Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

32 minutes ago, lucianNT said:

injectorul 03L130277SX - cu cel vechi la schimb

sunt reconditionate mai mult ca sigur,de asta il cere pe ala vechi la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continental are fabrici și in România. Știe cineva pe unde ? Poate găsim injectoare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lucianNT, injectoarele cu S sunt in continuare disponibile (mai scumpe) alaturi de cele cu SX (piesa veche la schimb).

Nu stiu daca cele cu SX sunt reconditionate, unii asa spun, eu afirm doar ce spune si VAG, inseamna ca trebuie piesa veche la schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, sunt fericitul unui Polo 1.6 TdI 55kw din 2010 cod motor CAYA, masina are 250000km, a fost pus noul soft dieselGates in Germania la reprezentanta in toamna anului trecut.

Am aduso in tara toate bune si frumoase pe cand sa o pornesc nu mai porneste....mai stau 30 min si reusesc sa o pornesc ...o duc la mecanic si opresc motorul( mare greseala) nu mai reuseste sa o porneasca nici el si ii da pe vcds: 

7594 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 

          P2146 00 [165] - Open Circuit

          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

         

 

7078 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 

          P2147 00 [232] - Short to Ground

          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             in bord ramane aprins spirala de la buji si martorul motor.

poate reuseste sa ma indrume cineva.

Multumesc

Modificat de Matthias53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. siguranta arsa

2. cablaje la injectoare frecate si scurtcircuitate.

3. un injector in scurt si trage in jos tot ECU

cel mai simplu, scoate pe rand mufele la cate un injector si vezi daca porneste... si gasesti vinovatul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Matthias53 said:

nu mai reuseste sa o porneasca nici el si ii da pe vcds

se pare ca mecanicul tau nu cunoaste acest tip de motor,eu mi as face griji ca e posibil mai mult sa strice decat sa repare...as apela la cineva care cunoste bine common rail ul

 

nu orice posesor de vcds e si mecanic,la o cautare cu codul de eroare pe ross tech iti dadea ce ti a scris andrei mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, andrei_221 said:

1. siguranta arsa

2. cablaje la injectoare frecate si scurtcircuitate.

3. un injector in scurt si trage in jos tot ECU

cel mai simplu, scoate pe rand mufele la cate un injector si vezi daca porneste... si gasesti vinovatul. 

Multumesc Andrei,

Maine le voi trimite injectoarele la testat si ma gandesc ca va vedea ca este unul sau mai multe cu probleme daca problema este din injectoare. Orcum revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ionut,

Este un mecanic bun dar sincer nu știu cât știe motorul.

sper sa rezolv masinuta. Mulțumesc și revin cu ce se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/6/2019 at 6:24 PM, Matthias53 said:

Salutare, sunt fericitul unui Polo 1.6 TdI 55kw din 2010 cod motor CAYA, masina are 250000km, a fost pus noul soft dieselGates in Germania la reprezentanta in toamna anului trecut.

Am aduso in tara toate bune si frumoase pe cand sa o pornesc nu mai porneste....mai stau 30 min si reusesc sa o pornesc ...o duc la mecanic si opresc motorul( mare greseala) nu mai reuseste sa o porneasca nici el si ii da pe vcds: 

7594 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 

          P2146 00 [165] - Open Circuit

          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

         

 

7078 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 

          P2147 00 [232] - Short to Ground

          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             in bord ramane aprins spirala de la buji si martorul motor.

poate reuseste sa ma indrume cineva.

Multumesc

Va salut ! Si eu sunt detinatorul unei masini cu aceeiasi motorizare(wv polo) , si am cam de o luna probleme cu injectoarele .. mi-a cazut la inceput unul si apoi cam la 2 sapt cade altul sau unul din alea schimbate ( cele schimbate nu au fost achizitionate noi au fost sh , dar au fost testate inainte de a fi montate. 

 Am fost la “n” mecanici si toti imi zic ca trebuie sa le schimb pe toate 4 o data noi pe original...

Voi ce parere aveti? 

