Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Posibil sa fie reconditionat chiar de iti arata codul OE. Pe alte site-uri pretul este asemanator cu cel de pe autokarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

la inj 3 sa dus elementul piezo ca de obicei.

la 75 000 km CAYC ? si cu probleme la injectoare ? ....nu sunt 175 000 km reali?

inj 3 a cedat pentru ca il compensa pe 2 care nu a fost schimbat la timp asa cum arata graficul

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz se poate apela la culanta  desi are mai mult de patru ani... Totusi merita sa intrebi la o reprezentanta sau la dealerul de unde a fost achizitionata. 

Ps: personal nu am avut probleme cu injectoarele inainte de170 0000 km

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kulanz se aplica doar daca as avea softul dieselgate, si doar pentru injectorul cu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma testului facut de reprezentanta se va constata ca nici unul nu mai e in parametrii si necesita inlocuire. Ramane dezavantajul ca trebuie sa faci update de soft .   Preferi sa achiti injectoarele si sa nu faci update? Sigur nu e cel mai fericit soft ...... Da si patru injectoare noi.....

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentanta a facut  microcalibrari acum 1,5 ani, pentru ca asta era etapa inainte de schimbarea lor, microcalibrare care a rezolvat pentru o vreme problemele de zgomot.

Nu vad de ce ar fi o decizie ca celelalte 3 nu sunt in parametrii atat timp cand doar unul are corectiile putin depasite (dupa ce vorbim noi aici pe topic, nu dupa VAS la care nu stim ce valori considera ca sunt bune sau nu).

Mai exista si varianta folosirii injectoarelor VDO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din câte știu VDO și cele OEM sunt aceeași piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit masina din nou si cu motorul rece a functionat bine, dupa ce a ajuns la 80gr.C a aparut din nou eroare pe injectorul 3.

Asa reactioneaza elementele acestea piezo, functioneaza la rece si cedeaza la cald?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Probabil algoritmul de testare a erorilor se activeaza in anumite conditii ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da  la cald se manifesta .am patit si eu asta de doua ori.  Recomand  sa nu mai mergi cu ea pana nu rezolvi tema.  Motivele sunt nenumarate ..  Ex.. Un injector cu eroarea prezentata este oprit de ecu ...motor in tri pistoane vibratiii mari in volant si vilbrochen Cred ca e suficient... Si cand e la rece tot prost merge si  trebuie compensat de unde rezulta uzura prematura la inj pereche.  Lista poate continua cu turbina dpf, cam tot ce nu iti doresti sa ti se intample vreo data bonus poate nici nu esti in tara cand il apuca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test, sa vad daca pot sa sterg eroarea si cat timp merge motorul fara probleme in ideea de a ma prezenta la un service pentru up-date soft dieselgate, apoi sa ma pot incadra in kulanz.

Avand in vedere ca softul dieselgate forteaza injectoarele la 2 cicluri de injectie pe cursa piston (injumatateste durata de viata), as trage nadejde sa mai pice si celelalte intr-un timp acceptabil (2-3 luni), impreuna cu EGR care ar trebui si el sa fie fortat, toate astea s-ar putea face pe kulanz.

Din ce tot citesc nimeni nu garanteaza asta, EGR pica intre 5.000 si 20.000Km dupa update, in functie de stilul de mers si km masinii, iar injectoarele au viata lor proprie care nu tine cont de ce vrea/face proprietarul.

 

Sau cealalta optiune, pun VDO si nu ma mai incurc cu reprezentanta iar EGR o sa cada candva, dar masina o sa mai poata rula 400-700Km fara probleme (asta daca sunt intr-o zona in care n-as vrea sa fac o reparatie).

Inca nu sunt convins ca diferenta dintre VDO si OE este doar de pret, pe de alta parte n-am gasit posesori de VDO care sa le aiba de macar 1 an sa poata exprima impresii.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Injectoarele la CR pot injecta maxim 7-9 injecții într-o cursă a pistonului de mulți ani deja .

