Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

On 11/21/2019 at 8:42 PM, nu73lla said:

Salut,

Acelasi greieras din bord l-am avut si eu. Am scapat de el cu silicon sanitar transparent. (recomand sa folosesti o seringa mica sa ai acces usor dupa volan).

Salut!

Legat de acesti greieri din zona bordului. Eu am luat masina in martie 2019, pana in noiembrie-decembrie, nu au fost zgomote. 

Cu frigul zgomotele si vibratiile au aparut. 

Totusi, eu am observat ca vin din zona airbag-ului pentru genunchi si nu din zona ceasurilor.

Poate confirma cineva informatia asta? A fost gasita o rezolvare?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Tatal meu vine cu o nemultumire la al lui Leon FR 2.0 TDI 2014. Se plange de consumul de ulei... 1l la 5000 km. Observa consumul in special dupa ce face un drum de Germania-Romania, mers undeva la 3000 de ture, max. 3100, 3200 ture. La fosta masina ( 2.0 tdi CBBB ) nu era diferenta pe joja dupa un astfel de drum :)  , din aceasta cauza intervine si ingrijorarea.

Ce ne mai nemultumeste la masina: 

- insonorizarea proasta ( vibreaza toate usile )

- uneori, cutia ( DSG ) nu mai comunica cu selectorul de viteze; dupa ce iau contactul, isi revine 

- prima smucitura in 180k km la cutie( cand a redus din treapta a 3-a in a 2-a, smucea incontinuu si dadea senzatia ca nu voia sa cupleze ). S-a folosit ulei Motul DCTF, dar urmeaza sa inlocuiasca cu ulei OEM

Modificat de stefz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ceva zgomote, mai ales cand masina este un pic subturata si intra ceva plastice in rezonanta. Eu suspectez rama ceasurilor. Pe youtube am gasit rezolvarea asta.

Cat despre zgomote din portiere, cred ca o insonorizare cu materiale fonoabsorbante de calitate ar face o diferenta majora. La mine anvelopele au adus un plus de liniste in masina, as putea spune chiar semnificativa.

@stefz si eu am 2.0 TDI CKFC cu aprox 107k km. Masina inca este pe planul de service long life (revizie la 30K sau 2 ani) si a fost necesara o completare cu aprox 0.5L la 29000 km. Daca imi aduc aminte bine, am folosit ulei Castrol.

Modificat de TheRipper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, stefz said:

Salut! 

Tatal meu vine cu o nemultumire la al lui Leon FR 2.0 TDI 2014. Se plange de consumul de ulei... 1l la 5000 km. Observa consumul in special dupa ce face un drum de Germania-Romania, mers undeva la 3000 de ture, max. 3100, 3200 ture. La fosta masina ( 2.0 tdi CBBB ) nu era diferenta pe joja dupa un astfel de drum :)  , din aceasta cauza intervine si ingrijorarea.

Salut!

La 2.0 TDI 184 HP scrie in carte ca o sa consume cca 1 litru la 10.000 km.

Sincer, nu ma deranjeaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefz o mare parte din problemele enumerate sunt raportate de utilizatori pe platforma mqb.

 

Selectorul de viteze dsg da chix electronică și nu mai schimba , ramai cu mașina în drum, merita sa mai mergi așa ? Mai ales că ieși din tara.  Au fost probleme cu el și s a schimbat pe garanție și la mașini cu sub 40.000km. este un defect de producție.

 

Consumul de ulei trebuie investigat, poți să pierzi pe la turbina sa l de-a pe evacuare, poți să pierzi pe la egr, poți să ai un simering slab motor și să fie tot ud. S a făcut vreo verificare în acest sens? Cum se prezintă eșapamentul, dar sub motor e umed ceva?  Ce ulei de motor se folosește, e din sursa sigura ? La câți km schimbă uleiul.  Daca schimbi bujiile sa te uiți cat de afumate sunt.

 

Insonorizarea este mai proastă decât la un Passat, insa mașină nu face atât zgomot de rulare până spre 120-130km/h (daca face eu suspectez anvelopele).  Zgomote vin de la bancheta spate unde se prind scaunele rabatabile in cuiele alea (pune niste banda pe cuiele de prindere a spătarului) de la portiere daca a fost umblat pe acolo, și din zona bordului. Dar doar pe drum exagerat de rău  pe autostrada nu exista asemenea zgomote.

Problemele la cutia de viteza vin strict de la folosirea unui ulei aftermarket, sau din faptul că mașina nu are km aia ori nu s a respectat intervalul service de 60.000km max cu schimb de ulei la cutia dsg.  Sa schimbi distributia. In rest mașină este onestă pt prețul plătit, merge ok, se conduce onorabil până în 130-135km/h. Este capabilă și de viteze mai mari (acolo unde este permis așa ceva) dar nu este gândită pt așa ceva.se observa imediat că nu mai este în mediul ei când treci peste aceasta viteză.  De la 120km/h in sus se aude vântul de la oglinzi.