Cica la acest model de injectoare pica partea electrica care nu poate si reconditionata... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune injectoare noi cu codul actual ,asa rezolvi problema pe termen lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi au cazut 2 inj la interval de 2 luni. Am pus injectoare noi cu S in coada, m-a ajuns 1200 Euro iar deocamdata nu mai am prob.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alternativa viabila celor originale sunt si inj VDO. Am schimbat unul acum 6000 km si momentan totul e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

Din cate am verificat nu sunt injectoarele principala problema dar sunt destul de uzate si vor trebui schimbate  dar undeva la cablaje sau calculatorul masini. Luni o duc la un electrician si sper sa o rezolve ca deja sunt satul. Revin cu ce am rezolvat pe saptamana viitoare. Multumesc

On 1/11/2019 at 8:06 AM, Stavarachi said:

Va salut ! Si eu sunt detinatorul unei masini cu aceeiasi motorizare(wv polo) , si am cam de o luna probleme cu injectoarele .. mi-a cazut la inceput unul si apoi cam la 2 sapt cade altul sau unul din alea schimbate ( cele schimbate nu au fost achizitionate noi au fost sh , dar au fost testate inainte de a fi montate. 

 Am fost la “n” mecanici si toti imi zic ca trebuie sa le schimb pe toate 4 o data noi pe original...

Voi ce parere aveti? 

Cica la acest model de injectoare pica partea electrica care nu poate si reconditionata... 

Salutare, daca vei vrea sa le schimbi toate 4 te pot ajuta fiindca lucru in domeniul pieselor si bucata este 1095 ron cele vdo cu s pret de depo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , nu am reusit sa imi dau seama care ar trebuii sa fie valorile corecte la astfel de test . Am 2 injectoare 2-3 care mustesc motorina pe la piulita aceea de sub mufa .

multumesc

50310001_392355451516748_2494061824882769920_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urgent !! Pentru a coda injectoarele introduc codul cu 0 in coada sau exact cum este pe injector ? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/6/2019 at 9:20 PM, andrei_221 said:

1. siguranta arsa

2. cablaje la injectoare frecate si scurtcircuitate.

3. un injector in scurt si trage in jos tot ECU

cel mai simplu, scoate pe rand mufele la cate un injector si vezi daca porneste... si gasesti vinovatul. 

A fost un Cablu frecat.

Iti multumesc Andrei.

Oare este normal sa stea turata la 1000? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce zona era cablu frecat ? Am mai auzit asta. Posibil sa fie un numitor comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

langa filtrul de aer, unde trece cablajul pe langa radiator am intalnit eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci vechea problema de la generația anterioară, încă persista.Cei care lucrează in domeniu stiu la ce ma refer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
On 1/17/2019 at 4:35 PM, VipCipy said:

Urgent !! Pentru a coda injectoarele introduc codul cu 0 in coada sau exact cum este pe injector ? Mulțumesc 

fara 0

On 1/16/2019 at 9:56 PM, VipCipy said:

Buna seara , nu am reusit sa imi dau seama care ar trebuii sa fie valorile corecte la astfel de test . Am 2 injectoare 2-3 care mustesc motorina pe la piulita aceea de sub mufa .

multumesc

50310001_392355451516748_2494061824882769920_n.jpg

problema mai mare pare motorina care musteste,valorile nu sunt de speriat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/19/2019 at 11:25 PM, andrei_221 said:

langa filtrul de aer, unde trece cablajul pe langa radiator am intalnit eu...

Nu am intrebat electricianul dar pe acolo mi a aratat:)). Multumesc colegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/20/2019 at 7:48 PM, sebastian stefan said:

fara 0

problema mai mare pare motorina care musteste,valorile nu sunt de speriat

Fără 0 nu imi da voie sunt 7 caractere iar pe injector sunt 6 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am fost aprox la 3 service-uri si la reprezentatna delcar Skoda cu problema urmatoare:  Cand motorul este cald atunci se aude un rontait destul de puternic intre 1200-1500 rpm... oricum evit aceste turatii, schimb numai dupa 1500-1700 dar ma enerveaza foarte mult rontaitul acesta. La reprezentanta m-au zis ca e normal, la numai un service m-au spus ca trebuie sa schimb cele 4 injectoare. Pe forumuri straini am gasit multe postari unde apare rontaitul dupa schimbarea injectoriilor... Deci care ar fi solutia?  Apropo... pe tester nu apare nimic si corectiile sunt ok la injectoare...

Se aude exact asa: 

Multumesc pentru ajutor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o Fabie 1,6 tdi 2010,

Sa oprit in mers, nu mai porneste si imi da eroarea de P2146 Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit: Open or Short to Ground

la care injector sa ma apuc sa il schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!