Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

la 1.6 cayc nu se pot face loguri in mers la injectoare.  din valorile prezentate de @cocoeus nu rezulta ca are probleme pe partea de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Cunoasteti vre-un service in Bucuresti autorizat RAR care poate identifica problma la un CAYC si schimba cu injectoare noi? Un injector rapane si la ralanti de balbie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, 

 

Am pe mana un Vw Polo an 2010 1.6 TDI de 75 CP. 

Are un mers ciudat la relanti la cald pe care nu reusesc sa-l reproduc strict doar in anumite conditii ( face cam cand vrea ea si doar la cald si relanti). 

Relantiul este pe la 900rpm ( mi se pare cam mult) si cand e acolo are un galop care se vede si in turometru. Cum calc ambreiajul, cum dispare acel galop dar s-a mai intamplat ca atunci cand calc ambreiajul doar sa atenuez galopul. 

Am facut un log pe injectoare la cald si am valori okish. Cand galopeaza n-am reusit sa zic ca unul dintre injectoare are o deviatie prea mare, efectiv toate fluctuau intre -0.2 si 0.2 ( maxim). DPF-ul se regenereaza. 

Masina are reali undeva pe la 350.000 km. Sa ma indrept spre alta parte? Volant + ambreiaj? 

La scanare masina nu da erori pe EGR sau orice alt cod de eroare. De tras, trage cat pt 75cp si greutatea aferenta. Nu intrerupe in mers deloc. Consumul de la plin la plin este pe la 4.0 - 4.5 l/100 km. Motorina OMV Maxxmotion. 

Va rog o idee? 

image.thumb.png.3b1418795302f1cd3a04a11bfdcc2b69.png

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km astia, inj sint obosite.

A fost inlocuit vreounul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu cunosc sa fi fost inlocuit vreun injector. 

Masina nu scoate fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai dpf intreg, nu scoate fum.

Inj astea sint problematice.

Vw are zeci de softuri , actualizari, pt sistemul de inj Continental.

Nu au reusit mare treaba.

De aceea au si renuntat.

Euro 6 nu mai are Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dpf-ul pare sa fie intreg. I-am "fript" o regenerare pe A1 pana a ajuns la ~4g funingine. 

Ciudat este ca la cald nu face mereu galopul asta. Daca sta in regenerare( la cald) la 1000 rpm, nu face si merge cat se poate de rotund. 

Nu am experiente deloc cu fenomenele astea de asta am apelat aici.

 

Multumesc pentru mesaje. 

 

@EEXCALADE o parere?

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Verifica presiune rampa ,actual/specificat.

Posibil ca deviatia sa fie mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE 

Am revenit. Am o interfata in lb. Ro si cred ca traducerile nu sunt chiar cele mai bune. 
Daca astea sunt valorile pe care trebuia sa le citesc, cam in ce stare se afla masina?

multumesc

AB56A5C0-C593-4F4D-9BEA-3FE1A8EE0E4E.jpeg

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste deviatia,care nu trebuie sa depaseasca +/-30 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu depaseste -0.6 sau +1 deviatia, am urmarit. 
Incep sa cunosc masina mai bine, cand incepe sa tremure, daca adaug un consumator suplimentar( cum ar fi compresorul de AC) se potoleste instant. 
De exemplu, stau la semafor, farurile pe faza scurta, ventilatie pornita pe 1( doar caldura) si incepe sa tremure. Calc pedala de frana si se potoleste. La fel daca pornesc dezaburirea la luneta. 
Am testat teoriile astea de mai sus mai mult de 2 ore si in oras si dupa mers pe autostrada. 
Bateria e schimbata iarna trecuta cand s-a facut o revizie si la alternator( la Bendix Bacau) si s-a dat ok-ul pt tot sistemul. 
De atunci vede numai drumuri lungi de minim 250 de km.

Porneste ok si la -15 grade, nu intrerupe in mers, nu se opreste motorul de capul lui. 
 

Concluzia mea e ca SW trebuie updatat dar nu vreau sa risc sa pice altele ( ecu, injectoare) dupa update. Cel putin pt injectoare nu bag mana in foc ca sunt in cea mai buna conditie sa suporte. 