Remediază problema consumului de ulei și ce a selectorului dsg, că e păcat să fie nevoie de platforma și reparații prin occident. Mare atenție la filtru de particule (daca își face regenerările, și la pompa de inalte- daca ai urme de span) ai toate informațiile pe forum.

Motorul e același pe golf7/octavia3/Seat Leon f5/ Passat b8 deci nu te rezuma la a caută doar in aria de Seat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, stefz said:

Salut! 

Tatal meu vine cu o nemultumire la al lui Leon FR 2.0 TDI 2014. Se plange de consumul de ulei... 1l la 5000 km. Observa consumul in special dupa ce face un drum de Germania-Romania, mers undeva la 3000 de ture, max. 3100, 3200 ture. La fosta masina ( 2.0 tdi CBBB ) nu era diferenta pe joja dupa un astfel de drum :)  , din aceasta cauza intervine si ingrijorarea.

Ce ne mai nemultumeste la masina: 

- insonorizarea proasta ( vibreaza toate usile )

- uneori, cutia ( DSG ) nu mai comunica cu selectorul de viteze; dupa ce iau contactul, isi revine 

- prima smucitura in 180k km la cutie( cand a redus din treapta a 3-a in a 2-a, smucea incontinuu si dadea senzatia ca nu voia sa cupleze ). S-a folosit ulei Motul DCTF, dar urmeaza sa inlocuiasca cu ulei OEM

Aceste turatii implica viteze de 190-200 km/h, si chiar daca masina pare bine motorizata si o tine lejer acesta viteza am observat ca temperatura ulei la un mers constant la viteze de genul urca destul de mult temperatura ulei. Iar acest tip de ulei long life nu reactioneaza prea bine la temperaturile inalte (115-118 gr. C). Masina mea consuma cam 0.5-0.7 litri la un schimb cu mers destul de alert extraurban dar in Romania cu putine autostrazi si cu o precizare: in primii 7-10 000 km consumul este foarte mic, dupa acea cum se uzeaza uleiul ( cel pus de catre reprezentanta, Castrol LL3 5W-30) incepe sa fie consumat mai accentuat pana la 15 000 km cand o schimb. Foarte probabil si din observatiile mele, cei care merg mai linistiti sunt aproape lipsiti de acest consum sau o au la kilometraj dublu. Eu personal nu consider acest lucru o problema, pana cand nu se va schimba in mai rau, deocamdata in 90 K km acest patern a ramas fix fara fluctuatii. Legat de cutie, schimbul de ulei la fiecare 60 000km a fost efectuat? Insonorizarea...da este proasta fara doar si poate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un consum de ulei de pina la 500 de ml intre schimburi la un diesel modern e normal ... si eu completez la revizii 2-300 ml. Cite priveste celelalte plingeri, vorbim desigur de o masina excesiv de uzata (inteleg ca are peste 180 de mii de km) si forjata, deci nu vorbim de probleme de fabricatie ci de uzura. La cutia DSG la km astia trebuia facut deja un schimb de ambreiaje, iar daca la schimburi nu s-a folosit ulei original, pot fi inclusiv probleme la mecatronic. Totul se poate rezolva ...

Zgomote in interior exista dar nu sunt deranjante (cel putin la mine), asa e, Volkswagenul pare mai tacut dar nici Seatul nu e departe.

Problemele tehnice trebuie investigate, altfel venim aici si ne plingem ca masinile sunt proaste. Nu, masinile cumparate de noi in starea in care sunt sunt proaste. Mie interesante mi se par problemele specifice dar in afara de problema de la VVT care duce la porniri greoaie si la switchul de la DSG (care inteleg ca se repara cu o piesa de 20 de lei), nu am vazut altele care sa ma ingrijoreze.La greierasi exista solutii pe fiecare loc unde apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman, scuze pentru intarziere, asa arata stopurile de pe Lenul 5F. Nu au nici o fisura, cel stang a fost inlocuit pe garantie, tot pentu problema fisurii.

IMG_20191207_123503.thumb.jpg.5db22c19f1905a8089abcb154b4c998b.jpgIMG_20191207_123524.thumb.jpg.a97690cf0f8f314c1b2c4eb43aa19a59.jpg

 

Am revenit cu pozele cu parbrizul, se vede foarte clar ca din pacate o sectiune din parbriz nu se dezgheata, nu e vorba de partea ingusta de pe mijlocul parbrizului unde nu exista firisoare de degivrare, din pacate. Chiar si dupa ce tot parbrizul e dezghetat complet si am folosit stergatoarele pentru a sterse apa, sectiunea care nu se incalzeste a ramas inghetata. Concluzia e ca merg saptamana viitoare pentru o verificare.

IMG_20200121_080428.thumb.jpg.4a5968b356cfd032fe9838dc6deab563.jpgIMG_20200121_080553.thumb.jpg.8a2688108af51fd31e36cf6caff0897d.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ciudata dunga aia. Pe de alta parte, la Golf-ul meu cu parbriz incalzit prin pelicula invizibila de argint, raman mereu doua cercuri pozitionate simetric fata de cluster-ul cu camere si senzori si cand dau cu stergatoarele raman doua cercuri de gheata. Ii voi intreba si eu, desi acum la -10 grade parbrizul incalzit e inutil.

