Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir
 Share

Postare recomandată

Depnde de data la care a fost fabricat, unele au, altele nu. Cele fabricate aprox. pana la jumatea anului 2009 nu au. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazand ca nu este termostatul decat pe variantele mai recente,  daca l as adaugă oare ar fi probleme, cel mic pt dsg. 

Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sti pana nu incerci.

Cu atentie, si un vcds, eu zic ca poti vedea ce imbunatatiri aduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RobinhoCe te astepti sa obtii daca adagui termostatul de la circuitul de racire al DSG-ului ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu un Passat B7 2011 CFFB, masina a avut distributia facuta acum 1 an, si am facut 48k km cu ea, in timp ce mergeam in oras am auzit un sunet de bataie de cauciuc, am tras pe dreapta si cureaua de accesorii era mancata, iar o fasie de cauciuc din ea a ajuns la cea de distributie (fasia de cauciuc fiind cam 40-50cm lungime).

Inainte sa ma uit sub capota am oprit motorul apoi l-am pornit inca o data, a pornit iar dupa 2 secunde s-a oprit.

De mentionat ca distributia era inca intinsa, nici vorba sa se fi rupt, pe VCDS aveam eroare ca distributia nu e la punct, pe senzorul G28/G40 (motiv pentru care imi taia motorul dupa 2 sec.) Apoi tractata pana la mecanic.

 

Beleaua incepe acum, mecanicul in cauza mi-a schimbat kitul de distributie si cureaua de accesorii si apoi sa fiu sunat ca dupa ce a pus distributia si i-a dat cheie, masina a scos un zgomot ca si cum nu ar avea compresie si i-a dat diagnostic ca a atins supapele si motorul e pa.

Acelasi mecanic mi-a zis initial ca ar fi sarit 2 dinti, ulterior 5 de la punct.

 

Vreau sa va intreb, daca distributia veche ar fi sarit de la punct, de ce nu mi-a aparut in bord nimic? Pentru ca mi-e frica ca mecanicul ala a scos vre-un senzor ceva ca sa nu mai porneasca si sa incerce sa ma minta.


Va astept cu parerile voastre, multumesc pentru timpul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Boggers said:

Inainte sa ma uit sub capota am oprit motorul apoi l-am pornit inca o data, a pornit iar dupa 2 secunde s-a oprit

Asta a fost momentul cand a sarit cureaua de distributie si sa produs paguba.

11 hours ago, Boggers said:

aveam eroare ca distributia nu e la punct, pe senzorul G28/G40

Asta e confirmarea 

Se repara ,nu trebuie inlocuit motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boggers, si la dacia logan 1,4 si 1,6mpi e fix identic.Tot asa din cauza curelei de accesorii,se incaleca si o prinde pinionul/cureaua de distributie.

Ai facut varza cu carne supapele lovite de pistoane,se repara.

E 500 lei manopera la un service de reconditionat chiulase,iti mai trebuie cumparate supape noi,simeringuri supape,simering ax came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
szintyjanos

Salutare

 

As avea o intrebare: este posibil ca termostatul sa fie montat gresit (invers) la masina? VW Touran 1.9TDI, 2008. Intreb pentru ca:

 

- am observat ca nivelul apei din vasul de expansiune e mai mereu sub nivelul maxim, cu toate ca, completez permanent si nu am scurgeri, insa dupa ce opresc motorul dupamasa sa zicem, iar dimineata desfac capacul de la vas, imediat se umple vasul mult peste nivelul maxim, scade presiunea din instalatie

- iarna nu am avut caldura in masina, doar daca am mers constant cu ea (mentionez radiatorul de incalzire a fost schimbat), dupa turatii si depasiri, imediat a bagat aer rece, 

- termostatul a fost schimbat vara trecuta pentru ca apa nu urca peste 70 de grade, doar foarte rar pana la 90 dar si scadea inapoi, radiatorul de incalzire se incalzeste foarte mult, simt la picior ca plasticul este foarte cald, pana acum nu am simtit asa ceva

 

Astept raspunsurile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare mai degraba ca ai probleme cu garnitura de chiulasa. Practic nivelul in vas scade (si isi revina cand desfaci capacul) pentru ca se formeaza presiune excesiva in sistemul de racire de la faptul ca iti scapa compresie din cilindrii. Tot pe acolo iti consuma si antigel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinNistor

Aceleasi probleme am avut si eu, pierderea de antigel si presiune in instalatia de racire. Am inlocuit garnitura de chiulasa si s-a rezolvat. Deoarece am desfacut motorul, am inlocuit garnituri galerii, distributie, ulei+filtru. Acum, dupa 150-200km apare eroare P2196 - 000 - tensiune prea mare -amestec bogat- - MIL aprins, dar masina merge normal. Aveam si inainte eroarea dar la cateva luni, cateva mii de km. Urmeaza sa inlocuiesc sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut băieți.

 

Am și eu o problema care nu o scot la capăt nici cum.La relanti mi se ridica temperatura la apa pana chiar la 100 de grade (doar la relanti) în mers totul e perfect apa sta la 90.Nu pierde apa nu nimic.Am schimbat radiator Ac ca cel vechi era imbaxit la maxim sia zis ca nu trece suficent aer pe acolo sa raceasca dupa am schimbat si termostatul,tot la fel si azi am schimbat si pompa alternativa de apa si la fel.

Am observat azi ca mai nou la relanti nu baga nici aer cald,dacă o accelerez pe loc atunci baga fierbinte fierbinte!

