Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

cont şters

Eu am senzația că se întâmplă ceva cu motorina. Au umblat ăștia la ea, au băgat biodiesel la greu (6,6% scrie peste tot) sau ce i-or fi făcut încât abia mi-am găsit o rețetă de echilibrat valorile. Știți ce mare fan 2t sunt, am ajuns să nu îl mai folosesc pentru că nu mai corecta ci creștea valorile de compensare și nu puțin. Am ajuns să folosesc cu totul alți aditivi pentru că cei care mi-au adus rezultate bune nu au mai dat randament. Să zicem că la mine reușesc să țin problema sub control dar vorbesc cu destui oameni care se plâng că au simptome pe care nu le aveau, la care totul era bine și frumos fără a fi nevoie de vreun adaos de nici un fel. Am acces la buletine de analiză proaspete de motorină, arată superb și cu toate acestea valori mari cât cuprinde și nu doar la 1.6 tdi ci la motorizări renumite pentru că au injectoare reușite. Cred că ar trebui să dăm o atenție mai mare motorinei. Voi nu ați sesizat problema asta, că e ceva în neregulă cu motorina? 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , ieri am reconditionat toate 4 injectoarele .

Valorile si mersul inainte erau jalnice . Acum toate 4 au valori aproape de 0 .

Pornirea dimineata impecabila fara oscilatie, fara rontaitul de rigoare .

Revin  saptamana viitoare  cu impresi despre consum , valori si altele.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FILIP_MARIUS

Tampaciu unde le-ai reconditionat? Si cat a costat toata afacerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Otopeni 500 buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Revin dupa cca 2200 km facuti dupa inlocuirea cu injectoare reconditionate...in conditii bune ...pana ieri....

Ieri, la plecarea din parcare am observant ca masina merge in 3 pistoane...cu spirala in bord si check engine aprinse...

Astazi dupa verificarea cu testerul a reiesit eroarea P0201 (mecanicul a zis ca injectorul 1 e mort- dupa ce a verificat circuitele electrice si conexiunile).

Fiind in garantie, o sa trimit inapoi injectorul insa am urmatoarea intrebare pt cineva care se pricepe:

-ar trebui sa trimit si injectorul 2 sau 4 impreuna cu inj.1 (mort)? (am atasat un grafic in excel cu valorile obtinute anterior pe tester)

Multumesc

33850138_1858245057568086_1412429969866358784_n.jpg.87b3e4a18c322a78ecc619a475d88c58.jpg

 

Revin cu un pdf pt a se vedea mai bine...sper sa se vada

Grafic.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur problema e la inj 1 ? Nu e cumva la inj 2 ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Din pdf reiese ca ai o problema cu injectorul nr.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, EEXCALADE a scris:

Sigur problema e la inj 1 ? Nu e cumva la inj 2 ?

Mecanicul zice ca e injectorul 1...si eu am crezut inițial că a picat inj.2 sau eventual 4....dar eroarea apărută are codul P0201, ceea ce indică injectorul 1....asa am inteles... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Florian.A. said:

Salut

Revin dupa cca 2200 km facuti dupa inlocuirea cu injectoare reconditionate...in conditii bune ...pana ieri....

Ieri, la plecarea din parcare am observant ca masina merge in 3 pistoane...cu spirala in bord si check engine aprinse...

Astazi dupa verificarea cu testerul a reiesit eroarea P0201 (mecanicul a zis ca injectorul 1 e mort- dupa ce a verificat circuitele electrice si conexiunile).

Fiind in garantie, o sa trimit inapoi injectorul insa am urmatoarea intrebare pt cineva care se pricepe:

-ar trebui sa trimit si injectorul 2 sau 4 impreuna cu inj.1 (mort)? (am atasat un grafic in excel cu valorile obtinute anterior pe tester)

Multumesc

33850138_1858245057568086_1412429969866358784_n.jpg.87b3e4a18c322a78ecc619a475d88c58.jpg

 

Revin cu un pdf pt a se vedea mai bine...sper sa se vada

Grafic.pdf

 

