Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

16 minutes ago, nervoss said:

Partea piezo crapa din cauza bateriei, nu asa alandala

Ceva nu se leaga. :scratch:

Bateria alimenteaza ECU care la randul lui alimenteaza injectoarele (si nu le alimenteaza cu tensiunea  bateriei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss  ce legatura are bateria cu piezo ?  De la baterie pana la piezo e cale lunga ... si o diferenta de potential de aproape 100V :)) nu are nici una....  si nu cade "alanda" cade datorita uzurii si a caldurii exesive mai ales vara in trafic in oras... daca ai un injector  de rezerva...il schimbi usor acolo unde esti.

e o confuzie aici nici un piezo nu crapa "ca ai probleme la partea electrica" nu are nici legatura cu bateria si nici nu se alimenteaza la 12v ...

De unde element piezo nou?  Ca nu am gasit nicaieri...

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi, am facut un log pe injectoare la cald in mers, pe moarte injectorul 2 sau 1 ?

doar injectoarele pot fi de vina ? alti parametri cum ar fi compresia diferita pe cilindri nu pot afecta valorile de pe injectoare ?

vorbim de "celebrul" CAYC binenteles ...

 

Capture-injectoare-je.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu +. Cu cat mai mare valoarea, cu atat mai "dus" este. A inceput sa bata? ca nu arata asa rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu bate, nu scoate fum, totul bine ... deocamdata.

deci injectorul pe minus compenseaza pe celelalte ?

de curiozitate am comparat cu alt CAYC si lafel injectorul doi e singurul care e pe minus in jur de -1 ... ciudat.

azi am mai avut ocazia sa ma uit si la un 2.0 CBDC 81kw  si vreo 200k km, am ramas masca de ce valori f aproape de 0 are pe toate ...

 

 

Modificat de geo999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nici o idee in legatura cu postul meu de mai sus? Intre timp am facut o scanare si cu varianta VCDS originala (engleza), banuind ca unitatea de masura a fost gresit scrisa in program la traducere. Dar nu, si acolo imi da aceleasi valori, tot in microsecunde in loc de miligrame! Ceata! Si nu cred ca pot fi valori cu unitatea de masura eronate fiindca ar insemna ca la cilindrul 2 am in loc de injector o bata de cioban! :)  In mersul motorului nu se aude si nu se simte nimic deosebit. La motorasul asta  (CFWA) cat o cutie de chibrit s-ar simti puternic malfunctia unui cilindru!

Oare nu-mi raspunde nimeni pentru ca topicul este despre injectoarele de la CR 1,6TDI? Motorul CR 1.2TDI este identic, doar ca i s-a "taiat" un cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Am si eu confirmarea unui centru de reparat injectoare,am vorbit chiar cu managerul respectiv,ca aceste injectoare siemens nu se pot reconditiona,doar rezolva rontaiala specifica,atat.

Rontaiala insa se poate reduce cu un update la ecu  si microcalibrarea cu ODIS,lucru care deja l-am facut cu succes!

Sfatul meu este sa nu aruncati banii,pe reconditionari..cel putin eu am o experienta nu tocmai placuta cu reconditionarea lor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de update ecu. E vreunu pe aici care sa fi încercat mai multe versiuni? Eu in prezent am 5xxx. Update dieselgate nu mi-aș face dar as incerca unul predieselgate. Merită?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

merita, la CAYC am facut update cu ODIS si a fost ok,chiar la 2-3.

A mai disparut rontaiala....era enervant rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Eu am Dieselgate de cand a aparut softul, rontaitul a disparut dupa Dieselgate, regenerari la greu, deocamdata deviatiile sunt ok . Sa vedem cat mai duc injectoarele, se incinge foarte tare motorul la fiecare regenerare si ramane ventilatorul pornit vreo 30 de secunde dupa ce opresc motorul de fiecare data cand regenereaza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu recomand diesegate,eu am softat doar pana la diesel gate....sunt cateva variante de soft care rezolva rontaiala,dar exclus diesel gate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bbogdanmircea

si eu am diselgate. A dispărut rontaiala.

