Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Sunt in dubii 

am fost la service-ul de lângă bloc , a pus testerul ( nu era ultra performant ) ii arată ca primul injector nu funcționează ,e blocat . Și eu când am scos prima data mufa de la injector nu se simțea nimic .cand am scos a 2-a mufa se simțea , la a 3-a a murit motorul . Deci in mare Era clar de la ce . 

Acum , nu știu ce sa fac , e Ok ca cumpăr unul nou și sa le las pe restul așa ? Sau cumpăr unul second și mai țin și eu mașina câteva luni ... pe toate nu as vrea sa le cumpăr noi 

de când m-am mutat in bucuresti nu fac mai mult de 15000 de km pe an 

Modificat de GeorgeAND
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu mai scoate mufa de la injectoare in timp ce motorul functioneaza,risti sa ramana blocat injectorul.

Daca ai un singur injector schimba acest injector,poti lua second sau nou,nu e obligatoriu sa le schimbi pe toate.

Nu e chiar scump nou,cumpara pe cod de VDO este mult mai ieftin,este acelasi injector.

Posteaza aici ce valori ai la corectiile injectoarelor....

Nu uita sa faci codarea noului injector,cu vcds si/sau poti incerca si o microcalibrare cu Odis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mentiune legata de "microcalibrare" in cazul in care se schimba doar un singur injector nu se recomanda.

-motivatia este legata de faptul ca odis va inerca sa aduca inj vechi la un numitor comun cu cel nou, evident esueaza si recomanda schimbare si a celorlalte trei.  

-in cazul in care aceasta procedura e sarita Ecu face calibrarea automat in urmatorii 500 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

deci sa inteleg ca procedura cu odis se recomanda cand se schimba toate injectoarele...

e bn de stiut.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cand toate sunt noi sau toate SH cu uzura cat de cat similara.  Daca unul e nou il lasi pe ECU sa decida singur cum il pune la treaba,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Mare dilema e cu microcalibrarea asta,cumva odisul poate genera un nou cod hexa dupa ce un injector e reconditionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odis nu! Am pus un pdf cred ca in topicul asta mai de mult cu un document (VDO_Diesel_IAM_Roadmap_Q1_2017.pdf) de la VDO care anunta un banc de reconditionare in trimestrul trei 2017 si setul de pisese de schimb, cu acel echipament dupa reconditionare se pot genera coduri noi.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Codul hexa contine informatii despre caracteristicile acelui injector in urma masurarii acestuia pe un banc de proba . De aici si remarca lui bob7 de mai sus .

Nu are cum sa genereze un simplu tool software acel cod va dati seama .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Am citit pdf tau demult,abia asteptam primul banc :)

Deci inca nu are cine sa ne genereze coduri hexa deocamdata,ma intreb astia care le reconditioneaza(asta sustin dumnealor)cu ce genereaza coduri noi,daca VDO nu are un banc de reparatie.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, vlahdacoroman a scris:

Nu mai scoate mufa de la injectoare in timp ce motorul functioneaza,risti sa ramana blocat injectorul.

Daca ai un singur injector schimba acest injector,poti lua second sau nou,nu e obligatoriu sa le schimbi pe toate.

Nu e chiar scump nou,cumpara pe cod de VDO este mult mai ieftin,este acelasi injector.

Posteaza aici ce valori ai la corectiile injectoarelor....

Nu uita sa faci codarea noului injector,cu vcds si/sau poti incerca si o microcalibrare cu Odis.

1- nu am multe cunostinte in bucuresti 

2-service-ul de langa bloc are tester delphy(mi-au zis ca il pot coda ) - acolo vreau sa probez injectoarele 

3- o sa primesc 4 injectoare luni,marti de la un coleg de pe forum ca sa le testez sa vad care sunt in parametrii - am inteles ca valoarea trebuie sa fie intre 01-03

3-ma gandeam ca pot face microcalibrarea la reprezentanta( am facut programare pentru miercuri ) - nu stiu unde altundeva as putea face , deoarece m-am mutat in bucuresti acum 1 an , si pana in Gorj am 300 km ....

