Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Cum stati cu valorile pe injectorul ala? ca la mine e singurul care e pe + cu valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

O sa ma uit la Gr. 163 - 166 diseara .

Rugina habar n-am probabil combinatia de temperatura, motorina si metal neprotejat duce la ea .

Daca are cineva o schema mai detaliata cum sunt prinse injectoarele si ce fel de garnituri sunt pe acolo as fi interesat .

Din ce am vazut ca sa schimbi garnitura de la axul cu came trebuie date joase injectoare, rampa si schimbat toate suruburile de la injectoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorina nu se evapora.

Ulei nu prea are de unde sa ajunga acolo, injectoarele sunt de tip uscat, nu trec prin ulei ca la altel modele.

 

rugina apare la multe datorita apei care ajunge pe acolo, uneori corodeaza si conectorii electrici ai injectoarelor

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Tocmai ce am schimbat furtunasele retur de la injectoare acum 2 saptamani pe garantie .

De ce spui ca motorina nu se evapora ? Din ce am citit si eu pe wikipedia temperatura de evaporare la motorina este destul de mica, nu mai tin minte exact

dar sub 90 de grade, in schimb la ulei e la peste 200 de grade, daca era motorina sigur se evapora, am si vazut masini care aveau probleme cu returul de la injectoare si motorina se evapora instant de la caldura motorului si apoi intra pe ventilatie in masina de nu puteai sa mergi cu masina .

Sunt 90% sigur ca e ulei, am gasit un singur topic de uk cu cineva care avea o problema asemanatoare si era garnitura de la capacul axei cu came de vina, se pare ca cei de la VW au si o revizuit-o si exista cu cod de piesa mai noua . Pun si linkul daca il gasesc .O sa verific si nivelul la ulei, desi pierderile sunt f mici gen 20 ml la 10000 km sa zic deci nu cred ca o sa se cunoasca .

 

http://www.volkswage...ead.php?t=16081

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Al... si ca valori bune in ce marje ar trebui sa se incadreze? E ca la vechile PD, unde o valoare mai mare pe + e rea? Sau cum sa faci interpretarea?

 

+- 2.25

Am parcurs saptamana trecuta ~1300km extern si consumul e ok la drum lung 5%, cred ca doar in oras se duce in 8.5 si ramane la relanti pe 0.6 cu motorul cald.

Vreau efectuez un update la ECU, daca poate cineva sa confirme ca se face reglaj la injectoare sau e optional?

 

Ar fi util sa specificati si la ce masini aveti probleme cu injectoarele, la Golf6 parca sunt comandate electronic printro bobina  fata de passat 2006 unde-s  comandate mecanic; daca gresesc sa ma corecteze cineva cu experienta

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Nu cred ca mai este comandat nici un injector mecanic de multa vreme ... depinde ce intelegi prin asta.

Din umila mea experienta injectoarele actuale au ca element actuator bobina sau element piezo, dar marea majoritate sunt cu bobina .

Ai un consum foarte bun extern de 5% cu 1.6 tdi, ce regim de viteza ai mers ? Si totusi consumul extraurban din carte e de 4% daca nu ma insel ?

Astazi vreau sa-mi fac timp sa vad ce deviatii am pe injectoare, si sa verific nivelul la ulei sa vad daca este vreo pierdere sesizabila .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva aditivi pentru curatarea injectoarelor ? Daca da, ce model, cum, ce rezultate, etc ?

 

Injectorul 2 are si la mine variatii (normal - peste +2) din cand in cand si m-ar tenta sa folosesc ceva aditivi pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Moly 5170 .Daca e cu +2,99 nu e de curatat,intareste papuceii din mufe

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ajuns cateodata si la 2,8 dar dupa cum spuneam, variaza. Dupa ce o talpalesc un pic, valorile sunt normale. Din pacate nu intotdeauna am posibilitatea sa o talpalesc.

 

Tot m-am documentat si am inteles ca Techron si Redex ar fi printre cele mai bune aditive pt curatatul injectoarelor pe termen lung. Acuma am primit referinte bune si pt Liqui Moly. O sa ma duc astazi la cateva magazine sa vad ce gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe cu intarirea papuceilor din mufele injectoarelor,daca motorul in cauza e PD

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog spune unde ai facut in Iasi chestia cu soft-ul,

si la ce pret !?