Oare e de la pompa de apa sau ce poate sa aibă?

Ce e drept când o accelerez puțin se aude și un zgomot ciudat din partea dreapta,de parca s-ar chinuii sa se învârtă ceva

Modificat de Bobbii22
Am uitat sa menționez ceva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Sunt posesorul unui passat b7 2.0 TDI 2012. AM avut probleme cu temperatura apei, dupa drumuri lungi 200-300 km nu se incalzea apa (nu ajungea decat la 70 grade). Problema a fost de la termostatul de la cutie (schimbat acasa, cu unul original, se gasesc tutoriale de cum poate fi schimbat, nu e mare "inginerie"). De la o vreme am aceeasi problema ca voi, se incalzeste motorul si pornesc ventilatoarele, cat mai des, la drum scurt de 6 km. Mi-a spus mecanicul ca e posibil sa fie de la regenare, iar dupa ce am citit acest topic se pare ca a aavut dreptate.  E adevarat ca nu le-am lasat sa termine regenerarea, iar filtrul de particule de la motor mi se pare ca se incalzeste f tare. Stiu ca ar fi recomandat sa imi fac timp pentru un drum mai lung. Intrebarea ar fi daca recomandati sa fac o curatare de filtru (am vazut ca sunt service-uri specializate) inainte sa se intample ceva mai grav. Tin sa precizez ca nu mi s-a aprins martorul de la filtru, iar masina are 260.000 km. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Mai intai urmareste filtrul o perioada ( cauta in topicul dedicat mai multe informatii, aplicatii, interfete obd2, etc ) 

 

 

          De abia dupa poti trage o concluzie. Spor la citit ! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minute în urmă, cristy2me a scris:

Salutare. Sunt posesorul unui passat b7 2.0 TDI 2012. AM avut probleme cu temperatura apei, dupa drumuri lungi 200-300 km nu se incalzea apa (nu ajungea decat la 70 grade). Problema a fost de la termostatul de la cutie (schimbat acasa, cu unul original, se gasesc tutoriale de cum poate fi schimbat, nu e mare "inginerie"). De la o vreme am aceeasi problema ca voi, se incalzeste motorul si pornesc ventilatoarele, cat mai des, la drum scurt de 6 km. Mi-a spus mecanicul ca e posibil sa fie de la regenare, iar dupa ce am citit acest topic se pare ca a aavut dreptate.  E adevarat ca nu le-am lasat sa termine regenerarea, iar filtrul de particule de la motor mi se pare ca se incalzeste f tare. Stiu ca ar fi recomandat sa imi fac timp pentru un drum mai lung. Intrebarea ar fi daca recomandati sa fac o curatare de filtru (am vazut ca sunt service-uri specializate) inainte sa se intample ceva mai grav. Tin sa precizez ca nu mi s-a aprins martorul de la filtru, iar masina are 260.000 km. Multumesc! 

Ce incarcare ai la dpf ?

Oricum, la 260k km, te apropi de cantitatea max admisa de oil ash, o curatare dpf si admisie, egr, cooler egr, fac motorul mai elastic, reg mai rare, consum mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

VW PASSAT B7 2.0 TDI

 

Salutare,

 

Astazi am parcurs un drum Lujerului-Piata Unirii, oprit motorul 45 min, apoi Piata Unirii-Aeroport Otopeni-Lujerului

 

Cand eram undeva la 5km de casa am observat ca acul era la 78-80-85 grade (oscila). Nu ajungea la 90 de grade.

 

Dupa ultima parte a drumului (Piata Unirii-Aeroport-Lujerului), mers cu a 3-a si a 4-a constant, cu start-stop dezactivat, clima pe auto 23grade,  apa nu trebuia sa ajunga la 90 grade? Si eventual sa ramana asa?

 

Afara erau 3 grade si ploua (cred ca ar fi si asta un factor) :) 

 

Multumesc, "dau funda"!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostat defect

daca masina e cu dsg probabil e defect (si) termostatul de la cutia de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc.

 

Nu este DSG.

 

Este ciudat, ca de atunci nu a mai facut asa. Foarte ciudat!

 

Zici ca stie ca am postat-o! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no...monitorizezi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Am și eu o problema cu Passatul B7, după ce depășesc de 120 nu mai baga aer in habitaclu indiferent ca este cald sau pe rece. Am fost cu ea pe la vreo 3 mecanici și nimeni nu a reușit sa ii dea de cap. Dacă sa mai întâlnit cineva cu astfel de problema și dacă poate sa ma ajute. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stancu Alin Valentin

Salut , am un Passat b7 1.4 tsi 150 Hp și am probleme cu caldura , am schimbat vas , senzor temperatura , termostat , practic pierde și antigel ( dar nu se vede nicăieri pierderea) iar caldura bagă doar când o accelerez . Mai bagă uneori foarte încet vreo 5 minute . Îmi poate da și mie cineva un răspuns concret ? Va rog frumos ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am aceasta valoare la temperatura motor citita de 37 grade în condițiile în care masina era nepornita de peste 8 ore iar afara erau 25, 26 grade.  Este ok o asa mare diferență fata de temperatura anbientala?

20230807_115745.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizeaza, in caz ca nu corespunde, inlocuiesti senzorul cu altul original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc Florin. Ai putea sa îmi spui dacă știi, unde este locația lui? Dacă nu ar fi prea complicat, as vrea sa-l schimb eu singur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor, an fabricatie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!