Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Passat-ul unei colege de serviciu 1.6 tdi CAYC are corecții mari pe injectorul 3. Înainte de a trece mai departe am schimbat injectoarele 3 și 4 între ele. Surpriza, corecția mare s-a păstrat tot pe injectorul 3 care este de fapt 4. Urmează să facem un test de compresie. La ce să ne așteptăm? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur că da! Ți-am urmărit postările și am ținut minte. După ce facem testul de compresie vedem ce este de făcut. 

Cu niște ani în urmă la un Peugeot 1.4 hdi, aceleași simptome, compresia era în regulă și rezolvarea a fost un alt calculator.

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers acum până la munte și înapoi, aproape 500 km, totul ok, consumul acceptabil (6 pe bord, rezervorul cam jumate). Dar când am ajuns înapoi in București, tremura destul de rău la relanti și parcă eram începător cu ambreiajul... Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut vin si eu cu o problema. Am un polo 6r CAYA. Dupa update de soft la reprezentanta cand pornesc masina imi variaza foarte tare relantiu de la 700 la 900 si parca da sa moara. Faca circul cu ea si dupa stau la relanti nu mai are probleme. Ceva pareri?

Injectoarele au valori intre +-0.3 si +-0.7

Se poate sa fie de la filtru de motorina? Am facut si schimbul de ulei cu o zi înainte de update

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil egr sau regulator presiune rampa,problema necesita investigatii. Pune softul vechi inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum sa il pun inapoi? A fost facut updateul cu problema diesel gate. Inainte sunau foarte tare si injectoarele acum problema s-a remediat cu sunetul, doar pornitul greoi si acea fluctuatie care a aparut. Am uitat sa mentionez ca daca ma duc la un drum lung incarcat full in masina se aprinde intermitent semnul de la bujii ( doar uneori si da o eroare de genul : 

7329 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
          P0101 00 [032] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 143160 km
                    Date: 2052.14.19
                    Time: 17:08:58

                    Engine speed: 2364.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 125 km/h
                    Coolant temperature: 93 °C
                    Intake air temperature: 18 °C
                    Ambient air pressure: 930 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.231 V
                    Unlearning counter according OBD: 32
                    Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 520.332 mg/stroke
                    Air mass proportion filtered-FAC_MAF_CYL_KGH_RATIO_FIL: 1.20044
                    EGR solenoid valve: actual value-ANG_EGRV[0]: 0.000 %
                    Throttle valve adapter: actual value-ANG_THR[0]: 95.996 %
                    Charge air pressure specified value-MAP_SP_MMV: 1533.06 hPa
                    Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 1533.06 hPa
                    Engine torque-TQI_SP: 0.00 Nm


Readiness: 0 0 0 0 0 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe forum ,nu esti singurul care a patit-o si a facut downgrade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg pana la representa sa vad ce zic in legatura cu downgrade. se poate sa aiba legatura si cu acea eroare pe care am postat-o

7329 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
          P0101 00 [032] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 143160 km
                    Date: 2052.14.19
                    Time: 17:08:58

                    Engine speed: 2364.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 125 km/h
                    Coolant temperature: 93 °C
                    Intake air temperature: 18 °C
                    Ambient air pressure: 930 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.231 V
                    Unlearning counter according OBD: 32
                    Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 520.332 mg/stroke
                    Air mass proportion filtered-FAC_MAF_CYL_KGH_RATIO_FIL: 1.20044
                    EGR solenoid valve: actual value-ANG_EGRV[0]: 0.000 %
                    Throttle valve adapter: actual value-ANG_THR[0]: 95.996 %
                    Charge air pressure specified value-MAP_SP_MMV: 1533.06 hPa
                    Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 1533.06 hPa
                    Engine torque-TQI_SP: 0.00 Nm

 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 

Salut colegi,

azi a trebuit sa trag pe dreapta ...

motorul nu mai mergea rotund, vibratii mari, nu mai tragea, nu se tura mai mult de 2000, spirala clipea in bord,

am pus vcds-ul si am gasit urmatoarele coduri pe motor:

2 Faults Found:
9838 - Injector: Cylinder 2 (N31)
          P0202 00 [175] - Circuit Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 122983 km
                    Date: 2070.14.08
                    Time: 08:36:24

9772 - Internal Control Module
          P0606 00 [032] - Processor Fault
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 122982 km
                    Date: 2070.14.08
                    Time: 08:36:10

Skoda Octavia 2 FL, 1.6 tdi, CAYC

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai urata a doua eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, F l o r i n said:

Mai urata a doua eroare.

da, urata, vrea sa zica ECU defect sau ceva ?, eu sper sa fie legata de cea cu injectorul, adica dupa ce o rezolv pe prima sa dispara si asta ... sper, daca nu atunci chiar o sa fie nasol ...

2 hours ago, uratzelul_flo said:

Injector sau cablaj defect

piezo din injector am inteles ca se poate verifica cu aparatul de masura - sa dea in jur de 200k ohmi la rece,  dar cablajul ? ce tensiuni ar trebui sa vad pe el ? - ar fi fost bun un osciloscop portabil ... de unde sa-l mai iau si pe ala ...

mersi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba injectorul si va dispare si a doua eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua. As dorii un ajutor va rog. Sunt in situația de a achiziționa un VW Golf 6 1.6 tdi 105 cp, însă stau in dubiu, deoarece am fost la un Service unde am ridicato pe elevator și dedesubt pe scut era balta de ulei, in motor uleiul era la minim pe joja. Omul zice că nu știa de problemă. Mașina este la un service acum, ei zic că e garnitura de la capacul de sus de vina, nu mai știu cum ii zice, că costa doar 50 lei, e un fleac, o schimba și se rezolva problema, in rest mașina merge bine, totul ok. Să am încredere că nu sunt alte probleme mai grave la motor? 230.000 km reali verificați in reprezentanta. La injectoare pe tester îmi arată mecanicul niste valori în microfarazi, intre 6-7 oscilau, zicea că sunt ok. E adevărat ce zic ei?

Modificat de mitza97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 230.000 oricum o sa cada injetoarele, insa microfarazii aia nu au ce cauta acolo. Pierderile de ulei nu prea sunt comune la acest motor, decat daca s-au facut lucrari la el si nu s-au folosit piese noi

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rețin bine, era vorba de capacul de la culbutori? Este anormala o pierdere de ulei pe acolo? Cum să testăm injectoarele? Pe tester nu a fost nicio eroare.

Modificat de mitza97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aștept dintr-un moment în altul să fiu sunat după ce se rezolva problema, și nu știu ce să fac, să iau mașina sau nu. Deci nu e recomandat sa o iau. Mașina este din 2012

Modificat de mitza97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic Scurgeri de lichide = garnituri arse (masina forjata la maxim) si/ sau reparatii proaste .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurgeri de la injectoare de sus ca sa ajunga sa fie balta pe scut mi se pare un pic cam exagerat, nu stiu daca pot sa ajunga atat de mari scurgeri de sus ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!