Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

@Pilif23

Pare  ca a luat-o razna regulatorul de presiune de pe rampa.Verifica valori presiune actuala,specificata si diferenta dintre ele care nu trebuie sa depaseasca 30 bar

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bbogdanmircea Exact, la prima pornire face asa, pana se incalzeste putin, dureaza foarte mult pana sa se stabilizeze turatia.

@EEXCALADE Notat. Ii voi ruga pe cei de la reprezentanta sa verifice. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Pilif23 said:

@Ursy Multumesc pentru update. Din pacate nu am facut nimic altceva decat o microadaptare, de unde a dat acest rezultat  "faulty injector 1,2,3,4 => to be replaced" ceva de genul. Eu nu am cunostintele necesare, va trebui sa vorbesc tot cu cei de la repreznetanta.

Intrebarea mea: Este posibil ca rezultatul acesta sa fi fost influentat de EGR? si injectoarele sa fie ok?

Ma voi programa la service luna viitoare, ma poti indruma te rog ce sa le cer exact sa faca? Vad ca ei vor mura-n gura...

Iata si un exemplu de problema, cand pornesc motorul si accelerez pentru o secunda, turatiile cand revin in zona ralanti-ului produc acest efect: (mai nou motorul moare, pana la urma)

 

Exact comportamentul asta il am si eu,tot 1.6 tdi,dar mie imi face doar cand e  rece/f rece afara

Doar atunci,si fara consumatori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

O diagnoza ar fi foarte relevanta,probleme pot fi multiple:bujii,egr,dpf,injectoare,regulator presiune,pompa inalte...

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L 130 277 S   OEM

A2C9626040080  VDO - identic cu cel OEM de mai sus pe care il au reprezentantele

sunt reviziile compatibile cu softul dieselgate.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 03L130277S conform ETKA se utilizeaza din 01.06.2016 in locul celor initiale (03L130277B).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si am pus suplimentar si codul VDO   03L130277S=A2C9626040080

la sfarsitul acestui an VDO promite lansarea un test plan pentru injectoarele EU5 piezo. in aceste conditii se va lansa si un kit de service pentru reconditionare.

am atasat roadmap-ul

 

VDO_Diesel_IAM_Roadmap_Q1_2017.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Azi am montat injectoarele SH (cumparate din Germania\ Diesel Technik Biberach cu 100EUR bucata + injectoarele mele la schimb).

Montarea am facut-o la AD Garaj/ Timsoara/ Calea Mosnitei. Din spusele celui care a supervizat operatiunea (Dan, tot respectul pentru el), Imediat dupa montarea injectoarelor, motorul mergea mai rau (avea ezitari), dar dupa scrierea codurilor injectoarelor in ECU, motorul a inceput sa functioneze si sa sune mai bine. Cand am ridicat masina de la service, inca mi se parea ca motorul e putin mai galagios ca inainte, dar nu am mai auzit sunetul acela metalic la plecarea de pe loc. Apoi am facut vreo 54Km prin oras si motorul a inceput sa sune tot mai omogen la accelerari, chiar mi se pare ca e OK acum. De ar ramane asa ^_^

Consumul de relanti mi-l arata chiar si 0.2 l/h, dar parca si per ansamblu a scazut. Am bobinat vreo 54km (si oras si putin exterior), cu vit. medie 26km/h cu consum mediu 4.9 l/100km (drept ca era seara deja si nu mai era asa trafic aglomerat, dar tot e OK).

Counter-ul de invatare a corectiei minime inca e pe 0, dar probabil dupa weekend o sa fie 1 sau 2. Incerc sa adun ceva kilometrii...

Sper sa nu tina 3 zile minunea :). Va scriu peste o saptamana sa va spun daca lucrurile au ramas la fel.

Numai bine !

Modificat de TTibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: In urma unei diagnoze complete, singura problema a rezultat pe injectorul nr. 4. Va atasez logurile.

Voi reveni cu un update dupa ce voi schimba acel injector.

Multumesc @bob7 pentru diagnoza si sfaturi! Recomand.

