Jump to content

Golf 6/Jetta - Probleme ABS/ESC + ambreiaj


TrIcK
 Share

Recommended Posts

Salutare si La multi ani!

Ma confrunt cu o problema similara:

Golf 5, 2008, 1.9TDI 90cp

Saptamana trecuta am luat o groapa la cca 50km/h, nu am franat mai mult ca era zapada pe sosea.

In urma impactului s-au aprins martorii ABS + ESP + (!) insotite de 3 bip-uri. Cel de la frana de mana palpaie.

Cablurile par ok, sigurantele au fost verificate cu creionul de control si sunt ok.

Din tester apar 2 erori: ABS - Implausible signal si ABS Hidraulic pump fault.

Cei de la service mi-au zis ca ar trebui schimbat modulul ABS. Codul de pe modulul meu este

1K0 614 517 BD. Pe net am vazut mai multe anunturi cu 1K0 614 517 H. Cum as putea sa aflu daca sunt compatibile?

Cu BD in coada am vazut doar cateva anunturi.

Va multumesc anticipat.

 

Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca ai toate tensiunile necesare in mufa de la modul ?

la tine 1K0 614 517 BD s-a inlocuit cu BJ.

Link to comment
Share on other sites

Electricianul a verificat daca are tensiune la sigurantele de langa baterie si la cele de la portiera. Nu a folosit aparatul de masura. Unde se verifica aceasta tensiune?

Am vazut multe cu H, ma gandeam ca poate e compatibil(desi nu cred).

Edited by tzeus
Link to comment
Share on other sites

in mufa pompei ABS.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, tzeus said:

Electricianul a verificat daca are tensiune la sigurantele de langa baterie si la cele de la portiera. Nu a folosit aparatul de masura. Unde se verifica aceasta tensiune?

Am vazut multe cu H, ma gandeam ca poate e compatibil(desi nu cred).

Ce treaba avea sa masoare la portiera daca vorbim de modulul de abs ?

Link to comment
Share on other sites

a verificat sigurantele de la portiera - a se citii (mai mult ca sigur) de pe lateral bord, la sofer.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, F l o r i n said:

a verificat sigurantele de la portiera - a se citii (mai mult ca sigur) de pe lateral bord, la sofer.

Asta voiam sa zic, nu cunosc terminologia foarte bine.

Cu siguranta nu a masurat nimic acolo unde este pompa de abs. 

Link to comment
Share on other sites

pai, acolo e cel mai important....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu un update. Am dus-o la un alt service pentru a doua diagnoza. ABS-ul este cazut, trebuie schimbata pompa si calculatorul, am inteles ca vin impreuna.

Din cate am inteles singurele mele optiuni sunt un abs nou, sau unul de la dezmembrari care sa aiba terminatia in BD sau BJ. Gresesc undeva?

Link to comment
Share on other sites

Exact asta a zis Al Bundy mai sus. Terminatia BD a fost înlocuită cu BJ

Edited by manuta
Link to comment
Share on other sites

Am obtinut o unitate cu acelasi cod, dar se pare electricianul nu a reusit sa o recodeze. Eroarea primita era Code rejected. Request out of range. Poate e posibil ca aceasta eroare sa fi intervenit datorita faptului ca nu folosea un cablu original. Maine dimineata merg la un service care are asa ceva poate o scot la capat. E ceva de avut in vedere aici? Poate reusesc sa ii dau omului un sfat daca nu s-a mai lovit de asa ceva. Ma gandesc ca nimeni nu s-a nascut invatat si ca problema asta poate nu e tocmai zilnic intalnita. 

As fi venit la unul dintre membrii forumului dar nu sunt din Bucuresti si vad deplasarea acolo drept ultima solutie.

Multumesc inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Ai si tu o diagnoza a vechiului modul sa vezi ce codare ai avut ?

 

Link to comment
Share on other sites

Electricianul a facut o poza la fostul codul fostului modul. E un cod format din cifre HEX. Am fi fostul modul, e pus pe masina acum, nu e aruncat.

Daca nu ii dam maine de cap pot face un print daca ma ajuta cu ceva.

Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie cod in hex la G5 ?

 

Link to comment
Share on other sites

Poate vorbesc prostii

Asta e poza de care vorbeam. Codul ala e hex, dar poate te refereai la altceva. 

IMG-20170117-WA0002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ce ciudat ca la masina ta ai MK60EC1, asta s-a pus pe G6 si pe unele G5 break.

Link to comment
Share on other sites

E ultima serie de G5. Din ce am înțeles și casetofonul e din prima serie de g6. 

Link to comment
Share on other sites

Codul pare corect daca ultimele 5 cifre din seria de caroserie sunt : 53262

Link to comment
Share on other sites

Status update:

Am fost cu ABS-ul nou, a acceptat codarea dar e un lucru cel putin ciudat.

Am o eroare cu care electricianul nu stie ce sa faca:

DIn cate a explicat el, calculatorul asta de abs nu are senzorul ala(G200) incorporat, pe cand cel vechi il avea. Si o posibila solutie, exceptand cautarea unui nou modul abs ar fi sa caut un calculator si sa il monteze separat. 

Pareri?

new_abs_error.jpg

Edited by tzeus
Corrections
Link to comment
Share on other sites

toate au ECU ABS pe pompa.... in partea neagra, sa zicem asa.....

Link to comment
Share on other sites

M-am exprimat gresit. Calculatorul de la ABS nu are senzorul ala de acceleratie laterala incorporat, iar modulul meu vechi il avea. 

Link to comment
Share on other sites

modulul ABS nou este montat la locul lui ?
 

Link to comment
Share on other sites

@Al Bundy

Nu. Acolo unde am fost, doar au facut un soi de hotswap, si l-au pus in mufa, fara sa ii faca altceva.

Update: Am fost azi la alt service si am rezolvat-o. Azi mi l-au montat si au recodat ce se putea recoda, iar acum masina e ok. 

Edited by tzeus
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut colegi

Si eu am o problema cu abs dreapta fata.Pe tester imi da eroare circuit electric,intr adevar am verificat cablul si era innadit la roata

Acum am comandat cablu original l am schimbat dar durerea mea este ca nu au dus cablul pana in calculator ca au spus ca le e frica si ca doar la reprezentanta fac asta si mi l au innadit dar dincolo de roata l au bagat inauntru cum ar venii 

Credeti ca au procedat corect sau e posibil sa am probleme iar?

Sper sa ma fi exprimat corect

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!