand am masina ~ 1.5 ani (219000 km)

   - am mers in regim constant 2000+ ture cam 20 min si s-a stins martorul

   - la cateva zile, check engine aprins - s-a stins dupa 30 min de stationare

   - dupa cateva zile, martorul de bujii aprins intermitent in mers, apoi dupa oprire ambii (check engine & bujii) se aprind la pornirea motorului

   - am lasat masina o zi, apoi am pornit si nu s-a mai aprins nimic 

   - in toata perioada asta motorul nu a intrat in limp mode 

Fiind in perioada asta nu am avut unde sa fac o scanare, am reusit imediat dupa sarbatori si urmatoarele erori prezente:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [040] - Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Mileage: 220943 km
                    Date: 2065.14.07
                    Time: 13:16:29
4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [040] - Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 220945 km
                    Date: 2065.14.07
                    Time: 15:01:18
5286 - Throttle Position Sensor (G69) 
          P0121 00 [104] - Implausible Signal
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 220777 km
                    Date: 2065.14.04
                    Time: 17:20:39
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Avand in vedere ca nu se mai aprindea nici un martor, am resetat erorile. Momentan nu mai am nimic dar ieri s-a aprins din nou DPF si iar a trebuit sa fac o tura sa faca regenerare.

Din ce am citit, si cat sunt capabil momentan sa inteleg solutia este schimbare modul EGR cu unul nou oem. 

Vroiam sa intreb, se poate ca aceasta eroare sa fie influentata si de P0121 Throtlle Position Sensor  (G69) ? Ma gandesc sa incep cu o curatare a clapetei si apoi sa vad daca se mai aprinde iar DPF sau alt martor sa schimb EGR urgent. 

Pareri?

Multumesc,

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc @capitanui. EGR-ul tau e dus. Uite ce solutii ar fi:

1. sunt cativa care se baga sa le repare. cel putin, incearca. au reusit de cateva ori. depinde acum cat este el de stricat. el de fapt are un rahat de rotita de palstic, controlata electronic care se strica, ca deh..plastic.. Dupa casete directie si egr-uri, cred ca in curand, VAG or sa bage palstic si-n motor.

asadar, sansele de reparare sunt destul de reduse.

2. varianta cea mai simpla - inlocuit cu totul. cu tot cu manopera te duce vreo 400E

 

3. varianta cea mai buna din toate pdv dar nu stiu daca esti tu de acord. Il blochezi mecanic si-l dezactivezi din soft. Trebuie sa dezactivezi si dpf-ul (dat jos si anulat din soft). In banii de inlocuire, adica 400E, ai face toate astea + resoftare implicita(necesara) a masinii care, de vei dori, poti ajunge SAFE cu componentele tale stock, la 185-190 de cai. Sau mai putin, oricat sub asta.

dar dezavantajule ste ca nu mai ai dpf, deci nu vei mai fi euro 5.vei fi euro 3 probabil sau 4.pe la noi pe la buc cam toti fac treaba asta. pt motor este mult mai bine.

EGR+DPF nu fac decat sa sugrume motorul.

unul ii baga gaze in gura iar altul in strange de nari cand vrea sa expire. practic, cam asta fac cele 2 in termeni pusi pt oricine

alegerea este a ta. dintre variantele 2 si 3

eu as merge pe 3.

pt ca vei avea si de castigat din asta

sa vezi ce inseamna 170-190 de cai in loc de 110 si fara masina gatuita de porcarii

si fiabilitate mai buna, atata timp cat o conduci ca si pana acum,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai scris atatea randuri ar trebui sa-i povestesti si despre dezavantajele anularilor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt dezactivarea EGR-ului ar fi:

- incalzirea mai greoaie a motorului ( la mine diferenta este aproape insesizabila) 

- crescand teoretic timpul de incalzire si ajugnere la temperatura optima de functionare, in tot acest timp creste si consumul 

- cu cat timpul de incalzire este mai lung cu atat si perioada asta in care uzura motorului este cea mai mare creste -> sanse de reducere a fiabilitatii

- riscul de a ti-o lua motorul pe ulei nemafiind ceva care sa reduca sansele, blocand "culoarul" - (dar sa ajungi acolo, ma gandesc ca nu am mai fi demni de vwforum)

- pornire si oprire a motorului mai smucita ( depinde de starea generala - la mine este aproape insesizabila si asta)

Eu am facut asta pe masina mea. Nu recomand nimanui nimic pana cand nu sunt sigur despre ceea ce vbesc. 

Atata timp cat esti constient de cum functioneaza lucrurile si respecti motorul si-l exploatezi corect, avantajele sunt mult mai semnificative decat dezavantajele. 

 

Pt DPF: 

In cazul CR-urilor(sau motoarelor cu DPF), operatiunile trebuie facute impreuna. Strict. Odata facut EGR off, si inlaturarea dpf-ului nu aduce dezavantaje. Cand Dumnezeu o restrictie pe partea de evacuare gaze va dauna motorului odata inlaturata conform pasilor necesari? 

 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uitat sa mentionezi de probleme la ITP,RAR ,fum si miros insuportabil.

