Jump to content

Alegere anvelope de vara 2015


The_Ego
 Share

Modelul anvelopei alese și motivul principal  

186 voturi

  1. 1. Ce marca È?i model ati ales sau veti alege?

    • Michelin Pilot Sport 3
    • Goodyear Asymmetric 2
    • Dunlop Sport Maxx RT
    • Continental Sport Contact 5
    • Nokian zLine
    • Pirelli P Zero
    • Pirelli Cinturato P7
    • Michelin Energy Saver
    • Continental Premium Contact
    • Goodyear Efficient Grip Performance
  2. 2. Care a fost cel mai important criteriu in alegerea facuta?

    • Pret
    • Performanta
    • Clasa de eficienta a consumului de combustibil
    • Raportul cel mai bun intre cele de mai sus
    • Longevitate


Postare recomandată

Sincer acel cauciuc la felul in care arata se vedea ca nu mai avea viata in el si era o bomba cu ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu poti sa spui ca hankook sunt no name my friend. Au putina contributie si in motorsport.

 

toni, As2 parca-s din membrana de pompa de benzina de dacie. Asa ceva n-am vazut in viata mea :). Cu alea ai prins o groapa (ceea ce nu-i deloc greu in ro) si ti-ai luat pa din mers de la ele, poate si de la buza jantei.

As1 din filmul tau e mai aproape de CS3 si Re002. Semperit speed life era undeva intre ele ca si duritate talon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat sambata anvelopele pe masina Goodyear Asimmetric 2 94Y XL 225/45/17

 

fata:

post-87624-0-64677100-1427140618_thumb.j post-87624-0-01337000-1427140628_thumb.j

 

spate:

post-87624-0-85116100-1427140645_thumb.j post-87624-0-87499400-1427140651_thumb.j

 

lateral:

post-87624-0-22392900-1427140667_thumb.j

 

Impresii pana acum: chiar daca in poze presiunea este 2.4 pe toate rotile, sunt foarte confortabile, am incercat aceasta combinatie si cu vechile Bridgestone Potenza RE050 si dupa 500 m m-am intors inapoi la vulcanizare si am revenit la 2.2 pentru ca scuturau foarte tare.

Motivul pentru care le-am umflat la 2.4 este talonul foarte moale. Dupa cum se vede si in poze rotile din fata in continuare par dezumflate si daca apas nu foarte tare pe talon se vede cum se deformeaza calea de rulare.

Despre aderenta nu pot spune nimic acum nefiind rodate, dar sunt silentioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

putin off topic, la tine nu le-a uns la buza  care calca pe janta cu ceva maglavais negru? sau nu sunt proaspat montate in poze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele au fost montate pe jante acum 2 saptamani.

Au fost date cu ceva dar nu mai retin ce culoare era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu ai ghinion cu ele, eu deja am schimbat una, tăiată la îmbinarea cu janta și puțin în lateral, cu ajutorul unui crater de pe Geniului mergând spre Basarab (înainte de urcarea pe pod, la viteza de ~40km/h).

Și la mine pe față par dezumflate (2.3 presiunea), dar sunt destul de confortabile și la aderenta sunt chiar foarte ok. Am mers în weekend Ploiești-Bușteni și pe serpentine am forțat de câteva ori și nu am reușit sa le fac sa piardă aderenta, ceea ce cu rotile de 16 nu se prea întâmpla, reușeam sa le fac sa scârțâie ușor.

PS: vorbesc de Asymm2 94Y XL 225/45/17

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neplacut, si eu sper sa nu fie cazul.

Oricum am inceput sa evit liniile de tramvai, cu anvelopele vechi nu imi faceam problem, iar viteza de deplasare a mai scazut un pic.

Exact aceleasi anvelope la am si eu.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca toate anvelopele noi au problema talonului moale. Am vazut la un moment dat niste Dunlop Sport Maxx RT 205/55R16 (nemontate) iar talonul nu isi putea sustine propria greutate si era lasat. Ziceai ca e camera nu cauciuc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este foarte rău la intersecția bvd Timișoara cu Vasile milea, sunt niște cratere mari și acolo, unde sunt convins ca dacă scap cu roata mai schimb o anvelopa..pentru ca am luat una la 10km/h nevăzând-o, în aglomerație fiind, și s-a simțit urât.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au o problema cu chinezariile, fara sa cunoasta detaliile:

 

http://www.4tuning.ro/vanzari-economie/brandul-pirelli-urmeaza-sa-fie-cumparat-de-chinezi-pentru-7-7-miliarde-de-dolari-25651.html

http://www.zf.ro/companii/chinezii-cumpara-pirelli-si-ajung-sa-aiba-trei-afaceri-de-peste-150-mil-pe-piata-locala-14041545

 

Plus ca mai nou Nexen se ocupa de echiparea de fabrica la Skoda. (o sa revin cu poza cat de curand)....asta suntem noi, un neam de oameni cu prejudecati...am vazut ca roata se invarte si clar la altii se invarte mai bine. :icon_thumleft:

 

LE: "le poza"  post-47000-0-96565300-1427181180_thumb.j

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are achizitia Pirelli cu restul? Este dictata de ratiuni financiare, de expansiune pe piata occidentala a anvelopelor producatorului chinez, cu beneficiu Pirelli pe piata din Asia in fata Michelin, Continental. Una e sa vorbim de anvelope fabricate ieftin in spatele carora nu sta mult R&D, productia nu e printre cele mai moderne, testarea nici ea la un standard ridicat si complet altceva sa fie o achizitie de acest gen. Dimpotriva, chinezii de la ChemChina vor dispune de facilitatile Pirelli.

 

Oricum Nankang si Nexen nu sunt chinezarii, primele facute in Taiwan, iar Nexen cu sediu in Coreea de Sud. In decizia de cumparare din punctul meu de vedere nu primeaza numele brand-ului, acest aspect ar trebui sa fie chiar ultimul. Sigur probabil exista snobi care cumpara o marca "premium" fara a lua in considerare motive obiective.

In orice achizitie faci compromisuri. Au un pret imbatabil Nankang si gasca insa compromisurile exista. Nu poti sa vii cu o anvelopa ce costa 300ron si sa nu existe compromisuri de calitate comparativ cu una de 500ron (225/40 R18). Lucru dovedit de teste, review-uri, inclusiv banala eticheta pt clasificarea aderentei pe ud si consum. Plus ca piata asiatica nu are aceleasi exigente precum cea europeana.

As lua insa fara niciun dubiu Nankang nou comparativ cu o anvelopa "premium" mult uzata sau expirata.

 

Mie poza imi arata ca Skoda a inceput sa umble unde nu trebuie pt taierea costurilor. Contraargument ar fi Seat Leon FR cu jante standard de 17" echipat din fabrica cu Continental SportContact 5. Realmente printre cele mai scumpe anvelope.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

madhorsefuzzy

Mie poza imi arata ca Skoda a inceput sa umble unde nu trebuie pt taierea costurilor. Contraargument ar fi Seat Leon FR cu jante standard de 17" echipat din fabrica cu Continental SportContact 5. Realmente printre cele mai scumpe anvelope.

Seat Toledo in varianta ieftina vine cu anvelope Nexen. Janta cu anvelopa Nexen de pe Skoda nu este de pe vreun VRS. Acolo pune si Skoda altceva.

 

Modele ieftine in gama => anvelope ieftine. Modele scumpe in gama => anvelope scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta am ales , de la Vredestein :

225/45R17 94Y ULTRAC VORTI XL VREDESTEIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a testat cineva Potenza Adrenalin Re002?

la marimea actuala, as putea lua varianta cu indice de viteza W. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

DA, eu le am pe masina de 2 saptamani. Prea multe nu pot sa spun inca decat ce am relatat in pag anterioara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chucky_Catalin

Maine sper sa-mi montez noile cauciucuri de vara

 

Dupa ceva research am ales sa merg pe Goodyear F1 Asym 2 XL 225/45/17 94Y, gasite la un pret ft bun.

 

Las si acest test intre acest model si competitori:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva experienta cu Continental EcoContact 5 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta am ales , de la Vredestein :

225/45R17 94Y ULTRAC VORTI XL VREDESTEIN

Nu sint cumva 225/45 ZR17 xl ?!, eu asa le-am primit.Inca nu am o parere formata despre ele dar pot sa le compar cu bridgestone re 050 ca si duritate a flancurilor

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MariusPD  Hankook chiar nu e o firma no name. Daca te uiti putin e partener oficial la DTM. Din cate stiu eu se pune ca echipare de fabrica pe unele Mercedes S Classe, E Classe si BMW Seria 5 si altel serii. E un brand destul de respectat cu o mare crestere si inovatie in ultimii ani si nu e Tigar sau Wanli sau alte branduri de care nici naiba nu a auzit. E al 7-lea producator de anvelope din lume totusi.