În realitate se folosesc cam 4 injecții, 1 Pilot 1 Main 1 After si 1 Post .

Dieselgate probabil doar a făcut regenerările mai active și injecțiile mai agresive .

Eu am Dieselgate de vreo 15000 și nu a picat încă nimic ... trebuie să mă uit la injectoare să văd ce mai fac ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost postat un articol pe un topic despre dieselgate in care se explica ce-am vrut sa spun de dubla injectie pe cursa piston, nu ma refeream la stagii de injectie.

"Split Main Injection Pattern" - a existat la lansarea pe piață a motoarelor EA189 conform VW doar în formă experimentală. A fost prea devreme pentru seria EA189. VW a introdus acest tip de injecție în succesorul EA288.

https://www.motor-talk.de/news/so-funktioniert-das-diesel-update-t6219349.html

 

In alta ordine de idei, cand te uiti la injectoare la ce te uiti, le masori impedanta sau corectiile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La impedanta la rece corectii,  asta pana sa inceapa sa dea erori . Au fost cazuri cand cu eroarea de circuit malfunction nu a mai plecat injectorul si sa chemat platforma... Eu nu as pleca din oras cu  masina .

legat de injectiii un  piezo inchide si deschide in cursul unei injectii de 20-40 ori pe milisecunda....! Practic bazaiee de aia si apar fisuri in element .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De circa 2 luni am cumparat un golf 6, 1.6 105 cp Bluemotion Dsg 2

Cod motor: CAYC

Cand am luat masina nu mi s-a parut nimic in neregula, dar dupa o luna de la cumparare a inceput sa vibreze la relati( nu oscileaza turometrul, doar se simte vibratie). I-am facut un test si am gasit la injectoare valorile astea ( injectorul 3 se ducea pana la 2.7). Din cate am citit eu pe net asta ar fi posibila problema, dar nu e sigur 100%. Tin sa mentionez ca are o vibratie deranjanta si cand sta subtura in treaptele 5, 6, 7 ( la 1000-1100 turatii) si daca nu accelerez destul de tare sa dea inferioara, se aude un tacanit metalic.

Imi puteti oferi o parere?

Multumesc frumos!

 

 

484127630bc2c9f1899e34653d308c4e.0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca trebuie inlocuit injectorul /injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inlocuiesc doar injectorul 3 nu afecteaza cu nimic?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nici nu compenseaza cu inj 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am o skoda octavia 2 1.6 cayc si astazi am schimbat injectorul 4 cu unul nou. L-am scris cu vdcs-ul si imi tremura masina la relanti si se aude un rontait in mers . Este posibil dupa un numar de km sa dispara aceste simptome ? Ce de la service asa mi-au spus . Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 1 ( 1.3 )

Injectorul 2 (0.8)

Injectorul 3 (-0.8)

Injectorul 4 (-1.4)

Injectorul 4 este cel.care a fost schimbat. Multumesc

Quote la postul anterior este interzis prin regulament si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai de inlocuit nr 1 si probabil restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutoare la toara lumea... daca mai inainte spuneam ca injectiarele la passatul meu sunt cele originale si mergeau aproape inpecabil la numarul de km pe care ii are iata ca astazi ami facuto lata... am zis sa ma joc putin cu interfata vcds si am dat NU DIN GRESALA? pe Adapting injector minimum deviation si din acel moment passatul super silentios a devenit tractoras in toata regula...consumul la ralanti de la 0.3 a crescut la 0.5 la turatii mici da in nas si se opreste chiar. In fisierul vcds e un fisier debug si acolo imi zice ca du adapting pe inzectorul 1 a trecut de la 0 la 1 si injectorul doi de la 1 la 0 ssmd..irelevante datele plus ca nici nu stiu cum sa le rescriu... ce e de facut fratilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!