Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

Nu are EA189 ci EA288. 23X4 este un fix pentru EA288 si EA288 evo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. Probabil o fi acel 23x4...si citind cele descrise de Goldstein, imi pare bine ca nici nu l-am facut. Vad ca incepe iarasi de la inceput mizeria cu softul mincinos acum si la EA288...sa fie sanatosi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e oarecum normal, sincer chiar nu inteleg cum EA288 a fost considerat un motor "curat" din moment ce a fost proiectat si lansat inainte sa fie prinsi cu mata in sac. Dar pentru EA288evo chiar ar fi o mare surpiza sa aflam ca duce mostenirea mai departe :)). Greu de crezut tinand cont ca e un motor lansat in 2020 si ca ar fi destul de greu sa pacaleasca testele de tip RDE - Real driving emissions. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Salutare, aveti idee ce dimensiune au boxele din usile spate pentru leon 5f pfl fara seat sound sistem ?

Am constatat ca a decedat difuzorul din usa dreapta spate… 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bogdan lungu

salutare.

 

am primit un verdict destul de urat. chiulasa defecta din fabricatie. una noua ma costa cca 16000 lei cu tot cu montaj (echipata complet). incerc sa fac o reparatie cu rectificare de chiulasa cu schimbarea supapelor. sper sa ma ajunga cat de cat rezonabil.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bogdan lungu

salutare. pana la urma am schimbat motorul. am luat un motor second hand cu 44000 km. astazi ma duc sa iau masina. 8000 lei m-a costat toata distractia. 

ma ingrijoreaza faptul ca imi place la nebunie cum arata noul Leon ST si ma bate gandul sa iau un eTSI (plug-in hibrid). unii mi-au spus ca sunt sado-masochist...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doc Morelli

Salut,

 

8000 lei motor si manopera ? Nu este chiar asa de mult. Unde ai facut lucrarea ?

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan lungu
On 5/28/2021 at 10:03 AM, Doc Morelli said:

Salut,

 

8000 lei motor si manopera ? Nu este chiar asa de mult. Unde ai facut lucrarea ?

la un service de pe langa mosilor/eminescu...

 

acum incerc sa rezolv problema cu trapa. ar trebui inlocuit mecanismul. nu gasesc un service care sa aiba mecanici buni pentru plafon panoramic.

Modificat de bogdan lungu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

Dețin un Seat Leon 5F din 2015 1.6 Tdi 105 CP și am o problema cu sistemul de climatizare (automat, 2 zone). Cele doua grile de ventilație centrale (de o parte și de alta a ecranului) sufla aer foarte puțin spre deloc, indiferent de viteza ventilatorului sau temperatura setata. Toate celelalte grile funcționează normal. Care ar putea fi problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O verificare cu vcds sau odis, in blocurile de masura, o sa releve problema. Posibil servomotor acționare clapete,  defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am dat si eu din pacate de prima problema majora. Incerc sa o descriu un pic, poate s-a mai confruntat cineva sau poate ajut pe cineva.
Problema am observat ca apare atunci cand dupa cel putin 2 ore de condus, pe temperaturi de peste 30 de grade (unde ac-ul are de munca), incepe usor turatia ventilatorului sa creasca din ce in ce mai mult (tinand cont ca era temperatura constanta afara + clima pe auto, nu are de ce sa cresca turatia dintr-o dupa cu 2-3 trepte, first sign). Fiind pe Auto, turatia ventilatorului creste treptat pentru ca nu mai sufla suficient de tare (chiar daca il dau la maxim manual) si nici la fel de rece.
Cand am dat la maxim ventilatia, se auzea un vant foarte puternic din zona filtrului de habitaclu. M-am uitat de vreo 2 ori p-acolo si am incercat sa caut ceva care ar putea obtura canalul, dar n-am gasit nimic.
Am incercat toate combinatiile posibile de auto si manual. Cred ca problema se rezolva dupa ce inchid motorul si il deshid din nou.

S-a mai lovit cineva de aceasta problema sau aveti ceva sfaturi pentru mine?
P.S. in caz ca ajuta, este vorba despre 1.4 CZCA FR SC
Multumesc.

 

UPDATE: Intreband in stanga si in dreapta, am primit si primul advice. Dupa ce o sa reproduc problema (probabil vineri cand am un drum mai lung) sa ma uit in zona filtrului la mufa respectiva, poate se intampla ceva din cauza caldurii.

