Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Nu, era din cauza injectorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ilie Alexandru

Salut baieti ce inseamna daca dupa "adapting injector minimum deviation quantity" mi a aparut pe vcds 20.4.1 "finished time out" nu s a putut face reglarea lor? Si P.S: Dupa ce am scos mufa ai am accelerat pur si simplu am vzt ca daca pornesc ac ul tinand o constant imi scade turatia iar la relanti daca pornesc ac u imi scade un pic turatia si parca sta sa moara

Modificat de Ilie Alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

- nu a fost finalizata adaptarea,depinde de ce varianta ai la soft,nu toate suporta aceasta adaptare...

- un alt motiv ptr care nu se finalizeaza adaptarea cantitatii minime de injectie,sunt problemele la injectoare.

Daca ai probleme cu injectoarele aceasta adaptare nu rezolva absolut nimic...doar daca ai rontaiala specifica injectoarelor,aceasta adaptare are sens fiindca TPI ul asta rezolva.

Cu odis ul in urma adaptarii cantitatii minime sunt situatii cand nu o finalizeaza si test planul se termina cu mesaj ca injectoarele trebuie inlocuite!

oricum injectoarele isi fac adaptarea in frana de motor in 1000 km sistemul fiind autoadaptiv....deci nu prea ai ce adapta!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ilie Alexandru

Aha ok am inteles. Azi dimineata i am mai dat odata "adapting injector minimum..." si de data asta "rontaitu" se aude doar la turatii joase ( intre 1200 si 1800) dar dupa 2000 se aude ok. Mi a dat si o eroare "boost pressure error" probabil mi s a dus senzoru si trebuie sa l schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Dupa ce mi-a murit injectorul 4 l-am inlocuit cu unul din seria noua, l-am codat si pornit motorul. Nu apare nicio eroare, motorul ruleaza in 4 cilindri doar ca trepideaza mai mult decat inainte si nici sunetul lui nu e cel mai bun. 

Deci, momentan am injectoarele 1,2,3 vechi si 4 nou.

Valorile injectoarelor sunt proaste: 

image.png.702b286d706d9d8fd3e9600a48859850.png

 

Ce imi sugerati sa fac? Adaptarea cantitatii minime injectate ar ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aș pleca la un drum unde să folosesc frâna de motor mulți km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
3 hours ago, cristimnt said:

Salutare,

Dupa ce mi-a murit injectorul 4 l-am inlocuit cu unul din seria noua, l-am codat si pornit motorul. Nu apare nicio eroare, motorul ruleaza in 4 cilindri doar ca trepideaza mai mult decat inainte si nici sunetul lui nu e cel mai bun. 

Deci, momentan am injectoarele 1,2,3 vechi si 4 nou.

Valorile injectoarelor sunt proaste: 

image.png.702b286d706d9d8fd3e9600a48859850.png

 

Ce imi sugerati sa fac? Adaptarea cantitatii minime injectate ar ajuta?

inlocuieste urgent injectoarele  123 sa nu o patesti mai nasol....adaptarea cantitatii injectate se face in alte cazuri,iar  la ultimele softuri se face automat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 si 2 deocamdată. 3 compenseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

mai bine toate,am vazut ca 3 compenseaza, insa in fapt dupa inlocuirea 1 si 2 si 3 va intra in "fibrilatii" am vazut asta de zeci de ori si de aceea propunerea era inlocuirea lor!

e un scenariu clasic...

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile de mai sus erau imediat dupa inlocuire cu motorul rece.

Dupa un drum de 10km si motor cald se pot observa valorile din clipul de mai jos. Mentionez ca versiunea de soft este 8789. Am observat ca dupa acest drum au mai scazut trepidatiile putin si dupa ce sta putin la relanti isi schimba sunetul ca si cum s-ar regla ceva sau nu imi dau seama ce face. Deviatiile pe inj 1-2 nu au deloc legatura cu cele de pe 3-4?

 

Modificat de cristimnt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Ai solutia deja..schimba 1 si 2 cu monitorizare pe 3 si inlocuit pe viitor.

3 si 4 compenseaza pe 1 si 2...ai primit deja al treilea raspuns la dilema ta.

Eu personal recomand toate 3.

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ilie Alexandru

Salut baieti revin cu o intrebare.Vreau sa mi inlocuiesc injectorul 2 deoarece avea valoare peste +2.8.Am motorul 1.6 tdi 90 de cai CAYB si vreau sa stiu daca acest injector este bun pt al schimba

https://www.epiesa.ro/injector-vdo-a2c9626040080-ideps-159738495.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ilie Alexandru

Salutare din nou revin cu un clip dupa ce a fost schimbat injectorul 2.Se mai aude un tacanit doar dupa 1300 1500 de tura si la relanti cand pornesc ac u se aude ca parca sta sa moara desi nu se intampla. Probabil trebuie sa se mai regleze banuiesc.Ce parere aveti? Am mai auzit ca se regleaza prin multa frana de motor in timp.

https://www.youtube.com/watch?v=gjSOCAv4jSE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca și sfat, trebuie înlocuite toate patru, eu am fost mai "norocos", le-am înlocuit pe toate 4, dar din cauza calculatorului cu probleme la procesor (eroarea p0606), care s-a defectat tot din cauza unui injector în scurt, am ajuns sa schimb pana acum 2 injectoare pe cil 1, și în momentul de fata iar am probleme. Acum trebuie sa înlocuiesc ecu, și iar injectorul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ilie Alexandru ai codat noul injector?

