Jump to content

Alegere anvelope de vara 2015


The_Ego
 Share

Modelul anvelopei alese și motivul principal  

186 voturi

  1. 1. Ce marca È?i model ati ales sau veti alege?

    • Michelin Pilot Sport 3
    • Goodyear Asymmetric 2
    • Dunlop Sport Maxx RT
    • Continental Sport Contact 5
    • Nokian zLine
    • Pirelli P Zero
    • Pirelli Cinturato P7
    • Michelin Energy Saver
    • Continental Premium Contact
    • Goodyear Efficient Grip Performance
  2. 2. Care a fost cel mai important criteriu in alegerea facuta?

    • Pret
    • Performanta
    • Clasa de eficienta a consumului de combustibil
    • Raportul cel mai bun intre cele de mai sus
    • Longevitate


Postare recomandată

Deja este depasit topicul vechi si in special poll-ul inceput in 2009 si necesita atat o aducere la zi cat si includerea unor anvelope orientate spre eficienta.

Am pus ca alegere cele mai folosite anvelope indiferent de dimensiune, dupa parerea mea.

New entry il reprezinta Nokian zLine cu rezultate foarte bune in testele internationale. Avand si un pret competitiv se constituie o alternativa buna la anvelopele deja foarte cunoscute.

Nu am inclus Bridgestone in poll pt s-a scufundat in mediocritate si are preturi destul de mari. Personal nu le consider o alternativa la marcile deja incluse acolo.

Nu am inclus semislick, dar sunteti invitati sa spuneti ce modele.

 

De preferat ar fi sa spuneti in reply km parcursi cu anvelopele si dimensiunea folosita pentru ca valabilitatea unor modele depinde de acest lucru.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bridgestone RE 002 si RE070 numai mediocre nu sunt :))

Un RE070  225 45 17 costa sub 600 RON si din punctul meu de vedere merita banii. Aderenta si stabilitatea pe curbe e apropiata de semislick, numai ca spre deosebire de acestea sta bine si pe ploaie. Nu e cel mai silentios cauciuc insa nu le poti avea pe toate...oricum sta decent si la capitolul asta. Partea proasta e ca nu sunt prea mult dimensiuni disponibile.

Le-as alege in fata oricarui Dunlop, Michelin sau Goodyear.

Nu ar fi rau sa incluzi la criterii si durabilitate, cred ca este un aspect f important. La capitolul asta gama Turanza de la Bridgestone sta f bine, dupa cum le recomanda si numele, spre deosebire de SP2-3 la care durata de viata e cam 30k de km

 

De Dunlop SP Sport nu vreau sa mai aud dupa ce mi-au crapat pe toata circumferinta dupa 3 ani si aprox 25 k km parcursi...

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea pareri e nevoie pt ca nimeni nu poate detine toate informatiile :icon_thumleft: . Eu m-am bazat ca mare parte din Bridgestone-uri sunt RE050A (echipare oem) sau S001 care nu au review-uri stralucite deloc. Turanza intradevar puncteaza puncteaza la anduranta, dar la eficienta au E si aderenta pe ud B. De obicei anvelopele ce rezista multi km au si eficienta mai buna.

Dupa 2 seturi de RE050A sunt ceva de mijloc, fara sa impresioneze cu nimic.

 

Am pus si longevitatea anvelopei in poll.

 

As mai fi vrut sa vad impresii legate de Pirelli P Zero :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am votat pentru conti sc5. P7 m au tinut o vara, nu mai mult de 20k km, iar asym 2 erau destul de moi. Per total, din experienta avuta cu dimensiunea 225/45/17 am votat in consecinta.

Ca acum am luat altceva...pai banii nu mai sunt acceasi, o oferta nu o poti refuza plus ca trebuie sa fie unu "who takes one for the team":)))

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nici eu n-as mai da 6-700 RON pe o anvelopa...din fericire exista optiuni destule mai ieftine si care stau bine la calitate pret. Mie imi plac coreenele( Hankook si Kumho) care stau f bine la calitate/pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6-700ron este mult pentru o anvelopa. Preturile pentru 225/40 R18 spre exemplu la multe din cele de mai sus sunt intre 500-550ron. Pe unele siteuri sar de 600 lejer, dar sunt cateva de incredere care le ofera la preturi foarte ok.

Eu sunt de parere ca anvelopele sunt printre putinele locuri unde nu poti face rabat. Fie ca ai 100cp sau 300cp sunt la fel de importante pt ca o curba cu aceeasi viteza o iei, franarea pe ud la fel, ori acvaplanare la 80kmh, evitarea brusca a unui obstacol. 