Unde ai refacut injectoarele? Si eu abia ce le-am refacut... s-a verificat + regenerat partea electrica (perfecte) plus reconditionat partea mecanica. Dupa operatie sunt in stare perfecta as spune, le monitorizam de mult timp si doar 1 parea dus, insa 3 aveau mici probleme, conforma bancului de proba pe partea de preinjectie si cel suspect era cam dus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le am cumparat de pe ebay cu ale mele la schimb....de la Diesel service bosh biberach....ceva de genul...din pacate un injector nu era in parametrii de la început...cum am postat valorile de mai sus...si altul mi a picat ieri dupa cca 2500 km ....o lună jumate:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care nu au timp si bani de aruncat NU MAI INCERCATI sa reconditionati injectoare la CR 1.6 TDI PCR SIMOS

@Florian.A.  inj 1 sa ars   2 e dus si el...   concluzia ...care e ? se pot reconditiona? trimite-le inapoi pe toate si cerele banii integral nu are rost sa te chinuii cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare defectarea părții electrice a injectorului poate avea drept cauză temperatura ridicată? Mă gândesc să îndepărtez capacul de plastic de deasupra pentru o răcire mai bună. Asta preventiv, deoarece încă nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Am observat o chestie dubioasa alaltaieri, am pornit masina si era foarte cald deci era si AC pornit .

Turatia varia destul de deranjant cam vreo 50 rpm la ralanti si se simteau si socuri de cuplu .

Am inchis AC si nu mai varia .

Injectoarele nu au deviatii mari, nu pot sa-mi dau seama daca am o problema la AC sau la injectoare ?

Am updateul Dieselgate, inainte nu tin minte sa mai fi vazut treaba asta cu AC pornit, oricat de cald ar fi fost .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FILIP_MARIUS

Aceeasi problema o am si eu cu ac pornit uneori ini moare motorul daca nu sunt atent... asta de cand am sters invatarile pe deviiatii.. cand trage nu simt socuri doar cand ridic pedala de ambreiaj...(chit ambreiaj nou +volant, inainte sa sterg deviatiile nu le aveam)

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/29/2018 at 11:03 AM, nicusan said:

Oare defectarea părții electrice a injectorului poate avea drept cauză temperatura ridicată? Mă gândesc să îndepărtez capacul de plastic de deasupra pentru o răcire mai bună. Asta preventiv, deoarece încă nu am probleme.

Nu. Temperatura Curie a cristalului de quartz este 573 grade Celsius. La aceasta temperatura isi pierde proprietatile piezo-electrice.

Elementul piezo este afectat de tensiunea de alimentare. ECU trimite impulsuri intre 50-60 V, tensiunea la finalul elemntului piezo ajungand pe la 125V. Aceasta amplificare a tensiunii se transforma in miscare mecanica, rezultand injectia si returul. Asta e functionarea injectorului in varianta "pe scurt"

Un video care explica ceva mai bine ca mine:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florentin.lupascu

Salut,

Am si eu un Golf 6  1.6 TDI din 2010 si in ultima vreme nu e o masina prea placut de condus. La plecarile de pe loc se aude acel rontait de injector si trebuie sa fiu foarte atent pentru ca altfel moare motorul.

Sa nu mai spun de plecarea din rampa, unde lucrurile sunt cu mult mai dificile. Din cate am observat simptomele sunt mai pronuntate cand afara sunt temperaturi ridicate. 

Am facut niste masuratori pe injectoare cu VCDS si rezultatele  sunt urmatoarele:

Cu motorul la 90 de grade si toti consumatorii opriti:

image.png.284b0c2f225b296798eda5e41e6fbd88.png

Cu motorul la 90 de grade si toti consumatorii porniti:

image.png.105b36984205f4cffcbfcdfa2c3bf483.png

 

Credeti ca ar trebui sa iau in considerare schimbarea vreunui injector ?  Mentionez ca masina are  100k KM rulati. 

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florentin.lupascu injectorul numarul unu este defect....   din pacate e posibil si restul sa nu fie ca la "zero km"

iti recomand daca bugetul permite sa le schimbi pe toate.  .. unde a "stat" masina cu un numar atat de mic de km?

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florentin.lupascu
14 minutes ago, bob7 said:

@florentin.lupascu injectorul numarul unu este defect....   din pacate e posibil si restul sa nu fie ca la "zero km"

iti recomand daca bugetul permite sa le schimbi pe toate.  .. unde a "stat" masina cu un numar atat de mic de km?