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare 

vreau sa achizitionez saibele care vin in capul injectoarelor si cele 2 suruburi de la bridele care tin injectoarele ? 

de unde le pot cumpara ? va dati seama ca as vrea sa le iau originale , daca nu pot asa macar sa iau calitatea cea mai buna 

ma puteti ajuta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la orice magazin de piese auto ,nu uita de oring-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeAND Schimba doar injectorul defect cu unul nou , e cea mai buna solutie. Nu cred ca service din fata blocului are toate sculele necesare pentru a fi schimbate ca la carte.

ps: toate injectoarele mai vechi de 08. 2012 sunt cu probleme dupa aceasta data au scos prima revizie ok, atentie la sh.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbate ca la carte, cum adica mai exact ?procedura mecanica e simpla ...

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic pare simplu ,practic ai nevoie de :

saiba foc,oring ,oring retur,surub fixare,siguranta,curatat impecabil locasul injectorului ,lubrefiat ,strans la cuplu ,codat .

Si presa de extras injector

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o dinamometrica  mica au  toti  setul  vas xxxx de curatare a tecilor nu cred ca il au. Asa cum bine a precizat colegul @EEXCALADE e necesar a fi curatate impecabil tecile inj.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și aici in bucuresti găsim un service care sa facă acest lucru ??? Nu la reprezentanta , la ei ma duc doar pentru "microcalibrare"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeANDSe pare ca nu ai citit nimic din ce am scris in acest topic. Nu ai nevoie de nici o microcalibrare, uita de service de cartier si schimba doar injectorul defect la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cont şters

Vă rog să mă lămuriți și pe mine pentru că de mulți ani nu prea am avut treaba cu dieselul...până când m-am decis să cumpăr mașina de la profilul meu. Descopăr pe zi ce trece, mașina are acum 94000 iar eu am cu ea vreo 9000, că scoate tot felul de zgomote. Cel mai frecvent este zgomotul ca de aspersor de irigații dimineața la rece, un rancanit metalic ocazional tot la rece și ronțăitul de injectoare după ce trece de 2000 ture. Pe tester iese perfect. Cel mai mult mă scoate din minți zgomotul injectoarelor. 

Corecția la rece este între +-0,3  +-0,7

iar la  între +-0,05   +-0,4. Am citit pe aici, am întrebat și pe alții cică sunt în regulă. Prea metalic zgomotul, prea intens. Am tot băgat aditiv de lubrifiere de la Liqui Moly, ia mai atenuat ronțăitul, am încercat și alții, trage mașina ca nebuna, scad consumul dar nici o ameliorare a zgomotului. Am mai avut o Solenza Diesel și vă spun cu mâna pe inimă că se auzea mai frumos motorul. Ulei 2t, fiind părerile atât de împărțite mi-a fost teama să îi bag. Mă alarmez pentru că ronțăitul ăsta metalic mie îmi sugerează că se produce uzură. 

Mai dați-mi și voi sugestii. Ce sa fac? 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca urmatorul test, la prima pornire dimineata asculta motorul si cu ambreiajul calcat, e posibil sa ai o supriza si sa sune diferit.

-un log la inj cu motorul rece ar fi util .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cont şters

Făcut în week-end dar dimineața a fost cald. 

Inj 1   +0,1653

Inj 2   +0,5978

Inj 3   - 0,5821

Inj 4   - 0,1782

Am făcut asta cu ambreiajul, am rămas surprins că nu este o diferență prea mare de tonalitate, obișnuit de la benzinare unde totdeauna călcarea ambreiajului era însoțită de o schimbare de tonalitate. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inj 2 incepe sa isi arate "varsta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cont şters

Corecții la cald 

Inj 1   +0,1069

Inj 2   +0,3452

Inj 3   - 0,2100

Inj 4   - 0,1741

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare astea sunt valorile injectoarelor - passat b6 2010 100.000 km 1,6 tdi cr , motor CAYC.

Dimineata la pornire balbait relanti.

Dupa 2-3 minute maxim 1 km valorile revin spre normal balbaitul dispare .

Regenerari dese 300 km .

Ce este de facut ?

Multumesc .

 

18427000_1599059353460295_1994506135_o.jpg

18406392_1599059346793629_1353260697_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e la injectorul 4 ,muta-l pe 3 si daca se muta valoarea mare trebuie inlocuit

Soft dieselgate ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!