 

Hankook Ventus Evo 2 si nu numai par foarte ok. De aceea in poll nu e o lista exhaustiva.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce anvelopa va luati voi dar eu cred ca ma orientez catre Fulda Sportcontrol xl.Personal am fost multumit de bridgestone chiar si acum cind sint la sfirsit de viata am baza in ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am auzit de bine despre Fulda Sportcontrol :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 (235/40/18 - Made in Germany DOT 062012) au fost cele mai bune anvelope de vara pe care le-am avut vreodata pe vreo masina. Este drept ca nu le-am avut pe majoritatea din lista. Anvelope de vara am mai avut de-a lungul timpului de la Michelin, Pirelli si Sava.

 

Le-am folosit deja 2 ani si 40.000+ km. Cred ca mai merg si vara care vine (parca asa tin minte de cand le-am da jos de pe masina toamna trecuta), dar va depinde si cati km voi mai face. Oricum am in plan sa-mi cumpar un set nou.

 

Pe uscat masina nu pierde aderenta nici la accelerari puternice in treapta 2 (FWD si 280 CP / 450 Nm). Poate conteaza la asta si suportii de motor THS.

 

Pe ploaie circul mereu singur pe banda de viteza (pe autostrada). Asta pentru ca nu-mi functioneaza stergatoarele prea bine si trebuie sa evit sa am perdea de apa in fata. :) In schimb pe ploaie masina mai pierde aderenta la accelerari puternice in treptele 2/3.

 

Pe curbe am impresia ca masina nu iasa de pe trasa indiferent de viteza (exagerez). La asta poate conteaza si centrul de greutate mai jos al masinii, precum si suspensia setata pe modul Sport.

 

Nu am sesizat nici un zgomot deranjant la rulare.

 

Despre consum nu pot sa spun mai nimic, fiind anvelopele late (peste medie) si motorul 2.0 turbo-benzina.

 

Varianta MFS au o protectie de janta foarte bine conturata. Jantele (de 18 inch) nu au nici cea mai mica urma de uzura dupa 40.000+ km facuti in cam toate conditiile posibile (drumuri cu gropi, drumuri cu denivelari usoare si circulat destul de repede, urcat borduri etc). Poate a contat si ca anvelopele au fost ranforsate (XL).

 

Ca si pret, am sesizat ca sunt mai ieftine prin alte tari din Europa, pentru cine are drumuri si in afara tarii. Poti sa gasesti un set de anvelope noi chiar si cu 500 Euro, un pret excelent la dimensiunea pe care o folosesc eu.

 

LE: Am votat Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. :)

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cautat zilele acestea anvelope pt jantele de vara, voiam 225/45/17, insa ce am gasit m-a lasat rece, pe 4-4.5mm toti vor o groaza de bani cum sa dau 800ron pe asa ceva?cand cu 900 ron iei 4 anvelope noi cu garantie, iar cei care au anvelope cu profil bun fie au dot 2008-2009-2010, fie cer cu 100 ron mai ieftn/bucata dar nu pot sa ofere garantie  si aici ma refer la firmele cunoscute, de top.

 

 

Asadar cred ca am sa cumpar 4 anvelope noi (din gama celor ieftine) cu garantie 2 ani, ca oricum nu sunt genul care merge repede, sau agresiv pe curbe, iar la conditiile de vreme adaptez mereu.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un cauciuc225 45 17 ieftin si la limita decentei este de la 300RON in sus si aici ma refer la Nankang, Nexen, Goodride...

Nu trebuie sa mergi tare sa ramai fara aderenta, vara la 30 de grade in regim de autostrada 120-130km/h cauciucul se incinge f tare, ii creste presiunea si incep sa apara problemele de aderenta si siguranta.

Pt 2-300ron in plus iti iei ceva mai bun si 4-5 ani nu te doare capul, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bun topicul, vreau si eu sa imi au niste anvelope cu dimensiunea 17/45/225 si am ramas sa aleg intre  Goodyear Asymmetric 2 vs Dunlop Sport Maxx RT.

Diferenta de pret, de zgomot si de consum nu prea exista intre ele. Probabil la un condus normal nu o sa observ vreo diferenta majora intre ele. Din ce am citit vad ca lumea spune ca dunlop se duc cam repede si de goodyear lumea zice ca is cam moi(acum asta e de bine e de rau?)

Le-a folosit cineva pe amundoua sa poate sa spuna care ar fi mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus pe masina din semnatura in 2013 Pirelli Cinturato P7 235/45/17 de care sunt foarte multumit!

Prima impresie dupa ce le-am pus, am fost uimit de faptul ca sunt foarte silentioase la rulare!

