Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

On 5/31/2022 at 5:04 PM, adrian001 said:

Exact, e un rezistor de 200K in paralel cu cristalul pizeo ca daca deconectezi injectorul in timp ce motorul merge sa nu gauresti pistonul (permite practic eletementului piezo sa se "relaxeze" si sa inchida injectorul). 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta de 200k a fost pusa in paralel,cum zice Adrian,si are rolul de a descarca condensatorul.Fiind un element piezo,straturi de cuart zic unii,se formeaza o capacitate de 2,5...6 microfarazi,si dupa cum stim,un condensator are aceasta proprietate,de a acumula energie,la fel ca bateria de masina,iar daca nu ar exista acea rezistenta,ar ramine permanent incarcat,si ar face ca acul din duza sa ramina mereu ridicat,adica sa injecteze.

Una dintre recomandarile fabricantului se refera tocmai la acest aspect SA NU SE SCOATA NICIODATA conectorul electric al injectorului in timpul functionarii motorului,chestie pe care toti mecanicii o neglijeaza,si ca sa probeze ce injector nu functioneaza,scot mufa acestuia.

Este adevarat ca de cele mai multe ori nu se intimpla nimic,dar riscul este foarte mare.

Aceasta forma constructiva o intilnim in toate injectoarele Siemens-Vdo-Continental care au aspectul fizic al 03L130277 indiferent de numarul de referinta,si de marca de masina in care se monteaza,nu doar in grupul VAG.

De multe ori,veti gasi pe internet injectoare ,,la schimb" adica dai injectorul tau,si ti se da altul la schimb,dar nu nou de fabrica,remanufacturat.In realitate,se folosesc ,,bobine" de alta referinta,carora li se sterg inscriptiile,si se monteaza in injectoare siemens oarecare,de obicei cele mai cautate,si mai bine vindute,pentru masini scumpe de marca.

Bineinteles ca exista injectoare la schimb si cu bobine originale,dar cel mai important lucru este ca nu conteaza,absolut toate injectoarele siemens suporta bobina altuia,daca fizic poate fi montata in injectorul dorit,singura diferenta fiind diametrul piulitei bobinei.

Sper sa nu fiu injurat de pompangii,unele din secretele meseriei nu ar trebui facute publice,si nu de alta,dar se mai gaseste cite un Bula mecanizat,care face astfel de experimente,rupe masina clientului,apoi ne acuza pe noi ca habar avem de meserie.

Sper sa nu apara de doua ori linkul...in video asta,de la minutul 8 puteti sa vedeti o bobina sectionata de un astfel de injector.Video nu imi apartine,iar ca sa pun poze personale,dureaza sa le gasesc prin calculator.

 

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 29.07.2017 at 16:18, bob7 a scris:

Cauta 03L130277S  e modelul nou care il inlocuieste pe cel cu B in coada.

Salutare, doar ce am cumpărat unul aftermarket, continental vdo, cod 03L130277B pe eticheta scrie pentru cr injector Vw index S, A2C9626040080. 

Problema e ca pus în locul celui care era cu plus, inj 2, da -2,2 chiar -2,9, pus pe poziția injectorului 1, da +1,2 pana la +2,2, dar mai interesant e ca scoate ceva fuma alb acum pe răcoarea de afara, și valorile mai și scad câteodată de la +2,2 se duc la minus la toate injectoarele face asa, nu a ajuns la 90gr lichidul de răcire, max 45 gr in teste. 

PRACTIC a dat peste cap și inj 3 și 4 care erau foarte aproape de 0, +0,34 și - 0,14

 

Ceva idei, recomandări? Sa îl pun pe asta nou pe rand și pe poz 3 sau 4 sa vad ce se întâmplă? 

Injectiarele au fost adaptate în softul mașinii... Pe fiecare noua poziție montata. 

Val inițiale:

inj 1 între -0,9 și -1,9

Inj 2 +0,9 spre +2,3

Inj 3 +0,34

Inj 4 - 0,14

Problema sunt pornirile la rece cu trepidatii ale mașinii, deși în unele zile reci pornește foarte bine la prima cheie, consum instant 1,6l și când pornește greu 1,9l spre 2,2 l la relanti

Mai dădea fum semitransparent albastru sau albicios Pana la viteze de 60kmh, nu de speriat... Dar nici prea normal... Dpf curățat chimic de 3 luni

Pompa de injecție când merge aiurea la relanti e in 300 și creste la 380 cu trepidatii și inj la + sau - 2,9, poz inj 1 sau 2, apoi la alta pornire după 10 secunde pompa poate merge la 280 bari, și chiar trece la 267 bari constant

 

Modificat de icoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloca-ti timp sa citesti topicul acesta in care ai postat, o sa intelegi fff multe lucruri si o sa poti sa-ti iei deciziile singur.