 

Le-am trimis mail celor de la Hankook in Coreea si astept un raspuns din Ungaria de la inginerul de acolo. Au fost foarte prompti. Am fost azi si la Sigemo si le-am zis ce si cum si au zis ca or sa ma sune sa le ia si sa le trimita la expertiza. Vedem...

 

PS:@The_Ego si Nexen sunt tot coreene parca.

 

Stiu pe cineva care a pus anul trecut in vara Dunlop Sport Maxx RT 225 45 17 noi pe un Sharan, a dat intr-o groapa si a facut bolfa. Cred ca pana la urma tine de ghinion.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am hankookk k115 195/50/15 am rulat cu ele aproximativ 20.000km si de pe cele care au fost pe fata sincer nu stiu daca mai au 5mm pana a limita de uzura(din 8 cum au fost noi).De comportament nu am ce sa le reprosez,sunt silentioase,niciodata nu am avut emotii cu ele cu toate ca o calc destul de des.

Dar....acum nu stiu ce sa zic...cauciucuri cu balon asa mic nu am avut inca dar cu hankook urile astea am avut experiente neplacute.Am luat o groapa cu maxim 60km/h intr o intersectie care avea vre o 3 degete adancime si s au taiat ambele pe partea dreapta.Dupa ceva timp intr o curba am prins o piatra ascutita cam cat un pachet de tigrai,poate putin mai mare si iarasi am taiat un cauciuc.Jantele au scapat neatinse in ambele situatii.

Partea asta cu taiatul cauciucurilor in primul rand e din vina mea dar in 9 ani de cand conduc nu am patit asa ceva cu toate ca am mai luat gropi de am indoit jante.

Anul acesta ma tin dar la anul sincer nu mai stiu daca le voi mai putea folosi.

Am ajuns la concluzia ca per total platesc inca 200-250 de lei in + dar imi voi cumpara continental,bridgestone sau altceva care ma vor duce 3 ani sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu,încă, Dunlop sport maxx rt 225 45 17 și sunt foarte bune,silențioase și la viteze peste 140 km/h. Doar că acum, în al treilea an de folosire îmi bat toate 4. Cred că nu le-am depozitat cum trebuie, alt motiv nu văd,din moment ce înainte să le pun pe cele de iarnă, anul trecut, nu aveam probleme. M-am uitat la ele și sunt uzate neuniform, afectează cu ceva mașina în afară de zgomot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai trebuie sa le echilibrezi ca sa nu iti bata si sa iti strice directia: bucse, pivoti. daca sunt uzate neuniform inseamna ca ori nu ai unghiurile bune, ceea ce nu cred sau nu ai avut presiunea buna in ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chucky_Catalin

Montat Goodyear Asymetric 2 pe masina din profil 225/45/17

 

Pareri pana acum: mai silentioase decat vechile pirelli pzerro de vara si muult mai silentioase decat michelinurile alin 4 de iarna.

Inca sunt nerodate, asa ca nu pot spune ft multe despre aderenta insa pana acum sunt super multumit.

Avand flancurile intarite imi place cum se simt la schimbarile brusete de directie, fiind mult mai precise si dau senzatia de siguranta.

Am ales varianta 94Y si da, comparandu-le cu 91W sunt mai dure si se simt putin si in combinatia cu suspensia OEM sport .

Am facut 2 plecari in forta fiind ud pe jos in ziua montajului, sa vedem cat de usor rup aderenta si ce am observat, tocmai din cauza peretilor intariti, zgomotele si vibratiile transmise in cabina au fost destul de pronuntate atunci cand rupeau aderenta (masina ar trebui sa aiba 200cp si 300nm).

Voi incerca si pe uscat sa vad cum se simte.

 

Desi am bagat o presiune de 2.2 la ele, fac o mica burta DOAR cand brachez rotile la maxim, in rest aratand destul de bine :)

 

post-19908-0-15775100-1427702197_thumb.j post-19908-0-84002000-1427702216_thumb.j post-19908-0-31357700-1427702227_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am echilibrat înainte să le pun pe masina, unghiul a fost făcut anul trecut,presiunea întotdeauna a fost 2,2. Un mecanic mi-a zis că nu se întâmplă nimic,doar zgomotul care se va accentua în timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!