 LOG-01-IDE00025_&4.CSV

Log-.txt

Modificat de Pilif23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ieri am schimbat injectorul nr. 4, cu un injector nou 03L130277S 

Din pacate nu am apucat sa merg mai mult de 20 de km, dar cu toate acestea, masina se comporta mult mai bine. A disparut sunetul metalic de injectoare, iar consumul a scazut drastic. ( Consumul la ralanti variaza intre 0.4 si 0.5l/h)

Masina totusi, trepideaza putin la prima pornire, lucru ce poate fi legat de faptul ca masina trebuie sa mai parcurga. Inca n-am apucat sa testez porinirea la rece, sa vad daca mai oscileaza ralanti-ul.

O sa va tin la curent, cu toate detaliile, din cate am inteles in 500 de km se va adapta masina cu noul injector.

Multumesc @bob7 pentru sfaturi!!

Numai bine!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am reusit sa fac vreo 330 Km de cand am schimbat injectoarele. Concluzii:

Counter-ul de invatare s-a incrementat dupa mai mult de 100 KM (cred ca erau chiar 200+), vezi poza 1_Counter.jpg 

Dupa invatare corectiile arata bine, vezi poza 2_Corectii_noi.jpg . Cred ca in acest moment pot considera ca toate injectoarele sunt OK.

Sunetul metalic a disparut imediat dupa schimbarea injectoarelor, dar a inceput sa reapara (poate inca nu la fel de pronuntat ca si inainte, dar cred ca va fi la fel peste cateva sute bune de Km). 

Cred ca doar un singur injector era cu probleme, iar unul il compensa, ceea ce inseamna ca am trei injectoare care s-ar putea sa fie OK (vedeti pozele fostele corectii). Cine stie sigur ca are praf injectoarele si vrea sa le probeze pe fostele mele injectoare, sa imi trimita un mesaj privat. Problemele la injectoare se manifesta prin oscilatii semnificative la relanti ale turatiei motorului si un sunet de parca merge motorul in "3" (asa am vazut in majoritatea filmuletelor de pe youtube, postate de oameni cu probleme la injectoare). Oarecum se suprapune cu simptoamele date de un EGR defect, cand deobicei motorul porneste mai greu si chiar se opreste dupa pornire.

Eu cred ca pana sunt adapatate injectoarele, cantitatea de motorina injectata este putin mai mare (probabil ECU-ul foloseste niste valori predefinite/ initiale), dupa adaptare (cand cred ca se injecteaza ceva mai putin) ceva "strica meciul", ori EGR partial deschis, ori clapeta de aer (valva de oprire). Alte idei nu am, mai ales ca e al doilea set de injectoare, iar Ursy a patit si el la fel. Am vazut filmulete cu EGR defect (boltul dintre carlig si tija era defect) fara eroare vizibila pe bord sau in VCDS.

Deocamdata renunt la alte investigatii, pana nu apar si simptome noi sau erori.

Salutare tuturor !

Tibi. 

 

1_Counter.jpg

2_Corectii_noi.jpg

fostele_corectii_1.jpg

fostele_corectii_2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apelez si eu la un coleg binevoitor, care ma poate ajuta cu un N290 sau mai bine zis Volume Control Valve pentru o proba ("for the sake of research"). Este pozitionat deasupra pe motor si are doar 2 suruburi si o mufa.  Nu are furtunuri sau alte mate.

golf-mk6-11327.png

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursy   Caution!
It is only permissible to do the following work when the defective high-pressure pump has been removed.

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da @bob7, dar uita-te la contextul locatiei unde ai gasit informatia. "defective high-pressure pump has been removed" iar motivul pentru inlocuire era  "What to do if fuel tank filled with incorrect fuel > Step 4 (There are no filings in fuel delivery unit or fuel tank". Deci nu are nici o legatura cu cazul meu, adica nu am alimentat cu benzina ca sa fiu nevoit sa inlocuiesc pompa defecta si nici nu am span pe instalatie.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Exact aceleasi probleme am avut și eu la Passat 1.6 TDI din 2010. Lipsa puterii la pornire, fluctuația relantiului, zgomot metalic.Mașina o am de un an și cam de 6 luni a început sa facă asa. Am schimbat toate injectoarele cu unele din dezmembrări (500€ cu mana de lucru) și dispăruse zgomotul metalic, dar la prima pornire dimineata a pornit la a 5-a cheie și am crezut ca sare motorul.