Mie de fiecare data cand opresc masina raman ventilatoatele pornite cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin rontaiala nu va referiti la bataia injectorului, nu? Eu am 9972 pe Golf si inainte de reconditionare se auzea bataie la accelerarea plecata de la subturatie (gen tr 2 de la 1200-1500 rpm)

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb

   Part No SW: 03L 906 023 MR    HW: 03L 907 425 C

   Component: 1,6l R4 CR td H43 9972  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am tot comentat pe aici, adaug si eu o captura la cald:

wkGT5sM.jpg

Tocmai ce am trecut de 250.000 de km.

qADSmTF.jpg

image.png

Modificat de zidanne
Daca știe cineva cum sterg a treia imagine...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extraordinar ce valori ai la 250.000. Mie mi-a tremurat ieri la relanti, la 83.000.

Mi-e si teama sa pun VCDS pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flavius_89 eu banuiesc ca masina are aproape de 300.000 :) o sa stau zilele astea sa butonez mai mult.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca banuiesti ca are mai multi km, inseamna ca nu o ai de noua sau nu e o masina cunoscuta. Poate are deja injectoarele schimbate, greu de crezut ca duc atat timp si sa se prezinte in conditiile alea. Ce versiune de soft motor ai? evident si PN ca sa ne faem o idee

P.S. poti verifica si incarcarea pe DPF ca sa-ti faci o idee...daca a fost schimbat, a fost resetata si valoare si probabil e mica...Altfel ar cam trebui sa se apropie de finalul vietii, evident +/- in functiile de conditiile de exploatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers, eu am toate injectoarele originale (jc11-an 2010, luna 3; mașina e produsă aprilie 2010). Estimez că are undeva la 300.000km(cca87g oil ash, 200.000 in bord, deh.... băieți buni). Corecțiile la cald sunt ok. La rece, imediat după pornire, unul dintre ele sare de +1(nu același de fiecare dată). Mașina merge bine înafara de un soi de ezitare la mers ușurel in treapta unu la turații joase care mă scoate din sărite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Si asta oare ce inseamna?

Ca vei scapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne to rog fa o poza la mufa injectoarelor asa ne dam seama daca sunt cele din fabrica sau au fost schimbate deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7  @nervoss  am scris despre mașină aici

Vorba aia: "blonda înaltă, singura, 90-60-90, nu vand nimic, doar ma laud :))"

Si da, cu mici excepții (consumabile - filtre, ulei, distribuție, volant, ambreiaj, amortizoare, discuri, placute, senzor diferențial de presiune, compresor AC si faruri), piesele sunt cele din fabrică.

Cand ajung sa o pregătesc de vacanță, adaug si niste poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss sunt vreo 71g de oil ash in DPF :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu un Polo din 2011, cu motor 1.6 tdi CAYB, 130.000 km reali si am simptomele descrise aici pt. problemele la injectoare: rontait ca de avans la pornirea de pe loc, variatie relanti si mers neregulat la pornirea la rece pt. 30-60 sec., iar la plecarea de pe loc, cateodata, daca nu o controlez bine din ambreiaj "cade in nas" sau chiar se opreste motorul. Am fost la reprezentanta in TM si mi-au facut test de injectoare+adaptare si regenerare filtru de particule. Nu a iesit nici un injector defect, nici o eroare (veche sau noua),iar dupa adaptare masina nu a mai avut simptomele de mai sus si a mers cum trebuie pt. vreo 60-70 de km, apoi au inceput sa apar din nou cam aceleasi simptome dar putin mai diminuate( de ex. pornirea la rece este ok, iar celelalte nu se mai manifesta asa pregnant). Masina are facut dieselgate-ul in DE si i-a fost schimbat EGR-ul la 60.000 km tot in DE.

Intrebare: poate fi doar problema de soft sau totusi sunt de vina injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laurtm   nu e cazul sa mai faci nimic.. motorina si drumuri lungi ..atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si rontaitul care inca mai e prezent la plecarea de pe loc si senzatia de "cazut in nas" de la ce i se trage?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!