20191207_170518.thumb.jpg.4093d54517c3a8c5a98cd748969e5c86.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai mult ca sigur ca nu este pelicula in zona respectiva. Si la masinile cu incalzire prin "fire" zona oglinzii nu avea acoperire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca intreb o prostie, dar Leon 5F a avut vreodata incalzire parbriz? In 2016 precis nu fiindca eu vroiam optiunea si nu era. Ateca stiu ca are ca si optiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos poti oferi mai multe detalii legat de switch-ul de la dsg ? Mai exact, de ce piesa am nevoie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am rezolvat problema zgomotului din bord!!!

De ceva timp, la turatii mai joase (aprox 1800 rpm) incepuse sa se auda un plastic care intra in rezonanta cu tot bordul si scotea un zgomot ingrozitor. Zgomotul parea sa vina fix din dreptul soferului si oricat apasam pe plastice, parca tot nu se estompa.

Prima data am banuit ca este rama neagra din jurul ceasurilor de bord, rama care este dintr-un plastic mai dur.
Am incercat solutia de aici  

Pentru a scoate acea rama am folosit niste leviere mici de plastic, si a necesitat ceva forta pana a iesit. Initial am crezut ca se va rupe ceva, dar plasticul ala este chiar calitativ si nu s-a zgariat sau rupt. Rama este prinsa in partea superioara si inferioara cu doua cleme principale si mai are inca 2 pe fiecare laterala. Mi-a fost mai usor sa incep sa desfac din partea stanga, apoi din dreapta.
Am aplicat banda texitla pentru cablaje de la tesa pe toata carcasa de plastic, dar din pacate zgomotele nu au disparut.

Cu rama data jos, am miscat un pic ceasurile si acestea aveau un joc incredibil de pronuntat. Am crezut chiar ca s-a desfacut un surub de prindere. Defapt se pare ca este un defect de proiectare, ceasurile fiind prinse in doar doua suruburi in partea de jos; sus doar se sprjina pe o clema de plastic. De acolo proveneau aceste zgomote.
Cu rama neagra data jos, am reusit sa desfac cele doua sururburi care tineau ceasurile. Apoi, cu grija am tras ceasurile, astfel incat sa am un mic acces deasupra lor. Acolo am pus cateva benzi de material textil, dupa care am prins totul la loc.

Ceasurile nu se mai misca absolut deloc, si totul pare sa fi revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ateca mea are o vibratie enervanta la denivelari sau in jur de 1800 rpm, am identificat vinovatul, e rama de plastic negru mat din fata ceasurilor, cand pun mana pe ea nu mai vibreaza.

Urmeaza sa rezolv problema la service, la urmatoarea revizie, daca nu ma enervez si o rezolv singur, vazusem si eu filmuletul de pe youtube acum ceva timp.

DIn fericire, Leonul sotiei nu are zgomotul asta, are insa un zgomot in plasticul care acopera montantul A de pe partea pasagerului, trebuie sa vad cum il identific exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian A fost o rechemare legata de stalpul A pasager, la Leonul meu. Au pus o bucata de material textil buretat pe varful din partea de jos - spre parbriz. Vezi daca rezolvi ceva.

 

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, incerc sa o rezolv si pe asta, intai sa imi iau un set de leviere din plastic, ca sa am cum sa demontez plasticele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezamăgire mare când e vorba de greieri. 

În alte țări a fost TPI ptr ceasurile de bord gălăgioase. La noi nu. 

@Cristianam văzut levier de plastic prin auchan la 20-25 RON 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muzica mai tare si da-i in continuare! De cand m-am mutat din Ro nu mai am greieri :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman nu se poate, ca parcă zbârnâie ceva în portiera din cauza bass-ului! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaaa .... si la mine pe unele melodii imi zbarnaie ca naiba prin usa soferului si dreapta spate (am sistemul audio cu subwoofer de la ei). Aici se observa diferenta fata de Golf de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Verificati asta. La mine capacul era sarit complet :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face partz and bangs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Exact la un an dupa ce prin lupte seculare cu reprezentanta am putut sa-i determin sa-mi schimbe variatorul ax cu came din cauza problemei atotstiute la aceasta motorizare (2.0TDI 150CP - CRLB in cazul masinii mele) adica pornirea greoaie sau doar la a doua cheie dimineata la rece (restul zilei functioneaza bine), problema a reaparut. Cod de eroare nu am, masina nemaifiind in garantie stiu ca sunt pe cont propriu si imi este frica sa nu se faca teste pe banii mei,  kilometraj : 94 600 km. 

Cea ce nu stiu daca asemenea simptome ar putea sa apara de la bujii incandescente obosite si/sau baterie slaba( in ultima vreme am umblat putin cu masina).

Din pacate tind sa cred ca cei de reprezentanta mi-au pus o alta piesa cu codul vechi fiindca cel nou arata total altfel( capacul care se vede) m-am uitat la poze, la filmulete pe youtube, si la mine arata ca si la versiunea veche...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!