Modificat de alexs_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Incerc sa te ajut eu cu o parere, am avut o problema asemanatoare la un vw polo.. crestea turatia pe auto pentru ca nu putea sa faca fata cand erau 30+ afara si temp pe clima 22.5.

Compresorul de la clima a fost vinovatul.. nu stiu daca te ajuta, dar merita sa incerci sa vezi daca problema nu vine de acolo si/sau lipsa freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexs, cumva cand creste turatia ventilatorului, viteza si volumul de aer nu se simt mai puternice? E posibil sa fie blocata o clapeta care dirijeaza fluxul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi. Intreband in stanga si in dreapta, am mai auzit ca ar putea fi de la clapeta.

@Cristian exact. plus aparatia unui zgomot de vant in zona filtrului de habitaclu (ca si cand o parte mare din aer se blocheaza acolo)

Ca si updates...Am facut doua drumuri mai lungi acest weekend.

Drumul1. Dupa ce a aparut problema, am inchis motorul si tot nu s-a rezolvat. Dupa o stationare de 15-20 min, problema s a remediat.

Drumul2. Dupa ce a aparut din nou problema, Am dezactivat AC-ul timp de 10-15min si s-a remediat problema. => Parca ar reiesi ca ar fi compresorul de vina.

In prima instanta o sa incerc sa pun un tester pe masina.

Multumesc de sfaturi again. Incerc sa revin cu updates.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine mergi la unul din cel doi, Al Bundy sau Florin, ei te pot ajuta si cu diagnosticarea, si cu eventuale teste suplimentare, pentru a identifica sursa problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca senzorul de temperatura de pe vaporizator sa nu mai masoare corect si se depune gheata pe acesta blocand circulatia aerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Sunt nou pe aici și nou posesor de Seat.

De aproximativ 2 săptămâni sunt posesorul unui Seat Leon Cupra ST. Ieri, dintr-o dată, cheia nu a mai funcționat. Mașina nu se mai descuie când mă apropii de ea, nu se descuie nici când apăs pe buton. De fapt, ledul roșu de pe cheie nu se mai aprinde deloc. Am schimbat două baterii, niciun rezultat. Cheia e moartă! A mai pățit cineva asta? Mulțumesc. 

Modificat de RECN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

 

Am o problema la Leon-ul meu 2.0 TDI 184 CUPA. Dupa ce se incalzeste bine motorul, uneori simt niste intreruperi in frana de motor pe la 1700-1800 RPM. Se simt doar in treptele 2 si 3. In accelerare nu se simte nimic, motorul trage bine, fara sunete dubioase.

 

Nu am nicio eroare pe vcds. Cea mai mare valoare la injectoare e de 0.40 pe unul singur, in rest celelalte 3 sunt destul de aproape de 0.

 

Am avut eroare Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal acum jumatate de an, mergea in limp si nu puteam folosi pilotul. Am sters eroarea si de atunci nu a mai aparut.

 

A mai intampinat cineva problema asta si are si o rezolvare pentru ea? 🙂 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am trecut de 100.000 km ... si am inceput sa simt unele chestii pe la suspensie - jante 18"-  (de la unele scartaituri mai ales acum cand e mai rece afara .... pana la unele sunete mai altfel). Cam cu ce trebuie sa incep sa schimb la suspensie ? Prin service-uri toti .. nu are nimic.. e tun :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca auzi un scartait cand treci peste limitatoarele de viteza, sunt bucsele de la bascula, poti incerca sa le ungi, insa vei rezolva problema doar temporar. Similar si daca le schimbi, e un feature al masinilor Vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minutes ago, Cristian said:

Daca auzi un scartait cand treci peste limitatoarele de viteza, sunt bucsele de la bascula, poti incerca sa le ungi, insa vei rezolva problema doar temporar. Similar si daca le schimbi, e un feature al masinilor Vag.

Mie imi scartaie aleator inca de la 30 000 km...acum am 115 000km. In afara de scartait si nervi nu m-au afectat cu nimic. Suspensia chiar rezista eroic, neavand schimbat nimic pe ea, desi am niste cauciucuri cu flancuri dure pe ea, vara (Michelin Pilot Sport 4 XL). Se pot unge dar mai multi mecanici m-au atentionat ca daca se unge, da pe termen scurt scap de scartaieli pe denivelari, dar se va va forma un fel de namol plin de mizerie, praf si amalgamul ala va scurta mult mai repede viata acestei bucse. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, de asta spuneam ca scartaitul e un feature al platformei, bucsele nu au absolut nimic, nu sunt fisurate sau rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!