Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

dachin, daca seamana cu cele postate de mine http://vwforum.ro/topic/117424-injectoare-cr-16tdi/?p=2619533sa stii ca probabil e ulei si nu se rezolva prin schimbarea furtunelor de retur ... cel putin asta e cazul meu, dar daca nu platesti nimic poti sa incerci .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De costat sigur costa :) Din oferta primita, undeva in jur de 1000lei. Acum incerc sa imi dau seama daca nu o sa am probleme mai mari daca imi dau acordul pentru updateul softului...in cazul in care se prajeste calculatorul. Nu prea am gasit referinte legat de acest subiect nici macar pe topicul de resoftari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 370 km cu Liqui Moly, pot spune ca valorile injectoarelor sunt in parametri. Inj. 2 care avea valori mari acum are valori de 0.0+.

Asa ca recomand aditivul de la Liqui Moly si il voi folosi pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna,

indiferent de treapta de viteza,doar la turatii intre 1000-1800 rot/min

ca si cum un injector ar fi gol....(se aude mai tare )

peste 2000rot/min e ca un usor rontait

 

DAR la rece NU se aude NIMIC, nici intre 1000-1800 rot/min

merge absolut frumos !!!!

 

cei de la reprezentanta, zic ca injectoarele sunt in parametri normali,fara abateri sau depasiri de valori

am schimbat uleiul si filtrele si (fara clima) consumul s-a mai  domolit

7,5 % in oras si 5,4% in exterior.....

 

ar fi o solutie resoftarea !?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, fa un update de soft si e posibil sa scapi de acest zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai amana pana la anul,update de soft in reprezentanta la Sandra este 180 de RON.

La anul iti schimba VW injectoarele moca :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Am constatat un alt simptom fata de cele descrise în primul post și anume: aud același țăcănit/cariat/ronțăit/***** s-o chema în treapta a 2-a intre 3500-4000 (am descoperit accidental, nu ajung la asemenea turații în treapta a 2-a), dar numai cu accelerația în podea. Daca accelerez constant nu se aude nimic.Nu am sesizat sa piardă din putere. Am scanat de erori cu VCDS-ul și nu am nimic salvat.

Valoarea  maxima a compensațiilor injectoarelor e undeva în jur de +0.3 (de regula undeva în jur de 0.2).

Cat despre intervalul de turații 1800-2400, sunetul motorului s-a diminuat considerabil (poți distinge sunetul doar dacă ești foarte atent).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salutare,

 Ideea este ca la masina din semnatura, la fiecare pornire la rece, adica motorul este rece, chiar daca afara sunt 20,30,40 grade, se simte la relanti o trepidatie in masina, destul de proeminenta si regulata, pana cand apa ajunge la 20-30 de grade, apoi acest tremurat dispare. Un alt aspect, care se intampla rar, spre foarte rar, adica odata la 2-3 saptamani, in conditiile in care plec cu masina in fiecare zi, si cu precadere atunci cand din inertie merg cu motorul un pic subturat, ca in treptele 2-3-4 la acceleratii, motorul sa piarda din putere, practic se accelereaza foarte greu, iar pe perioda accelerarii apare un zgomot metalic destul de urat. Oricat as incerca sa schimb in treapta superioara la turatii mari, acesta urca foarte greu, si cand schimb in treapta superioara si accelerez zgomotul persista in toate treptele 2-3-4, dar numai pe accelerare si binenteles da in nas, cum se spune. Daca merg in astfel de conditii cativa km aceste simptome persista. Daca opresc masina stau cateva secunde si o repornesc, masina merge ca unsa, ca si cum nimic nu s-a intamplat. Eu am fost cu a mea masina in service la revizie ieri la Elcar Gid Buzau, am schimbat toate filtrele, inclusiv lichidul de frana si placutele de frana pe spate, aceasta fiind revizia de 105.000 de km si am solicitat o testare cu VCDS. Am facut un drum de proba si apoi testare cu VCDS  si mi-au spus ca toate injectoarele lucreaza in parametrii, dar imi recomanda o testare la rece. Am facut deja programare sa las masina la ei o noapte, urmand ca a 2-a zi sa faca testarea cu motorul rece. Precizez ca masina este luata SH anul acesta din Romania, proprietarul vechi roman, cu istoric si revizii numai in reprezentanta, acest fapt fiindu-mi confirmat si de catre Elcar Gid. Am si eu o intrebare pentru cunoscatori: testarea cu VCDS-ul pentru a afla valorile injectoarelor se face la cald sau la rece, sau sunt corecte ambele situatii? Credeti ca pot fi injectoarele de vina pentru aceste simptome? 