am un Passat  B7,1,6 tdi  CR,din mai2012

eu am un consum mare (11-12 % -in oras) si o bataie ca de injector numai intre 1000-1800 rot/min)si numai daca accelerez mai brusc,

nu scoate fum ,trage binisor ,dar la prima pornire din zi,are o turatie variabila,ca si cum un injector nu ar functiona cum trebuie,,,,,

mentionez ca are 160.000 km,si de abia am adus-o din Germania

nu am schimbat filtru de motorina

si alimentez numai de laMOLL cu motorina evo

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt update la reprezentanta Volkswagen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat Liqui Moly in rezervor si dupa 30-40 km mai intensi, parca se simt ceva imbunatatiri din punct de vedere al zgomotului intre 1800-2200 rpm. Ramane de vazut pe mai tarziu, cand voi folosi din nou acelasi produs (conform specificatiilor, o data la 2000 km). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ar fi cea mai buna motorina !?

si de la ce statii de alimentare ?!

la Moll e buna motorina !? 

cat de des tb schimbat filtru de motorina,ptr un mers normal !?

eu am un passat B7 cu motor de 1,6 din mai/2012

are o bataie ca de injector intre 1000-1800 rot/min dar numai la accel brusca...

si unrelanti neregulat la prima pornire din zi...

si un consum ,cam mare....11-14 % in oras

la diagnoza totul e ok....

in rest totul e ok,

trage binisor...

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista cea mai buna motorina in Romania, pt ca toate au biodiesel 5%.. Ia vezi ce scrie pe capacul de la rezervor. Cauta un peco mai frecventat in speranta ca nu se depun gunoaie pe tancurile de depoziare si le mai spala.

 

Ce variatii ai? intre ce rotatii? cat timp?

Pe ce distanta mergi in oras? Ca daca faci cate 5 km nici motoru nu se incalzeste sa consume mai putin.

Ce inseamna ok  la diagnoza? Ai vazut niste deviatii pe injector?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bunamultumesc de raspuns..

la reprezentata,au spus ca injectoarele sunt "boboc",toate -s ok,in parametrii normali..

nu apare nici o eroare nici la diagnoza ,nici in BC

km fac 30-50 km zilnic,80% in oras

de on luna e in RO...

asa facea si in Germania!!!

nu am schimbat filtru de motorina si nici de aer....(urmeaza)

are verficarea facuta in mai in Germania !!

in gol nu se aude absolut nimic,

numai in sarcina intre 1000-1800 rotmin,daca accelerez mai brusc,se aude bataie metalica ,ca de injector,....

alimentez numai de la MOLL

multumesc

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am avut si Eu prima data o bataie , un Tacanit de metal am schimbat injectoarele toate 4 , Dupa 6 luni iarasi insa nu au doar injectoarele a doua ora , Problema a Fost uleiul castrol .am Bagat Acum Liquie Molly nu se Mai aude nimic Nici mie nu Mia venit sa cred Incearca si tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are o bataie ca de injector intre 1000-1800 rot/min dar numai la accel brusca...

 

In ce treapta de viteza esti si ce vitreza ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e tacaneala care se aude atunci cand accelerezi si motorul e clar subturat, de exemplu esti intr-a 3 a si la deal si tu accelerezi de la sub 1700 rpm sa zicem, cred ca e normala acea tacaneala sa se auda scurt, ptr ca injectorul baga dar motorul saracutul n-are cum sa produca mare lucru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acelasi lucru ma gandeam si eu dar asteptam sa-mi confirme treapta si viteza :)

Practic daca iti caraie de la treapta a 2-a in sus, e normal.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

O problema similara am si eu tot pe motorul de 1.6. Zgomotul se aude pe turare mai pronuntata undeva in plaja de 1700-2300 t/m si numai in treapta a doua si a treia. Din ce am sesizat, pe masura ce se incalzeste motorul si sunetul isi diminueaza intensitatea.

Azi am fost la revizie ocazie cu care s-a investigat si problema zgomotului si mi-au recomandat inlocuire sigurante retur injectoare, oringuri injectoare cilindrul 1 si 2 sau conducta de retur injectoare in cazul in care la demontare se constata uzura la stut. Totodata au recomandat si update soft motor impreuna cu recalibrarea injectoarelor. La updateul de soft insa mi-au spus ca este nevoie sa-mi dau acordul in scris deoarece ar exista un risc, destul de scazut dar exista, de a se compromite calculatorul la update. Ati auzit de vreo astfel de problema la update/resoftare?

 

Multumesc,

D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la soft , a facut modificari altcineva inafara de reprezentanta ,pleci acasa cu masina pe platforma

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dachin ai si alte probleme inafara de acel zgomot, ai scurgeri de ulei sau motorina pe langa injectoare ?

Eu am inlocuit recent toate conductele de retur dar acel zgomot la subturare tot exista, mie mi se pare normal ... dar ce sa zic poate chiar e problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan - Da. Se pare ca exista ceva scurgeri de motorina la cele doua injectoare.


@EEXCALADE - toate reviziile, mai putin o revizie banala (schimb ulei/filtre) au fost facute in reprezentante (Avia/Brady). NU a fost remapata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!