Jump to content

Alegere anvelope de vara 2015


The_Ego
 Share

Modelul anvelopei alese și motivul principal  

186 voturi

  1. 1. Ce marca È?i model ati ales sau veti alege?

    • Michelin Pilot Sport 3
    • Goodyear Asymmetric 2
    • Dunlop Sport Maxx RT
    • Continental Sport Contact 5
    • Nokian zLine
    • Pirelli P Zero
    • Pirelli Cinturato P7
    • Michelin Energy Saver
    • Continental Premium Contact
    • Goodyear Efficient Grip Performance
  2. 2. Care a fost cel mai important criteriu in alegerea facuta?

    • Pret
    • Performanta
    • Clasa de eficienta a consumului de combustibil
    • Raportul cel mai bun intre cele de mai sus
    • Longevitate


Postare recomandată

Nu am ce sa pozez pentru ca inca nu mi-au ajuns.

Daca nu ma suna maine o sa-i mai sun eu vineri.

Sa-mi spui insa ce te interrseaza sa pozez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

madhorsefuzzy

Talonul anvelopei din unghi de 45 de grade cu ele puse pe masina, latimea jantei si presiunea.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le pui pe jante cu latime de 7? Cel mai probabil va face o usoara burta anvelopa, dar sunt curios cat de pronuntata.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-Auto-Review-Performance-Summer-Tyre-Test.htm

Pana la urma am comandat Fulda Sportcontrol 235/45 r17 94y. In review-uri ies destul de bine, pret bun, zgomot mic la rulare plus protectia jantei care este printre cele mai bune aprox 8mm alaturi de bridgestone si michelin, restul marcilor avand intre 2.5 si 7mm. Sper sa fiu multumit de ele.

Modificat de maidanez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe 7J le pun - pegasus.
Sper sa nu arate ca ale tale avand in vedere ca am luat XL.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine vrea GY Asymm2 vedeti ca mai sunt niste specificatii care trebuie avute in vedere, pe langa indice de viteza si incarcare.

FP pt protectie de janta si V1 pt extra silica.

 

A aparut o noua anvelopa, Michelin Cross Climate. Michelin insista ca nu e all-season avand performante comparabile cu anvelopele de vara cand e uscat/ud si mai bune decat cele AS cand sunt temperaturile scazute si zapada. 

Testele de la lansare cel putin sunt insa inselatoare, fiind facute la temperaturi de februarie-martie. Nu la cele de 30 de grade vara, unde acolo se vede diferenta.

In clip se vede ca testul de franare s-a desfasurat intre noiembrie 2014 si ianurie 2015 si tot a franat mai slab. 

Plus ca nu stim cu ce anvelopa de vara a fost comparata.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat in ceea ce priveste franarea pe carosabil ud, cat si performantele pe ploaie, Michelin CrossClimate este umar la umar ca performante cu pneurile de vara Michelin Energy Saver. Pe zapada, performantele sunt aproape la acelasi nivel cu ale pneurilor Michelin Alpin 5, diferenta de performanta fiind cuantificata la 8-10%. Fata de pneurile allseason (am avut ca etalon GoodYear Vector 4Season), diferentele sunt notabile in special pe carosabil uscat si pe ploaie, fiind net in favoarea lui Michelin CrossClimate.

http://www.auto-bild.ro/stiri/michelin-crossclimate-54129.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ce zic cei de la auto-bild.ro este adevarat, atunci ar fi anvelopa perfecta pt noiembrie-martie cel putin in partea asta de tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem cum stau cu uzura pe timp de vara cat si iarna; pret si in general parerile utilizatorilor. Daca e cum spun toate testele atunci Michelin CrossClimate ar putea fi anvelopa perfecta de vara si iarna pentru cei ce nu vor performanta de la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu as da continental,conti premium contact 5 pt. nici un cauciuc! simti cand mergi,stabilitate siguranta  ai orice cu aceste cauciucuri. parerea mea the best!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

madhorsefuzzy

Cine vrea GY Asymm2 vedeti ca mai sunt niste specificatii care trebuie avute in vedere, pe langa indice de viteza si incarcare.

FP pt protectie de janta si V1 pt extra silica.

Interesanta treaba cu V1. FP-ul il vezi clar pe anvelopa. XL-ul trebuie scris ca sa iti dai seama la cumparare.

 

Sa vedem cum stau cu uzura pe timp de vara cat si iarna; pret si in general parerile utilizatorilor. Daca e cum spun toate testele atunci Michelin CrossClimate ar putea fi anvelopa perfecta de vara si iarna pentru cei ce nu vor performanta de la masina

Doar e lansare. E normal sa fie the best of the best. :) Pana apare viitorul CrossClimate care il imbunatateste pe cel de abia lansat acum. Sau concurenta ca nu cred ca GY sau Conti sa stea degeaba.