Pe scurt, trebuie sa schimbi toate injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.08.2018 at 21:39, FILIP_MARIUS a scris:

Passat 1.6 cayc 2013 190000km.. dupa ce am sters adaptarile invatate am urmatoarele probleme: relantiul oscileaza cand am clima pornita si uneori daca nu sunt atent sa o tin din ambreiaj moare motorul.. consum exagerat de mare mediu 8.5, pe autostrada cu mers regulat de 130/h nu scade sub 6.5-7.00, in mers daca o scot din viteza consum instant  pe bc de 6.7 8 chiar si 9, oscileaza.. regenerari foarte dese, rontait intr-o anumita plaje de turatie... am observat ca la rece merge mult mai bine... parca uneori are putere parca uneori nu...erori doar ceva pe la geamul soferului ca nu ar fi calibrat sau ceva de genul..si pe la clima ca nu se deschid toate gurile alea de ventilatie chiar daca ele se deschid si functioneaza cum trebuie...masurata impendanta la injectoare la rece find de 200 de klohm...  consumul la ralanti cand roata nu se invarte ajunge cu motorul cald la 0.5l/h si cu Ac 0.8l/h...

Inainte sa sterg acele adaptari ale injectoarelor aveam consum de 0.3 l/h si 0.5 cu Ac pornit... pe autostrada italia slovenia consum de 4.8/100...de cand au fost sterse s-au parcurs peste 2000 km si problemele persista. Peste cateva zile o sa ma intorc in tara cu problemele respective...cineva care stie ce as putea face daca nici dupa acest drum lung nu revevin in parametrii ce ii avea cand am cumparato acum un an ce as putea face?

20180722_124810.jpg

Ceva fum alb nu dădea mașina? 

 

On 07.12.2022 at 1:05, Dolfin a scris:

Aloca-ti timp sa citesti topicul acesta in care ai postat, o sa intelegi fff multe lucruri si o sa poti sa-ti iei deciziile singur.

Pe scurt, trebuie sa schimbi toate injectoarele.

Am. Mai citit... Dacă pentru mine era răspunsul tău. 

Am testat 2 inj pe banc unu impedanta 169ohm la rece și spune meșterul ca în sarcina se duce mai jos de aici și tacanitul aiurea la accelerare când e subturatt motorul. 

Inj 1 aproape bun da valoare 0 la pre injecție, cică asta trebuie corectata,  cost posibil 550 lei. Inj 3 și 4 nu le - am testat. 

La prima remontare, aproape 2 minute la relanti mașina sa simțit super bine, fără trepidații sau innecare și nici nu scotea fum. După care încet a început sa dea câte un rateu finuț și inj au valori peste 1 - 2 

Posibil sa fi strâns șurubul injectoarele mai mult de 8nm, doar la acestea 2, 1 nou și cel testat, vechi. La un test prin cartier scoate ceva fum alb da nu mult ca mai devreme. Sa încerc sa merg cu frână de motor poate se adaptează în mers? Asa cum explica alt user mai sus? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/19/2021 at 10:51 PM, adrian001 said:

Ma bucur pentru tine, acum sa vedem si cat va tine. Toti vrem soutii din astea minune, dar din pacate istoria ne invata ca o problema hardware nu prea o poti drege din software.

@adrian001 ...........Revin dupa 1 an si 7 luni cu mentiunea ca injectoarele au acelasi comportament ca dupa recalibrarea calcutorului de injectie. Consum normal la drum(functie de stilul de condus) iar la relanti 0.2-0.3 l/h. De rontait am si uitat.

Deci, minunile si stiinta se cam tin de mana.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce spune @dnysterian, dar cu o conditie... debitele de retur ale injectoarelor sa fie in parametri sau de valori apropiate. Daca debitele de retur sunt mult diferite, procedura de recalibrare nu va reusi cu succes sau va reusi cat de cat pe moment, dar in ceva timp va reveni la mersul inadecvat.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, dnysterian a scris:

@adrian001 ...........Revin dupa 1 an si 7 luni cu mentiunea ca injectoarele au acelasi comportament ca dupa recalibrarea calcutorului de injectie. Consum normal la drum(functie de stilul de condus) iar la relanti 0.2-0.3 l/h. De rontait am si uitat.

