Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Ok,mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu242006 in cat timp s-a efectuat testul la relanti?

La o prima vedere injectoarele 2, 3 si 4 sunt mai uzate (poate injectorul 1 este mai nou?), diferenta intre ele este de 2,6 ori (260%) iar de dorit ar fi maxim 20% pentru o functionare corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Injectoarele nu au nimic pe supapele de retur,teoretic cel care are o cantitate de 3 ori mai mare decat minimul celui cu cantiatea cea mai mica, se trimite la testat si reconditionat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am și eu urmatoarea experiență cu un Golf 6 plus CAYC: pe A2 dupa 200 km cu viteza constantă in a 7 cu 150 km pe ora la 37 grade afară, intra masina in limp mode cu eroarea P0203 00 [096] pe injectorul 3, eroare ce am mai primisem pe același drum in urma cu 25000 km. De data aceasta nu a mai funcționat dupa ștergerea erorii(ca prima data), nici măcar dupa ce am scos și verificat mufa la injector. Am ajuns acasă destul de greu in 60 km, cand am ajuns in bara la bara pe centură nu reușeam sa mai schimb in a 2 ( are softul TVS pe cutie si nu schimba sub 2000 ture si ea fluctua intre 1300 si 1800.. ).

Am ajuns acasă, am dat cu spray de contact pe mufa si pe pinii injectorului si convins ca e mort am comandat injector. 

A doua zi am pornit masina si totul mergea foarte bine, fara eroare, am luat o la un drum de vreo 20 km fara eroare încercând sa o bag din nou în eroare si nu am reușit. Acum nu stiu ce sa fac, a fost de la mufă sau injector ul e pe ducă. Valorile injectoarelor sunt ca in poze cu motorul la 90°.

Imi cer scuze daca am fost prea detaliat.. seara frumoasă!.

Screenshot_20220719-001514_Gallery.jpg

Screenshot_20220719-001611_Gallery.jpg

Screenshot_20220719-001734_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate o sa trebuiasca inlocuire si celelalte injectoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns.Deocamdata nu am schimbat nimic. Nu sunt ok valorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin inj 3 o sa trebuiasca inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog un sfat, am un Octavia 2 1.6 CAYC,260000 km.Au fost inlocuite toate injectoarele cu injectoare noi,VDO.

Masina trage bine, dar pe loc turatia variaza,si nu suna bine deloc.

Fum nu scoate.Codul injectoarelor a fost introdus in vcds.

Compensatiile la injectoare e rezonabil,intre -0.3 si + 0.5.

Au incercat la service adapting injector minimum deviation quantity , dar parca nu ar face nimic, masina nu se tureaza decat cate un pic, variatii de 100-200 rpm , desi pe vcds scrie ca a pornit procedura (si cu cod de securitate,si varianta fara cod de securitate, cu picioarele pe frana+acceleratie), si nu a terminat nici dupa o ora.

Este vreo limita minima de software pentru aceest proces, sau pot sa fac altceva (sa conduc cateva sute de km,se adapteaza automat,stiu eu?)?

Are sens sa fac update de sw, m-ar ajuta in vreun fel?

Multumesc.

 

Am alimentat intre timp, si am condus-o cam 200 de km.

Software -ul nu a fost niciodata actualizat, presupun ca e cel din fabrica, din 2011.Nu pot sa zic exact versiunea, dar daca e nevoie pot merge pana sla service sa verifice.

Modificat de sphynxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut exact prin astea cand aveam cayc.

Am reusit cu alt vcds sa duc la final adapt cant minime injectate.

Abia dupa 150km, de mers mult in frana de motor, motorina premium, motorul a mers mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, powershot said:

Eu am trecut exact prin astea cand aveam cayc.

Am reusit cu alt vcds sa duc la final adapt cant minime injectate.

Abia dupa 150km, de mers mult in frana de motor, motorina premium, motorul a mers mai bine.