 

Am cel putin un vecin de bloc care merge vara cu cauciucuri de iarna pe un G6 si sigur are bani de inca un set de cauciucuri, dar zice ca nu are nevoie. Pe de alta parte vrea sa fie legal sa nu aiba treaba cu politia. Deci clienti pentru nisa sunt.

 

Acum am vazut clip-ul cu comparatia cu cele de vara. Intrebare: un cauciuc de iarna e mai bun pe ploaie la 7 grade C decat un cauciuc de vara? In general vorbind.

 

eu nu as da continental,conti premium contact 5 pt. nici un cauciuc! simti cand mergi,stabilitate siguranta  ai orice cu aceste cauciucuri. parerea mea the best!

Ai mers cu conti sport contact 5?

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat eu 4 bucati, din saptamana a 13a 2014 SH, alea de pe fata au  uzura la jumatate, si au rulat pe o masina din Germania in jur de 20 000km+. alea de pe spate sunt ca si noi, deci unde ai aderenta ai si uzura mai mare. Ele se prezinta bine, sunt comode, moi, au protectie janta. Daca vrei sa le vezi, sa auzi ce zgomot scot te invit la mine, insa nu acum ca ninge  si nu conduc pe vremea asta (le am pe masina).

 

 

24n0cy1.jpgveav5v.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Acum am vazut clip-ul cu comparatia cu cele de vara. Intrebare: un cauciuc de iarna e mai bun pe ploaie la 7 grade C decat un cauciuc de vara? In general vorbind.

 

In general da. Tine de compozitia lui mai moale, chiar daca nu are asa multe santuri de evacuare a apei ca la o anvelopa de vara.

 

Pe de alta parte reversul apare la peste 10 grade pe uscat unde am patit de mai multe ori sa intre abs-ul la o franare cu anvelopele de iarna. Anvelopele nefiind uzate excesiv, ci pur si simplu erau iesite din regimul lor de temperatura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au testat si cei de la promotor Michelin Crossclimate:

http://www.promotor.ro/teste-auto/test-in-premiera/test.-anvelopa-de-vara-legala-si-iarna-michelin-crossclimate-13931255?

Concluziile si comentariile mi se par de bun simt si destul de rezervate, normal din punctul meu de vedere avand in vedere ca a fost un test de prezentare organizat de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost mai devreme sa vad ''live'' Goodyear f1 asy 2 94y si flancurile nu sint intarite cum ma asteptam (idem Continental csc5 AO) basca pe ele nu scria XL in schimb mi-au sarit in ochi niste Hankook Ventus prime xl unde alea chiar aveau peretii laterali destul de grosi.Adevarul ca ambele au avantaje si dezavantaje,o carcasa mai subtire va absorbi mai bine denivelarile/gropile dar va flexa pe viraje pe cind o anvelopa cu pereti ranforsati va sta mai bine pe viraje dar si la o groapa mai sanatoasa se va deforma +dupa 15k vor deveni mai zgomotoase :tuktuk:  mai cautam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inscrisurile AO= audi only, MO= Mecerdes only. Am vazut atat la Michelin, cat si Pirelli sau Continental aceste anvelope dedicate. Chiar as fi curios sa stiu ce diferente ar fi intre ele si cele fara dedicatie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu din cate stiu diferenta pentru cumparator nu este, sunt doar stocuri facute speciale pt echiparea din fabrica(cel mai probabil mari si vandute la alte preturi, in cel mai bun caz sunt putin mai rigide pe flancuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi si am montat anvelopele Goodyear Asymmetric 2 225/45/17 94Y XL pe jante, fara insa a le monta si pe masina.

Prima impresie este ca si in varianta XL talonul este foarte moale. Fara a depune mare efort am reusit sa turtesc talonul cu mana. Am incercat acelasi lucru pe vechile Bridgestone Potenza RE050 dar nu am reusit deloc si nu cred ca este din cauza faptului ca s-a intarit cauciucul in cei 5 ani de utilizare.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

XL nu sunt 97Y? Am luat si eu tot GY, 235/45/17 94Y si nu sunt XL. Intr-adevar la astea talonul e putin moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi mai verifica o data, dar s-ar putea sa fie diferenta intre 225 si 235/45/17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sint XL/ROF ,m-am uitat dupa simboluri GY/Dunlop/Conti si nu erau marcate anvelopele , deci nu sint .Este doar o o forma de publicitate mincinoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce vrei sa spui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa scrie pe ele extra load. Pe Michelin, Bridgestone scrie.

Nu confunda ROF= roll on flat, practic fiind anvelope runflat cu cele XL.

Protectie de janta Bridgestone Potenza RE050a 225/40 R18 pe janta 7.5

post-78960-14258138437103_thumb.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate,corectez Reinf/XL- anvelope ranforsate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!