Deci, minunile si stiinta se cam tin de mana.

 

Fostul meu cayc, pe care am incercat tot felul sa scot clantanitul injectiei, merge bine, consum mic, regenerari la 600..750km, deci, exista viata si daca clantane injectia.

 Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua chestii importante:

Injectoarele piezo siemens,vdo,continental,indiferent de numarul de referinta si de masina pe care se monteaza,SE RECOMANDA odata montate si codificate fiecare pe cilindrul respectiv,sa se iasa cu masina pe sosea,pentru ,,invatarea calculatorului de bord"  ,adaptarea lui, cu injectoarele nou montate.

Adaptarea se face dupa cum urmeaza,se circula cu masina,pe un drum cit mai drept,in asa fel incit sa nu fiti nevoiti sa schimbati vitezele sau sa apasati frina ori ambreiajul,in limita posibilitatilor bineinteles.

Se porneste normal cu viteza 1,apoi 2,..3...pina la treapta de viteza cea mai mare,cu demaraje intre o treapta de viteza si alta cit mai lungi,fara sa exageram,si se circula 20...30km, in decursul carora trebuie facut de mai multe ori aceeasi manevra,cind ajungeti la ultima treapta de viteza,incepeti sa reduceti,6...5...4...3...2...1 si tot asa de citeva ori pe parcursul celor 20..30km.

Spus mai simplu,calculatorul de bord trebuie sa vada cum merge fiecare injector,in timpul probei,ca sa stie cum sa il ajusteze apoi in timpul mersului normal.

Am avut cazuri in care masina a inceput sa mearga suav,abia dupa 2...3 zile cu injectoare noi noute.De remarcat si faptul ca de cele mai multe ori,montezi injectoarele,si pleci la drum fara codificari,fara nimic,si merg bine.

A doua chestie:

Rezistenta injectoarelor siemens,vdo,continental, tip piezo,trebuie sa fie de intre 170 si 200kohmi si sa nu scada timp de 4 secunde alimentat la 125v.

In viata reala,vad multe care functioneaza si cu 140kohmi,chiar si cu mai putin,dar nu dau randament 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.12.2022 at 10:57, florilar1 a scris:

Confirm ce spune @dnysterian, dar cu o conditie... debitele de retur ale injectoarelor sa fie in parametri sau de valori apropiate. Daca debitele de retur sunt mult diferite, procedura de recalibrare nu va reusi cu succes sau va reusi cat de cat pe moment, dar in ceva timp va reveni la mersul inadecvat.

Salut florilar1,te citez pe tine dar doar ca sa se inteleaga rostul mesajului,nu pentru alt alt motiv.

In programul bancului de probe,returul injectorului 03L130277B se recomanda sa fie intre 10,5 si 59,5 ml/min la o presiune specifica si la un impuls electric specific.Orice cantitate returnata cu valoarea cuprinsa intre cele doua mentionate,este considerata corecta,si testul va fi validat de bancul de probe.

Totusi,tot acelasi program recomanda ca returul sa nu depaseasca 50% din cantitatea recomanda,considerata ca fiind cea optima.

Care este realitatea?

Realitatea este ca daca returul este mai mare de 15 ml/min sau 25...30% atunci masina va merge prost,pierdere de putere,fum,etc.

De ce am facut acest comentariu?

Punind eprubete ca sa vedeti returul injectoarelor,din pacate,nu puteti sa trageti nicio concluzie corecta,dar da,ajuta cu conditia ca toate cantitatile sa fie egale,cel putin asa puteti sa deduceti ca nu se pierde presiune pe returul vreunui injector.

Sa nu uitam ca injectia se face prin duza,si asta este piesa cea mai forjata in orice tip de injector,si normal ca daca in loc sa injecteze pe 5..6 orificii,injecteaza pe 4,sau injecteaza pe toate dar fiind astupate in parte cu mizerie,nu injecteaza cantitatea,sau sub forma recomandata,unghi etc,atunci masurarea retururilor nu este prea efectiva.

Observatia mea se bazeaza pe ce muncesc zilnic,si multi clienti cer doar spalarea injectorului,si corectarea returului,dar nu vor sa puna si duze noi pentru ca iese prea scump.

Sincer sa fiu,curatarea unui injector fara a schimba si duza cu una noua,este doar cirpeala si nu prea are efect,poate doar citeva zile,dupa care masina incepe sa mearga iar prost.

