Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir
 Share

Postare recomandată

Sper sa nu fie dracu atat de negru, dar sunt simptome de garnitura de chiulasa/chiulasa fisurata. Ai avea o sansa sa scapi in ideea in care ar putea fi racitorul de la EGR, desi slabe sanse daca zici ca antigelul scade atat de mult si creste la nivel cand desfaci busonul de la vasul de expansiune. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa când ai schimbat? Ar putea fi și acolo o pierdere, dacă zici ca scade și nu vezi apa unde curge deoarece doar când funcționează motorul pierde. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se apropie de 60K. Nu pierde mereu, nu face presiune mereu. Zilele astea am mers prin oras si nu a scazut nivelul. Am desfacut busonul vasului cu motorul rece si a eliberat o presiune. Ieri am facut 250km afara, nu a scazut, nu am completat, nici un mesaj, nimic. Temperatura mot a urcat incet pana la 90 apoi a scazut intre 80 si 85 si acolo a stat acul. Astazi am verificat nivelul era ok, nu am desfacut busonul sa vad daca are si presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Da-te la ea" si vezi daca pierde antigel. E normal sa ai presiune in vas cand motorul e cald, nu e normal sa ai presiune excesiva in ideea in care sa scada nivelul vizibil in vas. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot verifica In functie de consumul de antigel daca ma dau la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/20/2021 at 7:46 AM, Al Bundy said:

TErmostatul este ramas pe deschis. pana nu il schimbi nu ai cum rezolva problema.

Salutare! Înțeleg ca aceeași problema poate sa fie și la o Skoda 2, 2013, 2.0, DSG?

Daca da, ma puteți ajuta cu un cod de piesa? Scz dacă postarea nu este la locul potrivit dar pe secțiunea Skoda nu am văzut nimic despre aceasta problema 👀

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Astazi, dupa cateva porniri prin oras, s-a aprins indicatorul pentru nivel lichid. Am oprit, intradevar vasul era aproape gol dar cand am desfacut busonul, a eliberat o presiune si antigelul a urcat pana la nivel max. Nu am completat, bineinteles, am pus busonul la loc si am plecat mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mai sus: 

On 1/12/2022 at 6:36 PM, adrian001 said:

sunt simptome de garnitura de chiulasa/chiulasa fisurata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am inlocuit termostatul si am pierdere de antigel pe la inelul mic de etansare. Termostatul nou a venit doar cu inelul mare, cel catre bloc. Aveti idee unde pot gasi? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La magazin piese auto se poate comanda, doar pe original, costa 30 lei.

Nu vine cu termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost, dar aproape toti au acelasi program in calulator. Apare doar cel mare. Un cod sa-l caut online? Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca colegul se refera la garnitua dinspre bloc care nu vine cu termostatul original si se comanda separat, alta garnitura nu e disponibila. Chiar eram curios daca ai desfacut motorul sa vezi ce problema are, din simptome am impresia ca nu o sa scapi daca vrei sa rezolvi problema.  

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura mare, dinspre bloc, vine pe termostat. Pe cea mica nu am gasit-o inca. Am inceput treptat, am schimbat busonul (fara rezolvarea problemei) acum am schimbat termostatul pentru ca nu ajungea temperatura la 90gr, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza sa vedem la ce te referi. Exista doua tipuri de termostate in functie da data de fabricatie, dar oricum ambele au doar o garnitura (cea care se moteaza spre bloc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, termostatul are o singura garnitura, mare, ce intra in bloc, dar mie imi trebuie acea garnitura/oring ce vine montata pe exteriorul unei conducte ce intra in una din ramificatiile termostatului. F1, 2, 3 (3 nu se vede) sunt furtune iar 4 este ramificatia ce imbraca oringul mic.

termostat 1.jpg

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu degeaba se zice ca o imagine face cat 1000 de cuvinte: 06B 121 687

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 03.02.2022 at 22:21, adrian001 a scris:

Eu cred ca colegul se refera la garnitua dinspre bloc care nu vine cu termostatul original si se comanda separat, alta garnitura nu e disponibila. Chiar eram curios daca ai desfacut motorul sa vezi ce problema are, din simptome am impresia ca nu o sa scapi daca vrei sa rezolvi problema.  

Salut! Am rezolvat. Inlocuit garnituri, distributie, pompa apa si ulei. Garnitura era arsa.

WhatsApp Image 2022-03-01 at 09.53.07.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca ai rezolvat, dar de obcei problema cu garnitura arsa e de fapt de la chiulasa care se deformeaza iar garnitura nu mai potate etansa bine din moment ce suprafetele intre care se afla nu mai sunt plane. Planeitatea chiulasei ai masurat-o ?; Cat te-a dus toata "distractia" ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planeitatea a fost refacuta, supape si semeringuri. Doar asa lucreaza mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
catalinpopa1982

Salut,

Am o problema cu incalzirea apei la temperaturi scazute, mai exact de cand pornesc masina si pana cand ajunge indicatorul in bord la 90 grade, dureaza foarte mult, respectiv peste 20 de minute de condus in traficul din oras. Problema e ca se manifesta asa de cateva saptamani, iar inainte chiar si la temperaturi de -13 grade se incalzea apa in cateva minute si dadea caldura foarte repede, iar acum la -3 grade dureaza foarte mult.

Intrebarea mea este legata de diagnosticarea problemei, respectiv se poate verifica termostatul sau singura verificare este cum se comporta masina?! Intreb asta pentru ca trebuie sa merg cu masina in reprezentanta pentru diagnosticarea problemei, iar acum temperatura de afara nu are cum sa ma ajute sa demonstrez ca exista o problema. La 15 grade cat sunt acum afara, se incalzeste in 5 minute....

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982

Revin cu informatii in urma vizitei la reprezentanta.

La modelul meu de masina, Golf 7.5 1.6 TDI 116 HP 2017, exista un singur termostat, respectiv cel clasic din circuitul de racire al motorului.

Din pacate temperatura de afara nu m-a ajutat sa demonstrez ca temperatura apei creste greu fata de cum ar fi normal si implicit si caldura in masina care se simte abia dupa 20 - 30 de minute de mers cu masina in regim normal. Au rescris softul de Can, Clima si inca unul pe care nu-l mai tin minte, intrucat nu-mi aparea incalzirea auxiliara electrica in setarile climei desi aveam aceasta optiune pe masina, iar acum a ramas sa monitorizez cum se comporta pe viitor intrucat cei de la reprezentanta banuiesc ca asta ar putea sa fie cauza incalzirii intarziate.

Revin cu informatii dupa monitorizarea situatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa de apa nu decupleaza la rece, greu urca apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982

Sper sa nu fie pompa de apa la 117.000 km...

Voi urmări în perioada următoare sa vad cum se comporta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao! Am un 2.0 tdi cbbb dsg, nu am gasit termostatul de la cutie cel mic, probabil pe acest motor nu este. Poate următoarea chestie ar fi sa il schimb pe cel de pe blocul motor. Daca mai sunt posesori de cbbb pot avea confirmarea ca nu are termostat dsg? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!