Anularea dpf-ului este ILEGALA ,aceste discutii ar trebui interzise pe forum.

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine man, ok. Greseala mea. Scuze. Rog frumos un moderator sa stearga prostiile spuse mai sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea

La un golf 6 1.6 tdi CAYC intra in lip mode si licare bujia,daca iau contacul si il pun de mai multe ori isi revine si trage la capacitate

Pe VCDS imi da urmatoarele:


                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03L-906-023-CAY.CLB
    Numar piesa modul comanda: 03L 906 023 MM    HW: 03L 907 425 C
    Component si/sau versiune: 1,6l R4 CR td H43 9050
                  Codare soft: 10114036032401080000
                Numar atelier: WSC 00066 000 00081
              Pachet ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023MM 003006 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023NR.rod
                      VCID: 7DFA5118ECF16FAEE1-8028
1 cod a gasit:

7343 - Potenþiometru -G212- pentru recirculare gaze evacuare 
          P0407 00 [167] - semnal prea mic
          MIL aprins - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 239545 km
                    Data: 2072.14.22
                    timp: 20:57:34

                    Turaþie motor: 1983.25 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 51.0 %
                    Viteza vehicul: 54 km/h
                    Temperatura antigel: 85 °C
                    Temperatura aer admisie: 11 °C
                    Presiune aer ambiental: 990 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.569 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Ventil EGR – valoare mãsuratã-ANG_EGRV[0]: -1.129 %
                    Ventil EGR: activare-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    Actuator EGR de mare presiune:activare-PWM_HBR_EGRV[0]: -14.801 %
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare mãsuratã-V_EGRV[0]: 0.669 V
                    Ventil EGR: deviaþie poziþie închisã-V_EGRV_BOL[0]: 0.698 V
                    Ventil EGR – deviaþie poziþie deschisã-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 70


Gata de functie: 1110 0000
 

Eroarea cand se sterge,cand nu...

vreo rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr nou.....slabe șanse să repari acel potențiometru și să mai și țină destul încât să nu îți pară rău că te-ai chinuit cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citat:

@Razvyyy90 o nelamurire ce mai am, ii cand pornesc masina, pana ajunge apa la 90 grade dureaza ceva timp si ea sta turata in relanti tot la 1000 rpm, daca dau off la climatronic si ii dau o pedala revine in 780-800 cat ii normal. La fel face si vara cand dau drumul la clima. Am impresia ca am un scurt pe undeva ca intr-o zi cand m-am tot jucat si am dat on/off la climatronic sau stins ceasurile pentru o secunda sau doua si mi-a resetat si computerul de bord cu consumurile. A fost ca la caderi de tensiune. Ma rupe cu consumul stand tot la 1000 rpm. La 1000 rpm consuma 1,5 l/h.

Razvyyy90 = Ai rezolvat problema cu turatia la motor, fiindca si eu am aceeasi problema, dar apare numai cand afara sunt sub 7C, iar turatia isi revine numai cand opresc ventilatorul de la climatic. Am facut si o diagnoza la reprezentanta, au spus ca totul este in regula si nu stiu de ce se tureaza. Am schimbat acumulator, verificat incarcarea, consumatori ascunsi nu am gasit. Nu stiu ce sa-i mai fac. Daca afli ceva te rog sa postezi rezolvarea. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu eroarea 7342 potentiometru g212.partea electronica la egr,se poate schimba pe poziție din 4 șuruburi fără a fi nevoie sa demontezi filtru/jug etc.am optat pentru unul SH,500 lei monopera 2 ore acasă.

cel vechi era foarte murdar,cel sh era intr o stare foarte buna.verificat rulment ok,curățat.cel demontat era original al mașinii,239.000 de km a ținut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Dupa niste ani de lipsa pe aici, am revenit in familia VAG. Mi-am luat o Skoda Superb 2013 2.0 125KW. De vreo 3 luni am inceput sa am o eroare ( a aparut de doua ori prin octombrie si o data acum cateva zile). Oprit / pornit motorul dispare, singurul martor in bord a fost cel de bujii. De la ultiam aparitia am mai facut vreo 600 KM si nu a mai aparut.

Atasez si eroarea, poate aveti vreo idee.

 

Multumesc.

2 Faults Found:

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 112506 km
                    Date: 2054.14.30
                    Time: 18:00:11

                    Engine speed: 2195.00 /min
                    Normed load value: 32.5 %
                    Vehicle speed: 50 km/h
                    Coolant temperature: 72 °C
                    Intake air temperature: 13 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.020 V
                    Unlearning counter according OBD: 38
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 279.7 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation: 100.00 %
                    EGR solenoid valve: actual value: 9.00 %
                    EGR valve: offset closed: 0.28 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 0: 00000000 
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 16: 00000000 
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 24: 00110111 
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 8: 00000111 
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 3722.2 mV
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul "cel de bujii" semnaleaza o problema la motor si se aprinde din zeci de cauze.

La tine trebuie inlocuit egr-ul si asta inainte sa colmatezi dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!