 

03L retur.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o intrebare, am tot cautat dar nu gasesc nimic, sau daca am sarit peste subiect imi cer scuze.

Am un golf 7.5 1.6tdi 115 hp DDYA euro 6, 185000km, am un usor rontait de injector la plecarea de pe loc dar nu tot timpul, as dori sa stiu daca am vreo problema cu injectoarele sau inca sunt in parametrii. Am facut test cu VCDS dar valorile indicate pentru injectoare nu sunt in mg/cursa ci in ms (am inteles ca ar fi milisecunde) si nu stiu care ar fi limitele. Va atasez o poza cu valorile obtinute. Multumesc frumos!

20221030_103421.jpg

20221226_003433.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut golf 6, cayc, euro 5 , aceeasi prbl, nu am rezolvat nicicum. Vandut masina, in zi de azi merge ok, regenerari la 700 km, tot ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint microsecunde,la peste 2..4milisecunde deja se arde ,,bobina" injectorului,dar pulsul electric il variaza calculatorul masinii,atunci cind crede ca injectorul nu scoate cantitatea necesara de combustibil.In real se poate traduce cam asa...ce iti da +22ys ( nu am semnul de micro pe tastatura) inseamna ca injectorul iti injecteaza mai putin,si il compenseaza ECU marind timpul de deschidere a duzei.

Toate injectoarele in cazul tau arata rau,pe deasupra sint Delphi,ca la Dacia si altele,numai ca sint duble la pret.

Cum ai trei injectoare cu minus,adica injecteaza prea mult,posibil ca sa ai mizerie sau span in pompa si a inceput sa iti blocheze duza,si valva de control.

Rontaitul mai mereu este din injectoare,si se mai vede si fum alb la pornire,lipsa de debit in cilindru.

Ca remediu,schimba combustibilul,filtrul,apoi fa citiva km de proba,si daca nu sa schimbat nimic,mergi la vreun pompangiu.

Nu te atinge de injectoare daca nu esti dispus sa verifici si pompa de injectie,este mai importanta ca injectoarele,si daca iese span din ea,poti sa pui injectoare noi din ora in ora,le vei strica pe toate imediat.Orice alta marca de injectoare suporta mai multe revizii si curatiri,dupa care totul se remediaza fara piese noi de schimb,marca Delphi este unica care nu suporta asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20220903_144259.thumb.jpg.c0431334bb2f8171c11820a0f77d2d65.jpgSalut, am schimbat filtrul de motorina, acesta avea 32000km cnf istoricului de revizii primit la cumpararea masinii si nu avea span deloc nici macar mizerie nu era in paharul filtrului. Spanul produs de pompa de inalta pica, masina a facut la fel de cand am cumparat-o. Ciudat este ca acele injectoare pe "-" compenseaza 21 de milisecunde din cele 22 ale injectorului 1. Daca ar fi praf toate cele 4 injectoare probabil ar trebui sa am un consum mai mare de 0,4-0,5 la relanti, ar trebui sa am vibratii mari la motor, eventual sa nu traga si sa porneasca greu, fenomene pe care nu le am deocamdata.

20220903_144257.jpg

Modificat de Aryciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, vp44 a scris:

Orice alta marca de injectoare suporta mai multe revizii si curatiri,dupa care totul se remediaza fara piese noi de schimb,marca Delphi este unica care nu suporta asa ceva.

          

        Poti dezvolta, te rog?  Nu se curata/nu se gasesc piese de schimb/doar se inlocuiesc ?  

 

        Din ce frunzaresc eu forumul asta si altele, cam multa lume "observa" o rontaiala la plecarea de pe loc, cum a spus si colegul, si nu tot timpul (si la mine face asa, aleatoriu, depinde cum apesi pedala). Si nu toate au peste 150k, sunt si sub 100k (tind sa cred ca asa functioneaza ele, mai zgomotos/prost :( ).

         

în urmă cu 23 ore, vp44 a scris:

fum alb la pornire

         Nu cred ca avem cum sa il vedem (presupun ca se duce in filtru). 

Modificat de Adria_n
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha,deci tu esti ala care mi-ai lasat filtrul sub fereastra ieri 😂

Esti asa de sigur de ce imi spui,ca imi tai elanul,parca vad mecanicii cu care lucrez,clienti bineinteles,cum se bat cu pumnul in piept ca ei au verificat tot,si nu exista nimic in neregula.