Aderenta este foarte buna pe apa (au un profil cu linii mari scot extraordinar apa de sub ele, pot zice ca ramane uscat pe unde calca), nu am acvaplanat cu ele chiar daca am exagerat uneori, este adevarat ca inca au carne pe ele am facut aprox 20.000 de km cu ele.

Pe uscat cand cand se incingeau (am facut cateva ture pe serpentine sa le testez chiar cand le-am montat) glisa masina peste asteptari, rezolvarea a venit prin inlocuirea aerului cu azot.

Ce am vazut ca au in plus fata de altele este " Seal Inside" (un strat de cauciuc natural care astupa gaura cand scoti cuiul din roata) ceea ce e numai bine pt ca nu am roata de rezerva decat kit de reparatie.

Daca aveti anumite curiozitati legat de acest model si nu l-am mentionat, va stau la dispozitie!  :icon_confused:

Per total sunt multumit si recomand aceasta anvelopa!


Si o poza.

post-43967-0-70108100-1423645827_thumb.j

Modificat de AB05ZYC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaresc topicul pentru ca si mie imi trebuie un set de 225/45 R18 puse pe niste jante cu 7.5J

 

In lista mea initiala erau Michelin Pilot Super Sport si GoodYear Asymmetric 2, de preferat cel din urma pentru zgomotul de rulare mic. Noile anvelope trebuie sa aiba zgomotul cat mai mic.

 

Cand am vazut post-ul http://vwforum.ro/topic/73808-golf-6-hl-blue-graphit-perleffekt/?p=2462526 colegului The_Ego cu flancul moale m-am cam bosumflat.

 

Dar dupa ce am vazut :

Pentru mine Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 (235/40/18 - Made in Germany DOT 062012) au fost cele mai bune anvelope de vara pe care le-am avut vreodata pe vreo masina.

 

Varianta MFS au o protectie de janta foarte bine conturata. Jantele (de 18 inch) nu au nici cea mai mica urma de uzura dupa 40.000+ km facuti in cam toate conditiile posibile (drumuri cu gropi, drumuri cu denivelari usoare si circulat destul de repede, urcat borduri etc). Poate a contat si ca anvelopele au fost ranforsate (XL).

 

m-am reuitat la post-ul de mai sus. Surpriza: anvelopele colegului The_Ego nu erau XL fiind 91Y.

 

foarte bun topicul, vreau si eu sa imi au niste anvelope cu dimensiunea 17/45/225 si am ramas sa aleg intre  Goodyear Asymmetric 2 vs Dunlop Sport Maxx RT.

Diferenta de pret, de zgomot si de consum nu prea exista intre ele. Probabil la un condus normal nu o sa observ vreo diferenta majora intre ele. Din ce am citit vad ca lumea spune ca dunlop se duc cam repede si de goodyear lumea zice ca is cam moi(acum asta e de bine e de rau?)

Le-a folosit cineva pe amundoua sa poate sa spuna care ar fi mai bun?

 

Concluzia mea: daca e sa fie GoodYear Asymmetric 2 neaparat sa fie XL. Interesante sunt si GY Efficient Grip Performance. Daca observ din teste/pareri ca sunt la fel de bune pe ploaie ca Asymmetric 2 cred ca o sa merg pe ele pentru eficienta crescuta.

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca erau 92Y cu protectie de janta, dar fara sa fie XL intradevar. Cat am mers cu ele nu au fost afectate jantele. Avantajul este un comfort la rulare mai mare, preiau mai bine denivelarile, gropile. Reversul se observa la mers mai brutal unde nu ofera acelasi feedback, mai putin previzibile, dar fara sa faca o mare diferenta, cel putin nu in conditii de mers pe strada.

Eu am optat pentru GY dupa ce am mers 2 veri cu Michelin PS3 XL (e adevarat 18") care mi s-au parut excesiv de dure la mersul urban. Am avut de indreptat o janta, de schimbat flanse amortizoare, iar anvelopele nu au avut nicio galma. Au transmis socurile mai departe in jante si suspensie. In rest n-am avut ce sa le reprosez, mergand destui km pe trasee virajate si-au facut datoria in orice conditii atmosferice.

 

Acum am nevoie tot de 225/40 R18 si sunt tentat sa incerc ceva usor diferit ca Nokian zLine sau Pirelli P Zero (P Zero simple nu Rosso, nu Nero GT). Primul este de putini ani pe piata, pe cand P Zero are deja o vechime. Anvelopa nokian este orientata spre touring, cealalta vine din fabrica pe masini cu pretentii sportive.