     Multumesc.

Modificat de moto_iuli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta pare sa fi intrat in limitare (in perioadele acelea foarte rare de 2-3 saptamani), asa numitul "limp mode".

 

Sigur s-a stocat o eroare ceva, cere sumarul diagnozei.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la rece o sa gasesti injectorul cu probleme, daca ai asa ceva...

 

testarea lor se face la cald - dar, din pacate, atunci o sa ai valori bune

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este F l o r i n, din pacate se pare ca toate 4 au iesit cu bube la testarea lor la rece Astazi de dimineata am aflat vestea groaznica. Curios este ca nu avea simptome chiar asa evidente si totusi sa pice toate odata? Ciudat si in acelasi timp ma intreb, oare Vw le-a pus de la inceput cu intentia de a se strica intr-un anumit numar de km, sau interval de timp? Nu stiu, parca prea de tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am zis... nu e singura in situatia asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum le-ai testat la rece si unde ? Sunt curios si eu ...

Daca masina merge si nu consuma excesiv sau alte probleme eu as merge cu ele pana crapa sau nu mai poti merge cu masina . Asta daca nu te scot banii din casa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, iti bate motorul in anumite plaje de turatii, miros intepator, mers neregulat, etc.... simptome care nu poti sta cu ele la nesfarsit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am testat la Elcar Gid Buzau. La rece, adica am dus masina de aseara in service, si de dimineata la prima cheie au pus tester-ul pe ea, ca sa nu mai apuce sa se incalzeasca. Daca se incalzeste, nu da nici o eroare, asa cum am patit eu luni 09.11.2015, cand am facut revizia si am solicitat si tester-ul. Atunci toate injectoarele functionau in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, cu un injector PD cu +2.99 am mers peste 10000 km si n-a crapat nimic in motor, si ala e actionat de axul cu came, astea care sunt actionate doar electric nu vad de ce le-ai schimba atata timp cat merge masina ok la cald .

Acuma depinde si cat costa schimbarea unui injector . Si la mine se aude tacaneala aia cand e subturat tare motorul, dar mie mi se pare ceva normal, pentru ca atunci se schimba modul de injectie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cr-urile si-au castigat reputatia de a te lăsa in drum fără prea mari semne. Pur si simplu te lasa si gata - vezi alte topic-uri pe tema asta. Si decât sa te lase prin concediu plecat in afara, sa platesti tractare pana acasa si multe alte costuri, e de preferat sa repari din timp daca tot ai gasit problema.Asta e părerea mea.

Nu ma dau banii afara din casa, dar avand in vedere istoricul de service in reprezentanta VW si faptul ca este arhicunoscută problema injectoarelor, trag speranță sa primesc o oferta buna. Sper sa nu ma înșel prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR se pare ca nu te lasa in drum, spre deosebire de celebrele BKP uri. Si eu am un injector cu probleme de ceva timp si nu am emotii, dar sunt curios cati dintre cei cu probleme au mers cu amestec cu ulei in combustibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreo situatie oficiala cu problemele injectoarelor pe 1.6 CR? 5%, 10 % etc...? Unii au beneficiat de garantie, altii nu, inseamna ca au fost situatii diferite care au provocat defectele? Totusi, in urma scandalului dieselgate, se zvoneste, printre altele, si inlocuirea injectoarelor la unele coduri de motoare. Nivel de zvon momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR porneste din ce in ce mai greu daca te lasa injectorul ptr ca se pierde presiunea din rampa comuna pe la cel cu probleme . Pai daca tot ne schimba injectoarele si DPF gratis VW la anul tot e bine :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca fapt divers, un injector CR este mult mai periculos decat unul PD. 

Cel CR se paote bloca pe deschis in mers si topeste pistonul, se poate bloca pe deschis la pornire si nu mai ai presiune in rampa, se poate bloca pe deschis valva de retur si iarasi pierde presiunea din rampa si nu porneste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!