Jump to content

GOLF 7 1.2TSI Comfortline


CristiM

Postare recomandată

post-4918-14354814544791_thumb.jpgpost-4918-14354815067926_thumb.jpg

Pregătit de concediu.

Și un drum la țară in care am testat capacitatea cutiei.

Link către comentariu

Sunt curios, avand cutia si doua suporturi de bicicleta nu depasesti sarcina maxima recomandata de VW pe pavilion?

Modificat de wert
Link către comentariu

In principiu nu voi cara simultan biciclete si bagaje in cutie. Golful suporta pe plafon maxim 100kg. Cutia si cei doi suporti de bicicleta au pana in 25kg ceea ce inseamna ca pot cara fie sarcina maxima de 75kg a cutiei, fie 2 biciclete de pana in 15kg fiecare si pana in 45kg de bagaje in cutie. Acceptabil zic eu.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
  • 3 months later...

Update: masina are ~22.300km si peste doua saptamani este programata la revizia de 1 an.

Am solicitat cu ocazia reviziei si o igienizare a instalatiei de clima pentru ca uneori pute ingrozitor.

post-4918-0-92821200-1446026828_thumb.jp

Link către comentariu
  • 4 months later...

Update: ~30.000 km si nimic major de semnalat.

Am facut o revizie la 1 an si ~24.000 km. Schimbat ulei, filtre, igienizat instalatie clima. Actiune oficiala distributie.

Consum conform Spritmonitor: 8.37%. Cam 65% urban / 35% extraurban. Cam 16.000 km facuti cu valiza pe masina.

Si doua poze alaturi de surioara mai mica :)

2015-06-29 19.51.03.jpg

2015-06-29 19.51.17.jpg

Link către comentariu

Felicitari! Frumoase, ce observ deja Polo a crescut aproape cat Golful!

Link către comentariu

Pana la urma ce ai rezolvat cu cutia de viteze care, uneori, iese mai greu din marche-arriere? Am aceeasi problema cu ea la un Seat Leon 5F. Am observat problema asta si la o Octavia de pe forumul asta. 

Link către comentariu
4 hours ago, digraph1618 said:

Pana la urma ce ai rezolvat cu cutia de viteze care, uneori, iese mai greu din marche-arriere? Am aceeasi problema cu ea la un Seat Leon 5F. Am observat problema asta si la o Octavia de pe forumul asta. 

Pai nu am facut nimic in acest sens. Se manifesta mai rar, dar tot face ocazional.

16 minutes ago, ajaccio said:

Ce actiune la distributie? Nu este motorul cu distributia pe curea?

Este ceva legat de nu stiu ce intinzator care trebuie inlocuit. E asctiune oficiala pentru asta si se face cu ocazia reviziei.

Link către comentariu

Am inteles. La mine se manifesta mereu cand dau cu spatele in rampa si anume la locul meu de parcare. Fiind un pic inclinat, o bag in locul de parcare moment in care cand vreau sa o scot, parca e intepenita. O las usor sa coboare putin si apoi pot s-o scot bine mersi. Deci la mine o pot reproduce mereu daca vreau, imi trebuie doar un deal mic.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

De fapt de abia in seara asta am atins fix 30.000 km :)

Update consum Spritmonitor.de: 8.39%

2016-03-24 19.27.35.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Publicat (modificat)

Update: 34.000 km.

Spritmonitor: 8,39%, cam 75% urban si 25% extraurban (ultimii 20.000km facuti cu portbagajul pe masina).

In continuare fara probleme, fara consul de ulei si fara zgomote ciudate la motor.

O chestie ciudata: pentru prima data de cand am masina mi-a iesit un consum mai mic la pompa decat pe BC pe un plin (6.9% la pompa fata de 7.1% pe BC).

Motorului asta ii plac extremele: am reusit pe de o parte sa scot in Bucuresti o medie de 11% pe o distanta de 7km dimineata spre munca in trafic aglomerat, si tot in Bucuresti in trafic destul de lejer de weekend am reusit un incredibil 6.1% pe un traseu de 15km. Dovada celui din urma mai jos.