Da, parca se simte o inbunatatire, dupa 2-300 de km, exact cum spui, cu frana de motor folosit intens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbiti despre injectoare siemens,astea au nevoie de timp de functionare ca sa se adapteze.In general adaptarea se face mergind cu masina cit mai constant,urcind vitezele din treapta in treapta,in ordine,cu demaraje lungi,si fara a frina,pe cit posibil...adica,bagi in prima viteza,accelerezi incet si constant,treci in a doua viteza si la fel,accelerezi incet si constant,si tot asa pina ajungi in ultima viteza,dupa care se incepe trecerea de la ultima treapta de viteza la prima,in ordine,si la fel ca la exemplul anterior,totul cit mai lent,fara a frina,si daca se poate pe drum drept...toata tarasenia se face de 3..4 ori.

Uneori,nu se vede diferenta decit dupa 2...3 zile,alteori se vede imediat,iar alte ori nici nu este nevoie de asa ceva.

Ideia este ca masina,calculatorul,sa se invete cu noile cantitati ce trebuie injectate,la diferite viteze si regimuri de functionare.

Am avut cazuri in care a trebuit inclusiv sa scoatem bateria de la masina 24 de ore,alteori a durat ceva mai mult cu adaptarea,si de multe ori,nu stiu de ce,punind codurile noi ale injectoarelor,masina nu a functionat corect,trebuind in felul asta sa revenim la cele vechi,iar rezultatele au fost foarte bune.

 

Variatiile de rpm la relanti,uneori,pot fi relationate cu prostul mers al pompei,posibil pilitura sau mizerie in valva regulatoare,si chiar cu probleme de debitmetru sau egr,dar daca nu da erori in diagnostic de asa ceva,poate fi pura mecanica,adica pilitura etc,sau poate ca nu este nimic iesit din comun,are nevoie doar de timp pentru adaptare.

 

 

20220728_163825.jpg

20220729_093553.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare grup! 

 

Ma confrunt cu o situatie neplacuta la Skoda Octavia 2 FL 2012 DSG(135k km absolut reali, am masina din 2014 de cand avea 32k km) cu celebra deja motorizare Cayc, injectoare VDO. Masina merge binisor 80% din timp dar uneori se comporta execrabil:

-rontait de injectoare pana in 3000rpm. Rontaitul a aparut de cativa ani(s-a facut in urma cu ceva ani o microadaptare injectoare la Avia Pantelimon) si s-a accentuat in timp

-aparenta lipsa de putere

-motorina pe esapament

-uneori motorul nu se tureaza, nu se poate pleca de pe loc timp de cateva minute, turatiile variaza intre 700-1300. Ulterior masina isi revine si merge bine

-regenerari DPF absolut mizerabile, enorm de mult fum, uneori moare motorul, trepidatii etc. 

 

Mentionez ca nu apar erori in diagnoza, parametrii care se vad in poza variaza destul de mult pe injectoarele 2,3 si 4. Va rog mult un sfat, deja ma dispera masina asta. Marea dilema este de ce masina se comporta ok uneori si alte ori este imposibil de utilizat pentru scurt timp dupa care se comporta iar normal(exceptand rontaitul care este aproape omniprezent dar si acesta dispare uneori). 

 

Va multumesc anticipat tuturor pentru pareri/sfaturi! 

Screenshot_20221007_171503.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Probabil reconditionare sau inlocuire injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minutes ago, andrei_8 said:

Salutare grup! 

 

Ma confrunt cu o situatie neplacuta la Skoda Octavia 2 FL 2012 DSG(135k km absolut reali, am masina din 2014 de cand avea 32k km) cu celebra deja motorizare Cayc, injectoare VDO. Masina merge binisor 80% din timp dar uneori se comporta execrabil:

-rontait de injectoare pana in 3000rpm. Rontaitul a aparut de cativa ani(s-a facut in urma cu ceva ani o microadaptare injectoare la Avia Pantelimon) si s-a accentuat in timp

-aparenta lipsa de putere

-motorina pe esapament

-uneori motorul nu se tureaza, nu se poate pleca de pe loc timp de cateva minute, turatiile variaza intre 700-1300. Ulterior masina isi revine si merge bine

-regenerari DPF absolut mizerabile, enorm de mult fum, uneori moare motorul, trepidatii etc. 