E ok,dar uite cum vad eu lucrurile,culoarea maron a filtrului inseamna mizerie,nu as sti sa specific de ce tip,iar pata aia neagra-cenusie,dupa filtrul tau,atit cit pot eu sa o disting in poza,inseamna un alt tip de mizerie.

O sa iti pun niste poze,dar inainte o sa iti detaliez un pic.In primul rind cind eu ma refer la span,ma refer la acel span minuscul pe care de obicei pot sa il vad doar la microscopul electronic.Asta nu inseamna ca ai asa ceva in sistemul de combustibil,pot gresi.Cind ma refer la mizerie,resturi de rugina foarte frecvent,adica culoare maronie,asta se depune incet,in timp,si uneori parte din ea,iese din sistem din diferite motive,dar o alta parte ramine si se lipeste.

Orificiile duzei unui injector au marimi in microni,atit de mici ca nu le trebuie multa mizerie ca sa inceapa sa dea probleme.

Asta ar fi teoria,uneori observata in viata reala,alteori nu.

Mai exista si partea care alimenteaza cu aer cilindrii motorului,si care afecteaza amestecul combustibil-aer,si care poate produce erori in sistemul de injectie.

Pe scurt,din punctul meu de vedere,care poate fi total eronat in cazul tau,orice pelicula de mizerie,depuneri de orice fel,aparute in interiorul injectorului pot face ca masina sa se manifeste ca in cazul tau.de asemenea si depunerile exterioare de pe duza,pot afecta foarte mult,deoarece schimba unghiul de iesire al jetului de combustibil gazificat la iesire.

Ca sa nu o mai lungesc,cu toate ca inca nu am terminet de baut ceaiul,si este ora la care mai dau ture pe internet,daca nu iti place cum merg injectoarele,mergi direct la pompangiu,sau cumpara ori imprumuta altele si probeaza.

Daca nu vrei sa cheltui pe injectoare,si cum este masina ta,schimba combustibilul,ca nu stii ce calitate are,schimba filtrul,nu mai presupune ca e bun,schimba si filtrul de aer,si vezi ca daca in motor ai ulei vechi,gazele care sint recirculate si bagate in cilindrii mororului,afecteaza de asemenea.

Tot asa in trecere,evacuarea,adica catalizator,filtrul antiparticule,sint doua chestii care pot face ca motorul sa nu mearga cum trebuie si care afecteaza injectia,cel putin la nivel de software.

In ce priveste consumul,ai si o poza din programul bancului de probe,la 772 rpm,ar trebui sa ai o medie de 3ml nu de 4l,in realitate in cazul tau este de 3,088 ml si mie nu mi se pare deloc ca ar fi in afara cerintelor fabricantului deoarece parametrii cer intre 1,5ml si 4,5ml.

 

oxidata.jpg

spalata.jpg

valva.jpg

delphi stard.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adria_n faci o confuzie in ce priveste rezistenta injectoarelor,doar cele siemens au valoarea de intre 170 si 200 k recomandata,nu si celelalte.

In injectoarele Delphi,nu este posibila slefuirea,rectificarea pieselor,in celelalte,se pot curata,slefui,etc si pot functiona in conditii optime.

Fum alb la pornire:

In anumite tipuri de masini,si anumite marci de injectoare care permit acest lucru,odata reglate,montate,si pornita masina,testam functionarea injectorului,facind mici calibrari in timp real,si observam culoarea fumului din esapament,masurind in acelasi timp noxele,apoi le scoatem,si le verificam in bancul de probe,ca sa vedem in ce conditii da cu fum alb,sau negru,si apoi recalibram toate injectoarele masinii dupa necesitati ca sa poate trece inspectia tehnica.

Programul bancului de probe ne ofera informatii pentru cazuri ideale,piese noi,motoare noi,etc,dar o masina veche uneori are nevoie de altceva ca sa treaca inspectia.

Un injector nou,cu o pompa veche,compresie sub parametri,combustibil necunoscut,filtre si altele sub randament,nu va merge cum scrie la carte,asa ca trebuie calibrat in functie de necesitati,cu toate ca nu e normal,dar noi luam bani pe satisfactia clientului,nu pe reguli impuse in guvern de persoane care habar au de mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                 Scuze, exprimarea mea a fost incompleta, ma refeream la km masinii ( adica sunt masini sub 100mii km care au zgomotul asta, in special codul asta de motor DDYA, eu am CXXB, care cred ca e cam aceiasi marie in materie de injectie, adica tot delphi ).