@bob7 Multumesc pentru raspuns. Masina nu a "stat" neaparat. Am cumparat-o prin 2014 cu aprox 45.000 KM in bord de la un dealer din Bucuresti si apoi am facut in medie cam 12-13k pe an cu ea. Acum nu stiu daca am avut eu ghinion sau km nu sunt cei reali pentru ca am schimbat deja EGR-ul si injectoarele vad ca au inceput deja sa se duca. 

Revenind la partea cu injectoarele, nu prea as vrea sa le schimb pe toate daca nu este absolut necesar (nu sunt chiar ieftine). 

Crezi ca masina ar trebui sa functioneze mai bine daca schimb doar injectorul 1 cu modelul nou care se termina in S si le las pe celelalte ?

Ce ma ingrijoreaza este ca am sunat la un service  si mi-au spus ca ar fi bine sa merg la reprezentata pentru ca ei nu au reusit sa repare nicio masina ca a mea cu probleme de injectoare. Ba mai mult masina a mers mai prost dupa ce au schimbat injectoarele. 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se schimba numai la reprezentanta sau la cineva care are trusa VAS pentru a curata tecile..... citeste tot topicul o sa fie mult mai clar ce ai de facut.... daca nu vrei sa le schimbi pe toate macar schimba perechea ... sunt legate cate doua 1-2 si 3-4 .... in cazul in care schimbi doar inj 1 si pica 2 trebuie sa il dai afara iar pe 1 ...e pacat de munca..

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am reconditionat. Injectorul 3 era dus, valori peste 1.5-2. Pe bancul de proba insa toate injectoarele aveau problema pe parte de preinjectie, nu puverizau deloc. 

Partea piezo era in stare f buna. 

Voi reveni cu update-uri pe parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss  si e la vanzare masina acum.....  nu e o solutie "reconditionarea"  pentru ca nu se pot reconditiona 

Continental inca nu a lansat kit-ul de reparatie.....  si nici procedura. 

ps: care crezi ca este motivul subdebitarii?

Pe care banc de proba..... Bosch?  nu poate sa spuna nimic despre modelul asta de inj.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7 cand spui de injectoare noi, te referi la VDO la 1250 lei?

Modificat de giamgiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer la cele originale cu S in coada dar ca solutie de buget e super ok si varianta VDO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, bob7 said:

@nervoss  si e la vanzare masina acum.....  nu e o solutie "reconditionarea"  pentru ca nu se pot reconditiona 

Continental inca nu a lansat kit-ul de reparatie.....  si nici procedura. 

ps: care crezi ca este motivul subdebitarii?

Pe care banc de proba..... Bosch?  nu poate sa spuna nimic despre modelul asta de inj.

Nu este la vanzare si nici nu va intra. Desi mai am o masina (tot 1.6 TDI CR - CAYC), si eu sunt cea mai mare parte a timpului plecat din tara si una din masini sta nefolosita...

Stiu ca tu esti contra, iti urmaresc de mult postarile si pataniile. Timpul va spune daca am facut bine sau nu, insa tind sa cred ca la tine a fost alta problema de ai busit injectoarele, una de natura electrica. Am discutat cu mai multe persoane, m-am documentat si de asta indraznesc sa iti scriu acest reply. (P.S. nu sunt in bransa, sunt doar un amarat de inginer automatist)

Poti reciti topicul si vei vedea ca stiam de injectorul nr 3 ca este cu probleme de f mult timp, insa la sfatul unui mecanic de reprezentanta VW, am mers cu el asa mai bine de 30k km, chiar si cu soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da imi mentin pozitia in legatura cu reconditionarea... in acest topic nu avem nici un coleg cu rezultate bune pe termen lung...Nu pot sa cred ca un mecanic a recomandat sa mergi cu un injector defect 30k km.... (pot aparea probleme la piston arbore cotit etc... mult mai scump de remediat decat un "amarat de inj" 

ps: da am avut neplacuta surpriza sa crape un piezo si sa ma intorc acasa in trei pistoane... noroc ca au fost numai 4 km pana acasa...

-inca ceva nu am vazut pana acum la 1.6 cayc probleme de debitare mecanice ...ci doar electro-mecanice ....greu de reparat fara un piezo nou

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!