In rest foarte multumit de masina. Astept primavera viitoare cand masina va iesi din cei doi ani de garantie de la producator pentru a face un transplant de caluti de la MTM :)

De la 105CP / 170Nm la 140 CP / 230Nm.

2016-05-08 16.12.20.jpg

Modificat de CristiM
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ieri seara am patit o chestie destul de nasoala. Pe acea ploaie torentiala mi s-au aburit complet toate geamurile din masina si nu am reusit sa mai vad nimic afara. Nu am mai patit niciodata chestia asta. Am dat clima in toate pozitiile posibile: Auto, Parbriz, Max parbriz ... degeaba. A/C on mereu si fara recirculare. Sa fie oare un semn ca trebuie inlocuit filtrul de polen sau nu are legatura?

Modificat de CristiM
Link către comentariu

Nasoala chestie! chiar si cu filtrul de polen "deteriorat-imbacsit" nu aveau voie sa nu se dezabureasca cu AC pornit! Cel putin eu nu am patit chestia asta pana acum.

Link către comentariu

Aburirea brusca a geamurilor inseamna ca s-a trecut pe recirculare. Din cate stiu eu exista o chestie gen autorecirculare pe care o face masina cand simte afara aer naspa si pune masina pe autorecirculare fara sa se aprinda martorul pe buton. Asa face si cand pui in marsarier. In primul caz exista un senzor ceva de calitatea a aerului, in al doilea caz e clar ia informatia din pozitia manetei. Sa nu se fi stricat ori una ori alta.

http://www.vw.co.id/en/volkswagen/technical-glossary/umluftschaltung_automatisch.html

La mine se decupleaza automat din cand in cand recircularea, o pun cand trec pe langa Ploiesti si ea nu vrea sa stea pusa, tot iese si se stinge si martorul din buton.

Vezi ca este pe undeva prin meniul computerului de bord sa debifezi auto-recirculare.

Link către comentariu

Ok, merci de info. E prima data cand se intampla asa ceva de un si jumatate de cand am masina. Azi a fost totul ok. Sper sa fi fost doar o chestie trecatoare.

Link către comentariu

Tipsul pare prea iesit, incearca sa-l mai "indesi" .

Practica tavita, ma batea si pe mine gandul la una, este originala?

Link către comentariu

Da, stiu ca tipsul trebuie sa intre mai mult, insa nu am avut timp sa ma ocup. Poate in weekend. Trebuie sa tin cu ceva contra ca sa nu disloc toba.

Tavita nu cred ca exista originala, cel putin eu nu am gasit asa ceva in catalogul de accesorii. Toate sunt comandate de pe Aliexpress.

Link către comentariu

Daca bati usor cu ciocanul de guma nu se intampla nimic, prinderile tobei in tampoane sunt spre laterale.

Link către comentariu

Ieri am patit o chestie ciudata. Stateam in coloana la semafor cu auto-hold. Cand sa plec de pe loc, masina da in nas (ca si cum nu s-ar fi eliberat frana) si se opreste. La a doua incercare pleaca normal de pe loc. Mi-a dat doua erori, ca in pozele de mai jos. Dupa oprire si luat contact si o noua pornire erorile au disparut. Nu am mai patit niciodata chestia asa de cand am masina.

2016-06-22 12.43.07.jpg

2016-06-22 12.43.01.jpg

Modificat de CristiM
Link către comentariu

Vizita la service, diagnoza si probabil update soft Auto Hold.

Baga tipsul ala pana la capat ca arata ciudat rau :) risti sa ti-l si fure, mai ales ca scrie VW pe el.

Modificat de codz
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am trecut scurt prin service acum vreo săptămana când am fost cu Polo-ul pentru martorul de airbag aprins si i-am întrebat de eroarea de la autohold. Au zis sa o urmăresc dacă mai face si in caz afirmativ sa fac o programare in service. Văd ca nu a mai făcut. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!