 

Mentionez ca nu apar erori in diagnoza, parametrii care se vad in poza variaza destul de mult pe injectoarele 2,3 si 4. Va rog mult un sfat, deja ma dispera masina asta. Marea dilema este de ce masina se comporta ok uneori si alte ori este imposibil de utilizat pentru scurt timp dupa care se comporta iar normal(exceptand rontaitul care este aproape omniprezent dar si acesta dispare uneori). 

 

Va multumesc anticipat tuturor pentru pareri/sfaturi! 

Screenshot_20221007_171503.jpg

Inlocuieste injectoarele pana nu topesti pistoanele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor, 

Revin si eu cu o intrebare ca ma roade iar rau sa fac stage1 la B8ul meu (1.6 120 cqi dcxa, manual, 227k km). Acum 3 ani postam ca la rece(sub 5grade) la prima pornire si nu tot timpul,masina avea un mic tremurat la relanti, iar un injector avea deviația  0.92 maxima in primele 3 4 minute apoi scădea la 0.5.

De atunci folosesc maxmotion si nu am mai sesizat tremuratul. 

Facand Stage 1, sunt șanse sa grabesc sfârșitul injectoarelor? 

Modificat de Clubbizz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu o sa fie cazul. Poti discuta cu @voineadespre soft, etc. Te va ajuta el cu realizarea acestuia si alte informatii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Stie cineva cum se regleaza fizic in injector de 1.6tdi? In ce bloc se intra cu VCDS?
 


Reglajul incepe la 12:30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tie ti se pare ca tipul foloseste VCDS ? In video iti arata cum sa asamblezi un injector, dupa asta trebuie sa il pui pe bancul de testat injectoare sa vezi cum functioneaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,pai ce vrei sa reglezi cu VCDS?Ce face ala in video este alta treaba,foloseste simulatorul ca sa stie cind distanta dintre piesa in miscare si solenoid este cea corecta.

Daca nu ai necesarul la indemina,asa la ochi,piulita de la solenoid o stringi la 30Nm,dar retine,nu iti recomand sa faci asa ceva cu motorul pornit,risti sa ramina acul din duza ridicat,si topesti pistonul.

Nu stiu ce injector ai tu in masina,zici ca e de 1,6 Tdi,eu lucrez cu alte informatii,de genul injector siemens-vdo-continental numar de referinta 03L130277B si nu stiu daca e cazul tau.

Fiecare injector,si fiecare piulita,se stringe dupa datele fabricantului,si nu sint aceleasi pentru toate referintele de injector.Ca sa iti faci o ideie,jocul axial al sferei,in cazul de fata al butoiasului,ca nu stiu cum sa-l numesc in romana,este de 0,030....0,040mm,asta e un exemplu asa,aiurea,ca sa intelegi cit de minuscul poate fi,adica ce face ala cu simulatorul,dar se poate face cu comparatorul la rece,masurind distanta dintre piese,si punind o saiba hexagonala cu grosimea necesara.

Daca nu ai saibe de diferite grosimi,comparator,si informatia necesara,nu poti realiza aceasta operatie.

La final injectorul trebuie probat in bancul de probe si urmarit sa dea cantitatile cerute de fabricant,in testele specifice,relanti,preinjectie,emisii,maxima,retur.

Sa revenim ...Prima proba intr-un injector siemens,este cea a ,,bobinei" care trebuie sa dea 200kohmi (170...200) la 110volti si sa nu dea la masa niciunul dintre pinii bobinei.

Daca rezistenta este corecta in ,,rece" se probeaza si in presiune,adica in bancul de probe,findca poate face scurt circuit in bobina cind este in presiune.

La rece,se poate masura cu un ohmetru sa dea 170...200kohmi,si daca nu se schimba injectorul.Asta este o proba sa zicem de maidan,dar daca rezistenta este mic in rece si fara tensiune,sigur nu va merge nici in conditiile de test specifice.

 

 

piese vdo.jpg

 

Daca nu ai simulator,iti trebuie ce vezi in poza a doua,verifici distanta electromagnet,apoi distanta din injector,si intre ele pui o saiba de reglaj hexagonala cu dimensiunea care rezulta ca diferenta.Injecteaza mai mult,pui saiba mai subtire,injecteaza mai putin,saiba mai groasa.