Am bagat si seria de sasiu sa verific daca are soft dieselgate si imi spune ca seria mea a fost revizuita. Nu am studiat inca dar cred ca are softul revizuit dieselgate( daca inteleg bine mesajul ala). 

O las asa pe moment. 
 

Multumesc de sustinere.

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectia de 1.6 e foarte problematica.

Am vazut X cazuri cu inj noi, sch de 2 ori, aceeasi prbl.

La unii se rezolva cu o resoftare

 

Am vazut caz cand, dupa un dpf off, motorul a revenit ca pri  minune. Functiona perfect, silentios  si nu avea dpf colmatat.

Sint multe enigme aici la inj Continental.

Cred ca nici fabricantul nu le.a dezlegat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord. 
De asta nici nu mai continui pe linia asta. Masina functioneaza ok, cel putin deocamdata. 
Motorina premium si monitorizarea parametrilor regulat. 
Doamne ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 1/9/2022 at 1:02 AM, bob7 said:

la 1.6 cayc nu se pot face loguri in mers la injectoare.  din valorile prezentate de @cocoeus nu rezulta ca are probleme pe partea de injectie.

Îmi apare următoarea eroare P00C600 fuel rail pressure too low

Screenshot_20220211_084434_com.ovz.carscanner.jpg

Modificat de cocoeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valori presiune rampa specificata si actuala/masurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este la o temp apa de cca 25-30 de grade.

Nu arata prea ok. 😢

Incerc cateva mii de km cu Aditiv Super Diesel Liqui Moly, dupa care o sa schimb fie unul,fie toate.

CCHA cu cca 450k km reali.Nu stiu ce si cand a fost schimbat.

 

Spuneti-mi va rog de unde fac adaptarea injectoarelor noi in OBD eleven?

 

 

Screenshot_20220212-171148_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa… arata chiar prea bine. Daca nu ai simptome, lasa-le in pace. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome nu cred ca are,dar nici nu am mai avut T5 sau masina cu 450k km ca sa pot baga mana in foc.

Dar functionarea motorului de la golf 6(116k km) este mult mai rotunda decat la T5-ul din cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Adică cum sa rulez 200km in frâna de motor ?din vot 5 in 4 in 3…..sau accelerez in viteza a 5a și las sa coboare la relanti tot in viteza ,sa am grija sa nu opresc motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut colegi!

Am revenit dupa ceva vreme... Am un Golf 6 motor evident 1.6 CAYC, TDI, 77 KW, 105 CP.Am facut un drum la Bucuresti acum vreo 3 saptamani. Drumul pana acolo a fost ok dar la intoarcere, in timpul deplasarii, mi-a picat un injector (160k verificati in reprezentanta). Am ajuns cu greu acasa, am pus testerul si s-a dovedit ca a fost injectorul 2. L-am inlocuit cu unul nou, VDO si acum functioneaza ca inaninte fara probleme. Am facut inca o scanare si postez putin mai jos rezultatul. O parere de la cei mai experimentati, daca se poate la valorile afisate.Sa ma astept si la altele sa pice?. Vad ca pe injectorul nou, adica 2, are cu minus o valoare destul de mare. Scanarea a fost facuta la rece, cu motorul rece. Multumesc.(ps. masina am achizitionat-o anul trecut si are softul 9979 adica dieselgate!?)

 

20220529_180815.jpg

Modificat de ViorelT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inj 4 “merge” spre inlocuire si cel mai probabil urmeaza si celelalte 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ViorelTInjectorul 2 are acum corectiile conform codului de pe injector si sunt normale diferentele (celelalte 3 sunt batrane). Daca motorul merge ok, trebuie sa ai rabdare ca ECU sa modifice in timp parametrii de functionare. 1 si 4 au returul prea deschis (uzate). Cam peste 3000 km o sa ai o concluzie mai clara, acum e prea devreme.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deci sa ma pregatesc pentru inca doua injectoare.. Oricum cel care a crapat (inj. 2) a fost din cauza partii piezo si nu a partii mecanice.. Deci surprize s-ar putea sa am in  mai putin de 3000 de km... 

Injectorul nou este din cutia din poza atasata mai jos. Sa inteleg ca acel "index S" ce apare pe curie, inseamna ca e varianta 03L130277S ?

Injector nou-cilindru 2_web.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!