 

Ca fapt divers, vedeti amprenta pe o suprafata cu apa a unei anvelope notata cu A la aderenta pe ud, Pirelli P Zero:

anhv5v.png

Printscreen dintr-un clip de pe youtube realizat la una din locatiile de test Pirelli.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti recomand Zline-urile, pe mine nu m-au impresionat, nu stiu de ce le tot lauda lumea, au aderenta destul de scazuta fata de alte anvelope la acelasi pret (500 lei pt 225/40/18 ). Poti incerca Pirreli pzero rosso care e acuma la promotie la 540 lei daca nu ma insel sau Hankook k120v12evo2 care e undeva la 470 lei. 

 

Sau alt cauciuc care l-am testat si e foarte ok a fost Toyo T1R.Acuma depinde si ce asteptari ai de la o anvelopa, aderenta uscat/ploaie, nr km, zgomot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandeam la Vredestein Ulrac Sessanta. Din ce am vazut pe tyrereviews.co.uk au un scor destul de bun, desi au clasa C la aderenta pe ploaie.

Desi la mica distanta de pret este GY F1 asym 2 si Uniroyal Rainsport 3 care stau mult mai bine la acest capitol.

 

Intrebare: este diferenta intre anvelope cu indice Y si cele cu indice V sau W ? Vreau sa stiu din punct de vedere constructiv sau calitativ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am votat pentru ca nu m-am decis inca, sunt tentat sa incerc Michelin Primacy 3 (nu este in poll) pentru confortul demonstrat in teste si user reviews.

 

In prezent am Dunlop SP Sport Fast Response 205/55/16 (cu care a venit masina in 2013), sunt ok ca performante si din aceasta cauza cam dure, caut unele mai confortabile dar fara a face rabat la modul de raspuns pe ud (franare, acvaplanare, manevrabilitate).

 

Foarte interesante toate variantele prezentate in poll. Am timp sa ma decid, inca stam pe cele de iarna iar cele de vara nu au nici 2 ani asa ca nu e graba in cazul meu.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello

 

Recomand si eu Michelin Primacy 3. Ca echipare de baza la Scirocco am avut Michelin Primacy HP, care m'au tinut 4 sezoane (aproximativ 60-70 de mii de km) fara sa dea semne evidente de oboseala.  Anul trecut am trecut la Primacy 3 si m'a costat aprox 520 ron/anvelopa la 225/45/17. Mi s'a parut ca sunt 99% la fel cu HP. Aderenta este din punctul meu de vedere, foarte buna si pe uscat si pe ud, iar zgomotul la rulare este unul redus.

Recunosc ce'i drept ca nici nu merg la limita niciodata. Pentru mine sunt exact ce trebuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fiu off topic sa ma scuzati,eu am avut vara trecuta Yokohama Advan Sport v105,de care am fost foarte multumit desi era second cand l-am primit.Eu zic ca din ecuatie nu ar trebui sa lipseasca marca Yokohama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimpotriva, este on topic reply-ul tau si foarte util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu eram pe puctul de a lua yokohama advan anul trecut, insa am prins 2 conti Contact sport 3 la un pret imbatabil si le-am montat pe alea.

So far so good, au aderenta buna(cat am apucat sa le folosesc, acum am de iarna).

Inainte de alea am avut semperit speed life made in timisoara, luate de noi. Prima oara si probabil si ultima oara cand mai iau cauciucuri noi, sau cel putin din gama mid. Pe langa ca bateau peste 140 nici nu au tinut mult, spre capatul vietii s-au si facut franjuri pe calea de rulare, se desprindeau bucati de cauciuc, parca erau ciobite. Nu am putut sa le fac nimic sa nu bata, erau echilibrate bine rotile si rasverificate.

Frustrarea a fost cu atat mai mare cu cat inainte si dupa asta am pus doar SH-uri de marci de top, Bridgestone(Jap), Conti(De), Michelin PS(Fr) si nu am avut nici un fel de problema cu echilibratul. Aleg DOT max 2 ani vechime, in conditiile in care nesimtitii de la un magazin de anvelope renumit din timisoara mi-au oferit cauciucuri noi cu acelasi DOT la pret triplu, fara echilibrare inclusa in pret.

 

In concluzie, nu le recomand, mai ales made in Ro.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu erau Conti Made in Fr si Michelin Made in De? Eu asa am avut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, pe conti scrie germania, astea le am in garaj.

pe cele proaste scrie Ro si asta e lafel de sigur ;) Una mai am si acum, o dau moka cui ii trebuie pt burnout sau ceva de genu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hankook de vara  din 2006 odata cu masina si conti de iarna din acelasi an.Cu ele am 115.000 km ,mai sunt bune si acuma in carne dar anul acesta le schimb toate.Cred ca am sa merg tot pe aceste marci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!