Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

robert.alexandru

Salut,

Pana acum am bagat in ea doar aditivul de la Sonax, cat timp am stat prin Germania am folosit produse de la ei si am fost foarte multumit. Am zis ca rau nu are ce sa ii faca, asa ca am luat un flacon si l-am turnat in rezervor.

Azi dimineata, dupa ce am mai mers ceva km duminica, am pus iarasi tester-ul pe ea si am avut valorile ca in filmuletul de mai jos. 

Sunt totusi curios ce se va intampla dupa ce voi mai consuma motorina fara aditiv in ea, vor ramane valorile la fel sau vor creste si vor fi ca inainte? Ramane de vazut ... 

Pana una alta, eu unul ma declar multumit:

 

Apropo, sper sa nu creada cineva ca fac reclama la vreo marca anume de aditivi, ca lucrez pentru ei sau mai stiu eu ce bazaconii. Indrumarea am primit-o pe privat de la un user care imi recomanda Metabond. Fiind weekend nu am gasit Metabond asa ca am incercat cu Sonax. 

Am pus si un log .CSV daca cineva vrea mai multe detalii.

Cu respect,

Robert

 

corectii.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7 nu cumva VDO A2C9626040080 e acelasi cu oem 03L130277S. 1250 lei VDO, 1290 oem? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hardware da insa nu la fel de bine testat si calibrat ca cel oem , asta e cea mai mare diferenta ...nu zic ca nu merge  bine ...insa nu excelent ca cel oem ..alegerea se face dupa buget..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai diferenta intre ele e de 40 de lei

Modificat de giamgiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa fie doar atat diferenta, adevarul este ca cel OE este ~2.400Lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-l cumperi de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin Adica? Daca stii ceva, impartaseste cu noi, asta e ideea,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de pe siteul de mai sus au piese ieftine si cand vrei sa le comanzi nu se gasesc:am patit eu cu un radiator pentru un Suzuki Samurai pe toate siteurile mari este varianta ieftina si cand dai comanda surpriza!Ne pare rau :avem doar pe original/de 3 ori mai scump!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Am intrebat si in Sibiu la un magazin de piese auto, preturile au fost asemanatoare, diferente de 5-15 lei fata de epiesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vrut sa cumpar de la ePiesa si mi-au anulat comanda pe motiv ca nu mai au.

Pe de alta parte este ceva dubios si cu provenienta injectoarelor, de ce Autokarma, Volskman aici pe forum, si alte magazine online sa vanda in plaja 2.300Lei si singurii care sa poata da pretul jos sunt cei de la ePiesa...ceva este dubios...dar asta este oftopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele aftermarket sunt la fel in toate magazinele, sa nu credeti ca au ei un atelier de reconditionare in spatele magazinului. La cate seturi am cumparat si de la magazine diferite (on-line, local)  nu am observat nici o diferenta intre ele. Acum legat de partea de testare a celor after market nu pot sa ma pronunt dar daca ar fi ne luam dupa ce zice domnul de mai jos ar fi de aceeasi calitate.

Intrebarea:

I would like to thank you for your fast response. Meanwhile I installed 4 injectors with A2C59513554 code (all fine) and I went to my local VW dealer to finish this procedure by adapting the minimum injected quantity. During this operation all injectors has been damaged, they sound like hitting the metal followed by huge fuel consumption. After 2 hours of using them in this shape, the car refuses to start anymore. This lead again to my previous question:

 

Is this type of injector compatible with the adaptation of the minimum fuel quantity injected? 

What is the difference between 03L130277B (which was installed by VW but manufactured by Continental VDO) and A2C59513554 ? 

 

Raspunsul:

 

the injectors 03L130277B and A2C59513554 are absolutely identical just with another part number on it and without any differences in quality or functionality. The independent aftermarket has to use other part numbers than the OE manufacturers. The specs, technical figures and dimensions are exactly the same, so it is very likely that the mistake rises from wrong handling of the injector. 

 

xxxxxx xxxxxx
Junior Product Manager Diesel Systems

Continental 
Division Interior 
Business Unit Commercial Vehicles & Aftermarket

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o neclaritate in privinta sistemului Common Rail poate cineva ma poate lamuri. Dupa oprirea motorului presiunea de pe rampa se pierde? E normal ca rampa sa se descarce? 

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,regulatorul elibereaza presiunea din rampa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Cine poate arunca o privire la injectoarele mele pe o Octavia 2012? 

Mersi 

IMG_20180520_153626.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Injectorul 4 valoare foarte mare,e de schimbat,ai verificat cu motorul cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul cald mai scad valorile cu 0,2. 

La cât ma pricep eu din experienta celor de aici, 1 și 2 ar fi cauza pentru care sta 4 asa sus. ?