Daca iti bat injectoarele,zgomot de biela,cred ca ai probleme cu solenoidul.

 

vdo comp.jpg

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru explicatii! Am un prieten cu injectoare 03L 130 277 S. A fost la un service de injectoare si mi-a zis ca i-a reglat partea electrica, direct pe motor. A conectat VCDS-ul si a strans si slabit de bobina. Si eram curios ce si cum i-a facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietenul ala a tau o sa se aleaga cu piston topit...putina rabdare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,probabil ca prietenul ala al tau,viziona partea in care poate vedea cind un inyector da sa zicem -1 sau +1,2 la reglajul injectoarelor si in functie de asta mai stringea sau mai slabea piulita la injector.Mi se pare un mod de lucru interesant,buna ideie,masina de diagnoza va arata ca toate merg in parametri,dar oare asta este realitatea??

In afara de cantitate,un injector trebuie sa pulverizeze intrun anumit unghi,si cel mai important,din el sa iasa combustibil sub forma de gaz,nu lichid.

Actionind asupra piulitei ,,bobinei" se obtine doar o alta cantitate injectata,dar nu influenteaza unghiul si forma sub care se afla combustibilul,gaz sau lichid.

Acum insa hai sa dezbatem un pic despre aspectul asta.

Calculatorul de bord al masinii,da impulsuri electrice injectoarelor mai lungi sau mai scurte,ca injectorul sa bage debit mai mare sau mai mic in cilindrul care considera ca nu merge in parametri.

Presupunind ca injectorul mecanic vorbind,este in regula,si injecteaza prost din cauza uzurii anumitor componente din interior,cum ar fi arcurile sau saibele de calibrare,atunci reglajul care la facut prietenul tau este in regula,mai mult sau mai putin,dar daca injectorul are o problema de ordin mecanic grava,atunci remediul folosit de prietenul tau poate face ca vreunul dintre pistoane sa se topeasca.

Mergi cu injectoarele la un pompangiu,este singurul in masura sa iti regleze injectoarele,mecanicii au meritele lor,inventiile personale ale unora,dau rezultate doar de moment,si dupa un timp dau bataie de cap si cheltuieli suplimentare.

Si eu mai fac din cind in cind la cerere cirpeli,dar nu inainte ca mecanicul sau clientul sa semneze pe foaia de receptie a masinii,faptul ca se face la cererea lui,si ca accepta si se face responsabil de orice problema aparuta in urma interventiei facuta de mine.In general astia sint bisnitarii care cumpara si vind masini,si vor sa le mearga bine la vinzare.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru explicatii! Esti o biblie!
Pompagiu e si el, dar i-a fost lene sa desfaca :)). Timpul va spune ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte urit din partea lui daca este pompangiu si nu a desfacut injectoarele sa le puna pe banc,la urma urmei te taxa mai mult,deci cistiga,dar poate ca stie el ceva ce nu stiu eu,posibil si asta,nici eu nu sint clarvazator,numai ca,meserias batrin fiind,m-am cam lasat sa fac cirpeli,mai ales aici unde sint eu,pentru ca daca iese bine,ma pune la icoane,dar daca iese rau vor sa le platesc masina de noua,asa sint europenii,daca esti bun si ieftin te lauda,daca gresesti vinzi un rinichi sa scapi de ei,nu tin cont de munca ta,de efortul depus sa le dai o solutie ieftina si bunicica,etc,asa ca am invatat lectia,el cere ieftin,eu lucrez scump,ori accepta,ori cauta pe altul.

Injectorul 03L130277S nu da probleme de ,,bobina" asa ca probabil ai alte probleme relationate cu sistemul de injectie.In injectoarele 03L130277B din fabrica sau montat rezistente de 0,25w si astea se ardeau foarte repede,apoi au revenit in seria S cu rezistente de 0,50w mai bune,tip SMD,si se pare ca au rezolvat problema.

Daca spuneai si de ce ai fost nevoit sa revizui injectoarele,poate ca puteam gasi impreuna alta solutie,nu neaparat cea oferita de mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, rezistențele sunt înseriate cu elementul piezoelectric și este de fapt o protecție termică?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!