Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Lucian...regene sunt pasive adica fara martor in bord,deobicei cand da cu fum pe esapament sau sta turata ii fac regenerarea.nu am facut resoftare dieselgate si nici nu o sa fac.tu zici ca e ok sa isi faca regenerarea din 300 in 300?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mers mult/des prin oraș e normal. La fel e și la mine. Încă nu pot nici eu să-mi explic de ce regen pasivă dureazai mult decât activă (care în max 10 km e gata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m- am enervat rau...pornesc de la.munca(pana acasa am 25 km)se porneste reg.si zic pana acasa se face mai mult exterior centura orasului...mai oameni buni ?deabia in 50 km s-a facut...maine ma interesez cat ma costa sa il scot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea nu pornește până nu are temperatura care-i trebuie. Din nefericire 1.6 se încălzește FOARTE greu. Posibil să ai o problemă și cu termostatul. Urmărește cât și cum urca temperatura motorului. Ca fapt divers, eu am observat că urcă mult mai repede daca merg cu climatronic pe maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6
On 27.10.2017 at 10:00 AM, F l o r i n said:

Nu te speria, nu cred sa fie probleme mari - doar ca din varii motive, nu si-a mai facut regenerarea si s-a depasit pragul acceptat, pentru regenerarea automata. Trebuie sa vedem daca e de la un component defect... caz in care se inlocuieste... sau necesita doar o regenerare de service.

 

On 26.10.2017 at 8:36 PM, Cristi81 said:

Esti in BUC. il ai pe Florin/Pronet/Spido/etc care sa te ajute cu o diagnoza(sunt baieti ce stiu ce au de facut).

Nimeni NU a spus sa nu ti deplasezi masina undeva pt.o diagnoza/nu crapa motorul DOAR ca trebuie sa ti rezolvi problema cat mai urgent!!

Intai afli cauza si apoi rezolvarea!!

NU recomand update de soft!!

Salutare,

raspuns de azi: prea mult ulei in motor

cauza: nu se stie, poate maine (serios).

oricum masina intrase in limp si deplasarea nu era chiar f. confortabila.

va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e doar ulei sau e amestec de ulei si motorina ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi,

as vrea o parere de la voi.

In ianuarie am avut eroarea P0407.

Am schimbat EGR-ul cu unul AM Sidat(cei de la service au spus ca nu gasesc OEM sa comande sau dura f. mult comanda).

Dupa 2 luni si nici 1000km a crapat. Am dat diferenta (vreo 600 lei, manopera a fost acoperita de garantie ) si au montat unul OEM.

 

Nu au mai fost probleme cu EGR-ul insa o alta problema a aparut acum: pierd lichid de racire. Din martie pana acum cred ca am completat 1,5 - 2 L....

Nu se observa nicio scurgere .... E posibil sa existe scurgere la fitingurile pt. racitor?

Masina (Touran, 2011, 1.6 TDI) functioneaza bine (185.000 km, nu am schimbat distributie/pompa de apa), nu am spuma pe joja.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa curga pompa de apa ,cauta urme de antigel in zona fuliei de pe vilbrochen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea la eroarea aceasta? Am un golf 6, 2.0 tdi, 140 cai, 103 kw, cod motor CFFB, an 2010, km 258.500. Am pornit masina si am vazut ca nu trage si cand ma uit in bord aveam spirala portocalie aprinsa intermitent si nu tragea masina. Am orpit de 2 ori motorul si tot asa, am oprit si a 3 oara si atunci si-a revenit, mergea normal. Am pus VCDS pe ea si avem stocat eroare de mai jos din poza. Vreau sa stiu daca este infundat egr sau ceva electric, sau trebuie inlocuit cu unul nou. Se schimba cu tot cu racitor de gaze, ca din ce am vazut sunt corp comun. Mersi frumos de raspunsuri.

IMG_3456.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba egr si scapi de eroare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba numa egr? Fara racitor de gaze? Ca din ce am vazut sunt corp comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/6/2017 at 8:51 AM, EEXCALADE said:

Posibil sa curga pompa de apa ,cauta urme de antigel in zona fuliei de pe vilbrochen

Multumesc frumos: ai avut dreptate. 

Cu ocazia aceasta voi schimba si distributia.

Modificat de stefansavu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6
On 01.11.2017 at 7:52 PM, Al Bundy said:

e doar ulei sau e amestec de ulei si motorina ?

 

concluzie - regenerat DPF 

azi, martor DPF aprins - cred ca ma paste acelasi lucru - iar il regenerez eu de 2-3 ori si pe urma ajung iar in acelasi punct :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai avut cineva problema asemanatoare ca mine la motorul 2.0 CFFB? De la EGR sa fie regenerarile asa de dese, din 250-300 km. Scap de problema daca inlocuiesc EGR? Merg cam 90% in oras cu masina. Stie cineva un cod de original si un magazin de unde as putea sa il comand? Ceva sugestii? 

IMG_3456.thumb.JPG.9161574cadddb1a265ab94d90337dd7b.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este de la EGR. Pregateste-te sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost facut update in Germania. Dar am fost la cineva aici in SB(de se ocupa cu resoftari)si mi-a facut downgrade de soft. Dar face la fel ca si cu softul dieselgate. Doar ca cu softul dieselgate nu a dat niciodata erore de EGR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o nelamurire ce mai am, ii cand pornesc masina, pana ajunge apa la 90 grade dureaza ceva timp si ea sta turata in relanti tot la 1000 rpm, daca dau off la climatronic si ii dau o pedala revine in 780-800 cat ii normal. La fel face si vara cand dau drumul la clima. Am impresia ca am un scurt pe undeva ca intr-o zi cand m-am tot jucat si am dat on/off la climatronic sau stins ceasurile pentru o secunda sau doua si mi-a resetat si computerul de bord cu consumurile. A fost ca la caderi de tensiune. Ma rupe cu consumul stand tot la 1000 rpm. La 1000 rpm consuma 1,5 l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria ii noua, regenerarile le-am urmarit. Stiu ca atunci cand ii in regenerare ii normal sa stea in 1000 rpm. Injectoarele au valori apropiate de 0 toate. Mi se pare a fi ceva electric oricum. Un electrician imi zicea ca ii se pare ca incarcarea de la alternator ii un pic cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.11.2017 at 20:50, Razvyyy90 a scris:

o nelamurire ce mai am, ii cand pornesc masina, pana ajunge apa la 90 grade dureaza ceva timp si ea sta turata in relanti tot la 1000 rpm, daca dau off la climatronic si ii dau o pedala revine in 780-800 cat ii normal. La fel face si vara cand dau drumul la clima. Am impresia ca am un scurt pe undeva ca intr-o zi cand m-am tot jucat si am dat on/off la climatronic sau stins ceasurile pentru o secunda sau doua si mi-a resetat si computerul de bord cu consumurile. A fost ca la caderi de tensiune. Ma rupe cu consumul stand tot la 1000 rpm. La 1000 rpm consuma 1,5 l/h.

Sta turata sa poata sa faca suficient curent pt.climatronic...ai o rezistenta electrica care consuma f mult curent si de aceea sta turat.la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!