Am rezolvat problema cam de o saptamana la un mecanic din Pitești și masina merge normal. A zis ca doar doua nu erau în parametri și cred ca le.a curatat sau le.a calibrat,nu știu exact. Toată operatia m.a costat doar 400 Ron.

Sper sa mă tina acum. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut.91 Super !!! Sa ne scrii te rog daca lucrurile au ramas neschimbate si peste 300-500 de Km. Se pare ca la unii dintre noi (eu , Ursy, ..) inlocuirea injectoarelor rezolva doar temporar problema. Un lucru s-a modificat intradevar, consumul este mult mai mic decat inainte (reusesc sa scot ~ 3.5 l/100km daca nu merg mai tare de 100 km/h - am deja 1800+ km facuti cu injectoarele SH sin Germania, pentru care media generala este de 5.5 l/100km ). In schimb sunetul metalic e prezent bine mersi, cam 100 metrii pana apuc sa o accelerez putin, apoi nu-l mai aud. Nu-mi vine sa cred ca nu-i pot afla cauza  :banghead:

Modificat de TTibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o importanta sunetul "metalic" , nu ar avea cum sa sune altfel...nu am inteles nici o data pentru ce atata agitatie pentru un lucru care nu ar trebui sa conteze atat de mult.Nu se strica nimic, bucurati-va de masina, e normal sa nu mai sune ca la 0 km.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Si eu cred ca sunetul metalic al injectoarelor de la cr 1.6 este unul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7 Da,ai dreptate pe undeva, dar nici nu trage OK cand suna ca un "strung in rezonanta", plus ca am vazut imediat dupa inlocuirea injectoarelor ca se poate si altfel, chiar suna fin de tot motorul, de parca era nou-nout, iar apoi lucrurile se schimba. Nu cred ca tine de numarul de km, am vazut pe forumuri oameni cu masini ce aveau doar cateva zeci de mii de km si aveau problema. Cand vrei sa vinzi masina si potentialul client aude cum suna, nu prea mai e interesat si mi se pare normal (a patit-o o cunostiinta). Deci ,cred ca ar fi un castig daca am afla motivul, evident, fara sa inlocuim jumatate de masina :). De aceea am si apelat la forum, poate unul dintre noi ii da de cap si distribuie solutia si la ceilalti interesati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ECU setezea injectia de unde si rezulta acel sunet "metalic" , in primii km dupa schimbarea inj. se calibreaza dupa care capata sunetul "metalic" normal, cei care reclama ca nu ar fi ok sunt obisnuit cu arhaicul PD.

ps: nu ii va da nimeni de cap nu se mai fabrica motorul asta de patru ani si nici nu merita investit in asta, sa nu uitam ca vorbim totusi de masini care au deja sapte-opt ani

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si alt sortiment de motorina...de exemplu, eu alimentez de la Mol si pot spune ca motorul nu mai are acel "rontait metalic"...se aude mult mai "rotund"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt nou pe acest forum 

la 216000 km am pățit-o și eu cu injectoarele :)

Mai pe scurt , după semne am unul blocat 

egr a fost schimbat cu unul nou (2400 RON)

regenerarea se tot face 

acum dintr-o data ,din mers mi-a dat in protecție , nu trece de 2000 de ture și dacă accelerez brusc tremura toată 

am voie sa postez link de YouTube cu filmarea ?

 

Modificat de GeorgeAND
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-ar trebui sa ai spirala si mil aprinse, un scan e util

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

La mine sunt destul de sigur ca nu am mai auzit rontaitul ala de cand am facut updateul Dieselgate . Macar atat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, bob7 a scris:

-ar trebui sa ai spirala si mil aprinse, un scan e util

Am spirala intermitenta

si becul la motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!