@bogdanjitaru suna cam a film SF ce spui tu acolo...

P.S. de ce trebuie sa inlocuiesti toate injectoarele? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost codate, totul a pornit de la un injector sau cablaj în scurt, încă nu am remediat problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ilie Alexandru
5 hours ago, nervoss said:

@Ilie Alexandru ai codat noul injector?

@bogdanjitaru suna cam a film SF ce spui tu acolo...

P.S. de ce trebuie sa inlocuiesti toate injectoarele? 

da l am codat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am de gand sa fac ceva in privinta injectoarelor... Nu sunt moarte dar 2 din ele au valori destul de mari. Ma gandesc sa le dau jos toate 4 si sa le duc la un centru de reconditonat injectoare, sa le puna pe banc si sa imi spuna ce e cu ele, reconditionate unde e cazul si dupa sa le montez inapoi. Nu am bani de aruncat pe scula de curatat scaune injector asa ca ma gandesc sa imi cumpar o trusa de genul: https://echipamente-serviceauto.ro/ro/prese-pentru-extras-injectoare/5042-trusa-pentru-curatat-scaun-injectoare-diesel-5902241107065.html?gclid=CjwKCAjw1K75BRAEEiwAd41h1Fr_tKer6dqZB6e3Kz25kTom5O9CmW1-wkap_9JTEO9YYlQ55oEIHhoCDDwQAvD_BwE 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

toti care au avut probleme cu ele le-au inlocuit,solutiile miraculoase oferite de unii care pretind ca le reconditioneaza nu au dat randament....elementul piezo nu vine kit de inlocuire de la vdo continental,cei care produc injectoarele,element piezo gasesti pe aliexpress dar daca tu crezi ala se numeste injector reconditionat e alta poveste!

dc sa dai banii pe trusa respectiva?cu 200 lei mergi la cineva care are sdv necesar si le schimba,un mecanic  bun are asa ceva in trusa lui!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de reprezentanta, nu am gasit pe nimeni in Bucuresti care sa aiba asa ceva. Si am incercat, inclusiv la multi de pe forum. Ori nu au, ori nu se baga doar la schimbat de injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 din 10 mecanici nu au asa ceva si nici nu curata scaunele la injectoare, deci pt 200 de lei mai bine ma ocup eu de asta!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Revin cu un update la problema de mai sus cu injectoarele 1-2-3 vechi, 4 cel nou cu seria S.

Dupa 100 de km de mers in oras si folosit frana de motor, am urmatoarele valori. Capturile sunt dupa 2 drumuri diferite, motor cald. In afara de acel trepidat la relanti nu simt nimic neobisnuit.

Ce ziceti, sa schimb si injectoarele 1-2? Cum as putea sa mai reduc din trepidatii?

image.thumb.png.86b59aebd89163bb51df35521409ad17.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele 2 și 3 par că au deviații mari, peste 1. Dacă tot vrei sa schimbi, astea 2 încearcă prima dată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Vad ca sunt multi care nu cred in ”reconditionare” dar pentru cei ce vor sa economiseasca ceva bani va expun pe scurt povestea mea.Am luat masina pe la 110000km reali si la 60 km de la achizitionare a pornit regenerarea,masina a inceput sa scoata fum alb si murea uneori la relanti.Dupa inlocuire de injectoare progresiv cate unul cu sh ”bune” ,masina mergea tot prost asa ca m-am hotarat si am trimis injectoarele initiale  la un centru de ”reconditionare”.Totul bun si frumos, injectoarele reconditionate mergeau ok dar unul pierdea motorina pe la stutul de alimentare ,asa ca am demontat stutul si se pare ca la remontare a angrenat o impuritate in injector care l-a blocat ,masina mergea in 3 cu eroare.Am pus un alt sh dar masina mergea destul de prost,dar am plecat asa pana la Buzau (200km)la centrul de reconditionare unde au curatat  un alt sh (pt ca e mult spus reconditionat atata timp cat nu inlocuiesti componente),dar concluzia e ca am aproximativ  40000km de la reconditionare si masina merge ok,fara sa mai rontaie sau sa mai am vechile simptome. Garantia a fost doar de 3 luni scris dar cea verbala a fost ca ar trebui sa functineze inca 100000km.

Fiecare intelege si alege dupa buget.

Modificat de sebastian stefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot spre reconditionare tind... In ce a constat reconditionarea propriuzisa ? stii cumva ce au schimbat la ele? Ai primit cumva si cod pentru ele dupa reconditionare? sau codurile au ramas aceleasi?

Modificat de CRiCU90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!