Jump to content

P o p i c a

Postare recomandată

@cxr2test Tesla e singurul producator care pune cauciucuri silent pe masinile electrice.

Restul masinilor electrice sunt limitate la maxim 150 km/h deci nu au nevoie de cauciucuri silent. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am vazut intrun topic asemanator pe colegul @mad_kat care mentioneaza starea bateriei la temperaturi joase.

On ‎17‎.‎10‎.‎2017 at 10:46 PM, P o p i c a said:

Colegul cu E-Golf de prin tarile nordice nu a raportat nimic alarmant in functionarea masinii/ bateriei la temepraturi joase. Scaderi ale autonomie, dar nu atat de drastice la la 6310i dupa o zi de ski

Si are de ceva vreme si km masina.

Am facut niste calcule si capacitatea bateriei dupa 3 ani pe drumuri si 100k+ km e la 96,3%.

In martie 2015 masina arata 191km range in modul Eco+ si cu toti consumatorii opriti. Saptamana trecut am verificat iarasi in 3 zile diferite si de fiecare data mi-a aratat 184km.

Link către comentariu

Asta da veste buna! :)

Si +100k in 3 ani... wow! Sunt curios cat ai economisit in costuri la carburant in perioada asta :)

Link către comentariu

Am economisit cam 7500 euro pe motorina, cateva sute pe ulei si service, din care scadem deprecierea 9000ish si costurile curentului cam 2000.

Deci masina m-a costat 3K€. Not bad!

Link către comentariu

Si la asigurari/impozite/taxe cred ca este mai avantajos decat o masina clasica. Poate ai si pentru asta un calcul informativ.

Link către comentariu

Astea's particularitati ale tarii. Nu cred ca is relevante in Romania dar here i go ^_^

Taxa de drum e doar 13% fata de un Golf TDI, drumurile cu taxa (Toll) gratis si parcare gratis. Asigurarea si dobanda la banca putin reduse (parca 10% dar nu sunt sigur). Astea se insumeaza la ca. 1000€ pe an cred. Poate putin peste.

Am facut toate calculele astea cand am cumparat masina. Nu stiam la ce sa ma astept exact dar ce pot sa zic ii ca nu's deloc dezamagit de alegerea facuta. ^_^

Link către comentariu
  • 1 year later...

Aproape 2 ani de cand nu s-a mai scris aici, noutati, km cat tine bateria, ar fi interesant de aflat noutati e la cineva care conduce de ceva vreme o electrica.

Link către comentariu

Coincidenta, telepatie etc. Ma gandeam azi pe la pranz ca @P o p i c a nu a mai zis nimic de e-golf. In conditiile in care masinile electrice evolueaza, pe zi ce trece

Link către comentariu
  • 7 months later...
P o p i c a

Pfuai au trecut deja 2 ani jumate de cand n-am mai scris pe forum. Nu s-au intamplat foarte multe in tot acest timp in ceea ce priveste E-Golful dar cateva noutati sunt totusi.

Am ajuns cu chiu, cu vai la 189.000km dupa o iarna destul de rece in care incalzirea din scaunul soferului a incetat sa functioneze. Fapt care, impreuna cu neatentia mea, au dus la descarcarea bateriei pana la 0% de vreo 3 ori. Dar sunt mandru ca am reusit sa ma aflu in apropierea unui fast charger de fiecare data cand s-a intamplat chestia asta, si nu am fost nevoit sa apelez la servicii de tractare god bless.

Tin minte o data am condus vreo 2km cu 0km pe range-o-meter la -14°C. 

Autonomia a mai scazut si ea ceva, weekendul trecut am facut 120km la +7°C cu o medie de 72km/h. Daca ma straduiesc umpic si sunt peste 10° afara sunt sigur ca ajung la 140km cu un plin. Not great, not terrible.

In rest, am schimbat bateria din cheie de doua ori si cate un set de cauciucuri de iarna si de vara, iar inainte de ITP'u ce urmeaza in august ar trebui sa schimb si lichidul de frana.

 

 

range1.jpg

Link către comentariu
On 3/18/2015 at 8:38 PM, z e n i t h said:

neinspirata alegere as putea spune

masina nu poate fi folosita decat in oras, in extraurban risti sa ramai in drum si singura solutie e sa chemi platforma

iar peste 3-4 ani cand acumulatorii se vor epuiza masina va mai valora maxim 20%, asta in cazul in care se va gasi cineva dispui sa-i schimbe

http://www.topgear.com/uk/videos/9998399001

au trecut mai mult de 4 ani... acumulatorii cred ca au despasit asteptarile tuturor.

Link către comentariu
z e n i t h

recunosc ca tehnologia acumulatorilor a fost suficient de avansata pentru vremea respectiva. in acesti 5 ani s-a dezvoltat infrastructura si la noi iar programul rabla plus este un factor important in trecerea spre electrice.dar problema autonomiei nu a fost rezolvata din punctul meu de vedere. cel putin nu la masinile cu un pret accesibil

 

Link către comentariu

Sa nu transformam topicul asta intr-un termic versus electric, va rog! Ne rezumam la ce s-a spus pana acum si continuam discutiile despre masina asta.

Multumesc!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!