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dupa ce am citit toate cele 40 pagini cu problemele si rezolvarile injectoarelor la CAYC, va prezint si eu problema pe care o am la o Skoda Octavia 2011,1.6 TDI CAYC, 220.000 km, fara update la softul dieselgate, am refuzat de fiecare data cand am fost la Skoda. Cand am cumparat masina in 2015, avea 165000km, i-am facut update la ultimul soft dinainte de dieselgate si  o microadaptare a injectoarelor (si am scapat de rontaitul acela) care mi-a fost recomandata de cei de la Avia Pantelimon, atunci injectoarele fiind in parametri.

Doar dimineata, la rece, am ceva trepidatii ale motorului, iar la plecarea de pe loc se aude acel rontait de injectoare. In rest masina functioneaza si merge ok, ori de cate ori mai pornesc apoi nu mai se balbaie motorul, dar totusi cred ca a crescut cam cu un litru consumul.  La scanarea cu vagcom nu apare nici o eroare si nici nu am aprins vreun martor in bord, dpf-ul isi face regenerarile normal ~500 km.

Am masurat valorile pe cele 4 injectoare:

- dimineata la rece:

 IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 2.4388 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -0.0544 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 -0.4254 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 -3.0284 mg/stroke

- ziua, dupa ce am facut un drum de vreo ora si masina a stationat aprox 30-40 minute:

  IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 0.2324 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 2.0814 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 -0.1606 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 -2.0821 mg/stroke
  IDE00433-ENG103279   Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 71.2943700 g

- si cu motorul cald

  IDE00025   Coolant temperature 93 °C
  IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 -0.1057 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 0.1924 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 1.1095 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 -0.9271 mg/stroke

Din ce am citit aici, am inteles ca masuratoarea corecta ar fi la cald, drept urmare ar trebui inlocuit injectorul 3. Vazand cele 3 masuratori credeti ca ar putea fi alta cauza?

Am mai citit si faptul ca un coleg @Ionut.91 a rezolvat la un mecanic din Pitesti.

Daca va trebui sa inlocuiesc injectorul, se poate inlocui cu ultima versiune 03L130277S=A2C9626040080 sau va trebui sa merg sa fac actiunea de service ea189(dieselgate) si apoi sa il schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@getodacu   se schimba toate cu unele noi 03L130277S sau VDO   ...nu merita sa te complici ..din experieta iti spun ca e cea mai ieftina varianta

@BiCos  injectorul nr. 4 e cel defect

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cont şters

@getodacu Am văzut valori ca la tine la un coleg care a băgat motorină cu apă. De fiecare dată când făcea diagnoză avea alt injector cu valori foarte mari. Poate ai pățit la fel, asta dacă nu ai simptomele acestea de multă vreme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Liviu Tofin de raspuns, de vreo 2-3 saptamani am aceasta problema. O sa schimb filtrul de carburant sa verific daca are ceva apa, desi alimentez numai de la Mol cu motorina Evo diesel plus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

michael1989

Salutare baieti , 

"Vinovata" in cauza este VW Passat Variant B7 1.6 CAYC  din 2011 cu  aprox 202k la bord (reali) . 

Se pare ca am si eu ceva simptome in sensul ca dimineata cand are motorul rece se intampla sa apara o scurta fluctuatie si tremurat( o data, maxim de doua ori fluctueaza cu aprox 50 ture ) la pornirile ulterioare totul ok .Se intampla totusi sa se mai auda un cloncanit cand sunt in trafic , de regula in treapta 1  sau 2  atunci  cand e usor subturata dar nu sunt convins totusi ca e bataie de injector , suna mult prea mult a metal pe metal. 

Initial am dat vina pe ambreiaj/volant , motiv pentru care am schimbat kit-ul (placa , rulment , disc LUK ) , volant fiind cu masa simpla si ok,  dar fara succes . De curand am mai schimbat EGR (la 190k )  si distributie  (180k ) , ambele OE VW

Se pare ca "Nemtia" incepe sa dea rateuri serioase dpdv fiabilitate si da spun asta desi masina are 200k , comparativ cu alte masini conduse

Ce parere aveti de valorile de mai jos ? 

P.S.  In speranta ca poate poate.....astazi am pus jumatate de tub LM 5128 la un plin si  in max 1 sapt urmeaza filtrul , in caz ca aditivul va incepe sa curete depunerile din rezervor .

Merci anticipat 

 

 

660603659_valoriscan.thumb.jpg.81ab285a7a00f85a71d55478b04df8fe.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@michael1989Nu din cauza depunerilor sunt probleme cu injectoarele la acest motor... problema e una electro mecanica....elementul piezo cedeaza in jurul a 200 k km ...deja incepe sa se contureze o medie statistica...  Ai doua variante sa le lasi sa pice si sa pleci cu platforma.....sau sa le schimbi acum pe toate  . aditivul nu te ajuta cu nimic nu sunt "infundate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!