 

                 Cam aceleasi valori de microsecunde le am si eu, la cald, la ralanti, doar ca plusul pe injectorul 4 ( odata apasata acceleratia se muta toate pe 0 ). La rece au sub 10 microsecunde ( cu plus sau minus ).

Modificat de Adria_n
.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindeam acum,eu rar folosesc VCDS dar il am in dotare,si ma intrebam,oare nu cumva vi se dau aceste informatii in microsecunde din cauza ca va citeste exact asa cum zice programul....momentul de injectie,si nu cum imi imaginez eu ca ar fi ,,cantitatea injectata pe cilindru" dar afisata in microsecunde in loc de ml?

Daca este asa,in cazul asta nu stiu daca injectoarele sint cele care nu merg bine,ci partea de comanda,software,ori un reglaj al tachetilor,supapelor,etc.

Este adevarat ca noi la injectoare testam si altceva decit cantitati,unghi,etc,il numim ,,BIP" adica timpul de raspuns al injectorului,viteza cu care acul din duza revine dupa injectie in locasul ei.

Ridicarea acului se face dind un impuls electric bobinei injectorului,dar revenirea in pozitia initiala o face un arc,care este supus la repetitii si temperaturi foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati,care vor sa inteleaga de ce?cum?etc...@Ariciu in pozele pe care le atasez,se pot observa particule mici,culoare argintie,pe valva de control,am desfacut un injector delphi ca al tau sa se poata aprecia corect cu piese reale,in realitate habar am cum se numeste in RO,aici eu o numesc valvula de control,care in realitate sint span,pe vremea mea corect se numea pilitura metalica,spanul e ca parul cirliontat,asa cum au copii mici.

Multe din aceste micro particule metalice se produc in injector prin frecarea pieselor din interiorul acestuia,sau trec chiar si prin filtru daca nu este unul de buna calitate.

Parerea mea,este sa cauti un bun pompangiu si sa nu mai iei in seama ce iti indica masina de diagnoza,astea de obicei o nimeresc la a treia incercare,sau niciodata.Ca sa se poata face corectii eficiente ai nevoie de injectoare verificate de un specialist pe bancul de probat respectiv,restul sint doar teorii.

 

20221230_180001.jpg

20221230_175907.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 si 4 valori un pic crescute. Manifestari, probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nici nu stiu ce manifestari ar trebui sa fie...dimineata la frig cand o pornesc, parca tremura unpic, cateva secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva sa iti curete injectoarele,si fa un test si cu alt combustibil decit cel avut in rezervor.De cele mai multe ori se rezolva doar cu atita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înlocuit inj 2 cu piezo sub 170ohm cu unul nou after. 

Nu prea s-a înțeles cu celelalte 3 în sensul ca ducea la valoarea max +2,9  scoate ceva fum și forța alt injector sa scadă la - 2. 

Inj 1 are preinjectie 0, la cta meșterul zică ca pentru 500 lei îl poate recondiționat. Încă nu m-am decis sa încerc. 

După câteva porniri și teste am decis sa o scot la plimbare și după și-a mai revenit. 

Consumul pare sa scadă la mers constant și în linie dreapta dar la 130 km tot peste 7% sta. 

Dpf curățat de 3 luni, chimic. 

Aveam ronțăit de injector la subturare in momentul accelelrarii la cald de obicei, și acum nu se mai aude sau se aude foarte scurt da extrem de rar. Înainte cât timp motorul era rece nu se auzea ronatitul la subturare, imediat ce se încălzea motorul făcea și tacanitul ala enervant lasubturare în accelerare. 

 

Nu cred ca am făcut mai mult de 500km cu noul injector montat. 

Acum pe frigul de afara scoate ceva fum alb, nu știu dacă e mult, pare a fi rezonabil, iar uneori în mers nu vad deloc fum, pana în 80kmh mai mult pana ajunge pe la 60km da ceva fum alb Ca un abur. 

Cei de la dpf au zis ca o sa scoată fum alb pe drum spre casa dar nu am obs sa scoată deloc atunci. 

Deci puțin fum alb e ok +?

Am făcut readaptare la relanti cu noul inj ca să găsească un nou echilibru, inj 2 osc cred acum între 1,1 și 2,2 dar ciudat e ca la primele teste când era cu +2,9 când se ducea la - 2,2 și inj 1 îl compensa parca tot asa cu valori plus și minus 

 

Nu prea înțeleg ce nu ii convenea... Ceva păreri? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!